joostmakaay Geplaatst 5 november Share Geplaatst 5 november Huhu boort die Oliver me toch nog 60 euros door de neus.. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
The Saint Geplaatst 5 november Share Geplaatst 5 november Hopelijk een bevrijdende treffer voor Bakayoko. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Rogier. Geplaatst 5 november Share Geplaatst 5 november Lekker hoor, 4-0 mannen Eerste driepunter binnen, hopelijk volgen er nog meer. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Chiemel Geplaatst 5 november Share Geplaatst 5 november Goed resultaat na de schrik tegen Ajax. En ook knap als je met Til en Mauro Junior op het middenveld begint, dat is niveautje Fitz-Jim / Klaassen. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Thierryvane Geplaatst 6 november Share Geplaatst 6 november Til wordt echt onderschat. Mauro ideale twaalfde man. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Erwin. Geplaatst 6 november Share Geplaatst 6 november 1 minuut geleden zei Thierryvane: Til wordt echt onderschat. Mauro ideale twaalfde man. Die man is aan de bal zo slecht, niet normaal. Al had ie gisteren een prima wedstrijd Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Thierryvane Geplaatst 6 november Share Geplaatst 6 november 4 minuten geleden zei Erwin.: Die man is aan de bal zo slecht, niet normaal. Al had ie gisteren een prima wedstrijd Het is inderdaad niet een speler waarvoor je naar het stadion gaat. Helemaal eens hoor. Maar voor Bosz wel degelijk belangrijk. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
LouisPSV Geplaatst 7 november Share Geplaatst 7 november Onze Joey tot 2028 verlengd. Dat is wel top zeg, niet verwacht. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Urbeto Geplaatst 7 november Share Geplaatst 7 november Zojuist zei LouisPSV: Onze Joey tot 2028 verlengd. Dat is wel top zeg, niet verwacht. Niet zo heel verrassend toch? Komt duidelijk handelingssnelheid tekort voor de echte top, dus zal zich langzaamaan ook realiseren dat PSV best eens zijn plafond zou kunnen zijn. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
LouisPSV Geplaatst 7 november Share Geplaatst 7 november 1 uur geleden zei Urbeto: Niet zo heel verrassend toch? Komt duidelijk handelingssnelheid tekort voor de echte top, dus zal zich langzaamaan ook realiseren dat PSV best eens zijn plafond zou kunnen zijn. Het was vrij duidelijk dat hij ‘n beetje klaar was met de wedstrijdjes tegen RKC, Almere etc en meer uitdaging zocht. Daarnaast ook open verteld dat hij op n mooie aanbieding had gehoopt. Een mooie overstap naar het buitenland zit er voor hem zeker wel in. Dus nee, zo vanzelfsprekend vind ik dit niet. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Urbeto Geplaatst 7 november Share Geplaatst 7 november 1 minuut geleden zei LouisPSV: Het was vrij duidelijk dat hij ‘n beetje klaar was met de wedstrijdjes tegen RKC, Almere etc en meer uitdaging zocht. Daarnaast ook open verteld dat hij op n mooie aanbieding had gehoopt. Een mooie overstap naar het buitenland zit er voor hem zeker wel in. Dus nee, zo vanzelfsprekend vind ik dit niet. De wens is bekend, maar als er zelfs na afgelopen seizoen geen topclub komt is dat toch ook een teken aan de wand voor zo'n speler? Je kunt veel willen maar als grote clubs het door je zwakke prestaties op internationaal niveau niet aandurven koop je niks met je eigen wensen. Of nouja, wat versta jij onder een mooie overstap? Niveautje Monaco/Nice zie ik nog wel voor hem komen als hij niet te duur is, maar veel hoger zal het niet snel worden. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
timpy00 Geplaatst 7 november Share Geplaatst 7 november 1 minuut geleden zei Urbeto: De wens is bekend, maar als er zelfs na afgelopen seizoen geen topclub komt is dat toch ook een teken aan de wand voor zo'n speler? Je kunt veel willen maar als grote clubs het door je zwakke prestaties op internationaal niveau niet aandurven koop je niks met je eigen wensen. Of nouja, wat versta jij onder een mooie overstap? Niveautje Monaco/Nice zie ik nog wel voor hem komen als hij niet te duur is, maar veel hoger zal het niet snel worden. Hij vond Brighton enzo te min voor hem. Dan gaat hij nooit een stap naar buitenland maken. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
LouisPSV Geplaatst 7 november Share Geplaatst 7 november 54 minuten geleden zei Urbeto: De wens is bekend, maar als er zelfs na afgelopen seizoen geen topclub komt is dat toch ook een teken aan de wand voor zo'n speler? Je kunt veel willen maar als grote clubs het door je zwakke prestaties op internationaal niveau niet aandurven koop je niks met je eigen wensen. Of nouja, wat versta jij onder een mooie overstap? Niveautje Monaco/Nice zie ik nog wel voor hem komen als hij niet te duur is, maar veel hoger zal het niet snel worden. Een goeie Europese subtopper (Brighton, Atalanta, AS Roma bijv?) kan hij qua niveau prima aan, dat lijkt me een 'mooie' overstap. Maar of hij daar PSV voor wil inruilen? Blijkbaar niet. En dat had ik niet helemaal verwacht, vooral door wat ik in mijn vorige post zei. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
timpy00 Geplaatst 7 november Share Geplaatst 7 november Zojuist zei LouisPSV: Een goeie Europese subtopper (Brighton, Atalanta, AS Roma bijv?) kan hij qua niveau prima aan, dat lijkt me een 'mooie' overstap. Maar of hij daar PSV voor wil inruilen? Blijkbaar niet. En dat had ik niet helemaal verwacht, vooral door wat ik in mijn vorige post zei. Ik denk overigens dat hij de PL niet aan kan. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
joostmakaay Geplaatst 9 november Share Geplaatst 9 november Nooit gedacht het ooit te zeggen, maar die komende interlandbreak komt eigenlijk perfect uit voor PSV. Vrijwel alle internationaals zitten niet in de (voor)selectie, dus met een beetje geluk in de komende zwaardere potten een fitte selectie met middenveld als vanouds. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Erwin. Geplaatst 9 november Share Geplaatst 9 november 5 uur geleden zei joostmakaay: Nooit gedacht het ooit te zeggen, maar die komende interlandbreak komt eigenlijk perfect uit voor PSV. Vrijwel alle internationaals zitten niet in de (voor)selectie, dus met een beetje geluk in de komende zwaardere potten een fitte selectie met middenveld als vanouds. Alleen Lang had best nog even rust mogen hebben. Verder is het inderdaad hopen dat je na de break weer een stuk breder zit in je selectie Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
joostmakaay Geplaatst 9 november Share Geplaatst 9 november Samba in Breda Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
LouisPSV Geplaatst 10 november Share Geplaatst 10 november Heerlijke pyro gister, mag ook gezegd worden. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
joostmakaay Geplaatst 23 november Share Geplaatst 23 november Die voorzetten van Perisic , jammer dat Luuk de Jong niet meedoet, die had al die misperen van Til wel gemaakt denk ik zo. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Thierryvane Geplaatst 23 november Share Geplaatst 23 november Genieten van Pepi. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
The Saint Geplaatst 23 november Share Geplaatst 23 november Dat koppie van Luuk Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
joostmakaay Geplaatst 23 november Share Geplaatst 23 november Gaat wel een interessante casus worden, Pepi is in bloedvorm en moet je eigenlijk wel vaker in de basis gaan zetten, maar als je ziet met wat een gemak Perisic de voorzetjes panklaar neerlegd in de zestien ben je eigenlijk gek om daar geen Luuk de Jong neer zetten. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Michaelinho* Geplaatst 24 november Share Geplaatst 24 november Poah die Pepi zeg Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Djurovski Geplaatst 24 november Share Geplaatst 24 november Goede speler Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Erwin. Geplaatst 27 november Share Geplaatst 27 november Het staat lekker open achterin Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Aanbevolen berichten