FMNOOB Geplaatst 26 november 2021 Share Geplaatst 26 november 2021 Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Richarð. Geplaatst 26 november 2021 Auteur Share Geplaatst 26 november 2021 Slagsmålsklubben - Sponsored by Destiny Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
ElPrincipito Geplaatst 28 november 2021 Share Geplaatst 28 november 2021 Dit is wel de essentie van kunst voor mij. Prachtig, je ziet de emoties van het publiek. Mensen die met alle focus en emotie genieten van muziek. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Socrates Geplaatst 28 november 2021 Share Geplaatst 28 november 2021 Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
MisterX Geplaatst 29 november 2021 Share Geplaatst 29 november 2021 Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
007mark Geplaatst 30 november 2021 Share Geplaatst 30 november 2021 Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
ElPrincipito Geplaatst 30 november 2021 Share Geplaatst 30 november 2021 Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
ElMarcos Geplaatst 1 december 2021 Share Geplaatst 1 december 2021 Kensington - Island (Unplugged versie) Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
ElPrincipito Geplaatst 2 december 2021 Share Geplaatst 2 december 2021 (bewerkt) 2 december 2021 bewerkt door ElPrincipito Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Arezo Geplaatst 2 december 2021 Share Geplaatst 2 december 2021 Echt de allerbeste gitarist ooit in mijn ogen. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Kowet Geplaatst 3 december 2021 Share Geplaatst 3 december 2021 ALBUM The Mustard Seed - Son Mieux Heerlijk album! Aanradertje! Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Kyrill Geplaatst 3 december 2021 Share Geplaatst 3 december 2021 The National- About Today (live) Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Bolderbast Geplaatst 3 december 2021 Share Geplaatst 3 december 2021 Phoebe Bridgers heeft een kerstcover gemaakt van Tom Waits' The Day After Tomorrow Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Bolderbast Geplaatst 3 december 2021 Share Geplaatst 3 december 2021 En ik dubbelpost eventjes, maar dat is dit nieuwe liedje van The National ook wel waard. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Kyrill Geplaatst 3 december 2021 Share Geplaatst 3 december 2021 Dankzij @Bolderbast ❤️👌💕 Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
ElPrincipito Geplaatst 3 december 2021 Share Geplaatst 3 december 2021 42 minuten geleden zei Bolderbast: En ik dubbelpost eventjes, maar dat is dit nieuwe liedje van The National ook wel waard. Klinkt goed! Moet ik eens meer van gaan luisteren. Kristoffer Fogelmark - Love Was My Alibi Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Kyrill Geplaatst 3 december 2021 Share Geplaatst 3 december 2021 5 uur geleden zei Kowet: ALBUM The Mustard Seed - Son Mieux Heerlijk album! Aanradertje! Ja ze zijn leuk/goed idd, ken veel van de bandleden persoonlijk... Maar de helft van album was al gereleased maar ga nu helf luisteren nog niet ken hihi Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Arezo Geplaatst 3 december 2021 Share Geplaatst 3 december 2021 Die gitaarsolo's. Altijd kippenvel en een brok in mijn keel. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
ElPrincipito Geplaatst 5 december 2021 Share Geplaatst 5 december 2021 Eddie Vedder - Guaranteed Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
FMNOOB Geplaatst 5 december 2021 Share Geplaatst 5 december 2021 Avril Lavigne's nieuwe single die weer teruggaat naar haar oude stijl Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
ElPrincipito Geplaatst 5 december 2021 Share Geplaatst 5 december 2021 Lekker nummertje, potverdikkie. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Bolderbast Geplaatst 6 december 2021 Share Geplaatst 6 december 2021 Baby Queen is mijn nieuwe lievelings. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Bolderbast Geplaatst 7 december 2021 Share Geplaatst 7 december 2021 Weer een dubbelpost maar boeiend ook Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
ElPrincipito Geplaatst 7 december 2021 Share Geplaatst 7 december 2021 Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Kyrill Geplaatst 7 december 2021 Share Geplaatst 7 december 2021 Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Aanbevolen berichten