Arezo Geplaatst 22 september Share Geplaatst 22 september Gelukkig voor PSV warmt de aarde op. Want anders zouden ze in januari met -10 gehuldigd moeten worden. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
The Saint Geplaatst 28 september Share Geplaatst 28 september Pepi en Perisic vanaf de start. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Michaelinho* Geplaatst 28 september Share Geplaatst 28 september 6 minuten geleden zei The Saint: Pepi en Perisic vanaf de start. Die bank ook . Eigenlijk best ziek als je ziet wat er nog op de bank zit. Kan waarschijnlijk niet (helemaal) kijken. Ben benieuwd of Pepi en Perisic iets kunnen laten zien. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
neva Geplaatst 28 september Share Geplaatst 28 september Perisic voetbalt wel erg makkelijk, maar over het algemeen is het nog zeer matig. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Michaelinho* Geplaatst 28 september Share Geplaatst 28 september 17 minuten geleden zei neva: Perisic voetbalt wel erg makkelijk, maar over het algemeen is het nog zeer matig. Ik zie Flamingo ook weer dingen doen af en toe Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
neva Geplaatst 28 september Share Geplaatst 28 september Blijft inderdaad een rare vogel. En geen Johann Vogel. Veerman, Schouten, Til, Tillman, Pepi, Mauro, Boscagli, Dams en Flamingo zijn niet op hun best. Oh, dat zijn ze bijna allemaal. Perisic haalt nog een krappe 6. Benitez een 7. Doe maar Saibari voor Til zo. En Driouech voor Tillman. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Michaelinho* Geplaatst 28 september Share Geplaatst 28 september 1 minuut geleden zei neva: Blijft inderdaad een rare vogel. En geen Johann Vogel. Veerman, Schouten, Til, Tillman, Pepi, Mauro, Boscagli, Dams en Flamingo zijn niet op hun best. Oh, dat zijn ze bijna allemaal. Perisic haalt nog een krappe 6. Benitez een 7. Doe maar Saibari voor Til zo. En Driouech voor Tillman. Heb toch ook wel het idee dat ze bij PSV allemaal het idee hebben dat het op 50% ook allemaal wel even lukt. Het ziet er allemaal heel gemakzuchtig uit. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
neva Geplaatst 28 september Share Geplaatst 28 september Het probleem is dat ze dat negen van de tien keer ook wel kunnen. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
joostmakaay Geplaatst 28 september Share Geplaatst 28 september Perisic is lekker om erbij te hebben zeg, ook lekker voor Pepi dat hij z'n basisplaats direct trefzeker is. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Beppu Geplaatst 28 september Share Geplaatst 28 september Kunnen jullie niet lekker oprotten? Ga lekker in de Bundesliga spelen joh. Alles maar winnen, fucking kinderachtig. Wordt volwassen. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Thierryvane Geplaatst 28 september Share Geplaatst 28 september Bosz niet op gunnings. Had een minuutje Luuk nodig voor CVHJ. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Michaelinho* Geplaatst 28 september Share Geplaatst 28 september 48 minuten geleden zei Beppu: Kunnen jullie niet lekker oprotten? Ga lekker in de Bundesliga spelen joh. Alles maar winnen, fucking kinderachtig. Wordt volwassen. Krijgen de grond nog niet verkocht aan Duitsland 17 minuten geleden zei Thierryvane: Bosz niet op gunnings. Had een minuutje Luuk nodig voor CVHJ. Het zit ook niet mee hè Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
joostmakaay Geplaatst 29 september Share Geplaatst 29 september Sporting en PSV de enige twee clubs actief in de CL die nog ongeslagen zijn in hun eigen competitie, begin hem al aardig te zweten als Gyökeres tegen Flamingo zie staan, door de blessure van Veerman waarschijnlijk wel met Saibari in de basis. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Beppu Geplaatst 29 september Share Geplaatst 29 september 41 minuten geleden zei joostmakaay: Sporting en PSV de enige twee clubs actief in de CL die nog ongeslagen zijn in hun eigen competitie, begin hem al aardig te zweten als Gyökeres tegen Flamingo zie staan, door de blessure van Veerman waarschijnlijk wel met Saibari in de basis. Alles gewonnen bedoel je denk ik? Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
joostmakaay Geplaatst 29 september Share Geplaatst 29 september 1 minuut geleden zei Beppu: Alles gewonnen bedoel je denk ik? Inderdaad ja Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Beppu Geplaatst 29 september Share Geplaatst 29 september 2 minuten geleden zei joostmakaay: Inderdaad ja Zeg dat dan Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Rogier. Geplaatst 29 september Share Geplaatst 29 september (bewerkt) Edit: tering, spuit11 29 september bewerkt door Rogier. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
The Saint Geplaatst 1 oktober Share Geplaatst 1 oktober Pak slaag vandaag Veerman een maand er uit en ondanks dat hij eigenlijk bepaald niet in vorm is had ik hem er graag bij gezien vandaag om Bakayoko en Lang/Tillman diep te sturen. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
joostmakaay Geplaatst 1 oktober Share Geplaatst 1 oktober 26 minuten geleden zei The Saint: Pak slaag vandaag Veerman een maand er uit en ondanks dat hij eigenlijk bepaald niet in vorm is had ik hem er graag bij gezien vandaag om Bakayoko en Lang/Tillman diep te sturen. Geeft ook weer mogelijkheden imo, Saibari kan in dit soort potten echt het verschil maken imo. Desondanks denk ik niet dat we gaan winnen, mede door het lakse spel van de afgelopen weken. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Erwin. Geplaatst 1 oktober Share Geplaatst 1 oktober Ik ga ook uit van een doelpuntrijke nederlaag Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
The Saint Geplaatst 1 oktober Share Geplaatst 1 oktober 5 minuten geleden zei joostmakaay: Geeft ook weer mogelijkheden imo, Saibari kan in dit soort potten echt het verschil maken imo. Desondanks denk ik niet dat we gaan winnen, mede door het lakse spel van de afgelopen weken. Winnen sowieso niet, maar er ligt bij Sporting best wat ruimte achterin om te benutten. Joey is wat dat betreft een van de weinige die daar snel een bal kan krijgen. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Erwin. Geplaatst 1 oktober Share Geplaatst 1 oktober 1 minuut geleden zei The Saint: Winnen sowieso niet, maar er ligt bij Sporting best wat ruimte achterin om te benutten. Joey is wat dat betreft een van de weinige die daar snel een bal kan krijgen. Als er compact genoeg gespeeld wordt moet Oli het ook kunnen, maar een verlies is het zeker. Ik hoop op een middenveld met Saibari, Tillman en linksvoor Lang. Dan kan er ook wat meer gecombineerd worden dan met Til. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
neva Geplaatst 1 oktober Share Geplaatst 1 oktober 11 minuten geleden zei Erwin.: Ik ga ook uit van een doelpuntrijke nederlaag Ja, ik zie een 3-3, 2-3 of 3-2 ook wel gebeuren. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Chiemel Geplaatst 1 oktober Share Geplaatst 1 oktober Ik hoop als Ajacied oprecht op een overwinning voor PSV, maar met deze verdediging spelen in de CL is best schandalig Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
neva Geplaatst 1 oktober Share Geplaatst 1 oktober Met Karsdorp en Dest ziet het er al beter uit. Jammer van Flamingo wel. Eigenlijk voldoet alleen Boscagli dus. Ben wel gespannen. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Aanbevolen berichten