Spring naar bijdragen
Mededeling: Mogelijke downtime MU in de ochtend op 24 december a.s. ×
Mededeling: Mogelijke downtime MU in de ochtend op 24 december a.s.

Keuken Kampioen Divisie Topic

vinnypassy

Aanbevolen berichten

Als aanvoerder had Seuntjes veel beter moeten winnen. Je gaat na een moeizame overwinning op een laagvlieger - een wedstrijd waarin hij zelf ver onder de maat speelde - niet doodleuk voor de camera staan verkondigen dat je liefde voor NAC weer helemaal terug is. Zeer goedkoop van hem zelfs, zeker nadat hij vorig jaar zo kritisch was over NAC.

Verder ook weinig problemen bij de spelersgroep, los van dat zijn aanvoerdersband af is genomen, het zijn vooral de media die er nu op afduiken.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Seuntjes ziet in dat als hij naar NAC gaat hij meer kans heeft om volgend jaar in de Eredivisie te spelen. Die stoten zo door naar plek 2 en geven dat niet meer weg. Op dit moment zijn ze niet te kloppen en de Graafschap is nou niet echt stabiel de laatste weken. 

Link naar opmerking
Deel via andere websites

22 minuten geleden zei joostmakaay:

Maar heeft hij een contractverlenging van De Graafschap afgewezen? Of was van die contractverlenging nog geen sprake?

Wat ik las was die wel in gesprek met De Graafschap, maar heeft hij voor NAC gekozen. En dat is zijn goed recht met een aflopend contract. 

Link naar opmerking
Deel via andere websites

4 uur geleden zei cimbomcu:

Het gaat om fucking Seuntjes. Misbaksel ook.

Hoezo? Ralf Seuntjens is een prima spits voor het rechterrijtje, zeker als je hem naar zijn kwaliteiten gebruikt. Dat heeft bij VVV ook bewezen. Dit epistel verdient niet de schoonheidsprijs, maar wat is er verder mis met hem dat hij het predikaat misbaksel verdient?

Link naar opmerking
Deel via andere websites

2 uur geleden zei Nom de Guerre:

Hoezo? Ralf Seuntjens is een prima spits voor het rechterrijtje, zeker als je hem naar zijn kwaliteiten gebruikt. Dat heeft bij VVV ook bewezen. Dit epistel verdient niet de schoonheidsprijs, maar wat is er verder mis met hem dat hij het predikaat misbaksel verdient?

Oh ik vind het een engerd als persoon. Ook altijd die geforceerde interviews met hem. Maar ook nu, dat hij een dag eerder de fans van De Graafschap toesprak en een dag later tekent bij NAC.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

11 minuten geleden zei cimbomcu:

Oh ik vind het een engerd als persoon. Ook altijd die geforceerde interviews met hem. Maar ook nu, dat hij een dag eerder de fans van De Graafschap toesprak en een dag later tekent bij NAC.

Hij zei sorry voor de timing, niet voor de boodschap. Niet fraai, maar ook niet oneerlijk.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Op 11-3-2021 om 14:38 zei Erwin.:

Is zeker zijn volste recht maar aangezien ze beide in de strijd om plek 2 zijn, direct promotie, is het natuurlijk wel de vraag of Seuntjes zichzelf volgend jaar graag in de Eredivisie of eerste divisie ziet spelen. Je mag verwachten dat ie professioneel is natuurlijk maar als aanvoerder is het gewoon geen lekker teken naar het team.

Plus dat er in die strijd om plek 2 ook nog een onderlinge wedstrijd volgt.

Anderzijds, beter dat hij er open over is, dan dat hij dit al weet maar nog stilhoudt toch?

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Ik ben wel benieuwd of De Graafschap het tot het einde toe kan volhouden. Ik hoop het eigenlijk wel. Niks ten nadele van NAC of de andere kandidaten verder, maar in de afgebroken competitie staken Cambuur en De Graafschap met kop en schouders boven de rest uit. Dan verdienen ze dit jaar ook die promotie.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

6 minuten geleden zei Nom de Guerre:

Dan staan ze d'r gelukkig ook goed voor ;) Als je daar de pech van het seizoen d'r voor bij optelt, is dat voldoende om mijn sympathie te winnen.

Ja, het was een beetje makkelijk natuurlijk, maar ik krijg echt de kriebels van dat constante refereren aan vorig seizoen alsof De Graafschap en Cambuur één of ander gigantisch onrecht is aangedaan. Niet dat ik nu zeg dat jij dat hier doet, maar het gebeurt vrij regelmatig, vooral uit Cambuur-hoek. Erg vermoeiond. 

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Zojuist zei GAE EAGLES:

Ik zal er niet vanuit gaan... kan het altijd meevallen ?

Als dit zooitje bagger bij elkaar blijft vrees ik dat we gewoon laatste worden. Maar goed, hopelijk kunnen we het nieuwe seizoen gewoon weer het land door reizen (behalve op eventuele maandagavonden?)

Link naar opmerking
Deel via andere websites

6 minuten geleden zei Rossi:

Als dit zooitje bagger bij elkaar blijft vrees ik dat we gewoon laatste worden. Maar goed, hopelijk kunnen we het nieuwe seizoen gewoon weer het land door reizen (behalve op eventuele maandagavonden?)

Dit gaan jullie niet meer redden, moet wel een heel groot wonder gebeuren.

Hoop inderdaad dat wel volgend jaar weer mogen. En die maandag blijft klote inderdaad. 

Link naar opmerking
Deel via andere websites

4 minuten geleden zei GAE EAGLES:

Dit gaan jullie niet meer redden, moet wel een heel groot wonder gebeuren.

Hoop inderdaad dat wel volgend jaar weer mogen. En die maandag blijft klote inderdaad. 

Ik bedoel als dit bij elkaar blijft, worden we volgend jaar in de KKD ook gewoon laatste. Er zit echt niks in. Heb soms het idee dat ze juist premie krijgen wanneer ze verliezen en degraderen. 

Ik kan mij niet voorstellen dat er zo weinig in een selectie zit. En dan doel ik niet eens op kwaliteit, het lijkt ze gewoon niks te interesseren dat ze verliezen. Niemand die een stapje extra zet, nog net ff probeert die bal te onderscheppen. Nee joh, stel je voor dat je moe wordt.

Wel zin in wedstrijden tegen jullie, Den Bosch, Cambuur etc. En misschien is het wel beter. Volg ze overal heen maar jarenlang dit voetbal (al werd er een aantal keer een bijzondere eindsprint ingezet) is ook niet leuk als supporter. Hoewel het wel went...

Link naar opmerking
Deel via andere websites

9 uur geleden zei Rossi:

Ik bedoel als dit bij elkaar blijft, worden we volgend jaar in de KKD ook gewoon laatste. Er zit echt niks in. Heb soms het idee dat ze juist premie krijgen wanneer ze verliezen en degraderen. 

Ik kan mij niet voorstellen dat er zo weinig in een selectie zit. En dan doel ik niet eens op kwaliteit, het lijkt ze gewoon niks te interesseren dat ze verliezen. Niemand die een stapje extra zet, nog net ff probeert die bal te onderscheppen. Nee joh, stel je voor dat je moe wordt.

Wel zin in wedstrijden tegen jullie, Den Bosch, Cambuur etc. En misschien is het wel beter. Volg ze overal heen maar jarenlang dit voetbal (al werd er een aantal keer een bijzondere eindsprint ingezet) is ook niet leuk als supporter. Hoewel het wel went...

Ik kan me niet voorstellen dat deze selectie in takt blijft. Dat is inderdaad niet te hopen voor jullie. 

Beetje structuur in de organisatie lijkt me ook wel fijn. Dat is er natuurlijk ook niet echt de laatste jaren. Dan kan je ook een betere selectie neerzetten waar wat van te maken is ipv iemand die een handvol spelers haalt omdat die die kent en vervolgens of zelf vertrekt of weer de laan uit wordt gestuurd. 

Link naar opmerking
Deel via andere websites

43 minuten geleden zei Nom de Guerre:

De strijd om de tweede plek blijft enorm spannend zo.

Dat blijft het zeker, hopelijk kunnen wij daarin ook nog een grotere rol spelen. Komend weekend tegen De Graafschap zullen we in ieder geval vol aan de bak moeten. 

Als we zo spelen als vandaag moet dat goed komen. Alleen iets scherper voor de goal is daarin wel handig. 

Link naar opmerking
Deel via andere websites