Spring naar bijdragen
De FMusic 100 - stem op jouw favoriete liedjes allertijden. ×
FM - Christmas Challenges - Win een MU Sjaal of Beanie ×

Keuken Kampioen Divisie Topic

vinnypassy

Aanbevolen berichten

Gisteravond na de wedstrijd vol verbazing staan kijken naar de wisselspelers van jong AZ. Terwijl Eagles een ereronde aan het lopen was en de rest van AZ al naar de kleedkamer was moesten hun nog een paar sprintjes gaan afleggen. Dit deden ze van 16 tot 16. En het stadion was nog best vol en dat maakte de vernedering nog groter voor die jongens. Zoiets heb ik nog niet eerder gezien en zeker niet als de andere ploeg nog een ereronde aan het lopen is en het stadion nog vol zit.

Vond dit heel raar om te zien, ook nog nooit eerder gezien zoiets.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Gisteravond na de wedstrijd vol verbazing staan kijken naar de wisselspelers van jong AZ. Terwijl Eagles een ereronde aan het lopen was en de rest van AZ al naar de kleedkamer was moesten hun nog een paar sprintjes gaan afleggen. Dit deden ze van 16 tot 16. En het stadion was nog best vol en dat maakte de vernedering nog groter voor die jongens. Zoiets heb ik nog niet eerder gezien en zeker niet als de andere ploeg nog een ereronde aan het lopen is en het stadion nog vol zit.

Vond dit heel raar om te zien, ook nog nooit eerder gezien zoiets.

Dat was zeker raar ja. Als ze gewoon iets langer (10 minuten) hadden gewacht dan werden ze niet uitgefloten/uitgejouwd door een gedeelte van het publiek. Helemaal geen supporters van AZ gisteren :cab:. Van saaie minuten tot spannende momenten, een rare avond gisteren :-D. Jong AZ toch met een paar eredivisie spelers, maar die waren echt niet gemotiveerd (Friday en bel-hasani (naam klopt niet helemaal)).

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Amerikaanse spitsie van Telstar is goed zeg, Novakovich. Al weken lang genieten van die man. Keepertje ook trouwens, Rody de Boer. Vier potjes op rij gewonnen al en gedeeld derde:D. Komende vrijdagavond Go Ahead thuis pakken en het kan wel eens een mooi seizoen worden:).

bewerkt door Beppu
Link naar opmerking
Deel via andere websites

Haha ja. Die keeper ook inderdaad. 20 pas geloof ik. Echt een hele goede, gratis weggegaan bij Ado.

Zit ook bij Jong Oranje geloof ik. Die zal in de zomer wel naar een mooie Eredivisie club gaan als hij zich zo door blijft ontwikkelen en als je ziet wat er voor schandalig slechte keepers rondlopen.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Sterkste opstelling?

Santos op doel, Braun rechtsback, Ospitalieri linksback, Schuurs en Dammers centraal achterin. Centraal op het middenveld een blok van Saddiki en Smeets, met daarvoor drie man in een vrije rol, die ook veel van positie wisselen. Meestal zijn dat Semedo, Dianessy en Vidigal, al krijgt Askovski daar ook veel speeltijd. Voorin speelt Stokkers in een zwervende rol.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Sterkste opstelling?

Santos op doel, Braun rechtsback, Ospitalieri linksback, Schuurs en Dammers centraal achterin. Centraal op het middenveld een blok van Saddiki en Smeets, met daarvoor drie man in een vrije rol, die ook veel van positie wisselen. Meestal zijn dat Semedo, Dianessy en Vidigal, al krijgt Askovski daar ook veel speeltijd. Voorin speelt Stokkers in een zwervende rol.

Ah oke, 4-2-3-1 dus? Denk eraan om met FM18 met Fortuna te beginnen.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Effectief wel. In FM18 is Fortuna best een lekker team om mee te spelen. Veel snelheid voorin. Lekker bruut counteren.

Hoe voelt dat nu om om de titel te spelen? Hoe kan het ineens dat ze zo goed meedoen? Is Oliseh zo'n goede trainer?

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Hoe voelt dat nu om om de titel te spelen? Hoe kan het ineens dat ze zo goed meedoen? Is Oliseh zo'n goede trainer?

Vreemd. Ook absoluut onverwacht. Ik ga er zelf vanuit dat Fortuna weg gaat zakken en ergens rond de zevende plek eindigt. Een smalle selectie zal zich op de lange termijn gaan wreken. Hoe dan ook, het is leuk om voor de verandering niet uit te gaan van een nederlaag en je af te vragen met hoeveel doelpunten verschil je gaat verliezen.

Qua hoe het kan, ik denk dat de credits heel erg naar de voorzitter gaan. Die heeft niet alleen op het veld voor rust gezorgd door een paar gerichte aankopen, maar ook en vooral daar buiten. Er is geïnvesteerd in de organisatie, wat meer sponsors oplevert en beter en gericht scouten. De invloed van Oliseh mag je inderdaad niet onderschatten, ik het idee dat hij wel een duidelijk idee heeft van hoe het zou moeten en hij maakt onze jongere spelers beter. Vlijter, Saddiki, Schuurs, Essers, Smeets en Dianessy doen het allemaal beter dan voorheen, terwijl ook oudere spelers als Ospitalieri en Askovski zijn opgebloeid. Relatieve nieuwkomers zoals Stokkers, Dammers, Vidigal en Semedo worden redelijk eenvoudig in het team geïntegreerd. Dat is ook vakmanschap.

Voor mijn gevoel is er vooral een verbetering in de selectie van Fortuna de laatste jaren, de scouting doet goed z'n werk. Ongetwijfeld zal de trainer ook een belangrijke rol spelen, maar naar mijn idee is vooral de selectie er op vooruit gegaan t.o.v. een aantal jaren geleden.

Ja, dat ligt voor mijn gevoel aan de verbeterde (en beter gefinancierde) organisatie.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Rayhi is leuke speler voor de Jupiler League, in de Eredivisie is het hooguit bruikbaar als stand-in. Denk dat ik nog nooit een vleugelspeler met zoveel verdedigende arbeid heb gezien bij NEC, al weet ik niet of hij blij moet zijn met zo'n compliment.

Ted heeft me wel verrast. Gewoon een leuke voorstopper voor NEC.

Groeneveld de beste van het seizoen tot nu toe. NEC is volledig afhankelijk van individuele acties, godzijdank hebben we Groeneveld. Ook nog tweebenig. 100% zeker dat daar in de winterstop Eredivisieclubs voor op de stoep staan.

Alberto een keer vijf minuten ingevallen tegen Eagles, daarna basis tegen Achilles maar rood na kwartiertje wegens lompe overtreding.

Ritzmaier wil ik hier ooit meer zien :mrg:

Link naar opmerking
Deel via andere websites