Djurovski Geplaatst 29 april 2019 Share Geplaatst 29 april 2019 Klopt . Dus zo vreemd is het ontslag van de trainer nog niet . Laten echt veel dure punten liggen . HSV moet nog tegen Paderborn dus die kunnen het nog lastig gaan krijgen . Wel mooi hoor . Sankt Pauli ook lang er bij maar gaven het ook ineens weg Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Djurovski Geplaatst 6 mei 2019 Share Geplaatst 6 mei 2019 Köln kampioen Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
GAE EAGLES Geplaatst 6 mei 2019 Share Geplaatst 6 mei 2019 6 minuten geleden zei komodo25: Köln kampioen Na weken van puntverlies is het dan eindelijk gebeurd. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Becks Geplaatst 18 mei 2019 Share Geplaatst 18 mei 2019 Heerlijk middagje schakelprogramma op Fox. Doelpunten van Ribery én Robben bij hun afscheid, mooi hoor. Weghorst ook lekker bezig Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Sophomore Geplaatst 18 mei 2019 Share Geplaatst 18 mei 2019 Helaas via de radio moeten volgen, al is dat ook genieten. Had nog een beetje hoop toen Frankfurt scoorde, maar helaasch (al heb ik ook niet heel veel met BVB overigens). Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
cimbomcu Geplaatst 18 mei 2019 Share Geplaatst 18 mei 2019 Wat een prestatie van Bosz Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Elano Geplaatst 28 mei 2019 Share Geplaatst 28 mei 2019 Union Berlin gepromoveerd naar de Bundesliga, prachtig om die club te volgen en de sfeer daar te zien. Voor de VI Pro gebruikers, dit stuk is een absolute aanrader: https://www.vi.nl/pro/cult/union-berlin-roemruchte-cultclub-eindelijk-naar-bundesliga Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
cimbomcu Geplaatst 28 mei 2019 Share Geplaatst 28 mei 2019 Linkse club he Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Dysproz Geplaatst 28 mei 2019 Share Geplaatst 28 mei 2019 Mooie club inderdaad. Al vind ik het verlies van Stuttgart ook wel jammer. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Mansveld Geplaatst 28 mei 2019 Share Geplaatst 28 mei 2019 Linkse club he Kut club Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
cimbomcu Geplaatst 29 mei 2019 Share Geplaatst 29 mei 2019 Volgend jaar Sankt Pauli erbij en het feest is compleet. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Mansveld Geplaatst 29 mei 2019 Share Geplaatst 29 mei 2019 Volgend jaar Sankt Pauli erbij en het feest is compleet.Mogen ze wel constanter gaan spelen.. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Djurovski Geplaatst 27 juli 2019 Share Geplaatst 27 juli 2019 Op weg naar Wuppertal Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Djurovski Geplaatst 27 juli 2019 Share Geplaatst 27 juli 2019 Lekker hoor Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Djurovski Geplaatst 27 juli 2019 Share Geplaatst 27 juli 2019 Jammer genoeg verloren maar verder weer heerlijk dagje weg. Wat een sfeertje trouwens voor 4e niveau ook ruim 3000 man van Aachen daar. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
007mark Geplaatst 28 juli 2019 Share Geplaatst 28 juli 2019 HSV begint ook weer lekker met een gelijkspel tegen Darmstadt. Komt nota bene tot stand na een strafschop in de blessuretijd. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Djurovski Geplaatst 10 augustus 2019 Share Geplaatst 10 augustus 2019 Inmiddels al in Aken. Straks potje bekervoetbal Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Djurovski Geplaatst 10 augustus 2019 Share Geplaatst 10 augustus 2019 Helaas geen stunt. Leverkusen wel met sterkste spelers. Waren kansjes op de 2-2 maar helaas scoorde Leverkusen op juiste momenten Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Pino Geplaatst 10 augustus 2019 Share Geplaatst 10 augustus 2019 Ik zag het te laat als ik het eerder had geweten was ik ook wel erheen geweest denk ik Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Djurovski Geplaatst 10 augustus 2019 Share Geplaatst 10 augustus 2019 1 uur geleden zei Pino: Ik zag het te laat als ik het eerder had geweten was ik ook wel erheen geweest denk ik Voor mij was het eerste keer daar. Wel de moeite waard. Zal vast en zeker nog wel vaker gaan Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Djurovski Geplaatst 10 augustus 2019 Share Geplaatst 10 augustus 2019 Ook wel gaaf om te zien. Tah is wel een beest hoor Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
GAE EAGLES Geplaatst 10 augustus 2019 Share Geplaatst 10 augustus 2019 Lekker hoor. Ik hoop dit seizoen ook weer een keer nasr Duitsland te gaan. 2e of 3e Bundesliga is wel heerlijk voetbal/sfeer. De clubs in de buurt die 1e Bundesliga spelen heb ik wel grhad op Leverkusen na. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Sophomore Geplaatst 10 augustus 2019 Share Geplaatst 10 augustus 2019 Alemannia Aachen is zelfs vierde niveau als ik mij niet vergis. Lekker alle samenvattingen kijken van de eerste ronde DFB Pokal, één van de leukste weekenden qua voetbal van het seizoen. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Djurovski Geplaatst 10 augustus 2019 Share Geplaatst 10 augustus 2019 27 minuten geleden zei Sophomore: Alemannia Aachen is zelfs vierde niveau als ik mij niet vergis. Lekker alle samenvattingen kijken van de eerste ronde DFB Pokal, één van de leukste weekenden qua voetbal van het seizoen. Klopt. Regionalliga. Niet goed gestart pas 1 punt na twee wedstrijden Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Djurovski Geplaatst 10 augustus 2019 Share Geplaatst 10 augustus 2019 46 minuten geleden zei GAE EAGLES: Lekker hoor. Ik hoop dit seizoen ook weer een keer nasr Duitsland te gaan. 2e of 3e Bundesliga is wel heerlijk voetbal/sfeer. De clubs in de buurt die 1e Bundesliga spelen heb ik wel grhad op Leverkusen na. Zo goed als zeker naar Leverkusen Köln. Hopelijk ook nog 1 of 2 thuiswedstrijden van Köln meepakken Uerdingen staat ook nog op het programma. En waarschijnlijk nog wel wat uitpotjes met Aachen. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Aanbevolen berichten