Spring naar bijdragen
Mededeling: Mogelijke downtime MU in de ochtend op 24 december a.s. ×
Mededeling: Mogelijke downtime MU in de ochtend op 24 december a.s.

Keuken Kampioen Divisie Topic

vinnypassy

Aanbevolen berichten

7 minuten geleden zei Michaelinho*:

Gefeliciteerd aan de Groningers! 

Ben ik de enige die zich helemaal kapot ergert aan al die pitch invasions? Echt zo tering debiel. 

Waarom erger je daar aan? Als je die beelden ziet dan is echt iedereen blij en geniet er van. Spelers, trainersstaf, fans

Link naar opmerking
Deel via andere websites

10 minuten geleden zei Michaelinho*:

Gefeliciteerd aan de Groningers! 

Ben ik de enige die zich helemaal kapot ergert aan al die pitch invasions? Echt zo tering debiel. 

Invasions zelf niet, wel de mensen die vooraf het eindsignaal al op het veld gaan staan

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Roda moet maandagavond ook al weer opdraven:mrgy:. Dan zijn ze net pas weer terug uit het verre noorden.

Verder zou het wel heel armoedig zijn als er een andere ploeg dan Roda promoveert als je dit speelschema zo ziet. NAC, Emmen, ADO en Graafschap hebben eigenlijk gewoon een kut seizoen voor hun doen. Dordt heel goed, maar dat is in principe geen Eredivisie club natuurlijk. Zelfde geldt voor Excelsior in mindere mate. Desalniettemin wel weer zin in. Altijd spektakel. 

00dxetaa4ozc1.jpeg

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Emmen het meest in vorm op basis van de resultaten, zou verder wel redelijk onverdiend zijn. Dordrecht normaal gesproken weinig mee, maar die voetballen wel leuk geloof ik. Doe uiteindelijk maar de club die qua grootte en achterban het meest te zoeken heeft in de Eredivisie. NAC, Roda of ADO denk ik dan.

Link naar opmerking
Deel via andere websites