Spring naar bijdragen
Mededeling: Mogelijke downtime MU in de ochtend op 24 december a.s. ×
Mededeling: Mogelijke downtime MU in de ochtend op 24 december a.s.

PSV Eindhoven

vinnypassy

Aanbevolen berichten

Eigenlijk triest hoe ver PSV is weggezakt. Onbegrijpelijk dat Brands zo'n ongemotiveerd zooitje heeft neergezet. Snap ook werkelijk waar niet waarom ze niet nog een centrale verdediger hebben gehaald. En je weet toch al het hele vorige seizoen dat Willems gaat vertrekken, dan kan het toch niet zo lang duren voordat je een vervanger hebt, als ze die überhaupt nog weten te halen.

bewerkt door Pino
Link naar opmerking
Deel via andere websites

Het is algemeen bekend, en het heeft in meerdere media gestaan. Is al van voor de beslissing om hem er weer bij te halen. Kan het wel opzoeken als je wilt. Maar wees niet gemakzuchtig zou ik vooral zeggen. Heb het in eerste instantie op Twitter gelezen via meerdere fan- en nieuwsaccounts.

bewerkt door MrMHB
Link naar opmerking
Deel via andere websites

Zover ik weet heeft alleen een Ajax-volger het gemeld toen Dijks er weer bij werd gehaald. Paar jaar terug was er halve interesse toen Dijks weer terug bij Ajax kwam, nu heb ik niks gelezen in het PSV nieuws.

Nu vergis je je in het 2de, Feyenoord toonde interesse toen hij bij Willem 2 een aardig seizoen achter de rug had. Gelukkig is het niks geworden.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Ja die Santos zouden ze willen hebben. Het is ook niet dat ze precies wisten wanneer Willems zou vertrekken, dat speelt al 2 jaar namelijk. Als dan je 1e optie niet lukt of niet meer beschikbaar is dan duurt het wat langer. Het is sowieso geen FM met bod->tegenbod->accepteren->contract

Nu vergis je je in het 2de, Feyenoord toonde interesse toen hij bij Willem 2 een aardig seizoen achter de rug had. Gelukkig is het niks geworden.

Klopt heb je gelijk in

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Eigenlijk triest hoe ver PSV is weggezakt. Onbegrijpelijk dat Brands zo'n ongemotiveerd zooitje heeft neergezet. Snap ook werkelijk waar niet waarom ze niet nog een centrale verdediger hebben gehaald. En je weet toch al het hele vorige seizoen dat Willems gaat vertrekken, dan kan het toch niet zo lang duren voordat je een vervanger hebt, als ze die überhaupt nog weten te halen.

Tja, 'ons bestuur' weet ook al tijden dat Tete en Riedewald een vertrekwens hadden en we versterking kunnen gebruiken op de positie van linksback. Echter heeft Ajax ook nog geen aankoop gedaan voor deze posities, dus dit kan je net zo goed typen over Ajax..

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Ze zijn bezig met Santos van HSV. Geen idee of dat iets is.

Wat ik dan ook weer opvallend vind. Omdat je dan overal weer leest dat die jongen in z'n eerste seizoen daar heimelijk heeft gefaald.. Het is gewoon echt een zooitje. Er zijn mensen (collega's) die nu PSV geen Europees speelt voorspellen dat ze kampioen worden. Maar ik heb dit seizoen eigenlijk al afgeschreven. Dit gaat niets meer worden dit jaar.

Ik hoop dat ze naast Pröpper (wat ik best jammer vind) ook Luuk de Jong nog weten te verkopen. Daar zal wel niets fatsoenlijks voor terug komen verder.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Daar durf ik een pink op in te zitten. Is het niet bij PSV, dan ergens anders in de toekomst.

Hoe leeft het bij jullie boys? Heb zelf het gevoel van wat is het punt van de fakking eerste seizoenshelft? Normaal gaat dat vooral om Europese overwintering en het niet verliezen van al te veel punten, maar nu is het het enige voor ons. Hele week vooruit kijken naar Excelsior thuis :( Ja ik weet dat we daar punten verspeelde tijdje terug, maar doel meer op het mindere affiche.

Pluspunt is wel dat je minder tijd kwijt bent aan het volgen van de poulefase van de schijt Eurpa League.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Inderdaad een goed interview. Als Loca het op deze manier uitlegt begrijp ik hem wel. De manier en het moment waarop hij het zei waren nogal ongelukkig. Heb hier al vaker aangegeven dat ik nooit echt fan van Loca in de spits was. Maar vind wel dat hij dit jaar nog een kans moet krijgen. Hij is natuurlijk ook deels afhankelijk van het functioneren van de rest van de ploeg, dus aan het einde van het jaar kunnen we hem pas goed beoordelen. Er van uitgaande dat hij 90% van het seizoen fit blijft én natuurlijk de eerste spits is.

Ik heb een heel gemengd gevoel over de start van de competitie. Als ik het interview van Loca lees dan zijn dat mooie woorden, maar ik moet het in de praktijk eerst nog zien. Hetgeen dat hij beschrijft is wel precies wat ik terug zie in de ploeg. Gezapig, weinig passie en strijd, het is het allemaal net niet. Als ze die mindset weten te veranderen en nog een aantal gerichte versterkingen weten binnen te halen dan kan het nog best een mooi jaar worden. Dat goede gevoel heb ik op dit moment helaas nog niet, dus op dit moment denk ik dat er niet meer dan een gelijkspel tegen AZ in zit. Maar ik hoop natuurlijk dat ik ongelijk heb.

Ben wel benieuwd welke 11 namen we te zien krijgen vanavond. Luckassen is blijkbaar geschorst, dus zitten we vast weer met Schwaab opgescheept.. Verder hoorde ik dat Cocu met Pereiro in een soort '10' rol getraind heeft. Dat zou eigenlijk best kunnen werken. De wedstrijden dat Pereiro rondom Luuk speelde vond ik hem gevaarlijker en beter spelen dan vanaf de zijkant. Het worden in ieder geval nog roerige weken tot aan het einde van de transferperiode.

bewerkt door Michaelinho*
Link naar opmerking
Deel via andere websites

Ben wel benieuwd welke 11 namen we te zien krijgen vanavond. Luckassen is blijkbaar geschorst, dus zitten we vast weer met Schwaab opgescheept.. Verder hoorde ik dat Cocu met Pereiro in een soort '10' rol getraind heeft. Dat zou eigenlijk best kunnen werken. De wedstrijden dat Pereiro rondom Luuk speelde vond ik hem gevaarlijker en beter spelen dan vanaf de zijkant. Het worden in ieder geval nog roerige weken tot aan het einde van de transferperiode.

Hirving Lozano - Jurgen Locadia - Steven Bergwijn

Bart Ramselaar - Dante Rigo - Marco van Ginkel

Jorrit Hendrix - Armando Obispo - Isimat Mirin - Santiago Arias

Jeroen Zoet

Hoop zo op dit. :pray:

bewerkt door Mouko
Link naar opmerking
Deel via andere websites

Hirving Lozano - Jurgen Locadia - Steven Bergwijn

Bart Ramselaar - Dante Rigo - Marco van Ginkel

Jorrit Hendrix - Armando Obispo - Isimat Mirin - Santiago Arias

Jeroen Zoet

Hoop zo op dit. :pray:

Denk dat je dat wel kan vergeten. Cocu is niet zo happig op talenten voor de leeuwen te gooien. Ik verwacht brenet voor Hendrix, schwaab voor obispo, Hendrix voor rigo en Pereiro voor Bergwijn/lozano.

Link naar opmerking
Deel via andere websites