joostmakaay Geplaatst 29 oktober 2023 Share Geplaatst 29 oktober 2023 Op een of andere manier ook totaal geen hype voor de wedstrijd, terwijl dit toch juist de editie is waar de kans op winst het grootste is sinds jaren. Ik denk dat de tandem De Jong en Til het vandaag voor ons gaat doen, 3-1. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Erwin. Geplaatst 29 oktober 2023 Share Geplaatst 29 oktober 2023 1 uur geleden zei joostmakaay: Op een of andere manier ook totaal geen hype voor de wedstrijd, terwijl dit toch juist de editie is waar de kans op winst het grootste is sinds jaren. Ik denk dat de tandem De Jong en Til het vandaag voor ons gaat doen, 3-1. Geen Til man, wel Tillman. Het is eigenlijk een hele stomme wedstrijd omdat je 'moet' winnen. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
joostmakaay Geplaatst 29 oktober 2023 Share Geplaatst 29 oktober 2023 Ajax komt in ieder geval niet om de bus te parkeren, kan zo maar weer eens een klassieke doelpuntenkermis worden. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Erwin. Geplaatst 29 oktober 2023 Share Geplaatst 29 oktober 2023 Wat een ontzettend kutbegin van de vier achterin, met name Ramalho weer Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Michaelinho* Geplaatst 29 oktober 2023 Share Geplaatst 29 oktober 2023 6 minuten geleden zei Erwin.: Wat een ontzettend kutbegin van de vier achterin, met name Ramalho weer Rampalho helpt Ajax weer lekker in het zadel. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
The Saint Geplaatst 29 oktober 2023 Share Geplaatst 29 oktober 2023 Zo klaar met die gast. Teze naar centrum, Dest naar rechts en van Aanholt erin. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Michaelinho* Geplaatst 29 oktober 2023 Share Geplaatst 29 oktober 2023 Typisch PSV ook weer dit. Iedereen heeft het over 10-0. En PSV begint zo onthutsend zwak en niet scherp. Je kan het vooraf al invullen ook. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Erwin. Geplaatst 29 oktober 2023 Share Geplaatst 29 oktober 2023 Middenveld is compleet onzichtbaar ook. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Michaelinho* Geplaatst 29 oktober 2023 Share Geplaatst 29 oktober 2023 Chucky! Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Erwin. Geplaatst 29 oktober 2023 Share Geplaatst 29 oktober 2023 Zojuist zei Michaelinho*: Chucky! Met Halloween moet Chucky erbij zijn Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Rogier. Geplaatst 29 oktober 2023 Share Geplaatst 29 oktober 2023 3 uur geleden zei Geppiej: Ik mis nog een kant. Die van een superieur Ajax dat PSV helemaal scheel tikt en met 1-4 vertrekt richting Amsterdam. Heel eerlijk, het kan nog Leuke pot mannen! Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Urbeto Geplaatst 29 oktober 2023 Share Geplaatst 29 oktober 2023 Die Lozano gaat ook alleen maar voor eigen succes hé? Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Michaelinho* Geplaatst 29 oktober 2023 Share Geplaatst 29 oktober 2023 3 minuten geleden zei Urbeto: Die Lozano gaat ook alleen maar voor eigen succes hé? Oogkleppen op, dat is standaard ja. Meest dramatische pot van het seizoen. Uitgerekend weer tegen Ajax. Echt he-le-maal klaar mee weer. Telefoon sneuvelde al bijna. Kan beter iets anders gaan doen Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
joostmakaay Geplaatst 29 oktober 2023 Share Geplaatst 29 oktober 2023 Kan me echt kapot ergeren aan Bakayoko, maakt gewoon vrijwel altijd de verkeerde beslissing. Aan Ramalho ga ik niet eens meer woorden vuil maken. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Erwin. Geplaatst 29 oktober 2023 Share Geplaatst 29 oktober 2023 6 minuten geleden zei joostmakaay: Kan me echt kapot ergeren aan Bakayoko, maakt gewoon vrijwel altijd de verkeerde beslissing. Aan Ramalho ga ik niet eens meer woorden vuil maken. Ja ik vind het altijd dubbel bij hem want hij houdt wel vaak 2 man bezig. Avila kan er alleen niks van en daar heeft ie nog weinig van geprofiteerd Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
joostmakaay Geplaatst 29 oktober 2023 Share Geplaatst 29 oktober 2023 Til erin voor Tillman en voorzetten gaan spammen Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
The Saint Geplaatst 29 oktober 2023 Share Geplaatst 29 oktober 2023 Veerman er ook af. Dan ben ik toch wel bang voor het voetballende gedeelte. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Michaelinho* Geplaatst 29 oktober 2023 Share Geplaatst 29 oktober 2023 JAAAAAAAAAAA!!!! Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Erwin. Geplaatst 29 oktober 2023 Share Geplaatst 29 oktober 2023 21 minuten geleden zei Erwin.: Ja ik vind het altijd dubbel bij hem want hij houdt wel vaak 2 man bezig. Avila kan er alleen niks van en daar heeft ie nog weinig van geprofiteerd Dit dus, Avila kan er hélemaal niks van Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
rich ruzzian Geplaatst 29 oktober 2023 Share Geplaatst 29 oktober 2023 Bosz even kwaad geworden in de kleedkamer of wat? Totaal ander psv Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
LouisPSV Geplaatst 29 oktober 2023 Share Geplaatst 29 oktober 2023 In een kwartiertje ff orde op zaken gesteld. Dit is toch wel lekker. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
himan Geplaatst 29 oktober 2023 Share Geplaatst 29 oktober 2023 Je weet dat PSV er tegen een degradatiekandidaat er dan wel overheen loopt. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Erwin. Geplaatst 29 oktober 2023 Share Geplaatst 29 oktober 2023 Zijn arm kan er toch niet af joh Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Michaelinho* Geplaatst 29 oktober 2023 Share Geplaatst 29 oktober 2023 Zojuist zei Erwin.: Zijn arm kan er toch niet af joh Kunnen wel meedoen aan het WK klutsgoals Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Kelvin Geplaatst 29 oktober 2023 Share Geplaatst 29 oktober 2023 Was het nou nodig om ze bij rust hoop te geven en dan alsnog te slopen? Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Aanbevolen berichten