Dysproz Geplaatst 8 april 2019 Share Geplaatst 8 april 2019 Het is echt lang geleden dat ik met zo veel frustratie naar een wedstrijd van PSV heb gekeken. En dan ook nog van die kansloze interviews achteraf waar er net wordt gedaan of er niets aan de hand is. Waar ik in de eerste seizoenshelft lovend over van Bommel was is dat nu compleet omgedraaid. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Erwin. Geplaatst 8 april 2019 Share Geplaatst 8 april 2019 7 minuten geleden zei Dysproz: Het is echt lang geleden dat ik met zo veel frustratie naar een wedstrijd van PSV heb gekeken. En dan ook nog van die kansloze interviews achteraf waar er net wordt gedaan of er niets aan de hand is. Waar ik in de eerste seizoenshelft lovend over van Bommel was is dat nu compleet omgedraaid. Je ziet gewoon dat Bergwijn en Lozano minder renderen dan in de 1e seizoenshelft en dat daardoor aanvallend ook maar op geluk gespeeld wordt. Dat Bergwijn afgelopen weekend de hele wedstrijd mag blijven staan is een wonder te noemen. En omdat het aanvallend minder loopt, komt er ook meer druk op de verdediging en dat kunnen ze ook niet aan. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Dysproz Geplaatst 8 april 2019 Share Geplaatst 8 april 2019 5 minuten geleden zei Erwin.: Je ziet gewoon dat Bergwijn en Lozano minder renderen dan in de 1e seizoenshelft en dat daardoor aanvallend ook maar op geluk gespeeld wordt. Dat Bergwijn afgelopen weekend de hele wedstrijd mag blijven staan is een wonder te noemen. En omdat het aanvallend minder loopt, komt er ook meer druk op de verdediging en dat kunnen ze ook niet aan. Klopt, al vind ik Lozano nog slechter presteren dan Bergwijn. Het grootste probleem is wat mij betreft Hendrix. Ik begrijp echt niet hoe hij zijn plek kan blijven houden als je Guti op de bank hebt zitten. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Erwin. Geplaatst 8 april 2019 Share Geplaatst 8 april 2019 Mwa Guti is heel kwetsbaar vind ik, maar tegen de ADO's van deze wereld mag hij wel starten van mij ja. Is ook al weken niet ingevallen he Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Dysproz Geplaatst 8 april 2019 Share Geplaatst 8 april 2019 8 minuten geleden zei Erwin.: Mwa Guti is heel kwetsbaar vind ik, maar tegen de ADO's van deze wereld mag hij wel starten van mij ja. Is ook al weken niet ingevallen he Kan zijn, maar Hendrix presteert het hele seizoen al enorm slecht. Maakt niet uit of je tegen Ajax of Emmen speelt. Enorm frustrerend dat van Bommel aan het blok Hendrix - Rosario vast blijft houden, terwijl het continue fout blijft gaan. En Rosario is duidelijk de betere van de twee. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Skkky50 Geplaatst 8 april 2019 Share Geplaatst 8 april 2019 10 uur geleden zei Dysproz: Kan zijn, maar Hendrix presteert het hele seizoen al enorm slecht. Maakt niet uit of je tegen Ajax of Emmen speelt. Enorm frustrerend dat van Bommel aan het blok Hendrix - Rosario vast blijft houden, terwijl het continue fout blijft gaan. En Rosario is duidelijk de betere van de twee. Guti heeft al een aantal kansen gekregen, maar heeft niet kunnen imponeren. Het is natuurlijk ook wel een probleem hè: eigenlijk hoor je naast zo'n Guti en Rosario nog een doorlopertje te hebben à la Van Ginkel of Van de Beek. Die heb je niet. Een blok met Hendrix - Guti - Rosario is te verdedigend. Een blok met Guti - Pereiro - Rosario heeft niet echt goeie doorlopers; twee spelmakers op één middenveld werkt niet echt. Ajax kan dat wel, met Frenkie en Hakim, omdat Frenkie voetballend véél beter is dan Guti, en Ziyech een constantere versie is van Pereiro. Ik snap niet waarom deze jongen gehaald is in de eerste plaats. Je betaalt acht miljoen euro voor hem, om hem vervolgens maar af te doen als ''iemand die niet in het systeem past''. Haal hem dan gewoon niet. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Dysproz Geplaatst 8 april 2019 Share Geplaatst 8 april 2019 7 minuten geleden zei Skkky50: Guti heeft al een aantal kansen gekregen, maar heeft niet kunnen imponeren. Het is natuurlijk ook wel een probleem hè: eigenlijk hoor je naast zo'n Guti en Rosario nog een doorlopertje te hebben à la Van Ginkel of Van de Beek. Die heb je niet. Een blok met Hendrix - Guti - Rosario is te verdedigend. Een blok met Guti - Pereiro - Rosario heeft niet echt goeie doorlopers; twee spelmakers op één middenveld werkt niet echt. Ajax kan dat wel, met Frenkie en Hakim, omdat Frenkie voetballend véél beter is dan Guti, en Ziyech een constantere versie is van Pereiro. Ik snap niet waarom deze jongen gehaald is in de eerste plaats. Je betaalt acht miljoen euro voor hem, om hem vervolgens maar af te doen als ''iemand die niet in het systeem past''. Haal hem dan gewoon niet. Dat hij niet heeft kunnen imponeren is echt onzin. Zeker in zijn eerste wedstrijden maakte hij indruk. Daarna wat minder, maar hij heeft ook nauwelijks de kans gehad. En zo'n Hendrix mag gewoon een seizoen lang aanmodderen. Guti kan prima met Rosario en Pereiro op het middenveld. Je bent een topclub, geen middenmoter. En een middenveld hoeft niet per se uit een controleur, een loper en een spelmaker te bestaan. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Skkky50 Geplaatst 8 april 2019 Share Geplaatst 8 april 2019 Zojuist zei Dysproz: Dat hij niet heeft kunnen imponeren is echt onzin. Zeker in zijn eerste wedstrijden maakte hij indruk. Daarna wat minder, maar hij heeft ook nauwelijks de kans gehad. En zo'n Hendrix mag gewoon een seizoen lang aanmodderen. Guti kan prima met Rosario en Pereiro op het middenveld. Je bent een topclub, geen middenmoter. En een middenveld hoeft niet per se uit een controleur, een loper en een spelmaker te bestaan. ''Zeker in zijn eerste wedstrijden maakte hij indruk.''. Hij schoot ze er een paar keer goed in ja. Verder voegde hij voetballend niet veel toe, in mijn opzicht. Ik zie bovendien niet in wat je punt is met ''Je bent een topclub, geen middenmoter.''. Het gaat om een zo goed mogelijk rendement. Guti en Pereiro passen gewoon niet op één middenveld. Daarvoor zijn ze te veel eenzelfde soort speler. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Dysproz Geplaatst 8 april 2019 Share Geplaatst 8 april 2019 5 minuten geleden zei Skkky50: ''Zeker in zijn eerste wedstrijden maakte hij indruk.''. Hij schoot ze er een paar keer goed in ja. Verder voegde hij voetballend niet veel toe, in mijn opzicht. Ik zie bovendien niet in wat je punt is met ''Je bent een topclub, geen middenmoter.''. Het gaat om een zo goed mogelijk rendement. Guti en Pereiro passen gewoon niet op één middenveld. Daarvoor zijn ze te veel eenzelfde soort speler. Hij voegt in ieder geval 10x zo veel toe dan Hendrix, niet gek ook omdat Hendrix niet kan voetballen. Maar verdedigend voegt Hendrix nou ook niet dusdanig veel toe dat je hem moet laten staan. Mijn punt daarmee is dat je best wat meer risico mag nemen in de opstelling. Guti - Rosario - Pereiro lijkt verdedigend vrij kwetsbaar maar dat middenveld kun je makkelijk opstellen tegen iedereen behalve Ajax en wellicht Feyenoord en Az. Daarnaast ben ik het totaal niet met je eens dat Guti en Pereiro hetzelfde soort speler zijn. Guti is een spelverdeler en zou imo heel goed renderen in de Guardado rol. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Skkky50 Geplaatst 8 april 2019 Share Geplaatst 8 april 2019 Zojuist zei Dysproz: Hij voegt in ieder geval 10x zo veel toe dan Hendrix, niet gek ook omdat Hendrix niet kan voetballen. Maar verdedigend voegt Hendrix nou ook niet dusdanig veel toe dat je hem moet laten staan. Mijn punt daarmee is dat je best wat meer risico mag nemen in de opstelling. Guti - Rosario - Pereiro lijkt verdedigend vrij kwetsbaar maar dat middenveld kun je makkelijk opstellen tegen iedereen behalve Ajax en wellicht Feyenoord en Az. Daarnaast ben ik het totaal niet met je eens dat Guti en Pereiro hetzelfde soort speler zijn. Guti is een spelverdeler en zou imo heel goed renderen in de Guardado rol. Andrés was echt voetballend véél beter dan Guti. Véél beter. Die twee spelen wel op dezelfde positie, en hebben een goeie passing, maar ik vind Guti echt compleet anders. Andrés was zeer behendig, maar natuurlijk wel kleiner en dus minder sterk en minder goed in de lucht. Als we nu Andrés hadden, had dat beter uitgepakt op een middenveld met Rosario en Pereiro, al zou het aanvallende rendement dan ook zeer laag liggen. Guti voelt gewoon veel houteriger aan. Het gaat er juist om dat je een middenveld hebt dat gewoon goed functioneert in iedere wedstrijd. Daar heeft Van Bommel dan wel gelijk in; je moet werken aan het verbeteren van Plan A. Want wat wou je dan voor de grote wedstrijden? Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Dysproz Geplaatst 8 april 2019 Share Geplaatst 8 april 2019 10 minuten geleden zei Skkky50: Andrés was echt voetballend véél beter dan Guti. Véél beter. Die twee spelen wel op dezelfde positie, en hebben een goeie passing, maar ik vind Guti echt compleet anders. Andrés was zeer behendig, maar natuurlijk wel kleiner en dus minder sterk en minder goed in de lucht. Als we nu Andrés hadden, had dat beter uitgepakt op een middenveld met Rosario en Pereiro, al zou het aanvallende rendement dan ook zeer laag liggen. Guti voelt gewoon veel houteriger aan. Het gaat er juist om dat je een middenveld hebt dat gewoon goed functioneert in iedere wedstrijd. Daar heeft Van Bommel dan wel gelijk in; je moet werken aan het verbeteren van Plan A. Want wat wou je dan voor de grote wedstrijden? Ik zeg ook nergens dat Guti net zo goed is. Maar jij schrijft hem wel heel snel af. Die jongen heeft gewoon veel te weinig kansen gehad. Precies, en het is al een tijdje duidelijk dat dit middenveld niet werkt met als voornaamste reden dat Hendrix voetballend enorm te kort komt. In grote wedstrijden zou je voor meer defensieve zekerheid kunnen kiezen door Hendrix of Sadilek op te stellen met als enige taak ballen te veroveren en bij een medespeler in te leveren. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Skkky50 Geplaatst 9 april 2019 Share Geplaatst 9 april 2019 9 uur geleden zei Dysproz: Ik zeg ook nergens dat Guti net zo goed is. Maar jij schrijft hem wel heel snel af. Die jongen heeft gewoon veel te weinig kansen gehad. Precies, en het is al een tijdje duidelijk dat dit middenveld niet werkt met als voornaamste reden dat Hendrix voetballend enorm te kort komt. In grote wedstrijden zou je voor meer defensieve zekerheid kunnen kiezen door Hendrix of Sadilek op te stellen met als enige taak ballen te veroveren en bij een medespeler in te leveren. Guti zal best goed kunnen ballen, hoor. Hij wordt niet voor niets geselecteerd voor het Mexicaanse team. Echter past hij er gewoon niet in. PSV had beter een speler als Van Ginkel kunnen halen, die diepgang brengt. Dan zet je die naast Rosario/Sadilek en daar voor Pereiro/Ihattaren. Dat past prima. Of je doet Guti in plaats van Pereiro. Maar dan zou je in ieder geval een middenveld met een goede balans hebben. Ben benieuwd hoeveel er nog over is van Van Ginkel na zijn blessure. Misschien dat hij een optie is... Ik ben het met je eens dat die Hendrix het niet meer is. Die is eigenlijk nèt te goed voor de bank, maar ook nèt te zwak voor de basiself. Zou bij een club als AZ of zo'n club in België niet misstaan. Maar ik denk dat we hem het beste kwijt moeten raken, ja. Nu vooral dat Sadilek aanklopt. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Erwin. Geplaatst 9 april 2019 Share Geplaatst 9 april 2019 Ik zie Guti zeker nog niet in de Guardado rol, dan moet hij echt groeien. Ook niet erg, Guardado kon dat op deze leeftijd ook nog niet, die is ook begonnen op de linkerflank (back en buiten). Zou voor Guti misschien ook wel een goede optie zijn, maar hij moet wel spelen in ieder geval om door te kunnen groeien. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Dysproz Geplaatst 9 april 2019 Share Geplaatst 9 april 2019 Nu we het er toch over hebben zal ik mijn kijk op volgend seizoen eens posten Doelmannen Unnerstall Aankoop Van Osch Zoet mag wat mij betreft vertrekken. Ik vind hem toch te vaak een fout maken en ik denk dat Unnerstall beter is. Room vertrekt ook dus zal er een nieuwe tweede keeper gehaald moeten worden. Jurjus mag ook weg. Rechtsbacks Dumfries Teze Dit staat prima. Gewoon lekker zo laten. Centrale verdedigers Aankoop Schwaab Viergever Sainsbury Een aankoop is het hier noodzakelijk en bij vertrek van Schwaab wel twee. Het centrale duo doet het boven mijn verwachtingen maar daar is zeker ruimte voor verbetering. Schwaab vind ik persoonlijk een hele goede verdediger, maakt zelden fouten en doet geen gekke dingen. Bovendien een belangrijke speler in de kleedkamer en als mentor voor jongere gasten . Zijn geringe snelheid maakt hem alleen wel kwetsbaar, maar ik hoop dat hij zijn contract nog een jaartje verlengt. Met viergever was ik voorafgaand aan het seizoen absoluut niet blij maar hij heeft mij toch positief enigszins positief verrast. Alsnog is het geen topper. Sainsbury mag blijven, maar wel als 4e cv. Obispo gaat toch geen minuten krijgen dus die moet verhuurd worden. Linksback Angeliño Aankoop Angeliño is een topper maar daarachter hebben we niets. Behich is dramatisch en moet weg. Centrale middenvelders Rosario Gutiérrez Sadilek Thomas Aankoop Ik ben helemaal klaar met Hendrix en hoop van harte dat hij vertrekt. Dan kunnen Rosario, Guti en een aankoop uitmaken wie de twee centrale middenvelders worden. Wellicht is van Ginkel een optie. Verder hoop ik stiekem op een contractje voor Afellay. Rigo verhuren. Aanvallende middenvelder Ihattaren Aankoop Pereiro mag van mij blijven maar ik denk dat hij vertrekt. Vleugels Bergwijn Malen Gakpo Aboukhlal Lozano kan heel goed voetballen maar presteert al een tijdje niet goed. Ik zou er niet rouwig om zijn als hij vertrekt. Ik hoop dat Bergwijn wel nog een jaartje blijft. Aankoop kan maar is geen prioriteit aangezien ik vind dat we daar genoeg talent hebben. Spits Lammers Romero Laat ik voorop stellen dat ik nooit fan van de Jong ben geweest. Maar het is moeilijk om zijn waarde niet te erkennen. Toch zie ik hem graag vertrekken omdat ik liever een meevoetballende spits zie en zoals gezegd gewoon geen fan van de Jong ben. Hopelijk is Romero weer fit en kan hij de strijd aangaan met Lammers. Aankoop afhankelijk van de fitheid van Romero. Malen en Bergwijn kunnen bij nood ook in de spits. Vertrekken Zoet Room Behich Hendrix Ramselaar Mauro Pereiro Lozano Aankopen Doelman Centrale verdediger Linksback Centrale middenvelder Aanvallende middenvelder Verhuren aan Eredivisie club Obispo Rigo Duarte Piroe Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Hwb Geplaatst 9 april 2019 Share Geplaatst 9 april 2019 Paal staar nog onder contract, lijkt mij dat die prima als back-up voor Angeliño kan fungeren. Als Viergever geen eerste keus is als cv, kan hij dat ook. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Erwin. Geplaatst 9 april 2019 Share Geplaatst 9 april 2019 16 minuten geleden zei Hwb: Paal staar nog onder contract, lijkt mij dat die prima als back-up voor Angeliño kan fungeren. Als Viergever geen eerste keus is als cv, kan hij dat ook. Zwolle gaat waarschijnlijk optie tot koop activeren Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Skkky50 Geplaatst 9 april 2019 Share Geplaatst 9 april 2019 (bewerkt) Ik gooi er dan ook maar even zo'n uiteenzetting in voor een eventueel beeld van volgend seizoen. Waarom niet? Transfers Uitgaande Hirving Lozano (40 miljoen euro) Steven Bergwijn (35 miljoen euro) Gaston Pereiro (5 miljoen euro; heeft nog een éénjarig contract) Jorrit Hendrix (6 miljoen euro) Luuk de Jong (12 miljoen euro) Kenneth Paal (300 duizend euro) Jeroen Zoet (6 miljoen euro) Ingaande Pedro Henrique (Fluminense, 15 miljoen euro; is 21 jaar oud en scoorde in 2018 in 19 wedstrijden 10 keer. Scheurde zijn kruisband, waardoor hij lang geblesseerd raakte, maar is sinds maart weer terug) Edson Álvarez (Club America, 10 miljoen euro; inkoppertje. Het huidige verdedigende centrum is vrij zwak en kan dus wel wat nieuws gebruiken. Ook 21 jaar en momenteel basisspeler bij America) Marco van Ginkel (Chelsea, 8-10 miljoen euro; het is de vraag hoe goed hij nog is nu hij er wéér lang uit heeft gelegen. Bij PSV heeft hij zich al drie keer bewezen, en een diepgaande middenvelder kunnen we wel goed gebruiken) Hoewel ik vertrouwen heb in Unnerstall, vraag ik me af of het niet verstandig is om nog een keeper erbij te halen, nu ook Room transfervrij zal vetrekken. Word het een wisselspeler, wordt het wel een transfervrije speler. Is het de bedoeling dat de aankoop eerste doelman wordt, gaat het rond de 5 miljoen euro kosten. Calvin Stengs (AZ, 10 miljoen euro; ook een inkoppertje. Het hoeft niet per sé Stengs te zijn maar hij is wel Nederlands en een groot talent. Ik vraag me af of hij PSV aan kan, maar hij is zeker een reële optie en zou er dus bij kunnen. Cody Gakpo op links is niet genoeg, al is hij ook zeker een groot talent) Ingaand: 45-50 miljoen euro. Uitgaand: 104 miljoen euro. Selectie Donyell Malen - Pedro Henrique - Calvin Stengs (Cody Gakpo - Sam Lammers - Mauro Junior) Pablo Rosario - Mohammed Ihattaren - Marco van Ginkel (Michal Sadilek - Erick Gutierrez - Ryan Thomas) Angeliño - Edson Álvarez - Daniel Schwaab - Denzel Dumfries (Aziz Behich - Nick Viergever - Trent Sainsbury - Jordan Teze) Lars Unnerstall (Yanick van Osch/Aankoop) Aziz Behich is zeker geen goeie voetballer (vind hem op Manolev lijken), maar probeer maar eens een linksback te halen die als back-up bij PSV wil spelen. Mo Ihattaren is een aanstormend talent, en lijkt me dus de betere optie voor spelmaker, ten ongunste van Gutierrez. Ik heb vertrouwen in Sammie Lammers, maar het is nog niet een zekerheid dat hij het niveau van het eerste aankan. Verhuur: Maxi Romero Joël Piroe 9 april 2019 bewerkt door Skkky50 Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Sophomore Geplaatst 9 april 2019 Share Geplaatst 9 april 2019 Haha psv.netwerk taferelen hier. Maar interessant om te lezen, dat zeker. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Dysproz Geplaatst 9 april 2019 Share Geplaatst 9 april 2019 4 uur geleden zei Hwb: Paal staar nog onder contract, lijkt mij dat die prima als back-up voor Angeliño kan fungeren. Als Viergever geen eerste keus is als cv, kan hij dat ook. PEC heeft optie tot koop gelicht. Dus Paal gaat daar definitief heen tenzij ze de contractonderhandelingen stuklopen. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Dysproz Geplaatst 9 april 2019 Share Geplaatst 9 april 2019 @Skkky50 Mooie post maar ben het op een paar punten oneens. - De Jong gaat nooit 12 miljoen opleveren. - Manolev was veel beter dan Behich. - Aboukhlal is veel beter dan Mauro. - Ik snap niet waarom je Henrique zou halen als die ongeveer in dezelfde situatie als Romero zit. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Skkky50 Geplaatst 9 april 2019 Share Geplaatst 9 april 2019 (bewerkt) 53 minuten geleden zei Dysproz: @Skkky50 Mooie post maar ben het op een paar punten oneens. - De Jong gaat nooit 12 miljoen opleveren. - Manolev was veel beter dan Behich. - Aboukhlal is veel beter dan Mauro. - Ik snap niet waarom je Henrique zou halen als die ongeveer in dezelfde situatie als Romero zit. Ding is natuurlijk wel dat Luuk er drie heeft gemaakt in de Champions League; dat speelt ook mee. En dan wordt hij nog topscorer van Nederland. Het zou toch wel een aardig bedrag worden, lijkt me, als iemand geïnteresseerd in hem is. Van Aboukhlal zou ik het om eerlijk te zijn niet echt weten. Ik volg Jong PSV niet veel. Als ie inderdaad zo'n groot talent is, doe dan hem maar in plaats van Mauro. En dan is er nog die situatie met Maxi Romero. Ik zou hem gewoon een jaartje verhuren. Mark heeft al eens eerder aangegeven dat hij nog niet klaar is voor PSV 1, en dat zal hij na lang blessureleed (alwéér) nog steeds niet zijn. Dan is er het probleem dat je met Sam Lammers op zich (en Piroe erachter) niet per sé een slecht, maar niet een bepaald fantastische spitsenbezetting hebt. Pedro zou een korte tussenstap kunnen maken naar PSV, om vervolgens naar een grotere Europese club te kunnen. Hij deed het voor zijn blessure heel erg goed in Brazilië. Hij is echt veel verder dan Romero èn Lammers. Je kan daarnaast ook zeggen dat je Mo doorschuift naar de vleugel, en dan Lammers achter de spits neerzet. 9 april 2019 bewerkt door Skkky50 Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Regis Geplaatst 9 april 2019 Share Geplaatst 9 april 2019 1 uur geleden zei Skkky50: Ding is natuurlijk wel dat Luuk er drie heeft gemaakt in de Champions League; dat speelt ook mee. En dan wordt hij nog topscorer van Nederland. Het zou toch wel een aardig bedrag worden, lijkt me, als iemand geïnteresseerd in hem is. En hij is in zowel de Bundesliga als in de PL compleet geflopt. Maar in de huidige markt kan alles. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Elsjorro1990 Geplaatst 9 april 2019 Share Geplaatst 9 april 2019 Stengs 10 miljoen? Dat kun je wel gerust op je buik schrijven Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Skkky50 Geplaatst 9 april 2019 Share Geplaatst 9 april 2019 23 minuten geleden zei Elsjorro1990: Stengs 10 miljoen? Dat kun je wel gerust op je buik schrijven Ik denk niet dat Calvin op het moment veel meer waard is. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
joostmakaay Geplaatst 9 april 2019 Share Geplaatst 9 april 2019 PSV gaat echt geen 10+ miljoen voor een spits neertellen wanneer ze Lammers en Romero in de gelederen hebben, derbij heeft Piroe vandaag nog verlengd dus lijkt dat zou een hele grote naaistreek zijn voor hem. Ik denk dat voor Luuk de Jong meer een verhaal a lá Gignac is weggelegd, nog ff cashen ergens in Amerika, op z'n 34ste terugkeren bij Twente oid. Centrale verdedigers mogen imo allemaal weg, ga je europees nooit potten mee breken, verder denk ik zelf dat wel volgend jaar moeten gaan hopen dat Romero zijn vorm teruggaat vinden, want een seizoen met de Lammers in de spits zie ik zelf (nog) niet zitten. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Aanbevolen berichten