Erwin. Geplaatst 12 augustus 2017 Share Geplaatst 12 augustus 2017 Lol je weet niet wat je zegt. Lozano was juist de reden dat het nog spannend was. Heb Weghorst vaak lopen verdedigen, maar wat een naar figuur zeg. Hopelijk doet Diego er nog wat aan. Bedoelde ook vooral dat ie een verdediger in bracht. Weghorst was weer goed zichzelf ja Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Michaelinho* Geplaatst 12 augustus 2017 Share Geplaatst 12 augustus 2017 Goh.., gewoon gewonnen :D Het meest positieve vond ik dat het gewoon weer eens echt een leuke wedstrijd was om te kijken. De verdediging is nog steeds armoedig, maar dat mag de pret voor vandaag niet drukken. Scheelde natuurlijk wel dat AZ lekker mee voetbalde en alles lekker open gooide. Tegen een tegenstander die de bus parkeert moet ik het nog zien. Maar, nu eerst maar even blij zijn dat we gewonnen hebben! Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Boeruh! Geplaatst 12 augustus 2017 Share Geplaatst 12 augustus 2017 Ben best positief gestemd nu :D Natuurlijk, kampioen worden zal nog steeds heel erg lastig worden, maar we hebben inderdaad weer eens een leuke pot gezien. En er lijken wat ogen geopend, Pereiro op 10 en vroege wissel Brenet bijvoorbeeld. Lozano die laat zien echt te kunnen ballen, geen hopeloze voorzetten meer etc. Zou mooi zijn als Isimat en inderdaad naar Burnley vertrekt en we een top CV kunnen halen, met een linksback en wellicht een middenvelder er nog bij. En vertrek De Jong. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Mouko Geplaatst 13 augustus 2017 Share Geplaatst 13 augustus 2017 Goh.., gewoon gewonnen :D Het meest positieve vond ik dat het gewoon weer eens echt een leuke wedstrijd was om te kijken. De verdediging is nog steeds armoedig, maar dat mag de pret voor vandaag niet drukken. Scheelde natuurlijk wel dat AZ lekker mee voetbalde en alles lekker open gooide. Tegen een tegenstander die de bus parkeert moet ik het nog zien. Maar, nu eerst maar even blij zijn dat we gewonnen hebben! Precies dit. Lang geleden dat ik heb genoten van een wedstrijd van PSV. Vanaf minuut 1 was het een groot feest. Met Lozano hebben we goud in handen. Jammer dat het achterin puur brandhout is, anders had het nog wat kunnen worden dit seizoen. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Michaelinho* Geplaatst 13 augustus 2017 Share Geplaatst 13 augustus 2017 Ben best positief gestemd nu :D Natuurlijk, kampioen worden zal nog steeds heel erg lastig worden, maar we hebben inderdaad weer eens een leuke pot gezien. En er lijken wat ogen geopend, Pereiro op 10 en vroege wissel Brenet bijvoorbeeld. Lozano die laat zien echt te kunnen ballen, geen hopeloze voorzetten meer etc. Zou mooi zijn als Isimat en inderdaad naar Burnley vertrekt en we een top CV kunnen halen, met een linksback en wellicht een middenvelder er nog bij. En vertrek De Jong. Isimat mag van mij op zich best vertrekken. Echter, wat krijgen we er voor terug? Ik betwijfel namelijk hoeveel % van de transferinkomsten PSV weer kan én mag gebruiken voor nieuwe spelers. Dat zal niet al te veel zijn ben ik bang. Moet ook zeggen dat ik ook niet direct 1 of 2 namen kan noemen voor die positie. Zelfde geldt voor de linksback positie overigens.. Iemand enig idee met wie ze nou concreet bezig zijn? Waarom zou je er trouwens nog een middenvelder bij willen? Met Pereiro op '10' heb je er in principe weer 4. Van Ginkel, Hendrix, Pereiro en Ramselaar. En dan heb je op de bank in ieder geval nog Rigo, Rosario én natuurlijk Maher. Maher heeft nog nooit echt iets laten zien in het shirt van PSV, maar nu we met een '10' gaan spelen zou dat voor Maher nog best eens goed uit kunnen pakken. Mocht hij toch blijven. Nu Pereiro naar het middenveld lijkt te verschuiven zou het misschien beter zijn om nog een buitenspeler te halen. Nu heb je daar eigenlijk alleen Gudmundsson achter de hand, waarvan ik overigens vind dat ze die best een kans mogen geven als invaller. Maar de spoeling is natuurlijk wel wat dun daar. Tenzij ze Mauro nog achter de hand willen houden, maar dat lijkt me toch niet. Die speelt niet voor niets in de -19. Cody Gakpo zou ook nog kunnen, maar daar geldt eigenlijk hetzelfde voor. Zou het wel lekker vinden als ze bij een vertrek van Isimat in ieder geval Obispo laten mee trainen bij het eerste. Het is misschien wat vroeg om daar een volwaardige 1e selectie speler van te maken, maar dat is wel een potentiële PSV 1 speler denk ik. Lang verhaal kort, wat mij betreft geven ze al het beschikbaar geld uit aan 2 goede (linksbenige) verdedigers. Dus een CV en een linksback. De rest vind ik voorlopig niet belangrijk. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Sophomore Geplaatst 13 augustus 2017 Share Geplaatst 13 augustus 2017 Zoet Koopmans Arias - Luckassen - Aankoop - Aankoop Brenet - Schwaab - De Wijs - Paal Van Ginkel - Hendrix Rigo - Rosario Bergwijn - Pereiro - Lozano Jong PSV - Maher - Ramselaar Locadia Lammers Zo zie ik het nu. Voor rechtsbuiten mag men het bij het tweede uitvechten. Misschien een (verdedigende) middenvelder halen. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Michaelinho* Geplaatst 13 augustus 2017 Share Geplaatst 13 augustus 2017 Zoet Koopmans Arias - Luckassen - Aankoop - Aankoop Brenet - Schwaab - De Wijs - Paal Van Ginkel - Hendrix Rigo - Rosario Bergwijn - Pereiro - Lozano Jong PSV - Maher - Ramselaar Locadia Lammers Zo zie ik het nu. Voor rechtsbuiten mag men het bij het tweede uitvechten. Misschien een (verdedigende) middenvelder halen. Ik zou alleen Van Osch plaatsen i.p.v. Koopmans. Verder wel mee eens eigenlijk. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Sophomore Geplaatst 13 augustus 2017 Share Geplaatst 13 augustus 2017 (bewerkt) Ik zou alleen Van Osch plaatsen i.p.v. Koopmans. Verder wel mee eens eigenlijk. Opstelling is niet perse hoe ik het zou willen, maar meer hoe ik het Cocu zie doen (en spelers die ik nog zie vertrekken, e.g. Isimat en De Jong). Enige selectie speler die je over gaat houden is Lundqvist. Geen rechtsbuiten, maar daar kun je Mauro, Laursen, Gakpo of Guðmundsson ook wel neerzetten. Trouwens he, ik weet dat het vloeken in de kerk is, maar Ritzmaier doet het bijzonder aardig bij Jong he. Is wel twee drie jaar ouder dan de teamgenoten en tegenstanders, maar respect voor zijn inzet. Misschien dat je hem nog desnoods als linksback kan gebruiken. 13 augustus 2017 bewerkt door Sophomore Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Dysproz Geplaatst 13 augustus 2017 Share Geplaatst 13 augustus 2017 Leuke wedstrijd gisteren. Verdediging is duidelijk nog erg kwetsbaar maar aanvallend vind ik het zo wel goed staan. Lozano lijkt een absolute topaankoop. Er komt zo veel dreiging van die jongen. Hendrix en Zoet speelden ook uitstekend gisteren. De Jong en eventueel Isimat nog weg en een nieuwe cv en linksback en er staat een mooie selectie. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
frietsaus Geplaatst 14 augustus 2017 Share Geplaatst 14 augustus 2017 Zoet Koopmans Arias - Luckassen - Aankoop - Aankoop Brenet - Schwaab - De Wijs - Paal Van Ginkel - Hendrix Rigo - Rosario Bergwijn - Pereiro - Lozano Jong PSV - Maher - Ramselaar Locadia Lammers Zo zie ik het nu. Voor rechtsbuiten mag men het bij het tweede uitvechten. Misschien een (verdedigende) middenvelder halen. Leuk hoor, maar als jullie een fatsoenlijke spits hadden/krijgen worden jullie fluitend kampioen. Zeker met die gekke Lozano, pff spelertje zeg...Ben hevig onder de indruk van zijn voetballende capaciteiten. Alleen zeer egoïstisch. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Boeruh! Geplaatst 15 augustus 2017 Share Geplaatst 15 augustus 2017 Isimat mag van mij op zich best vertrekken. Echter, wat krijgen we er voor terug? Ik betwijfel namelijk hoeveel % van de transferinkomsten PSV weer kan én mag gebruiken voor nieuwe spelers. Dat zal niet al te veel zijn ben ik bang. Moet ook zeggen dat ik ook niet direct 1 of 2 namen kan noemen voor die positie. Zelfde geldt voor de linksback positie overigens.. Iemand enig idee met wie ze nou concreet bezig zijn? Waarom zou je er trouwens nog een middenvelder bij willen? Met Pereiro op '10' heb je er in principe weer 4. Van Ginkel, Hendrix, Pereiro en Ramselaar. En dan heb je op de bank in ieder geval nog Rigo, Rosario én natuurlijk Maher. Maher heeft nog nooit echt iets laten zien in het shirt van PSV, maar nu we met een '10' gaan spelen zou dat voor Maher nog best eens goed uit kunnen pakken. Mocht hij toch blijven. Nu Pereiro naar het middenveld lijkt te verschuiven zou het misschien beter zijn om nog een buitenspeler te halen. Nu heb je daar eigenlijk alleen Gudmundsson achter de hand, waarvan ik overigens vind dat ze die best een kans mogen geven als invaller. Maar de spoeling is natuurlijk wel wat dun daar. Tenzij ze Mauro nog achter de hand willen houden, maar dat lijkt me toch niet. Die speelt niet voor niets in de -19. Cody Gakpo zou ook nog kunnen, maar daar geldt eigenlijk hetzelfde voor. Zou het wel lekker vinden als ze bij een vertrek van Isimat in ieder geval Obispo laten mee trainen bij het eerste. Het is misschien wat vroeg om daar een volwaardige 1e selectie speler van te maken, maar dat is wel een potentiële PSV 1 speler denk ik. Lang verhaal kort, wat mij betreft geven ze al het beschikbaar geld uit aan 2 goede (linksbenige) verdedigers. Dus een CV en een linksback. De rest vind ik voorlopig niet belangrijk. Ja was ff Pereiro vergeten, die kan inderdaad de 'vervanger' van Pröpper worden en dan is een vleugelspeler wel handig idd Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Mouko Geplaatst 15 augustus 2017 Share Geplaatst 15 augustus 2017 Ja was ff Pereiro vergeten, die kan inderdaad de 'vervanger' van Pröpper worden en dan is een vleugelspeler wel handig idd Dan ga je toch compleet overlopen worden op het middenveld? Ik heb sowieso twijfels bij een middenveld met én Pereiro én Van Ginkel. Mauro heeft vanochtend meegetraind met de A-selectie. Ik ben benieuwd hoelang het duurt voordat hij Bergwijn uit de basis speelt. Geef 'm een half jaar. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Boeruh! Geplaatst 15 augustus 2017 Share Geplaatst 15 augustus 2017 Dan ga je toch compleet overlopen worden op het middenveld? Ik heb sowieso twijfels bij een middenveld met én Pereiro én Van Ginkel. Mauro heeft vanochtend meegetraind met de A-selectie. Ik ben benieuwd hoelang het duurt voordat hij Bergwijn uit de basis speelt. Geef 'm een half jaar. In de CL moet je er niet mee aankomen nee, maar ik vind het wel het proberen waard. Maar wellicht is het nog beter om een 4-4-2 met ruit te hanteren, met Pereiro achter Lozano en Locadia. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Michaelinho* Geplaatst 15 augustus 2017 Share Geplaatst 15 augustus 2017 Dan ga je toch compleet overlopen worden op het middenveld? Ik heb sowieso twijfels bij een middenveld met én Pereiro én Van Ginkel. Mauro heeft vanochtend meegetraind met de A-selectie. Ik ben benieuwd hoelang het duurt voordat hij Bergwijn uit de basis speelt. Geef 'm een half jaar. Wel in wedstrijden waarin je inderdaad zwaar onder druk komt te staan ja. Je speelt feitelijk maar met 2 middenvelders dan. Tegen Ajax, Feyenoord zal Cocu ook niet met hem daar spelen hoop ik.. Dat is zelfmoord. Maar tegen alle overige ploegen moet het in theorie wel kunnen. Die Mauro speelde ook goed op de Otten Cup. Of hij al goed genoeg is om wedstrijden in het 1e te maken durf ik niet te zeggen. Cocu is niet zo van de jonkies voor de leeuwen gooien, dus of 'ie al minuten gaat maken moet ik zien. Dat Bergwijn nog niet hét talent is ben ik wel met je eens. Die is op dit moment niet veel beter dan een Menig of die andere donkere jongen die toen bij Zwolle op de flank stond. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Sophomore Geplaatst 15 augustus 2017 Share Geplaatst 15 augustus 2017 Dan ga je toch compleet overlopen worden op het middenveld? Why? In balbezit tegenstander dan 442 met de links en rechtsbuiten terug laten zakken naar middenveld en spits en tien druk zetten. Verder heeft Hendrix verdedigende kwaliteiten. Van Ginkel zal inderdaad wel de juiste momenten moeten kiezen om diep te gaan, daar heb je gelijk in. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Vitesse88 Geplaatst 15 augustus 2017 Share Geplaatst 15 augustus 2017 Room wordt morgen medisch gekeurd. 2e keeper achter Zoet. Niet de stap die ik van hem had verwacht. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Pino Geplaatst 16 augustus 2017 Share Geplaatst 16 augustus 2017 (bewerkt) Waarom staat Pasveer er eigenlijk in bij Vitesse? @Vitesse88 16 augustus 2017 bewerkt door Pino Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
jj1 Geplaatst 16 augustus 2017 Share Geplaatst 16 augustus 2017 [quote name='Pino']Waarom staat Pasveer er eigenlijk in bij Vitesse? @Vitesse88[/QUOTE] Volgens reacties op vz omdat hy al 2 jaar niet wilt verlengen. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Vitesse88 Geplaatst 16 augustus 2017 Share Geplaatst 16 augustus 2017 [quote name='Pino']Waarom staat Pasveer er eigenlijk in bij Vitesse? @Vitesse88[/QUOTE] Room heeft tot 3x toe een nieuw contract afgewezen. Zijn contract loopt volgend jaar af dus wil Vitesse nog aan hem verdienen. Pasveer is gehaald als opvolger van Room. Pasveer keepte ook omdat Room nog bezig was met de Gold Cup + vakantie. Toen Room te horen kreeg dat Pasveer zou spelen voor de fruitschaal, toen was die ineens ziek. 2e keer dat die dat doet. Wat dat betreft blij dat die gaat. Leuke keeper maar ook geen geweldenaar. Pasveer keepte zaterdag ook een prima pot dus denk dat de club er niet op achteruit gaat. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Dysproz Geplaatst 16 augustus 2017 Share Geplaatst 16 augustus 2017 Room lijkt me een prima tweede keeper voor ons. Heeft denk ik ook wel de potentie om Zoet op den duur op te volgen mocht Jurjus zich niet voldoende ontwikkelen. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Elsjorro1990 Geplaatst 16 augustus 2017 Share Geplaatst 16 augustus 2017 Room lijkt me een prima tweede keeper voor ons. Heeft denk ik ook wel de potentie om Zoet op den duur op te volgen mocht Jurjus zich niet voldoende ontwikkelen. Word hij nier de vervanger van zoet? Lees veel over interesse van Benfica voor zoet. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Dysproz Geplaatst 16 augustus 2017 Share Geplaatst 16 augustus 2017 Word hij nier de vervanger van zoet? Lees veel over interesse van Benfica voor zoet. Nee, hij wordt gehaald omdat Koopmans weer geblesseerd is. Als Zoet vertrekt verwacht ik dat er nog een keeper komt. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Niels Geplaatst 16 augustus 2017 Share Geplaatst 16 augustus 2017 (bewerkt) Paar ton voor Room. Jammer dat Jurjus kennelijk vorig seizoen niet lekker in zijn vel zat, en nu nog niet zit bij Roda. In een interview gaf hij aan verkrampt in het veld te staan. Hij moet volgend jaar toch echt de vervanger van Zoet zijn. Denk dat als Zoet nu gaat je het opzich ook wel af kan met Room, zoals dat ook wel met Pasveer had gekund. Na Jurjus staan Van Osch alweer klaar. Koopmans heb ik eigenlijk nooit zien keepen. Obispo traint nu ook mee met het eerste, prima. Verdediging blijft zorgenkindje. Zou mooi zijn als we weer eens een fatsoenlijke verdediger uit eigen jeugd kunnen voortbrengen. Als je naar Ajax en Feyenoord kijkt moet dat toch kunnen zou je zeggen. 16 augustus 2017 bewerkt door Niels Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Boeruh! Geplaatst 16 augustus 2017 Share Geplaatst 16 augustus 2017 Betrouwbaar iemand op Twitter had gehoord dat we meer voor Pasveer hebben gekregen dan we betaald hebben voor Room, zou echt een topdeal zijn. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Sophomore Geplaatst 16 augustus 2017 Share Geplaatst 16 augustus 2017 Lig er niet wakker van, zou hooguit een paar ton verschil zijn Hopelijk is deze Room trouwens niet makkelijk te kloppen Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Aanbevolen berichten