Jump to content

Duits voetbal

vinnypassy
 Share

Recommended Posts

Wat onvermijdelijk was is gebeurt, Peter Stöger is ontslagen bij 1.FC Köln. Nog geen overwinning dit seizoen in de Bundesliga, waar vorig seizoen nog Europees voetbal werd gehaald. Jammer voor hem, maar de club kan hier uiteraard niet mee verder.

Vlemmings nu ook :mrgy:

Edit: Ah je had zelf al gepost in JL topic

Edited by Sophomore

Wat onvermijdelijk was is gebeurt, Peter Stöger is ontslagen bij 1.FC Köln. Nog geen overwinning dit seizoen in de Bundesliga, waar vorig seizoen nog Europees voetbal werd gehaald. Jammer voor hem, maar de club kan hier uiteraard niet mee verder.

Zijn ze lekker op tijd mee zeg.

Zijn ze lekker op tijd mee zeg.

Op dat punt hadden ze hem het gewoon moeten laten uitzingen tot de winterstop. Een gelijkspel uit tegen Schalke was een prima resultaat en hij maakte nog kans op de volgende ronde in de EL. Na al die jaren met Koln hadden de fans dat prima gevonden.

Ben overigens benieuwd hoe lang Watzke en Zorc dit nog gaan volhouden.

Zat bij die goal van Stindl niet op te letten dus kan niet zeker zeggen of dat terecht of onterecht is maar om die penalty terug te draaien kan ik zeker begrijpen van de scheids.

Ik niet, nadat ik de herhaling heb gezien waarop je naar de rug van Caligiuri kijkt.

Edit: Bij das Aktuelle Sportstudio is mij iig duidelijk gemaakt dat de 2-0 terecht is afgekeurd door de VAR. Over het niet toekennen van de penal kun je blijven praten. De commentator vond het geen overtreding, net als ik. Je mag de bal afschermen volgens de regels, maar alleen als je de bal binnen bereik hebt. Dat was nu net niet het geval dacht ik.

Edited by Sophomore

Verrassend dat Peter Stöger de opvolger wordt van Peter Bozs, Net ontslagen bij 1. FC Köln en dan nu weer aan het werk bij een grotere club. Mooi voor hem, heeft de afgelopen jaren wel bewezen wat neer te kunnen zetten en heeft goed gepresteerd in Keulen op dit seizoen na. @Justin Stöger had veel krediet bij de club en het bestuur. Ze hebben hem de kans gegeven om het weer op de rit te krijgen, maar het mocht niet baten. Heeft ze vanuit de 2e Bundesliga naar de Europa League geholpen. Er was wel een technisch directeur die hem eruit wou hebben, maar toen heeft het bestuur de technisch directeur eruit gegooid. Nu kon het niet anders meer en werd hij alsnog ontslagen.

Wat een wedstrijden :

Zeg dat wel.

Vrijdag al een leuke wedstrijd tussen Gladbach en HSV

Zaterdag 3 wedstrijden waarbij een club voorstond met 2 doelpunten verschil en in alle 3 de wedstrijden wordt het in de blessuretijd gelijk. Stuttgart had club 4 kunnen zijn die in blessure tijd gelijk maakt maar oud Stuttgart doelman Ullreich stopt een strafschop in minuut 94.

Koln met de eerste overwinning van het jaar.

BVB die de 2e wedstrijd op rij wint, nu dankzij een doelpunt in minuut 89.

Vandaag een 4-4 tussen Hannover en Leverkusen en zojuist Hertha dat op bezoek bij Leipzig voorkomt in minuut 5, rood krijgt in minuut 7 en toch weet te winnen met 2-3.

Wat een heerlijke voetbalweekend zeg. Het verschil tussen Schalke (nr2) en Hertha (nr10) is slechts 6 punten.

Edited by iSimic

• Tim' changed the title to Duits voetbal