Spring naar bijdragen
De FMusic 100 - stem op jouw favoriete liedjes allertijden. ×
FM - Christmas Challenges - Win een MU Sjaal of Beanie ×

Ik luister nu..?

Richarð.

Aanbevolen berichten

• Antwoorden 8,1k
  • Created
  • Laatste antwoord

Top Posters In This Topic

13 uur geleden zei Bolderbast:

Ik vind het niet zo'n mooie cover. Van sommige liedjes moet je ook gewoon afblijven.

Ik luister nu naar Mdou Moctar. Dat klinkt al mooi. 

Eens dat sommige nummers beter niet gecoverd kunnen worden, maar deze uitvoering vind ik wel gewoon mooi. Al is het origineel natuurlijk beter, maar voor mij is een cover ook een manier om anders naar een nummer te luisteren. Meestal juist om het origineel nog beter/mooier te vinden daarna.

Mdou Moctar is tof he!

Link naar opmerking
Deel via andere websites

2 uur geleden zei Erwin.:

Eens dat sommige nummers beter niet gecoverd kunnen worden, maar deze uitvoering vind ik wel gewoon mooi. Al is het origineel natuurlijk beter, maar voor mij is een cover ook een manier om anders naar een nummer te luisteren. Meestal juist om het origineel nog beter/mooier te vinden daarna.

Mdou Moctar is tof he!

Ik vind haar cover van Friday I'm In Love wel erg tof. Ik vind covers wel interessant als er iets anders meegedaan wordt dan het origineel. Anders is het toch een beetje de Soundmixshow. 

Wat voor rare avatar heb je eigenlijk? Ik mis Emma:classic_sad:

bewerkt door Bolderbast
Ik schreef eugenlijk want heb dikke vingers. Heb het nu hersteld. Mdou Moctar is tof ja.
Link naar opmerking
Deel via andere websites

1 uur geleden zei Bolderbast:

Ik vind haar cover van Friday I'm In Love wel erg tof. Ik vind covers wel interessant als er iets anders meegedaan wordt dan het origineel. Anders is het toch een beetje de Soundmixshow. 

Wat voor rare avatar heb je eigenlijk? Ik mis Emma:classic_sad:

Ja dat vind ik ook. Deze van Radiohead was wat dat betreft nog vrij vergelijkbaar met het origineel inderdaad. Misschien moet ik eens kijken om weer eens een cover contest op te starten

Het was tijd voor verandering, al ben ik nog niet tevreden met deze Porg.

Link naar opmerking
Deel via andere websites