Spring naar bijdragen
De FMusic 100 - stem op jouw favoriete liedjes allertijden. ×
FM - Christmas Challenges - Win een MU Sjaal of Beanie ×

Keuken Kampioen Divisie Topic

vinnypassy

Aanbevolen berichten

Ik zag rond de 1-0/2-0 een statistiek van 8 schoten waarvan 1 op goal van Fortuna, maar dan doe je toch iets fout hoor. 2e helft zal het wel beter zijn gegaan dan, heb het verder ook niet gekeken.

Het ging voorin echt matig de eerste helft, dikke kansen gemist. De tweede helft vielen er gelukkig wel een paar goals.

Stukjes gezien maar mooi dat Fortuna heeft gewonnen, leuk dat ze het zo goed doen en van een belofte-elftal winnen is altijd goed :*)

Het wordt nog lekker spannend bovenin voor die playoff plaatsen.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Tja wat moet ik er over zeggen.... die zag ik niet aankomen en vind het ook niet echt wat. Maar het is toch al een verloren seizoen. Dus dit past er prima in.

Waarom kiezen ze eigenlijk voor een oplossing voor maar een half jaar? Als het nu niet gaat lopen heb je weer een verloren seizoen.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Waarom kiezen ze eigenlijk voor een oplossing voor maar een half jaar? Als het nu niet gaat lopen heb je weer een verloren seizoen.

Dit doen ze om de hele rompslomp die er nu is bij de club de kans te geven om weer op orde te komen.

Heel het bestuur heeft aangegeven dat het na dit seizoen vertrekt, er is geen technisch manager meer. Trainer eruit. Kortom een zooitje en dat dient eerst opgelost te worden voor je weer met de lange termijn bezig kan gaan. Daarom heb je maar een trainer nodig voor een half jaar.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Dit doen ze om de hele rompslomp die er nu is bij de club de kans te geven om weer op orde te komen.

Heel het bestuur heeft aangegeven dat het na dit seizoen vertrekt, er is geen technisch manager meer. Trainer eruit. Kortom een zooitje en dat dient eerst opgelost te worden voor je weer met de lange termijn bezig kan gaan. Daarom heb je maar een trainer nodig voor een half jaar.

Dat is het logisch inderdaad, mooi rotzooitje dan bij de Eagles ;e

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Gisteravond volkomen terecht gewonnen van Jong PSV. Het had zelfs ruimer moeten zijn en uiteindelijk winnen we enigszins gelukkig, maar Fortuna had het beste van het spel en beduidend meer kansen. Dianessy alleen al heeft iets van vijf 100% kansen gemist.

Hoopte nog dat het een fout van Forza was toen ik twee keer in twee minuten een melding kreeg van een goal van Fortuna, maar helaas :( Zijn je nog PSV'ers opgevallen?

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Feest. En koud. Maar vooral ook feest. Schuurs. Beest. Zo balen dat hij weg gaat na dit seizoen, maar dat zat er natuurlijk dik in.

Hij ramde de ballen er aardig in gisteren. Wat een kanonskogels.

jammer inderdaad voor jullie dat die gaat, maar die is gewoon niet te houden. Een heel mooi bedrag voor gekregen.

Als je een club zo'n bedrag gunt is het Fortuna wel

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Als het meer dan een miljoen tot anderhalf miljoen heeft opgeleverd, en daar lijkt het wel op, dan zijn we in één klap van alle schulden verlost.
Zou het hoogste bedrag ooit zijn in de Juplier League tot nu toe, dus is hoger dan 2.4 miljoen geloof ik (of 2.1, weet het niet meer zeker).
Link naar opmerking
Deel via andere websites

Jezus man, ga daar nou niet op reageren... Kunnen we het hier lekker over de Juup houden en wat in de Juup voor voetbal moet doorgaan? Laat die blauwe provocateur nou gewoon...

Het kan ook wel eens een keer een klein beetje afwijken, Guime! Chill, ik dacht dat hij mijn stad beledigde, was het bewuste filmpje even vergeten.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Blijft toch wel mooi om Fortuna Sittard bovenaan te zien staan in de Jupiler League. Als één club het verdient om te promoveren naar de Eredivisie, dan is het Fortuna Sittard wel (niets ten nadele van de andere clubs overigens :oops:)

Een club die volgens sommige hoge heren in het verleden geen bestaansrecht had (weten we het hele gedonder rond FC Limburg nog?), staat nu fier bovenaan. Chapeau!

Link naar opmerking
Deel via andere websites