Spring naar bijdragen
De FMusic 100 - stem op jouw favoriete liedjes allertijden. ×
FM - Christmas Challenges - Win een MU Sjaal of Beanie ×

PSV Eindhoven

vinnypassy

Aanbevolen berichten

Zojuist zei LouisPSV:

Onze Joey tot 2028 verlengd. Dat is wel top zeg, niet verwacht.

Niet zo heel verrassend toch? Komt duidelijk handelingssnelheid tekort voor de echte top, dus zal zich langzaamaan ook realiseren dat PSV best eens zijn plafond zou kunnen zijn. 

Link naar opmerking
Deel via andere websites

1 uur geleden zei Urbeto:

Niet zo heel verrassend toch? Komt duidelijk handelingssnelheid tekort voor de echte top, dus zal zich langzaamaan ook realiseren dat PSV best eens zijn plafond zou kunnen zijn. 

Het was vrij duidelijk dat hij ‘n beetje klaar was met de wedstrijdjes tegen RKC, Almere etc en meer uitdaging zocht. Daarnaast ook open verteld dat hij op n mooie aanbieding had gehoopt. Een mooie overstap naar het buitenland zit er voor hem zeker wel in. Dus nee, zo vanzelfsprekend vind ik dit niet.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

1 minuut geleden zei LouisPSV:

Het was vrij duidelijk dat hij ‘n beetje klaar was met de wedstrijdjes tegen RKC, Almere etc en meer uitdaging zocht. Daarnaast ook open verteld dat hij op n mooie aanbieding had gehoopt. Een mooie overstap naar het buitenland zit er voor hem zeker wel in. Dus nee, zo vanzelfsprekend vind ik dit niet.

De wens is bekend, maar als er zelfs na afgelopen seizoen geen topclub komt is dat toch ook een teken aan de wand voor zo'n speler? Je kunt veel willen maar als grote clubs het door je zwakke prestaties op internationaal niveau niet aandurven koop je niks met je eigen wensen. 

Of nouja, wat versta jij onder een mooie overstap? Niveautje Monaco/Nice zie ik nog wel voor hem komen als hij niet te duur is, maar veel hoger zal het niet snel worden. 

Link naar opmerking
Deel via andere websites

1 minuut geleden zei Urbeto:

De wens is bekend, maar als er zelfs na afgelopen seizoen geen topclub komt is dat toch ook een teken aan de wand voor zo'n speler? Je kunt veel willen maar als grote clubs het door je zwakke prestaties op internationaal niveau niet aandurven koop je niks met je eigen wensen. 

Of nouja, wat versta jij onder een mooie overstap? Niveautje Monaco/Nice zie ik nog wel voor hem komen als hij niet te duur is, maar veel hoger zal het niet snel worden. 

Hij vond Brighton enzo te min voor hem. Dan gaat hij nooit een stap naar buitenland maken.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

54 minuten geleden zei Urbeto:

Een goeie Europese subtopper (Brighton, Atalanta, AS Roma bijv?) kan hij qua niveau prima aan, dat lijkt me een 'mooie' overstap. Maar of hij daar PSV voor wil inruilen? Blijkbaar niet. En dat had ik niet helemaal verwacht, vooral door wat ik in mijn vorige post zei. 

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Zojuist zei LouisPSV:

Een goeie Europese subtopper (Brighton, Atalanta, AS Roma bijv?) kan hij qua niveau prima aan, dat lijkt me een 'mooie' overstap. Maar of hij daar PSV voor wil inruilen? Blijkbaar niet. En dat had ik niet helemaal verwacht, vooral door wat ik in mijn vorige post zei. 

Ik denk overigens dat hij de PL niet aan kan.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

5 uur geleden zei joostmakaay:

Nooit gedacht het ooit te zeggen, maar die komende interlandbreak komt eigenlijk perfect uit voor PSV. Vrijwel alle internationaals zitten niet in de (voor)selectie, dus met een beetje geluk in de komende zwaardere potten een fitte selectie met middenveld als vanouds.

Alleen Lang had best nog even rust mogen hebben. Verder is het inderdaad hopen dat je na de break weer een stuk breder zit in je selectie

Link naar opmerking
Deel via andere websites