joostmakaay Geplaatst 21 augustus Share Geplaatst 21 augustus Wij zijn PSV, hun niet, dat zijn maar passanten Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
neva Geplaatst 21 augustus Share Geplaatst 21 augustus Dies chek. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
007mark Geplaatst 21 augustus Share Geplaatst 21 augustus Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
neva Geplaatst 21 augustus Share Geplaatst 21 augustus Fors bedrag, ken hem eigenlijk niet zo goed. Linker centrale verdediger die ook linksback kan, dus 1 op 1 vervanger voor Boscagli vermoed ik. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Michaelinho* Geplaatst 21 augustus Share Geplaatst 21 augustus Ik ken hem niet. Maar is er ook maar iets wat aantoont dat hij dat geldt waard is? Lekker gewerkt met Benitez ook. Hebben we straks een gehandicapte achterhoede en een keeper op doel die nog verder door de ondergrens kan zakken als Benitez. Gaat lekker dit Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
rich ruzzian Geplaatst 21 augustus Share Geplaatst 21 augustus https://totalfootballanalysis.com/player-analysis/mikayil-faye-at-fc-barcelona-2023-24-scout-report-tactical-analysis-tactics Scout report van hem aan het begin van afgelopen seizoen Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Arezo Geplaatst 21 augustus Share Geplaatst 21 augustus Niek Schicks Ledezma Flamingo Schouten en Oppegard Lijkt me prima voor dit weekend? Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Michaelinho* Geplaatst 21 augustus Share Geplaatst 21 augustus 47 minuten geleden zei Arezo: Niek Schicks Ledezma Flamingo Schouten en Oppegard Lijkt me prima voor dit weekend? Is dit de broer van die spits van Leverkusen? Drommel schijnt ook boos te zijn en weg te willen. V.w.b. die opstelling; Schiks Ledezma - Flamingo - Schouten - Dams Til - Tillman - Veerman Bakayoko - Pepi - Lang Gaan we Almere gewoon mee slopen jonguh! Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Arezo Geplaatst 21 augustus Share Geplaatst 21 augustus Godver, ik ben nog helemaal naar psv.nl gegaan om de derde keeper te checken. Spel ik zijn naam verkeerd. Almere moet wel lukken met deze mensen ja. Wil Luc de Jong ook weg? Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
joostmakaay Geplaatst 21 augustus Share Geplaatst 21 augustus Barca moet z.s.m. geld hebben, gewoon 15m direct bieden en naar Eindhoven halen die Faye!!11!! Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
The Saint Geplaatst 22 augustus Share Geplaatst 22 augustus 10 uur geleden zei joostmakaay: Barca moet z.s.m. geld hebben, gewoon 15m direct bieden en naar Eindhoven halen die Faye!!11!! Lijkt me ook een redelijke nobrainer. De terugkoopclausule schijnt al redelijk fors te zijn, daar kan vast nog wel wat bij. Ben wel al bijna op het punt dat ik Henny de Jong van de glazenwasserstrap zou trekken om die linksback te plaatsen Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Erwin. Geplaatst 22 augustus Share Geplaatst 22 augustus 5 minuten geleden zei The Saint: Lijkt me ook een redelijke nobrainer. De terugkoopclausule schijnt al redelijk fors te zijn, daar kan vast nog wel wat bij. Ben wel al bijna op het punt dat ik Henny de Jong van de glazenwasserstrap zou trekken om die linksback te plaatsen Gewoon weer good old Jan Heintze daar wegzetten Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
joostmakaay Geplaatst 22 augustus Share Geplaatst 22 augustus Op 21-8-2024 om 06:28 zei Erwin.: Itakura dan? https://www.ed.nl/psv/druk-verkeer-bij-psv-zowel-intern-als-extern-is-er-van-alles-op-te-lossen~adcc31a9/?cb=2750ebcf-c2a7-4986-afea-43ce7060cc5e&auth_rd=1 Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Jotew Geplaatst 22 augustus Share Geplaatst 22 augustus 't lijkt bij de gehele top 5 a 6 wel drama momenteel . Oke Feyenoord in mindere mate maar ook daar mag er op het middenveld wel wat bij na vertrek van Wieffer. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Michaelinho* Geplaatst 22 augustus Share Geplaatst 22 augustus 53 minuten geleden zei joostmakaay: https://www.ed.nl/psv/druk-verkeer-bij-psv-zowel-intern-als-extern-is-er-van-alles-op-te-lossen~adcc31a9/?cb=2750ebcf-c2a7-4986-afea-43ce7060cc5e&auth_rd=1 Uiteraard zien wij niet alles wat er achter de schermen gebeurd. Maar je krijgt toch het gevoel dat ze enigszins verrast zijn met alles wat er nu gebeurd. Zou me niet verbazen als we enigszins verbauwereerd achterblijven na het sluiten van de window. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
joostmakaay Geplaatst 22 augustus Share Geplaatst 22 augustus 17 minuten geleden zei Michaelinho*: Uiteraard zien wij niet alles wat er achter de schermen gebeurd. Maar je krijgt toch het gevoel dat ze enigszins verrast zijn met alles wat er nu gebeurd. Zou me niet verbazen als we enigszins verbauwereerd achterblijven na het sluiten van de window. Snap het gewoon echt niet, na het kampioenschap wist je dat er veel interesse ging komen voor spelers, vooral voor de gasten met 1-jarig contract. En dan toch achter de feiten aan lopen zodra die interesse concreet is geworden, en niets achter de hand hebben. Dat gokken op het makkelijke schema in het begin van het seizoen kan ik met m'n hoofd ook totaal niet bij gewoon, je ziet wat die twee gelijkspelen begin vorig seizoen voor Feyenoord betekend hebben aan het einde van de rit. In menig ander bedrijf had je het flink op je dak gekregen als manager/directeur zijnde als je je zaakjes zo (niet) op orde hebt. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Erwin. Geplaatst 22 augustus Share Geplaatst 22 augustus Hopelijk gaat de hosanna sfeer rond Stewart nu ook wat liggen. Zo overdreven als ik de hetze tegen John de Jong vond, zo overdreven vond ik afgelopen jaar ook het bejubelen van Stewart. Ik denk dat ze vooral ook onderschat hebben in hoezeer een aantal spelers zelf het hogerop willen proberen. Hoe naïef ook Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Michaelinho* Geplaatst 22 augustus Share Geplaatst 22 augustus 2 uur geleden zei joostmakaay: Snap het gewoon echt niet, na het kampioenschap wist je dat er veel interesse ging komen voor spelers, vooral voor de gasten met 1-jarig contract. En dan toch achter de feiten aan lopen zodra die interesse concreet is geworden, en niets achter de hand hebben. Dat gokken op het makkelijke schema in het begin van het seizoen kan ik met m'n hoofd ook totaal niet bij gewoon, je ziet wat die twee gelijkspelen begin vorig seizoen voor Feyenoord betekend hebben aan het einde van de rit. In menig ander bedrijf had je het flink op je dak gekregen als manager/directeur zijnde als je je zaakjes zo (niet) op orde hebt. 2 uur geleden zei Erwin.: Hopelijk gaat de hosanna sfeer rond Stewart nu ook wat liggen. Zo overdreven als ik de hetze tegen John de Jong vond, zo overdreven vond ik afgelopen jaar ook het bejubelen van Stewart. Ik denk dat ze vooral ook onderschat hebben in hoezeer een aantal spelers zelf het hogerop willen proberen. Hoe naïef ook Helemaal eens met beide. Die hosanna stemming rondom Stewart was onder ons hier minder aanwezig wat mij betreft. In het algemeen was hij er zeker ja. Ook vorig jaar kon je al wat twijfels hebben bij de transferwindow. Lozano was een mega gok voor 15M. Verdedigend weinig gedaan en geen back-up voor Schouten. Nog steeds niet echt trouwens. Al is Land nu een jaar verder. Maar dit jaar lopen ze echt bizar achter de feiten aan.. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
joostmakaay Geplaatst 22 augustus Share Geplaatst 22 augustus Faye naar Rennes dus, volgende naam die van het lijstje van Stewart af kan. Zie dat onze vriend Cesar Montes waar PSV al veelvuldig aan gelinkt is, ondertussen in de 2de divisie van Spanje speelt, zou dat geen optie zijn? Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Michaelinho* Geplaatst 22 augustus Share Geplaatst 22 augustus 4 minuten geleden zei joostmakaay: Faye naar Rennes dus, volgende naam die van het lijstje van Stewart af kan. Zie dat onze vriend Cesar Montes waar PSV al veelvuldig aan gelinkt is, ondertussen in de 2de divisie van Spanje speelt, zou dat geen optie zijn? Als ‘ie zover is afgezakt toch niet meer lijkt me? Faye volgens Elferink naar Rennes . Wat een ongelooflijke shitshow zeg. Kom maar vast met dat interview tussen Stewart en Maddy; ‘Ja we zijn echt maanden keihard bezig geweest. Geschaakt op meedere borden tegelijk. Maar het is gewoon niet gelukt. Maar we hebben een hele goede selectie, ook achterin. We kiezen nu voor jongens uit Jong PSV die zich mogen bewijzen.’ Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
joostmakaay Geplaatst 22 augustus Share Geplaatst 22 augustus De carrousel gaat verder, 11,5m op Itakura geboden volgens Elfrink, volgens berichten zit Gladbach een beetje in het zelfde schuitje als PSV qua defensie en eisen ze meer in de richting van 15/20 miljoen. Sepp van den Berg-scenario weer ben ik bang voor. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Michaelinho* Geplaatst 23 augustus Share Geplaatst 23 augustus 8 uur geleden zei joostmakaay: De carrousel gaat verder, 11,5m op Itakura geboden volgens Elfrink, volgens berichten zit Gladbach een beetje in het zelfde schuitje als PSV qua defensie en eisen ze meer in de richting van 15/20 miljoen. Sepp van den Berg-scenario weer ben ik bang voor. Klopt ja. Hebben op dit moment alleen Itakura & Elvedi als basiskrachten. En dan daarachter nog Friedrich en Chiarodia (19). Ook geen waardige vervanger voor Itakura in huis dus. Vraag me eerlijk gezegd ook af of Itakura heel veel beter is dan een Ramalho. En of Flamingo zich daar echt aan op gaat trekken qua niveau. Het is verder ook bijzonder stil met geruchten op rechts & linksback.. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
The Saint Geplaatst 23 augustus Share Geplaatst 23 augustus 14 uur geleden zei Michaelinho*: Als ‘ie zover is afgezakt toch niet meer lijkt me? Faye volgens Elferink naar Rennes . Wat een ongelooflijke shitshow zeg. Zou PSV wel echt serieus voor hem zijn geweest? Rennes is een middenmoter zonder Europees voetbal Wil Ramalho terug Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Arezo Geplaatst 23 augustus Share Geplaatst 23 augustus Schouten -> Napoli. Dus wie speelt er naast oppegard en ledezma dan? Flamingo en dat jochie van 13 wat in de voorbereiding mee deed? Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
ReneLeBlanc Geplaatst 23 augustus Share Geplaatst 23 augustus Wilfried Bouma comeback season. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Aanbevolen berichten