Spring naar bijdragen
De FMusic 100 - stem op jouw favoriete liedjes allertijden. ×
FM - Christmas Challenges - Win een MU Sjaal of Beanie ×

PSV Eindhoven

vinnypassy

Aanbevolen berichten

Blijft inderdaad een rare vogel. En geen Johann Vogel. 

Veerman, Schouten, Til, Tillman, Pepi, Mauro, Boscagli, Dams en Flamingo zijn niet op hun best. Oh, dat zijn ze bijna allemaal. Perisic haalt nog een krappe 6. Benitez een 7. 

Doe maar Saibari voor Til zo. En Driouech voor Tillman.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

1 minuut geleden zei neva:

Blijft inderdaad een rare vogel. En geen Johann Vogel. 

Veerman, Schouten, Til, Tillman, Pepi, Mauro, Boscagli, Dams en Flamingo zijn niet op hun best. Oh, dat zijn ze bijna allemaal. Perisic haalt nog een krappe 6. Benitez een 7. 

Doe maar Saibari voor Til zo. En Driouech voor Tillman.

Heb toch ook wel het idee dat ze bij PSV allemaal het idee hebben dat het op 50% ook allemaal wel even lukt. Het ziet er allemaal heel gemakzuchtig uit. 

Link naar opmerking
Deel via andere websites

48 minuten geleden zei Beppu:

Kunnen jullie niet lekker oprotten? Ga lekker in de Bundesliga spelen joh. Alles maar winnen, fucking kinderachtig. Wordt volwassen.

Krijgen de grond nog niet verkocht aan Duitsland :D

17 minuten geleden zei Thierryvane:

Bosz niet op gunnings. Had een minuutje Luuk nodig voor CVHJ. :cry:

Het zit ook niet mee hè ;c

Link naar opmerking
Deel via andere websites

41 minuten geleden zei joostmakaay:

Sporting en PSV de enige twee clubs actief in de CL die nog ongeslagen zijn in hun eigen competitie, begin hem al aardig te zweten als Gyökeres tegen Flamingo zie staan, door de blessure van Veerman waarschijnlijk wel met Saibari in de basis.

Alles gewonnen bedoel je denk ik?

Link naar opmerking
Deel via andere websites

26 minuten geleden zei The Saint:

Pak slaag vandaag 

Veerman een maand er uit en ondanks dat hij eigenlijk bepaald niet in vorm is had ik hem er graag bij gezien vandaag om Bakayoko en Lang/Tillman diep te sturen. 

Geeft ook weer mogelijkheden imo, Saibari kan in dit soort potten echt het verschil maken imo. Desondanks denk ik niet dat we gaan winnen, mede door het lakse spel van de afgelopen weken.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

5 minuten geleden zei joostmakaay:

Geeft ook weer mogelijkheden imo, Saibari kan in dit soort potten echt het verschil maken imo. Desondanks denk ik niet dat we gaan winnen, mede door het lakse spel van de afgelopen weken.

Winnen sowieso niet, maar er ligt bij Sporting best wat ruimte achterin om te benutten. Joey is wat dat betreft een van de weinige die daar snel een bal kan krijgen. 

Link naar opmerking
Deel via andere websites

1 minuut geleden zei The Saint:

Winnen sowieso niet, maar er ligt bij Sporting best wat ruimte achterin om te benutten. Joey is wat dat betreft een van de weinige die daar snel een bal kan krijgen. 

Als er compact genoeg gespeeld wordt moet Oli het ook kunnen, maar een verlies is het zeker. 

Ik hoop op een middenveld met Saibari, Tillman en linksvoor Lang. Dan kan er ook wat meer gecombineerd worden dan met Til.

Link naar opmerking
Deel via andere websites