Chiemel Geplaatst 10 mei Share Geplaatst 10 mei En nu eroverheen knallen Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Urbeto Geplaatst 10 mei Share Geplaatst 10 mei Echt zonde dit. Roda hoort in de Eredivisie. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Vitesse88 Geplaatst 10 mei Share Geplaatst 10 mei Dat Roda speelt echt een bedroevende eerste helft. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Beppu Geplaatst 10 mei Share Geplaatst 10 mei Witte leeuwen kampioen kkd 2024 - 2025 🦁🦁🦁 Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Michaelinho* Geplaatst 10 mei Share Geplaatst 10 mei 2 minuten geleden zei Vitesse88: Dat Roda speelt echt een bedroevende eerste helft. Pfoe.. echt niet best man. Geven met de stand in Tilburg ook echt alles weg Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Thomassje123 Geplaatst 10 mei Share Geplaatst 10 mei Op de counter spelen kan ik echt enorm van genieten maar dan moeten de counters wel goed en scherp zijn Bij Roda JC zijn ze dat absoluut niet en dan ziet het er echt heel slecht uit Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Djurovski Geplaatst 10 mei Share Geplaatst 10 mei Dit mag niet meer mis gaan Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Beppu Geplaatst 10 mei Share Geplaatst 10 mei Vind het maar linke boel, zoveel mensen springen op zo'n kleine oppervlakte in regio Groningen Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Djurovski Geplaatst 10 mei Share Geplaatst 10 mei Eredivisie!!!!!! Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Chiemel Geplaatst 10 mei Share Geplaatst 10 mei Hoppa. En terecht, kut-Roda Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Michaelinho* Geplaatst 10 mei Share Geplaatst 10 mei Gefeliciteerd aan de Groningers! Ben ik de enige die zich helemaal kapot ergert aan al die pitch invasions? Echt zo tering debiel. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Djurovski Geplaatst 10 mei Share Geplaatst 10 mei Hoort erbij Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
bas huijsmans Geplaatst 10 mei Share Geplaatst 10 mei 7 minuten geleden zei Michaelinho*: Gefeliciteerd aan de Groningers! Ben ik de enige die zich helemaal kapot ergert aan al die pitch invasions? Echt zo tering debiel. Waarom erger je daar aan? Als je die beelden ziet dan is echt iedereen blij en geniet er van. Spelers, trainersstaf, fans Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Chiemel Geplaatst 10 mei Share Geplaatst 10 mei 10 minuten geleden zei Michaelinho*: Gefeliciteerd aan de Groningers! Ben ik de enige die zich helemaal kapot ergert aan al die pitch invasions? Echt zo tering debiel. Invasions zelf niet, wel de mensen die vooraf het eindsignaal al op het veld gaan staan Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Vitesse88 Geplaatst 10 mei Share Geplaatst 10 mei Mooie beelden in Groningen. Horen thuis in de eredivisie. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Michaelinho* Geplaatst 10 mei Share Geplaatst 10 mei 3 minuten geleden zei Chiemel: Invasions zelf niet, wel de mensen die vooraf het eindsignaal al op het veld gaan staan Ja misschien doel ik daar ook meer op eigenlijk. Dat feestgedruis snap ik allemaal wel. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Djurovski Geplaatst 10 mei Share Geplaatst 10 mei 16 minuten geleden zei Vitesse88: Mooie beelden in Groningen. Horen thuis in de eredivisie. Jullie ook hoopelijk blijft het bij jullie ook maar een jaar Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Chiemel Geplaatst 10 mei Share Geplaatst 10 mei 2 uur wachten en 20.000 mensen verplaatsen voor zo'n matige huldiging Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Djurovski Geplaatst 10 mei Share Geplaatst 10 mei 28 minuten geleden zei Chiemel: 2 uur wachten en 20.000 mensen verplaatsen voor zo'n matige huldiging Op 9-5-2024 om 17:25 zei MarF_RJC: Is zondag he Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Beppu Geplaatst 11 mei Share Geplaatst 11 mei Roda moet maandagavond ook al weer opdraven. Dan zijn ze net pas weer terug uit het verre noorden. Verder zou het wel heel armoedig zijn als er een andere ploeg dan Roda promoveert als je dit speelschema zo ziet. NAC, Emmen, ADO en Graafschap hebben eigenlijk gewoon een kut seizoen voor hun doen. Dordt heel goed, maar dat is in principe geen Eredivisie club natuurlijk. Zelfde geldt voor Excelsior in mindere mate. Desalniettemin wel weer zin in. Altijd spektakel. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Nom de Guerre Geplaatst 11 mei Share Geplaatst 11 mei Bij NAC gaat het ook lekker. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Beppu Geplaatst 11 mei Share Geplaatst 11 mei Die gaan promoveren. The perfect storm. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Nom de Guerre Geplaatst 11 mei Share Geplaatst 11 mei 26 minuten geleden zei Beppu: Die gaan promoveren. The perfect storm. Ik zie het een Dordt of Excelsior ook doen. Overal drama en druk, maar daar is het rustig. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
PJHoutman Geplaatst 11 mei Share Geplaatst 11 mei 1 uur geleden zei Nom de Guerre: Bij NAC gaat het ook lekker. Volledig geflipte vent die Karelse. Altijd al geweest. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Chiemel Geplaatst 11 mei Share Geplaatst 11 mei Emmen het meest in vorm op basis van de resultaten, zou verder wel redelijk onverdiend zijn. Dordrecht normaal gesproken weinig mee, maar die voetballen wel leuk geloof ik. Doe uiteindelijk maar de club die qua grootte en achterban het meest te zoeken heeft in de Eredivisie. NAC, Roda of ADO denk ik dan. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Aanbevolen berichten