Erwin. Geplaatst 9 augustus 2019 Share Geplaatst 9 augustus 2019 9 uur geleden zei Dysproz: Na afloop ook gewoon tevreden zijn he Het is een goed resultaat, maar dan heb je ook wel alles gezegd. Zover het te zien was heb ik wel vertrouwen in Baumgartl, geeft in ieder geval meer zekerheid dan f*cking Luckassen of Sainsbury. Sadilek weet zich redelijk staande te houden als linksback maar moet wel gauw vervangen gaan worden ook, want je ziet wel dat het geen back is. Derksen was wel heel negatief over Guti btw, zo slecht vond ik hem nou ook weer niet gisteren. Als je daar Hendrix had gehad weet ik niet of je de pot had gewonnen. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Dysproz Geplaatst 9 augustus 2019 Share Geplaatst 9 augustus 2019 Ik vind je veel te mild. Baumgartl maakte een prima indruk voor de eerste keer. Verder was iedereen gewoon heel slecht. Guti en Sadilek ook. En het resultaat is ook niet goed als je kijkt tegen wat voor ploeg je speelt. Je moet hier gewoon met minimaal 0-3 weggaan. Ik word ook gek van die reacties na de wedstrijd. Zou mooi zijn als eindelijk is iemand zegt waar het op staat. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Pino Geplaatst 9 augustus 2019 Share Geplaatst 9 augustus 2019 Wat is er met die Dumfries aan de hand? Die wordt met de week slechter. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Mansveld Geplaatst 9 augustus 2019 Share Geplaatst 9 augustus 2019 Zojuist zei Pino: Wat is er met die Dumfries aan de hand? Die wordt met de week slechter. Had graag aanvoerderwillen zijn Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Pino Geplaatst 9 augustus 2019 Share Geplaatst 9 augustus 2019 2 minuten geleden zei Rossi: Had graag aanvoerderwillen zijn Ja mooi he Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Erwin. Geplaatst 9 augustus 2019 Share Geplaatst 9 augustus 2019 2 uur geleden zei Dysproz: Ik vind je veel te mild. Baumgartl maakte een prima indruk voor de eerste keer. Verder was iedereen gewoon heel slecht. Guti en Sadilek ook. En het resultaat is ook niet goed als je kijkt tegen wat voor ploeg je speelt. Je moet hier gewoon met minimaal 0-3 weggaan. Ik word ook gek van die reacties na de wedstrijd. Zou mooi zijn als eindelijk is iemand zegt waar het op staat. Ik heb die reacties niet gehoord/gelezen. Toen ik Rosario voor de camera zag staan heb ik het gauw uitgezet. Geef die band dan maar aan Viergever ofzo. Maar even voor de duidelijkheid, ik ben ook niet tevreden he. Maar ik wil wel altijd ook realistisch blijven en dit team is pas net bij elkaar, een Baumgartl speelde net zijn 1e wedstrijd. Bruma moet nog wennen en dat Guti ineens het middenveld moet dragen is ook direct te veel van hem vragen. Dan hoop ik, wellicht naïef, op verbetering komende tijd. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Sophomore Geplaatst 9 augustus 2019 Share Geplaatst 9 augustus 2019 1 uur geleden zei Pino: Wat is er met die Dumfries aan de hand? Die wordt met de week slechter. Zo zeg, dat kan echt niet. Dat moet overigens één van de domste voetballers ter wereld zijn qua voetbal intelligentie. Heb overigens het idee dat het allemaal te snel gaat en te lang duurt. Maarjah rust kun je hem niet geven, want nauwelijks een vervanger. Rosario was tevreden met de drie punten. Kan iemand hen vertellen dat we nog drie wedstrijden moeten spelen voordat de groepsfase bereikt kan worden? Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Pino Geplaatst 9 augustus 2019 Share Geplaatst 9 augustus 2019 16 minuten geleden zei Sophomore: Rosario was tevreden met de drie punten. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Chiemel Geplaatst 9 augustus 2019 Share Geplaatst 9 augustus 2019 Zei hij dat echt zo letterlijk? Kortom, verkeerde zin gekozen die hij tijdens zijn mediatraining heeft geleerd te zeggen na een matige overwinning? Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Fabian. Geplaatst 9 augustus 2019 Share Geplaatst 9 augustus 2019 3 uur geleden zei Pino: Wat is er met die Dumfries aan de hand? Die wordt met de week slechter. Eens met Soof dat die echt behoorlijk wat voetbalintelligentie mist, dat begin je in de grotere wedstrijden echt te merken, in de Eredivisie is dat nog redelijk goed te maken. Echter viel mij de tekortkomingen al op toen hij met NL elftal op de Nations League Finals speelde. Zoveel verkeerde keuzes, zinloze loopacties etc. Liep ook voor geen meter met Bergwijn, hoewel die dan bij PSV niet op de rechtsbuiten staat, mag je er voor de aardigheid wel vanuit gaan dat ze redelijk samen kunnen spelen. Zie dan 30x liever een Tete of Janmaat. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Sophomore Geplaatst 12 augustus 2019 Share Geplaatst 12 augustus 2019 Kwalijke zaak dat de handsbal van Necid over het hoofd werd gezien. Schoot 'em trouwens wel heerlijk binnnen, dat moet ik toegeven. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Erwin. Geplaatst 12 augustus 2019 Share Geplaatst 12 augustus 2019 Zojuist zei Sophomore: Kwalijke zaak dat de handsbal van Necid over het hoofd werd gezien. Schoot 'em trouwens wel heerlijk binnnen, dat moet ik toegeven. Vond Makkelie (zijn team, incl VAR) sowieso zwak gisteren. Had veel eerder al een kaart kunnen trekken bijv, maar dat gebeurt pas bij een wegwerpgebaartje. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Pino Geplaatst 12 augustus 2019 Share Geplaatst 12 augustus 2019 Het was sowieso om te janken dit weekend die VAR. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
TheRedOne Geplaatst 12 augustus 2019 Share Geplaatst 12 augustus 2019 (bewerkt) Makkelie was een drama. Maar ik zag gister wel meer passie en strijd van de spelers van PSV. Het spel zag er ook redelijk tot goed uit alleen nu nog de vele kansen afmaken. 12 augustus 2019 bewerkt door TheRedOne Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Pino Geplaatst 12 augustus 2019 Share Geplaatst 12 augustus 2019 1 minuut geleden zei TheRedOne: Makkelie was een drama. Maar ik zag vandaag wel meer passie en strijd van de spelers van PSV. Het spel zag er ook redelijk tot goed uit alleen nu nog de vele kansen afmaken. Ben je naar de training geweest? Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
TheRedOne Geplaatst 12 augustus 2019 Share Geplaatst 12 augustus 2019 Just now, Pino said: Ben je naar de training geweest? Haha oeps, heb amper geslapen misschien telt dat mee , heb het aangepast haha! Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Erwin. Geplaatst 12 augustus 2019 Share Geplaatst 12 augustus 2019 1 uur geleden zei TheRedOne: Makkelie was een drama. Maar ik zag gister wel meer passie en strijd van de spelers van PSV. Het spel zag er ook redelijk tot goed uit alleen nu nog de vele kansen afmaken. Tempo mag ook nog wel iets omhoog. Dit ADO stelde ook niet heel veel voor namelijk. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
TheRedOne Geplaatst 12 augustus 2019 Share Geplaatst 12 augustus 2019 55 minutes ago, Erwin. said: Tempo mag ook nog wel iets omhoog. Dit ADO stelde ook niet heel veel voor namelijk. Dat is zeker waar, maar het is al beter dan we de afgelopen weken hebben gezien. Wat verwachten jullie van de terugkomst van Schwaab? Daniel & Timo als centraal duo lijkt me toch voor Eredivisie begrippen een sterk duo. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Pino Geplaatst 12 augustus 2019 Share Geplaatst 12 augustus 2019 9 minuten geleden zei TheRedOne: Daniel & Timo als centraal duo lijkt me toch voor Eredivisie begrippen een sterk duo. Heb je wel 2 rechtspoten. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Dysproz Geplaatst 12 augustus 2019 Share Geplaatst 12 augustus 2019 2 rechtspoten is niet echt een probleem hoor. Ik ben wel blij met Schwaab. Ik vind hem verdedigend beter dan Viergever. Hopelijk staan er binnenkort 3 Duitsers achterin. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Erwin. Geplaatst 12 augustus 2019 Share Geplaatst 12 augustus 2019 Ik dacht eerst ff dat je die Amerikaan van Hannover bedoelde, maar ik snap m al. Overigens weet ik het nog niet met Schwaab, ik was er niet heel rouwig om dat hij vertrok. Had vorig jaar toch een aantal keer trekjes dat de leeftijd begint te tellen en het te snel voor hem gaat. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Pino Geplaatst 12 augustus 2019 Share Geplaatst 12 augustus 2019 1 uur geleden zei Dysproz: Hopelijk staan er binnenkort 3 Duitsers achterin. Wie is die 3e dan? Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Dysproz Geplaatst 12 augustus 2019 Share Geplaatst 12 augustus 2019 4 minuten geleden zei Pino: Wie is die 3e dan? Unnerstall Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Pino Geplaatst 12 augustus 2019 Share Geplaatst 12 augustus 2019 4 minuten geleden zei Dysproz: Unnerstall Naturlich. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
tdogg16 Geplaatst 12 augustus 2019 Share Geplaatst 12 augustus 2019 4 uur geleden zei Pino: Ben je naar de training geweest? Door het tijdstip van spelen kan ik me voorstellen dat het voelde alsof de wedstrijd vandaag gespeeld is. Nog steeds een belachelijk tijdstip van spelen natuurlijk. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Aanbevolen berichten