Spring naar bijdragen
De FMusic 100 - stem op jouw favoriete liedjes allertijden. ×
FM - Christmas Challenges - Win een MU Sjaal of Beanie ×

PSV Eindhoven

vinnypassy

Aanbevolen berichten

Karsdorp is één van de grootste debielen die ik in het Feyenoordshirt heb gezien dus het is wel heel tekenend dat hij nu naar Eindhoven vertrekt. Hoe kijken de PSV'ers naar deze transfer? Kan me zo voorstellen dat je weinig hebt met dit soort clowns als Karsdorp en Lang hebt. 

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Prima transfer, als het geen goed huwelijk blijkt dan is hij na dit seizoen weer vertrokken. En zoals eerder aangegeven kun je Karsdorp tegen 80% van de tegenstanders in de Eredivisie zonder problemen opstellen.

Wat hij persoonlijk op z'n kerfstok heeft interesseert mij niet zoveel, als hij zich binnen het veld maar weet te beheersen.

bewerkt door joostmakaay
Link naar opmerking
Deel via andere websites

9 minuten geleden zei joostmakaay:

Prima transfer, als het geen goed huwelijk blijkt dan is hij na dit seizoen weer vertrokken. En zoals eerder aangegeven kun je Karsdorp tegen 80% van de tegenstanders in de Eredivisie zonder problemen opstellen.

Wat hij persoonlijk op z'n kerfstok heeft interesseert mij niet zoveel, als hij zich binnen het veld maar weet te beheersen.

Het niveau kan hij sowieso aan, maar je wilt toch ook gewoon spelers in het PSV shirt zien die enigszins respectabel zijn qua persona? Niet dit soort onsympathieke pommetjes horlepiep. 

Link naar opmerking
Deel via andere websites

1 minuut geleden zei Urbeto:

Het niveau kan hij sowieso aan, maar je wilt toch ook gewoon spelers in het PSV shirt zien die enigszins respectabel zijn qua persona? Niet dit soort onsympathieke pommetjes horlepiep. 

Ben niet heel bekend met de problemen die Karsdorp heeft veroorzaakt behalve het incident tijdens de wedstrijd tegen Roma (waarbij ik van mening ben dat wanneer John de Wolf z'n waffel had gehouden, er niets aan de hand was geweest), dat plaatje hierboven tsja voetballers zijn ook mensen hé.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

31 minuten geleden zei joostmakaay:

Voor mij een beetje hetzelfde eigenlijk. Geen groot fan van dit soort ingekleurde gasten per sé. Maar een heel seizoen met Ledezma zie ik ook niet zitten. Bosz kreeg Dest aan de praat, misschien Karsdorp ook wel. Een paar weken geleden had ik dit verschrikkelijk gevonden, nu is het gezien de periode van de transferwindow een twijfelgevalletje. 

Link naar opmerking
Deel via andere websites

30 minuten geleden zei Urbeto:

Waar is dit op gebaseerd dan? Ik weet dat Karsdorp van Feyenoord naar Roma is vertrokken. Veel geblesseerd geweest. Verder weet ik werkelijk niks van die jongen. Die foto zie ik nu ook voor het eerst. 

Voetballend is hij niks slechter dan Teze. Hopelijk blijft hij heel.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

3 minuten geleden zei Magikarp:

Gebaseerd op de feiten dus. Dat jij het niet weet en gezien hebt betekent niet dat Urbeto z'n post nergens op gebaseerd is, integendeel.

Het is gewoon een heel vreemd, naar ventje. 

Ahaa feiten dus. Dat verduidelijkt de zaak aanzienlijk…. 

Link naar opmerking
Deel via andere websites

15 minuten geleden zei The Saint:

Waar is dit op gebaseerd dan? Ik weet dat Karsdorp van Feyenoord naar Roma is vertrokken. Veel geblesseerd geweest. Verder weet ik werkelijk niks van die jongen. Die foto zie ik nu ook voor het eerst. 

Voetballend is hij niks slechter dan Teze. Hopelijk blijft hij heel.

De foto die je ziet is van een taxirit waar hij ogenschijnlijk onder de invloed van drugs of verwante middelen was toen hij door Roma aan Feyenoord verhuurd werd enkele jaren terug. 

Waar ik me meer aan stoor is zijn maniertjes in het veld. Hij werd wel eens uitgefloten bij Feyenoord en dan schoot hij uit frustratie een bal hard het publiek in zonder dat het spel daar aanleiding toe gaf. Zo ga je niet met supporters om. In de Conference League finale was het destijds ook continu etteren en rollebollen geblazen. Een speler met enige vorm van klasse doet dat niet tegen de club waar hij alles aan te danken heeft. Dit soort kleutergedrag maakt je simpelweg niet populair op Zuid. Degelijke rechtsback, walgelijke gozer. Zou hem niet graag in het shirt van m'n club zien. 

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Kan ik me voorstellen. Heb alleen nog nooit met een Rotterdam Zuid bril naar hem gekeken. Dus dit bovenstaande gevoel heb ik niet zo. Het is meer dat ik dit soort vol gekleurde figuren in het algemeen altijd wat bijzonder vind :D

PSV wordt met Bosz een soort rehabilitatiecentrum hè. Noa Lang soort van op het rechte pad, kleine uitschietertje vorig week mag geen naam hebben ;c. Dest weer (Eredivisie) topvorm laten. En Karsdorp over een jaar een ideale schoonzoon :D

bewerkt door Michaelinho*
Link naar opmerking
Deel via andere websites

52 minutes ago, Michaelinho* said:

Voor mij een beetje hetzelfde eigenlijk. Geen groot fan van dit soort ingekleurde gasten per sé. Maar een heel seizoen met Ledezma zie ik ook niet zitten. Bosz kreeg Dest aan de praat, misschien Karsdorp ook wel. Een paar weken geleden had ik dit verschrikkelijk gevonden, nu is het gezien de periode van de transferwindow een twijfelgevalletje. 

Bosz kreeg Dest aan de praat? Het is toch niet zo dat Dest nou zo slecht bezig was daarvoor? Milan en Barca is natuurlijk een ander niveau dan PSV of Ajax. Vind dat zelf niet te vergelijken met Karsdorp eigenlijk

Link naar opmerking
Deel via andere websites

6 uur geleden zei WillieColón:

Bosz kreeg Dest aan de praat? Het is toch niet zo dat Dest nou zo slecht bezig was daarvoor? Milan en Barca is natuurlijk een ander niveau dan PSV of Ajax. Vind dat zelf niet te vergelijken met Karsdorp eigenlijk

Tussen 2020 & 2024 slechts 51 wedstrijden voor Barca en 8 voor Milan. Als hij daar onomstreden was en de pannen van het dak speelde was hij niet op huurbasis naar PSV gekomen. Het in de top niet gered, onder Bosz is ‘ie weer opgebloeid. 

Karsdorp tussen 2017-2024 ook ‘maar’ 113 wedstrijden voor Roma en nog 15 op huurbasis bij Feyenoord. Vind toch behoorlijk vergelijkbaar hoor.. 

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Benitez, Ledezma, Flamingo, Boscagli, Dams, Veerman, Til, Tillman, Bakayoko, De Jong, Lozano. 

Dams zijn basisdebuut, Oppegard niet bij de selectie. Vooral jeugd op de bank en Lang (niet bij selectie) en Schouten (bank) krijgen rust. Had eigenlijk gehoopt op Driouech vanaf het begin. Al lijkt Lozano redelijk in vorm, zeker t.o.v. vorig seizoen. 

Link naar opmerking
Deel via andere websites

13 minuten geleden zei Michaelinho*:

Benitez, Ledezma, Flamingo, Boscagli, Dams, Veerman, Til, Tillman, Bakayoko, De Jong, Lozano. 

Dams zijn basisdebuut, Oppegard niet bij de selectie. Vooral jeugd op de bank en Lang (niet bij selectie) en Schouten (bank) krijgen rust. Had eigenlijk gehoopt op Driouech vanaf het begin. Al lijkt Lozano redelijk in vorm, zeker t.o.v. vorig seizoen. 

Het geforceerde is er een beetje af bij Lozano en dat doet hem goed

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Heb het vermoeden dat er morgen sowieso nog iemand voor de linksback positie bij gaat komen, voor na de drie uitvallers van vanmiddag. 

Vond Dams een erg sterk basisdebuut maken, oogde veel geconcentreerder als Oppergard. Tillman begint in snel tempo een van m'n favoriete PSVers te worden, qua stijl beetje vergelijkbaar met Gaston Pereiro, maar met een pak meer werklust.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Tillman ja _O_ Dat ongeconcentreerde lijkt ook een stuk minder te zijn. 

Verwacht niet dat er nog iets bij gaat komen deze transferperiode. Stewart is ook gewoon tevreden ;e  Lekker de CL in met een aanvallende middenvelder op rechtsback en twee jeugdspelers op links, waarvan er één sowieso al afgeschreven is. 

Link naar opmerking
Deel via andere websites