Thomassje123 Geplaatst 7 mei 2016 Share Geplaatst 7 mei 2016 Mooie is nog dat er dingen worden gezegd die neerkomen op 'ik heb een brede interesse en de rest luistert slechts een simpel genre' in eerdere posts. Gebaseerd op een inzending/wat stemmen. Heb je dan een bunker voor je taas of wat? :D Dan heb je ze niet op een rijtje hoor, als je die conclusie denkt te kunnen trekken. Maar ach je moet je ergens verheven in voelen dus ga je gang, dan geniet ik nog ff van het mooie weer met een lekker luchtig simpel nummertje. De Songs: Ohiaatjes komen van de winter wel weer. Gewoon een lekker hardstyle nummertje met een biertje in de zon :love: Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Magikarp Geplaatst 7 mei 2016 Share Geplaatst 7 mei 2016 Nou hardstyle is wel ff wat anders. Vind dat iets voor van die doorgesnoven tokkies met opgeschoren koppen vol gel en desnoods nog een oorbelletje in die op een dag meer pillen slikken dan punten zouden halen op een IQ test Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Thomassje123 Geplaatst 7 mei 2016 Share Geplaatst 7 mei 2016 Nou hardstyle is wel ff wat anders. Vind dat iets voor van die doorgesnoven tokkies met opgeschoren koppen vol gel en desnoods nog een oorbelletje in :mrgy: Kan stiekem ook wel lachen om dit soort reacties... En ja dat moet ook gewoon kunnen Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Yves Geplaatst 7 mei 2016 Share Geplaatst 7 mei 2016 Ik begrijp niet goed waarom iedereen zich zo druk maakt om mijn beoordelingen. Ik val nooit iemand persoonlijk aan, geef enkel mijn mening over het nummer en wat het bij me oproept. Ik wijs ook niet met de vinger naar de luisteraar als persoon op zich maar naar het gemak waarmee de eenheidsworst en pulp die de popindustrie dag na dag uitbraakt aangenomen wordt. Muziek als kunstvorm, het creëren en vormgeven van een song of muziekstuk, het willen overbrengen van een bepaalde boodschap of een bepaald gevoel aan de luisteraar, wordt onderhevig aan het eindeloos opnieuw toepassen van een voorgekauwde succesformule. De toon waarin ik dit doe, nou ja, cynisme is een deel van mijn eigenheid. Jullie Hans Teeuwen laat er overal zalen mee vollopen. Vinden jullie me om die reden een elitaire eikel kan ik daar prima mee leven. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Thomassje123 Geplaatst 7 mei 2016 Share Geplaatst 7 mei 2016 Ben het er ook wel enigzins mee eens hoor. Op mijn werk is de radio altijd aan (radio 538 non-stop) en ik word echt gek van de (voor mij saaie) muziek, van mij mag de radio ook best uit blijven daar. Daarom ga je snel op zoek naar een bepaalde genre. Voor mij is dat hardstyle maar dat betekent zeker niet dat ik alleen maar daar naar luister. Anderen luisteren weer graag naar hiphop wat dan weer totaal niet mijn ding is. Ik denk dat het voor dit topic ook wel een beetje de bedoeling is om open te staan voor andere genres, maar aan de andere kant mag je uiteraard ook je mening geven. Door een nummer in te zenden geef je imo ook toestemming om er commentaar om te krijgen en dat is niet altijd goed inderdaad Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Niels Geplaatst 7 mei 2016 Share Geplaatst 7 mei 2016 Ik wijs ook niet met de vinger naar de luisteraar als persoon op zich maar naar het gemak waarmee de eenheidsworst en pulp die de popindustrie dag na dag uitbraakt aangenomen wordt. Daar over gesproken: ik dacht er gisteren nog over na. Ik luister eigenlijk alleen albums, omdat je (bij goede muziek) het nummer vaak niet los kunt zien van de sfeer op een hele plaat. Zeker bij conceptalbums natuurlijk niet. Het fragmentarische van deze manier van luisteren vind ik wel jammer. Al snap ik dat het geen doen is voor het gros om hele albums te gaan luisteren, daar niet van. Het viel me gewoon op hoe onbevredigend ik het luisteren van een enkel nummer vond. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Richarð. Geplaatst 7 mei 2016 Auteur Share Geplaatst 7 mei 2016 Tove Lo heeft twee pluspunten, maar blijkbaar telt Flume voor 5 minpunten, want samen eindigen ze op -3. Common ft Lauryn Hill - Retrospect for Life Östlund VzZVNFYleb8 Huisregels: - Elke dag rond 18:00 zal het volgende nummer gepost worden door mij - Gebruik +1 of -1. Post zonder zullen niet meetellen - Motivatie is niet verplicht, maar wordt wel altijd gewaardeerd - Kijk of je nummer niet al een keer voorbij is gekomen - Max. 2 nummers per persoon op de wachtlijst - Alle genres zijn toegestaan - Het nummer móet op Youtube of Soundcloud te staan - Ingezonden nummers móeten voorzien worden van een link naar YT of SC Top 10 +7 Bipolar Sunshine - Daydreamer +5 Eefje de Visser - Scheef +4 Moderat - Reminder +4 Joanna Newsom - Leaving the City +2 Thundercat - Them Changes +2 J. Cole ft. TLC - Crooked Smile 0 Benjamine Clementine - Cornerstone -2 Andrew McMahon In the Wilderness - Cecilia and the Satellite -3 Kygo - Epsilon -3 Flume ft. Tove Lo - Say It [spoiler=Overige Nummers]-4 A Perfect Circle - The Package -5 Anderson .Paak ft. The Game & Sonyae Elise - Room in Here -6 Iris Penning - Onvoorstelbaar Onvoorspelbaar -8 Ringo Deathstarr - Rip -10 Volbeat - The Devil's Bleeding Crown -11 People You Know - Bigger Things -14 Sam Hunt - Cop Car -15 Gers Pardoel - Met Mij [spoiler=Wachtlijst]Atmosphere - Last to Say 9uEJi0x-49E Rensationeel. Ciaran McMeeken - City bKfYOtS0zFk Tomas. Wax - Continue yEbTPtMEVYY De Stroot Fyfe - Solace oLGnR0UldCM Chiemel Nothing But Thieves - If I Get High xWpEZguQE8E pecswollenaer Austin Plaine - Never Come Back Again REUPPN33tBs bas2204 Akwasi - Dorst MiwTYPLUkSg Kloppie Dave Gahan & Soulsavers - All of This and Nothing cXzppoqAaRc Zeus Stillwave - Tarmac Plains fLtVQ2ztzks Keko Billy Currington - Hey Girl ek4Zsw5_p0g JanVertonghen' K's Choice - Shadowman d85AC7dD3LM Niejo101 Foals - Snake Oil Ye-Ziai0HLw Magikarp Amber Arcades - Fading Lines IsHc8Hce_D0 Richarð. Josef Salvat - Punchline 953jqlt88ZE Justin Miss Montreal ft. Will Knox - Thank You zDVTQSAbUiQ 007mark Damu the Fudgemunk ft. Raw Poetic cDzFbnx7Wks Marc. John Grant - Disappointing U2Ig4sMURdc Erwin. Noisecontrollers - Down Down (Down Version) CUKYCUrplUY lennard95 Fort Minor - Kenji pUBKcOZjX6g Dysproz Justice - Phantom Pt. 1.5 diPTJ77GnOI MetalMichael Part Company - Babar a6OGHhiXLNc Chiemel Praying Mantis - The One EOl5C-eL1zI bas2204 Deerhunter - Snakeskin CG6jk5Q90DA Yves Squarepusher - Unreal Square A4r_94EvDZ4 Hansje Zack Hemsey - See What I've Become lWDYAJ2-Y1E Zeus D'Angelo - Really Love mVsQwJfWzoI The Kerfts Tegan and Sara - Boyfriend HJOHoiPGpac sennid Mark With a K - See Me Now (Da Tweekaz Remix) 07EzhCqAu5g Thomassje123 Indian Askin - Answer Iso5nr6V6uo Richarð. BOY - Little Numbers zsyjS_vJfkw Tomas. Marcus Marr & Chet Faker - Trouble With Us JAd--mEjcco Justin Yeasayer - I Am Chemistry 7XzqCUbiPc4 Erwin. +44 - When Your Heart Stops Beating 2nWv2Hz_GXs Dysproz Machine Head - Darkness Within EjP1w3MIZsg MetalMichael Isaac Delusion - She Pretends q7FStENUVUk Niels Riiho - Beastmode nKlEoL0Z8R0 Thomassje123 [spoiler=Mentions] [MENTION=3991]Jasper.[/MENTION]; [MENTION=16229]Juca[/MENTION]; [MENTION=18663]Chiemel[/MENTION]; [MENTION=7213]Niejo101[/MENTION]; [MENTION=23359]RobBouwman[/MENTION]; [MENTION=2872]Djordison[/MENTION]; [MENTION=2441]Erwin.[/MENTION]; [MENTION=139]Niels[/MENTION]; [MENTION=13248]Hansje[/MENTION]; [MENTION=21191]Kyrill[/MENTION]; [MENTION=25831]Zeus[/MENTION]; [MENTION=6882]Keko[/MENTION]; [MENTION=19010]Tomas.[/MENTION]; [MENTION=5099]Kloppie[/MENTION]; [MENTION=5638]MetalMichael[/MENTION]; [MENTION=4387]Starálfur[/MENTION]; [MENTION=21212]007mark[/MENTION]; [MENTION=32665]pecswollenaer[/MENTION]; [MENTION=15750]bas2204[/MENTION]; [MENTION=1645]Magikarp[/MENTION]; [MENTION=19189]henkyh[/MENTION]; [MENTION=8910]Baddoo[/MENTION]; [MENTION=32488]Ajaciedjee[/MENTION]; [MENTION=26726]Yves[/MENTION]; [MENTION=12165]Justin[/MENTION]; [MENTION=19413]JanVertonghen'[/MENTION]; [MENTION=6154]Kweekie[/MENTION]; [MENTION=26302]sennid[/MENTION]; Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Thomassje123 Geplaatst 7 mei 2016 Share Geplaatst 7 mei 2016 Ik laat deze gaan, het is niet mijn muziek maar de tekst is wel mooi, daarom geen stem voor mij want ik kan geen -1 geven puur omdat ik dit genre niks vind Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Marc. Geplaatst 7 mei 2016 Share Geplaatst 7 mei 2016 Common + Lauryn Hill +1 Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
RobBouwman Geplaatst 7 mei 2016 Share Geplaatst 7 mei 2016 Ja hoor, vind dit wel prima. Common sowieso best oké meestal. +1 Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Juca Geplaatst 7 mei 2016 Share Geplaatst 7 mei 2016 Vind Hip-hop vaak wel vet, maar Common is nog niet op me aangeslagen, nog steeds niet -1. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Kyrill Geplaatst 7 mei 2016 Share Geplaatst 7 mei 2016 Ik begrijp niet goed waarom iedereen zich zo druk maakt om mijn beoordelingen. Ik val nooit iemand persoonlijk aan, geef enkel mijn mening over het nummer en wat het bij me oproept. Ik wijs ook niet met de vinger naar de luisteraar als persoon op zich maar naar het gemak waarmee de eenheidsworst en pulp die de popindustrie dag na dag uitbraakt aangenomen wordt. Muziek als kunstvorm, het creëren en vormgeven van een song of muziekstuk, het willen overbrengen van een bepaalde boodschap of een bepaald gevoel aan de luisteraar, wordt onderhevig aan het eindeloos opnieuw toepassen van een voorgekauwde succesformule. De toon waarin ik dit doe, nou ja, cynisme is een deel van mijn eigenheid. Jullie Hans Teeuwen laat er overal zalen mee vollopen. Vinden jullie me om die reden een elitaire eikel kan ik daar prima mee leven. Dat begrijp je serieus niet? :-D Hahaha Je zegt dingen als "stront blijft stront" ;e Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
frietsaus Geplaatst 7 mei 2016 Share Geplaatst 7 mei 2016 Mijn inzending, sterke tekst en heerlijke zang van Ms. Hill +1 Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Socrates Geplaatst 7 mei 2016 Share Geplaatst 7 mei 2016 Saai en voorspelbaar ritme, weinig interessant stemgeluid, vervelende en overdreven intonatie en al met al een vrij zwak nummertje. -1. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
frietsaus Geplaatst 8 mei 2016 Share Geplaatst 8 mei 2016 Als je niks van hiphop snapt misschien Zeus, ouwe reus.. Je bent een beetje pretentieus bezig in dit topic. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Kyrill Geplaatst 8 mei 2016 Share Geplaatst 8 mei 2016 Ik vind hem erg lekker... 6 minuten vlogen voorbij... Lekkere flow, niks mis mee. Common valt me ook erg mee en Lauryn Hill is dikke prima +1 Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Chiemel Geplaatst 8 mei 2016 Share Geplaatst 8 mei 2016 Hmm hij valt een beetje tegen. Heb in het verleden zeker naar beide geluisterd, maar vind nummer niet bijzonder in verhouding met de verwachtingen die ik heb. Maar [MENTION=44]Östlund[/MENTION]; blijf gerust meer HipHop insturen. Ik hou het bij een 0 Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Yves Geplaatst 8 mei 2016 Share Geplaatst 8 mei 2016 Lauryn Hill vind ik een prima zangeres: lekker zwoel soul-timbre. Platen als Fugees' The Score of The Miseducation of Lauryn Hill beluister ik met plezier nog 's als het zonnetje lekker schijnt. Ik had dus goede hoop op dit nummer, maar helaas de vinger die Common in deze productie in de pap te brokken had was te groot. Een repetitief piano-sampletje dat al gauw ging vervelen, vocaal gebeurt er ook al niks boeiends. Ik hoop maar dat Ms. Hill een smak geld mocht ontvangen voor het inzingen van haar zanglijnen in deze song, dan heeft zij er tenminste wat aan gehad. Ik niet. -1 Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Keko Geplaatst 8 mei 2016 Share Geplaatst 8 mei 2016 Heb het bij hiphop altijd wat lastig, en ook hier vind ik de combinatie met de zang niet heel erg succesvol. Luistert 'redelijk' weg, maar vind dat deze keer niet goed genoeg voor een plusje... -1 Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Kweekie Geplaatst 8 mei 2016 Share Geplaatst 8 mei 2016 Common altijd +1 Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
JanVertonghen Geplaatst 8 mei 2016 Share Geplaatst 8 mei 2016 Lekker nummertje. +1 Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Kloppie Geplaatst 8 mei 2016 Share Geplaatst 8 mei 2016 Ik vind t een lekker nummertje. +1 Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Richarð. Geplaatst 8 mei 2016 Auteur Share Geplaatst 8 mei 2016 +3 voor Common en Lauryn Hill. Atmosphere - Last to Say Rensationeel. 9uEJi0x-49E Huisregels: - Elke dag rond 18:00 zal het volgende nummer gepost worden door mij - Gebruik +1 of -1. Post zonder zullen niet meetellen - Motivatie is niet verplicht, maar wordt wel altijd gewaardeerd - Kijk of je nummer niet al een keer voorbij is gekomen - Max. 2 nummers per persoon op de wachtlijst - Alle genres zijn toegestaan - Het nummer móet op Youtube of Soundcloud te staan - Ingezonden nummers móeten voorzien worden van een link naar YT of SC Top 10 +7 Bipolar Sunshine - Daydreamer +5 Eefje de Visser - Scheef +4 Moderat - Reminder +4 Joanna Newsom - Leaving the City +3 Common ft Lauryn Hill - Retrospect for Life +2 Thundercat - Them Changes +2 J. Cole ft. TLC - Crooked Smile 0 Benjamine Clementine - Cornerstone -2 Andrew McMahon In the Wilderness - Cecilia and the Satellite -3 Kygo - Epsilon [spoiler=Overige Nummers]-3 Flume ft. Tove Lo - Say It -4 A Perfect Circle - The Package -5 Anderson .Paak ft. The Game & Sonyae Elise - Room in Here -6 Iris Penning - Onvoorstelbaar Onvoorspelbaar -8 Ringo Deathstarr - Rip -10 Volbeat - The Devil's Bleeding Crown -11 People You Know - Bigger Things -14 Sam Hunt - Cop Car -15 Gers Pardoel - Met Mij [spoiler=Wachtlijst]Ciaran McMeeken - City bKfYOtS0zFk Tomas. Wax - Continue yEbTPtMEVYY De Stroot Fyfe - Solace oLGnR0UldCM Chiemel Nothing But Thieves - If I Get High xWpEZguQE8E pecswollenaer Austin Plaine - Never Come Back Again REUPPN33tBs bas2204 Akwasi - Dorst MiwTYPLUkSg Kloppie Dave Gahan & Soulsavers - All of This and Nothing cXzppoqAaRc Zeus Stillwave - Tarmac Plains fLtVQ2ztzks Keko Billy Currington - Hey Girl ek4Zsw5_p0g JanVertonghen' K's Choice - Shadowman d85AC7dD3LM Niejo101 Foals - Snake Oil Ye-Ziai0HLw Magikarp Amber Arcades - Fading Lines IsHc8Hce_D0 Richarð. Josef Salvat - Punchline 953jqlt88ZE Justin Miss Montreal ft. Will Knox - Thank You zDVTQSAbUiQ 007mark Damu the Fudgemunk ft. Raw Poetic cDzFbnx7Wks Marc. John Grant - Disappointing U2Ig4sMURdc Erwin. Noisecontrollers - Down Down (Down Version) CUKYCUrplUY lennard95 Fort Minor - Kenji pUBKcOZjX6g Dysproz Justice - Phantom Pt. 1.5 diPTJ77GnOI MetalMichael Part Company - Babar a6OGHhiXLNc Chiemel Praying Mantis - The One EOl5C-eL1zI bas2204 Deerhunter - Snakeskin CG6jk5Q90DA Yves Squarepusher - Unreal Square A4r_94EvDZ4 Hansje Zack Hemsey - See What I've Become lWDYAJ2-Y1E Zeus D'Angelo - Really Love mVsQwJfWzoI The Kerfts Tegan and Sara - Boyfriend HJOHoiPGpac sennid Mark With a K - See Me Now (Da Tweekaz Remix) 07EzhCqAu5g Thomassje123 Indian Askin - Answer Iso5nr6V6uo Richarð. BOY - Little Numbers zsyjS_vJfkw Tomas. Marcus Marr & Chet Faker - Trouble With Us JAd--mEjcco Justin Yeasayer - I Am Chemistry 7XzqCUbiPc4 Erwin. +44 - When Your Heart Stops Beating 2nWv2Hz_GXs Dysproz Machine Head - Darkness Within EjP1w3MIZsg MetalMichael Isaac Delusion - She Pretends q7FStENUVUk Niels Riiho - Beastmode nKlEoL0Z8R0 Thomassje123 [spoiler=Mentions] [MENTION=3991]Jasper.[/MENTION]; [MENTION=16229]Juca[/MENTION]; [MENTION=18663]Chiemel[/MENTION]; [MENTION=7213]Niejo101[/MENTION]; [MENTION=23359]RobBouwman[/MENTION]; [MENTION=2872]Djordison[/MENTION]; [MENTION=2441]Erwin.[/MENTION]; [MENTION=139]Niels[/MENTION]; [MENTION=13248]Hansje[/MENTION]; [MENTION=21191]Kyrill[/MENTION]; [MENTION=25831]Zeus[/MENTION]; [MENTION=6882]Keko[/MENTION]; [MENTION=19010]Tomas.[/MENTION]; [MENTION=5099]Kloppie[/MENTION]; [MENTION=5638]MetalMichael[/MENTION]; [MENTION=4387]Starálfur[/MENTION]; [MENTION=21212]007mark[/MENTION]; [MENTION=32665]pecswollenaer[/MENTION]; [MENTION=15750]bas2204[/MENTION]; [MENTION=1645]Magikarp[/MENTION]; [MENTION=19189]henkyh[/MENTION]; [MENTION=8910]Baddoo[/MENTION]; [MENTION=32488]Ajaciedjee[/MENTION]; [MENTION=26726]Yves[/MENTION]; [MENTION=12165]Justin[/MENTION]; [MENTION=19413]JanVertonghen'[/MENTION]; [MENTION=6154]Kweekie[/MENTION]; [MENTION=26302]sennid[/MENTION]; Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
RobBouwman Geplaatst 8 mei 2016 Share Geplaatst 8 mei 2016 Vind er op zich niks mis mee, maar het mist voor mij toch wel wat. Hou het dus op een hele saaie 0 Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Socrates Geplaatst 8 mei 2016 Share Geplaatst 8 mei 2016 Acteren kan 'ie goed. Nu vocaal nog proberen. Leuk voor GTST dit. -1. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Aanbevolen berichten