Kyrill Geplaatst 24 januari 2022 Share Geplaatst 24 januari 2022 Gidge- I Fell In Love Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Tim' Geplaatst 24 januari 2022 Share Geplaatst 24 januari 2022 Wat een band is Son Mieux toch ook, fantastische versie dit (van een al waanzinnig goed nummer). Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Kyrill Geplaatst 25 januari 2022 Share Geplaatst 25 januari 2022 Ik vind dit geweldig. En mijn oom en tante genoten hier ook enorm van toen ik op had staan tijdens mijn DJ en op Curaçao bij hun thuis. Ben vooral reuze benieuwd wat @Bolderbast @Dansmeister @Tim' en @Laki hier van vinden:)? Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Tim' Geplaatst 25 januari 2022 Share Geplaatst 25 januari 2022 7 minuten geleden zei Kyrill: Ik vind dit geweldig. En mijn oom en tante genoten hier ook enorm van toen ik op had staan tijdens mijn DJ en op Curaçao bij hun thuis. Ben vooral reuze benieuwd wat @Bolderbast @Dansmeister @Tim' en @Laki hier van vinden:)? Zeker een lekker nummer, staat al een tijdje in mijn afspeellijst Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Kyrill Geplaatst 25 januari 2022 Share Geplaatst 25 januari 2022 Zojuist zei Tim': Zeker een lekker nummer, staat al een tijdje in mijn afspeellijst Fijn om te horen!! Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Laki Geplaatst 25 januari 2022 Share Geplaatst 25 januari 2022 3 uur geleden zei Kyrill: Ik vind dit geweldig. En mijn oom en tante genoten hier ook enorm van toen ik op had staan tijdens mijn DJ en op Curaçao bij hun thuis. Ben vooral reuze benieuwd wat @Bolderbast @Dansmeister @Tim' en @Laki hier van vinden:)? Niet slecht. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
DutchDoofus Geplaatst 25 januari 2022 Share Geplaatst 25 januari 2022 Waar blijft die zomer!!! Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Richarð. Geplaatst 26 januari 2022 Auteur Share Geplaatst 26 januari 2022 Yard Act - Tall Poppies He played football, boy, could he play He played every single day and he still does A scout from Crewe Alexandra came to watch him once And they said that they were gonna be in touch Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Gert Geplaatst 26 januari 2022 Share Geplaatst 26 januari 2022 @007mark Had je die De Leven van S10 en Joep Beving al gecheckt? Zelf groot fan van Sef sowieso al en dit nummer is heerlijk. Maar de versie van S10 is totaal anders en heel intens. Heerlijk. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
007mark Geplaatst 26 januari 2022 Share Geplaatst 26 januari 2022 (bewerkt) Op 14-1-2022 om 21:27 zei 007mark: S10 - De Leven Pfff wst goed weer. 17 minuten geleden zei NicoHaak: @007mark Had je die De Leven van S10 en Joep Beving al gecheckt? Zelf groot fan van Sef sowieso al en dit nummer is heerlijk. Maar de versie van S10 is totaal anders en heel intens. Heerlijk. 26 januari 2022 bewerkt door 007mark Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Gert Geplaatst 26 januari 2022 Share Geplaatst 26 januari 2022 Haha my bad. Kwam hier pas nu voorbij in mijn spotify release radar lijstje Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
007mark Geplaatst 26 januari 2022 Share Geplaatst 26 januari 2022 Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Dansmeister Geplaatst 26 januari 2022 Share Geplaatst 26 januari 2022 Op 25-1-2022 om 10:41 zei Kyrill: Ik vind dit geweldig. En mijn oom en tante genoten hier ook enorm van toen ik op had staan tijdens mijn DJ en op Curaçao bij hun thuis. Ben vooral reuze benieuwd wat @Bolderbast @Dansmeister @Tim' en @Laki hier van vinden:)? Prachtig nummer. Vind het met de clip erbij echt nog een pak beter. Heerlijke soul: Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
ElMarcos Geplaatst 26 januari 2022 Share Geplaatst 26 januari 2022 Mijn vermoedelijk favoriete nummer van het moment Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Kyrill Geplaatst 26 januari 2022 Share Geplaatst 26 januari 2022 Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Dansmeister Geplaatst 27 januari 2022 Share Geplaatst 27 januari 2022 Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
007mark Geplaatst 27 januari 2022 Share Geplaatst 27 januari 2022 Heerlijk dat deze optredens allemaal online komen Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Laki Geplaatst 27 januari 2022 Share Geplaatst 27 januari 2022 (bewerkt) Dit jaar al geluisterd van albums: voor het eerst of voor de tweede maal sinds lang geleden Sonic Youth - Confusion is Sex + Kill Yr. Idols Sonic Youth - Bad Moon Rising Sonic Youth - EVOL Sonic Youth - Sister Sonic Youth - Daydream Nation Sonic Youth - Goo PinkPantheress - To Hell with It Pongo - UWA FKA twigs - Caprisongs Blue Hawaii - Under 1 House Kali Uchis - Sin Miedo [Del Amor y Otros Demonios] Default - California Nebula Stromae - Racine Carrée Molchat Doma - Etazhi Angèle - BROL (+ La suite) Dinosaur Jr. - You're All Living Over Me Kids See Ghosts - Kids See Ghosts PASTEL GHOST - Abyss The Radio Dept. - Pet Grief The Knife - Deep Cuts Boris - Pink Ik vind alles wel ca va of goed, het ene meer dan de andere natuurlijk. Kids See Ghosts is niet echt mijn muziek en FKA twigs was ook wat teleurstellend, maar de rest wel fan van. 27 januari 2022 bewerkt door Laki Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Tim' Geplaatst 28 januari 2022 Share Geplaatst 28 januari 2022 De vibe in deze clip is zo lekker (en het nummer ook natuurlijk) Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
007mark Geplaatst 28 januari 2022 Share Geplaatst 28 januari 2022 MØ - Motordrome (album) Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Urbeto Geplaatst 29 januari 2022 Share Geplaatst 29 januari 2022 Dit hele album blijft me bevallen Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
ElPrincipito Geplaatst 29 januari 2022 Share Geplaatst 29 januari 2022 The Verve - The Drugs Don’t Work Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Kyrill Geplaatst 29 januari 2022 Share Geplaatst 29 januari 2022 The War On Drugs- Under The Pressure een van beste nummers ooit gemaakt op aarde. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Regis Geplaatst 29 januari 2022 Share Geplaatst 29 januari 2022 Wat blijft dit ook een absolute parel. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Richarð. Geplaatst 29 januari 2022 Auteur Share Geplaatst 29 januari 2022 Bloc Party - The Girls Are Fighting Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Aanbevolen berichten