Spring naar bijdragen
De FMusic 100 - stem op jouw favoriete liedjes allertijden. ×
FM - Christmas Challenges - Win een MU Sjaal of Beanie ×

Ik luister nu..?

Richarð.

Aanbevolen berichten

• Antwoorden 8,1k
  • Created
  • Laatste antwoord

Top Posters In This Topic

Op 7-11-2022 om 20:45 zei Vreven:

Wilde een Radiohead top 10 maken en die vervolgens vergelijken met die van een vriend. Intussen is het een top 40 omdat ik het niet over mijn hart kan verkrijgen om wat te schrappen. Ben nog een beetje aan het finetunen, maar deze staat er absoluut in.

Ik luister de laatste weken dagelijks Thom Yorke - Suspirium. Die kende ik nog niet omdat ik altijd Radiohead draai en nooit Thom Yorke als single artiest.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Op 11-11-2022 om 14:42 zei Gert:

Ik luister de laatste weken dagelijks Thom Yorke - Suspirium. Die kende ik nog niet omdat ik altijd Radiohead draai en nooit Thom Yorke als single artiest.

In dat geval kan ik je ook Atoms for Peace aanraden. Supergroep met Thom Yorke die heel erg in het straatje van Radiohead ligt

Link naar opmerking
Deel via andere websites

16 uur geleden zei Erwin.:

Personal Trainer - Big Love Blanket [Album]

Wat vond je ervan? Kreeg mee dat er behoorlijk wat hype was voor deze band, dus raakte wel wat geïnteresseerd, maar vond het in weinig uitblinken helaas. Denk als het niet Nederlands was geweest, dat ik het ook direct vergeten was.

Om ontopic te blijven:

Alvvays - Easy On Your Own?

Link naar opmerking
Deel via andere websites

1 uur geleden zei The Kerfts:

Wat vond je ervan? Kreeg mee dat er behoorlijk wat hype was voor deze band, dus raakte wel wat geïnteresseerd, maar vond het in weinig uitblinken helaas. Denk als het niet Nederlands was geweest, dat ik het ook direct vergeten was.

Om ontopic te blijven:

Alvvays - Easy On Your Own?

Had een beetje hetzelfde dat het niet die hype waard is. Desondanks vind ik Rug Busters wel een tof LCD Soundsystem achtig nummer en er was nog een nummer in die vibe. 

Link naar opmerking
Deel via andere websites

4 uur geleden zei Erwin.:

Had een beetje hetzelfde dat het niet die hype waard is. Desondanks vind ik Rug Busters wel een tof LCD Soundsystem achtig nummer en er was nog een nummer in die vibe. 

Ik vind het eigenlijk wel goed, maar moet het nog meer luisteren, om een beter oordeel te vellen.

Link naar opmerking
Deel via andere websites