Spring naar bijdragen
De FMusic 100 - stem op jouw favoriete liedjes allertijden. ×
FM - Christmas Challenges - Win een MU Sjaal of Beanie ×

Duits voetbal

vinnypassy

Aanbevolen berichten

Heb nog niets gelezen/gezien qua nabeschouwingen uitleg etc. van scheidsrechters/VAR, maar ongelooflijk die handsbal van Boateng. 

Edit: Schijnt dus gewoon gemist te zijn door de VAR(?) o.a. omdat BVB zo snel de corner nam. 

bewerkt door Sophomore
Link naar opmerking
Deel via andere websites

Heb nog niets gelezen/gezien qua nabeschouwingen uitleg etc. van scheidsrechters/VAR, maar ongelooflijk die handsbal van Boateng. 

Edit: Schijnt dus gewoon gemist te zijn door de VAR(?) o.a. omdat BVB zo snel de corner nam. 
Is dat de verklaring?? Is wel eerst 5x op tv herhaald voordat de corner genomen werd..
Link naar opmerking
Deel via andere websites

Dat is wel echt gênant als dat waar is, die kon namelijk niet duidelijker en zag je eigenlijk al meteen toen die geblokt wordt dat die met z'n arm geraakt werd. De commentatoren gingen er ook echt volledig aan voorbij, onbegrijpelijk.

Overigens denk ik dat de leiding van Dortmund op zoek gaat naar een nieuwe keeper deze zomer :mrgy:

Link naar opmerking
Deel via andere websites

42 minuten geleden zei Rogier.:

Dat is wel echt gênant als dat waar is, die kon namelijk niet duidelijker en zag je eigenlijk al meteen toen die geblokt wordt dat die met z'n arm geraakt werd. De commentatoren gingen er ook echt volledig aan voorbij, onbegrijpelijk.

Overigens denk ik dat de leiding van Dortmund op zoek gaat naar een nieuwe keeper deze zomer :mrgy:

Niet bij FOX gekeken? Daar zijn ze namelijk wel even doorgegaan over het niet kijken van de VAR.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

14 minuten geleden zei Tim':

Niet bij FOX gekeken? Daar zijn ze namelijk wel even doorgegaan over het niet kijken van de VAR.

Had volgens mij Amerikaanse FOX aanstaan. Daar waren 3 commentatoren (incl. 1 Duitser haha) die het allemaal niet leken op te merken.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

1 minuut geleden zei Rogier.:

Had volgens mij Amerikaanse FOX aanstaan. Daar waren 3 commentatoren (incl. 1 Duitser haha) die het allemaal niet leken op te merken.

Dat verklaart een hoop inderdaad! Mark van Rijswijk en Arnold Bruggink viel het namelijk gelijk op. Ik vond het trouwens niet eens zo vreemd dat de VAR niet ingreep, maar vooral dat de VAR niet eens gekeken heeft. Die hoekschop werd al vrij snel genomen.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

7 uur geleden zei Rossi:
13 uur geleden zei Sophomore:

Is dat de verklaring?? Is wel eerst 5x op tv herhaald voordat de corner genomen werd..

Zag een journalist het suggereren, heb niets officieels gehoord/gelezen. 

Link naar opmerking
Deel via andere websites

7 uur geleden zei Rogier.:

Dat denk ik al een paar jaar, maar dat valt vies tegen.  

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Maar nog veel belangrijker: weer drie punten voor Werder Bremen. Ik had er na die pot tegen Leverkusen echt een hard hoofd in, maar inmiddels zeven punten uit drie wedstrijden tegen clubs uit het linkerrijtje. Zou het dan toch lukken?

Link naar opmerking
Deel via andere websites

13 uur geleden zei Tim':

Maar nog veel belangrijker: weer drie punten voor Werder Bremen. Ik had er na die pot tegen Leverkusen echt een hard hoofd in, maar inmiddels zeven punten uit drie wedstrijden tegen clubs uit het linkerrijtje. Zou het dan toch lukken?

De club is te groot om er buiten te vallen, wat mij betreft. Daarom hoop ik ook dat we HSV weer terug mogen verwachten volgend seizoen.

Wel bijzonder dat Werder nu zo opleeft. Voordeel van het ontbreken van écht thuisvoordeel bij de tegenstander? Of juist doordat er geen druk is van eigen supporters?

Link naar opmerking
Deel via andere websites

3 uur geleden zei StanleyW:

De club is te groot om er buiten te vallen, wat mij betreft. Daarom hoop ik ook dat we HSV weer terug mogen verwachten volgend seizoen.

Wel bijzonder dat Werder nu zo opleeft. Voordeel van het ontbreken van écht thuisvoordeel bij de tegenstander? Of juist doordat er geen druk is van eigen supporters?

Heel bizar dat het nu wel loopt inderdaad. Misschien dat het mentaal wel meewerkt om met minder druk te kunnen voetballen. Want de behaalde punten zijn ook echt niet gestolen wat mij betreft.

Het speelschema belooft veel denk ik trouwens. Werder mag nog tegen Eintracht Frankfurt, SC Paderborn, Mainz 05 en 1. FC Köln spelen. Alleen VfL Wolfsburg en Bayern München lijken me onhaalbare kaarten (of Bayern moet dan al kampioen zijn). Maar ja, ik noem de nederlagen tegen Fortuna Düsseldorf (1-3), SC Paderborn (0-1), Mainz 05 (0-5), 1. FC Köln (1-0) en Union Berlin (0-2)...

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Ik vind het altijd wel interessant dat als je om de zoveel wedstrijden een keer verliest het niet als een probleem wordt gezien, terwijl als je een tijd ongeslagen bent en dan opeens drie keer achter elkaar verliest het een veel groter probleem is.

W-V-W-X-V-W-W-V-W-W

Niets aan de hand!

W-W-W-W-W-X-W-V-V-V

Crisis!

Terwijl je precies hetzelfde aantal punten hebt.

* Als ik geen fouten heb gemaakt met het aantal W,X en V ;c 

bewerkt door Sophomore
Link naar opmerking
Deel via andere websites

Nou ja, het ligt er natuurlijk vooral aan van wie je verliest. Schalke lijdt nederlagen tegen FC Augsburg, Fortuna Düsseldorf en Werder Bremen. Die staan op plek dertien, zestien en zeventien. Dan mag je terecht spreken van een crisis. Duurt dit seizoen nog iets langer, dan zou Schalke echt in de problemen komen.

Link naar opmerking
Deel via andere websites