Spring naar bijdragen
De FMusic 100 - stem op jouw favoriete liedjes allertijden. ×
FM - Christmas Challenges - Win een MU Sjaal of Beanie ×

PSV Eindhoven

vinnypassy

Aanbevolen berichten

47 minuten geleden zei Arezo:

Niek Schicks

Ledezma Flamingo Schouten en Oppegard 

Lijkt me prima voor dit weekend?

Is dit de broer van die spits van Leverkusen? :D

Drommel schijnt ook boos te zijn en weg te willen. V.w.b. die opstelling;

Schiks

Ledezma - Flamingo - Schouten - Dams

Til - Tillman - Veerman

Bakayoko - Pepi - Lang

Gaan we Almere gewoon mee slopen jonguh! :cheer:

Link naar opmerking
Deel via andere websites

10 uur geleden zei joostmakaay:

Barca moet z.s.m. geld hebben, gewoon 15m direct bieden en naar Eindhoven halen die Faye!!11!!

Lijkt me ook een redelijke nobrainer. De terugkoopclausule schijnt al redelijk fors te zijn, daar kan vast nog wel wat bij.

Ben wel al bijna op het punt dat ik Henny de Jong van de glazenwasserstrap zou trekken om die linksback te plaatsen ;e

Link naar opmerking
Deel via andere websites

5 minuten geleden zei The Saint:

Lijkt me ook een redelijke nobrainer. De terugkoopclausule schijnt al redelijk fors te zijn, daar kan vast nog wel wat bij.

Ben wel al bijna op het punt dat ik Henny de Jong van de glazenwasserstrap zou trekken om die linksback te plaatsen ;e

Gewoon weer good old Jan Heintze daar wegzetten

Link naar opmerking
Deel via andere websites

53 minuten geleden zei joostmakaay:

Uiteraard zien wij niet alles wat er achter de schermen gebeurd. Maar je krijgt toch het gevoel dat ze enigszins verrast zijn met alles wat er nu gebeurd. Zou me niet verbazen als we enigszins verbauwereerd achterblijven na het sluiten van de window. 

Link naar opmerking
Deel via andere websites

17 minuten geleden zei Michaelinho*:

Uiteraard zien wij niet alles wat er achter de schermen gebeurd. Maar je krijgt toch het gevoel dat ze enigszins verrast zijn met alles wat er nu gebeurd. Zou me niet verbazen als we enigszins verbauwereerd achterblijven na het sluiten van de window. 

Snap het gewoon echt niet, na het kampioenschap wist je dat er veel interesse ging komen voor spelers, vooral voor de gasten met 1-jarig contract. En dan toch achter de feiten aan lopen zodra die interesse concreet is geworden, en niets achter de hand hebben.

Dat gokken op het makkelijke schema in het begin van het seizoen kan ik met m'n hoofd ook totaal niet bij gewoon, je ziet wat die twee gelijkspelen begin vorig seizoen voor Feyenoord betekend hebben aan het einde van de rit.

In menig ander bedrijf had je het flink op je dak gekregen als manager/directeur zijnde als je je zaakjes zo (niet) op orde hebt.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Hopelijk gaat de hosanna sfeer rond Stewart nu ook wat liggen. Zo overdreven als ik de hetze tegen John de Jong vond, zo overdreven vond ik afgelopen jaar ook het bejubelen van Stewart. 

Ik denk dat ze vooral ook onderschat hebben in hoezeer een aantal spelers zelf het hogerop willen proberen. Hoe naïef ook

Link naar opmerking
Deel via andere websites

2 uur geleden zei joostmakaay:

Snap het gewoon echt niet, na het kampioenschap wist je dat er veel interesse ging komen voor spelers, vooral voor de gasten met 1-jarig contract. En dan toch achter de feiten aan lopen zodra die interesse concreet is geworden, en niets achter de hand hebben.

Dat gokken op het makkelijke schema in het begin van het seizoen kan ik met m'n hoofd ook totaal niet bij gewoon, je ziet wat die twee gelijkspelen begin vorig seizoen voor Feyenoord betekend hebben aan het einde van de rit.

In menig ander bedrijf had je het flink op je dak gekregen als manager/directeur zijnde als je je zaakjes zo (niet) op orde hebt.

2 uur geleden zei Erwin.:

Hopelijk gaat de hosanna sfeer rond Stewart nu ook wat liggen. Zo overdreven als ik de hetze tegen John de Jong vond, zo overdreven vond ik afgelopen jaar ook het bejubelen van Stewart. 

Ik denk dat ze vooral ook onderschat hebben in hoezeer een aantal spelers zelf het hogerop willen proberen. Hoe naïef ook

Helemaal eens met beide. Die hosanna stemming rondom Stewart was onder ons hier minder aanwezig wat mij betreft. In het algemeen was hij er zeker ja. 

Ook vorig jaar kon je al wat twijfels hebben bij de transferwindow. Lozano was een mega gok voor 15M. Verdedigend weinig gedaan en geen back-up voor Schouten. Nog steeds niet echt trouwens. Al is Land nu een jaar verder. 

Maar dit jaar lopen ze echt bizar achter de feiten aan.. 

Link naar opmerking
Deel via andere websites

4 minuten geleden zei joostmakaay:

Faye naar Rennes dus, volgende naam die van het lijstje van Stewart af kan. Zie dat onze vriend Cesar Montes waar PSV al veelvuldig aan gelinkt is, ondertussen in de 2de divisie van Spanje speelt, zou dat geen optie zijn?

Als ‘ie zover is afgezakt toch niet meer lijkt me? ;c

Faye volgens Elferink naar Rennes :-D. Wat een ongelooflijke shitshow zeg. 

Kom maar vast met dat interview tussen Stewart en Maddy; ‘Ja we zijn echt maanden keihard bezig geweest. Geschaakt op meedere borden tegelijk. Maar het is gewoon niet gelukt. Maar we hebben een hele goede selectie, ook achterin. We kiezen nu voor jongens uit Jong PSV die zich mogen bewijzen.’ ;e

Link naar opmerking
Deel via andere websites

8 uur geleden zei joostmakaay:

De carrousel gaat verder, 11,5m op Itakura geboden volgens Elfrink, volgens berichten zit Gladbach een beetje in het zelfde schuitje als PSV qua defensie en eisen ze meer in de richting van 15/20 miljoen.

Sepp van den Berg-scenario weer ben ik bang voor.

Klopt ja. Hebben op dit moment alleen Itakura & Elvedi als basiskrachten. En dan daarachter nog Friedrich en Chiarodia (19). Ook geen waardige vervanger voor Itakura in huis dus. 

Vraag me eerlijk gezegd ook af of Itakura heel veel beter is dan een Ramalho. En of Flamingo zich daar echt aan op gaat trekken qua niveau. 

Het is verder ook bijzonder stil met geruchten op rechts & linksback.. 

Link naar opmerking
Deel via andere websites

14 uur geleden zei Michaelinho*:

Als ‘ie zover is afgezakt toch niet meer lijkt me? 

Faye volgens Elferink naar Rennes . Wat een ongelooflijke shitshow zeg. 

Zou PSV wel echt serieus voor hem zijn geweest? Rennes is een middenmoter zonder Europees voetbal :cab:  

Wil Ramalho terug :mmm:

Link naar opmerking
Deel via andere websites