Lenstra Geplaatst 25 augustus 2023 Share Geplaatst 25 augustus 2023 Nog bruikbaar advies mannen... Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Michaelinho* Geplaatst 25 augustus 2023 Share Geplaatst 25 augustus 2023 1 uur geleden zei Lenstra: Nog bruikbaar advies mannen... Heeft er wel kijk op hè die Marco. Denk ook wel dat er een goede centrale verdediger nodig is. Betwijfel trouwens wel of Branthwaite dat dan zou moeten zijn. Leuk gedaan hoor vorig jaar, maar of die nou echt goed is met ruimte in de rug kan ik niet goed beoordelen. Aan de andere kant, minder dan die krullebol kan het nooit zijn. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
MetalMichael Geplaatst 26 augustus 2023 Share Geplaatst 26 augustus 2023 Op 24-8-2023 om 21:11 zei The Saint: Burnley met een bod van €20-25 miljoen op Bakayoko. Zie dat nog wel richting de €30 miljoen gaan als bijvoorbeeld Napoli zich nog gaat bemoeien. Voor dat geld lekker laten gaan lijkt me. Zal in de USA vast wel een rechtsbuiten lopen die Steward kan strikken Ze zouden hebben geboden op Lozano (10+5). https://twitter.com/DiMarzio/status/1695469815958245750 Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Michaelinho* Geplaatst 26 augustus 2023 Share Geplaatst 26 augustus 2023 26 minuten geleden zei MetalMichael: Ze zouden hebben geboden op Lozano (10+5). https://twitter.com/DiMarzio/status/1695469815958245750 Als dat ten koste van Bakayoko gaat een aparte keuze. Je gaat een Lozano niet voor dat geld (+ salaris) halen om 2e viool te spelen. Ter vervanging van Vertessen/El Ghazi moet er wat bij, maar zou dit wel weer een megagok vinden. Of ze zien dat Bakayoko nog geen volledig seizoen ‘alles’ kan spelen. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Bogatyr Geplaatst 27 augustus 2023 Share Geplaatst 27 augustus 2023 Kostprijs 30 miljoen euro. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Michaelinho* Geplaatst 28 augustus 2023 Share Geplaatst 28 augustus 2023 7 uur geleden zei Bogatyr: Kostprijs 30 miljoen euro. In deze fase van de transferperiode vind ik dat je voor hem gewoon minimaal 40+ moet vragen. Is in potentie meer waard dan Sangaré in mijn ogen. Of hij die potentie ooit inlost is de vraag, maar dat weet je nooit. Laat PSG maar dokken. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
neva Geplaatst 28 augustus 2023 Share Geplaatst 28 augustus 2023 Eens. Zo goed vind ik hem nog niet. Als je hier 35 voor vangt en je haalt voor max. 15 Chucky terug, doe je gewoon prima zaken.. .. als er ook nog een verdediger komt. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Michaelinho* Geplaatst 28 augustus 2023 Share Geplaatst 28 augustus 2023 1 minuut geleden zei neva: Eens. Zo goed vind ik hem nog niet. Als je hier 35 voor vangt en je haalt voor max. 15 Chucky terug, doe je gewoon prima zaken.. .. als er ook nog een verdediger komt. Qua transfersom doe je dan wellicht goede zaken. Qua salaris + restwaarde natuurlijk niet. Dus dat lijkt me voor PSV best een moeilijke afweging. Misschien pak je met 30+ nu wel het maximale. Maar dat weet je nooit, lastig hoor. Die verdediging maak ik me wel echt ernstig zorgen over ja. Sangaré is (helaas) ook nog niet verkocht. Als je de verhalen moet geloven zit Aster daardoor nog in de wacht. En eigenlijk is één CV misschien nog wel te weinig. Obispo is eigenlijk ook gewoon niveau Vitesse. En in een seizoen meerdere keren of langdurig geblesseerd. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
neva Geplaatst 28 augustus 2023 Share Geplaatst 28 augustus 2023 Als Chucky hier 3 jaar de sterren van de hemel speelt is ie 31, dan kan ie echt wel voor aankoopbedrag + een bonus naar de zandbak. Komt goed. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
The Saint Geplaatst 28 augustus 2023 Share Geplaatst 28 augustus 2023 5 uur geleden zei neva: Als Chucky hier 3 jaar de sterren van de hemel speelt is ie 31, dan kan ie echt wel voor aankoopbedrag + een bonus naar de zandbak. Komt goed. Zeker waar. Belangrijker is eigenlijk; past hij wel in het spel van Bosz? Toch eigenlijk een speler die ruimte nodig heeft. Rond de verdediging blijft het echt angstvallig stil hè. Zie ze nog wel bij Pröpper uitkomen ook. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Michaelinho* Geplaatst 29 augustus 2023 Share Geplaatst 29 augustus 2023 Lozano schijnt zo goed als rond te zijn Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
LouisPSV Geplaatst 29 augustus 2023 Share Geplaatst 29 augustus 2023 Hier wordt ik heel blij van. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
rich ruzzian Geplaatst 29 augustus 2023 Share Geplaatst 29 augustus 2023 Lekkere aanval zo. Nu alleen de verdediging nog...Al hoeft dat ook niet perse wat mij betreft Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Michaelinho* Geplaatst 29 augustus 2023 Share Geplaatst 29 augustus 2023 2 minuten geleden zei rich ruzzian: Lekkere aanval zo. Nu alleen de verdediging nog...Al hoeft dat ook niet perse wat mij betreft We kunnen Ramalho ook opofferen voor een 2e keeper. Is wel revolutionair Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
rich ruzzian Geplaatst 29 augustus 2023 Share Geplaatst 29 augustus 2023 Mg je met 2 keepers reglementair spelen? Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Erwin. Geplaatst 29 augustus 2023 Share Geplaatst 29 augustus 2023 1 uur geleden zei rich ruzzian: Mg je met 2 keepers reglementair spelen? Als er eentje een veldshirt draagt en niet met zijn handen speelt wel Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
joostmakaay Geplaatst 29 augustus 2023 Share Geplaatst 29 augustus 2023 Lozano zou morgen mogelijk al gekeurd kunnen worden, dan moet die transfer van Bakayoko wel heel hard moeten gaan ineens. Denk wel dat Luuk de Jong wat minder blij zal zij met de aanvoer van Lozano t.o.v. Bakayoko. Lichte spanning voor morgen, m'n gevoel zegt of met 3-0 voor met de rust, of via penalties eruit. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
himan Geplaatst 29 augustus 2023 Share Geplaatst 29 augustus 2023 0-1 Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Michaelinho* Geplaatst 29 augustus 2023 Share Geplaatst 29 augustus 2023 1 uur geleden zei joostmakaay: Lozano zou morgen mogelijk al gekeurd kunnen worden, dan moet die transfer van Bakayoko wel heel hard moeten gaan ineens. Denk wel dat Luuk de Jong wat minder blij zal zij met de aanvoer van Lozano t.o.v. Bakayoko. Lichte spanning voor morgen, m'n gevoel zegt of met 3-0 voor met de rust, of via penalties eruit. Ik weet niet waar ik meer tegen op zie. De vliegreis naar Kreta met een 3,5 en 1,5-jarige of de return tegen Rangers Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
neva Geplaatst 30 augustus 2023 Share Geplaatst 30 augustus 2023 Spannond. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
La Pulga Geplaatst 30 augustus 2023 Share Geplaatst 30 augustus 2023 Succes vandaag, maak er een mooi Brabants feestie van. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Sanel Geplaatst 30 augustus 2023 Share Geplaatst 30 augustus 2023 is Hatzidiakos niks voor PSV? Niet echt een topper, maar vind dat wel een erg degelijke verdediger. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Erwin. Geplaatst 30 augustus 2023 Share Geplaatst 30 augustus 2023 6 minuten geleden zei Sanel: is Hatzidiakos niks voor PSV? Niet echt een topper, maar vind dat wel een erg degelijke verdediger. AZ kennende vragen ze daar gerust minstens 10mil voor. Lijkt me ook niet per se een vooruitgang tbh. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
LouisPSV Geplaatst 30 augustus 2023 Share Geplaatst 30 augustus 2023 (bewerkt) Ik denk dat we toch gaan spelen met: Aanholt - Boscagli - Teze - Dest of Aanholt - Boscagli - Brantwaithe - Dest Tenzij Bakayoko en Sangaré beide nog weg gaan, dan verwacht ik wel dat we een topper halen. Ik vind Brantwaithe best een goede versterking, alleen dan zet je wel een linkspoot op RCV. En aangezien Bosz graag wil opbouwen, weet ik niet of dit heel goed uit gaat pakken. 30 augustus 2023 bewerkt door LouisPSV Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
The Saint Geplaatst 30 augustus 2023 Share Geplaatst 30 augustus 2023 Godver. Was thuis al lekker aan het stress drinken geslagen. Schoot me opeens te binnen dat de zwemlessen weer begonnen zijn Het is hopen op een vroege bevrijdende goal. Duurt het te lang dan schiet de hele ploeg in de stress. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Aanbevolen berichten