Spring naar bijdragen
De FMusic 100 - stem op jouw favoriete liedjes allertijden. ×
FM - Christmas Challenges - Win een MU Sjaal of Beanie ×

PSV Eindhoven

vinnypassy

Aanbevolen berichten

Ook mee eens hoor, maar voetballend vermogen EN scorend vermogen is echt key tegenwoordig.

Kijk die Til mag nog 3 hattricks tegen Ajax maken, maar dat vind ik dus helemaal niets he. Kan er helemaal geen zak van.  Dan zeggen sommigen ''hij maakt er wel 15'' nou dan maakt die er maar 15. Voor mij als fan is genieten belangrijk en dat doe je wel met Simons tot dus ver en totaal niet met Til.  Zal die wel weer NEC uit beslissen met 0-1 maar goed..

Link naar opmerking
Deel via andere websites

25 minuten geleden zei Thierryvane:

Arias naar PSV in 3, 2, 1...

Waar mag ik tekenen? _O_

24 minuten geleden zei LouisPSV:

En dan wel Luckassen meenemen haha. Denk dat Ruud een signaal af wil geven, mooi dat hij dat gewoon doet.

Dat zegt denk ik veel meer over Hoever dan over Luckassen. Laatstgenoemde doet het denk ik gewoon prima en Ruud kiest ervoor om het verleden niet mee te laten tellen. Vind dat ergens wel netjes van hem. Ben ook geen Luckassen fan, maar kan als Ramalho en/of Teze uitvallen nog best nuttig zijn. Beter dan bijvoorbeeld zo'n Seelt of Vos op dit moment. 

@Dansmeister; Prima voorspelling hoor :-D

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Leuke uitzending gisteren Studio Voetbal met Gerbrands. Luister sowieso graag naar hem. Wel jammer dat hij niet zo kritisch was op periode Europees Voetbal en de situatie Van Bommel.

Zo stelde Vermeulen hem de vraag, 8 jaar PSV en het beste Europese resultaat is 1/8ste ronde Atletico eruit. Is dat niet mager? Dat vond hij dan niet want hij plaatst zich bijna elk jaar Europees, en hij overwinterde toch wel vaak vond Toon, of dat nou CL of EL was. Ik was het wel eens met Arno dat 1/8ste ronde eruit in 8 jaar tijd wel wat magertjes is, als je dan ook meeneemt dat je wel eens bent eruit gekegeld door Basel en Osiek etc.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

30 minuten geleden zei cimbomcu:

Leuke uitzending gisteren Studio Voetbal met Gerbrands. Luister sowieso graag naar hem. Wel jammer dat hij niet zo kritisch was op periode Europees Voetbal en de situatie Van Bommel.

Zo stelde Vermeulen hem de vraag, 8 jaar PSV en het beste Europese resultaat is 1/8ste ronde Atletico eruit. Is dat niet mager? Dat vond hij dan niet want hij plaatst zich bijna elk jaar Europees, en hij overwinterde toch wel vaak vond Toon, of dat nou CL of EL was. Ik was het wel eens met Arno dat 1/8ste ronde eruit in 8 jaar tijd wel wat magertjes is, als je dan ook meeneemt dat je wel eens bent eruit gekegeld door Basel en Osiek etc.

Maar dat is toch niet zo verrassend? Toon stond nou niet echt bekend om het zelfkritisch zijn. De hele situatie met Van Bommel hebben ze compleet verkeerd aangepakt. Maar dat heeft niemand in de top van PSV durven toegeven. Het eerste jaar onder Van Bommel was namelijk helemaal niet slecht. 

Europees is het inderdaad erg matig geweest, vooral Osijek natuurlijk. 

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Nee maar ik behoorde wel tot de groep die het ontslag van Bommel terecht vonden. Niet alleen vanwege het resultaat 3 gewonnen van 12 potjes, maar ook om de persoon die de organisatie verziekte geloof ik.

Over Ihatarren, Schmidt etc vond ik hem wel keurig. Het is gewoon echt een bestuurder, doelstelling was 4 keer Europees overwinteren, hij had er 3 gehaald zei die. Terwijl de media en fans kijken niet of je overwintert, maar naar de poules waarin je inzit. Als het dan een makkelijke poule is, is het logisch dat je doorgaat.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

3 uur geleden zei cimbomcu:

Nee maar ik behoorde wel tot de groep die het ontslag van Bommel terecht vonden. Niet alleen vanwege het resultaat 3 gewonnen van 12 potjes, maar ook om de persoon die de organisatie verziekte geloof ik.

Over Ihatarren, Schmidt etc vond ik hem wel keurig. Het is gewoon echt een bestuurder, doelstelling was 4 keer Europees overwinteren, hij had er 3 gehaald zei die. Terwijl de media en fans kijken niet of je overwintert, maar naar de poules waarin je inzit. Als het dan een makkelijke poule is, is het logisch dat je doorgaat.

Ja mee eens. Zowel vwb Van Bommel als over dat het echt een bestuurder is. Van Bommel heeft zichzelf onmogelijk gemaakt, klopt. Prestaties waren ook heel slecht. Alleen heeft met name John de Jong hem echt een oor aan genaaid. Hij had mede met hem die ploeg neergezet. Ook had PSV hem denk ik meer moeten helpen of beter moeten inschatten. In de jeugd zal hij toch dezelfde trekjes al wel gehad hebben. 

En Toon is inderdaad echt een bestuurder. Perfect om de club weer goed op de rit te zetten na de clowns die er daarvoor zaten. En nu is het weer tijd voor een echte voetbalman met Brands. 

Link naar opmerking
Deel via andere websites

6 uur geleden zei Michaelinho*:

Waar mag ik tekenen? _O_

Dat zegt denk ik veel meer over Hoever dan over Luckassen. Laatstgenoemde doet het denk ik gewoon prima en Ruud kiest ervoor om het verleden niet mee te laten tellen. Vind dat ergens wel netjes van hem. Ben ook geen Luckassen fan, maar kan als Ramalho en/of Teze uitvallen nog best nuttig zijn. Beter dan bijvoorbeeld zo'n Seelt of Vos op dit moment. 

@Dansmeister; Prima voorspelling hoor 

Lijkt mij dat het de bedoeling is dat Arias tekent, niet jij :D 

Link naar opmerking
Deel via andere websites

10 minuten geleden zei Michaelinho*:

Benitez, Teze, Ramalho, Obispo, Max, Sangare, Guti, Veerman, Saibari, L. De Jong, Gakpo. 

RvN snapt het . Alleen Max er nog uit en we zijn er 

Wel weinig diepgang in die ploeg. Hoeft geen probleem te zijn als je voorzetten geeft op Luuk, maar kan toch handig zijn, zeker Europees.

Ik vond de Rangers behoorlijk tegenvallen in het tweeluik tegen Union, dus PSV is zeker favoriet wat mij betreft. Zou het ook mooi vinden om 2 Nederlandse teams in de CL te hebben.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

7 minuten geleden zei FlyD:

Wel weinig diepgang in die ploeg. Hoeft geen probleem te zijn als je voorzetten geeft op Luuk, maar kan toch handig zijn, zeker Europees.

Ik vond de Rangers behoorlijk tegenvallen in het tweeluik tegen Union, dus PSV is zeker favoriet wat mij betreft. Zou het ook mooi vinden om 2 Nederlandse teams in de CL te hebben.

Til kan er geen hout van. En met Guti kan je Veerman wat meer vrijheid geven. En Teze heeft loopvermogen genoeg om mee naar voren te gaan. 

Link naar opmerking
Deel via andere websites