Urbeto Geplaatst 28 juli 2023 Share Geplaatst 28 juli 2023 1 minuut geleden zei delichris: Wat was de uitslag dan? 5-3 in het voordeel van The Gunners. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
delichris Geplaatst 28 juli 2023 Share Geplaatst 28 juli 2023 1 minuut geleden zei Urbeto: 5-3 in het voordeel van The Gunners. Dankje. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Bogatyr Geplaatst 28 juli 2023 Share Geplaatst 28 juli 2023 2 uur geleden zei La Pulga: Man man man, ik ken weer een Arsenal fan (niet Karel) en bleek dat er Arsenal - Barcelona was. Ik krijg nu al twee dagen te horen hoe goed Arsenal was en hoe middelmatig Barcelona speelde.. Wist even niet waar ik het moest plaatsen, Spaans voetbal of ik heb een gruwelijke hekel aan topic. Ik heb een mooie tackle gezien van Araujo op Jesus Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
La Pulga Geplaatst 28 juli 2023 Share Geplaatst 28 juli 2023 Ik heb de opstelling gezien en dat Dest in de basis stond, dan weet je al dat de wedstrijd niet serieus wordt genomen. Morgen trouwens wel de El Classicooo Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
La Pulga Geplaatst 28 juli 2023 Share Geplaatst 28 juli 2023 (bewerkt) Dubbelpost maar ik zie sommige admins het ook doen Citaat Groot nieuws uit Frankrijk: Ousmane Dembélé staat op het punt om FC Barcelona te verruilen voor Paris Saint-Germain. De Parijzenaren willen de ontsnappingsclausule van de buitenspeler voor 31 juli activeren. RMC Sport meldt dat PSG 'een van de mooiste klappen van de transferzomer uit gaat delen'. Dembélé beschikt tot en met 31 juli over een afkoopclausule van vijftig miljoen euro. Daarna moeten geïnteresseerde clubs het dubbele betalen voor de Fransman van Barcelona. Naar verluidt bevinden de gesprekken tussen Dembélé en PSG zich in een vergevorderd stadium. De Parijzenaren hopen dat er voor 31 juli een klap op de deal gegeven kan worden. De waarschijnlijke komst van Dembélé staat los van de soap rondom Kylian Mbappé, die deze zomer lijkt te vertrekken uit Parijs. De 26-jarige aanvaller wilde aanvankelijk in Catalonië blijven, maar is toch overtuigd geraakt van het project van PSG. Dembélé werd in de zomer van 2017 voor 135 miljoen euro overgenomen van Borussia Dortmund. Mede door blessureleed maakte hij zijn torenhoge verwachtingen nooit helemaal waar. In totaal speelde hij 185 officiële wedstrijden voor Barcelona. Daarin scoorde hij veertig keer en gaf hij 43 assists. Deze doet wel auwie hoor. Gelukkig hebben we nog Raphinha voor die positie maar een fitte Demba is op alle fronten een stuk beter. 28 juli 2023 bewerkt door La Pulga Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Tim' Geplaatst 28 juli 2023 Share Geplaatst 28 juli 2023 3 uur geleden zei La Pulga: Dubbelpost maar ik zie sommige admins het ook doen Gewoon rapporteren hoor. Die gooien we er zo uit. On-topic: een vertrek van Dembélé zou wel jammer zijn inderdaad. Een erg goede speler als hij fit is. Dat is bij hem alleen wel een hele grote 'als'. Of zijn die tijden nu voorbij? En zeker jammer als het gaat om een gelimiteerde afkoopsom. Ik ben benieuwd wie ze dan als vervanger zouden halen. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
La Pulga Geplaatst 30 juli 2023 Share Geplaatst 30 juli 2023 Leuk potje Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
La Pulga Geplaatst 3 augustus 2023 Share Geplaatst 3 augustus 2023 Cancelo naar Barcelona Dembele dus echt naar PSG, zo zonde Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
La Pulga Geplaatst 8 augustus 2023 Share Geplaatst 8 augustus 2023 Yamal is de naam boys. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Fantasy Geplaatst 10 augustus 2023 Share Geplaatst 10 augustus 2023 Courtois out voor de rest van het seizoen. Einde mededeling. Graag gedaan @La Pulga Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Tim' Geplaatst 10 augustus 2023 Share Geplaatst 10 augustus 2023 Zouden ze De Gea als vervanger halen? En heeft iemand deze video al gezien? Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Rogier. Geplaatst 10 augustus 2023 Share Geplaatst 10 augustus 2023 11 minuten geleden zei Tim': Zouden ze De Gea als vervanger halen? Keepersmarkt wordt nog interessant deze zomer. Zijn al veel verschuivingen geweest, maar Real en Bayern zoeken nu allebei nog een goede keeper. Kepa en De Gea wel meest aansprekende namen lijkt het ja. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Bogatyr Geplaatst 10 augustus 2023 Share Geplaatst 10 augustus 2023 (bewerkt) Kruisband, kapiteinsband. Zit die gast echt niet mee. 10 augustus 2023 bewerkt door Bogatyr Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
La Pulga Geplaatst 10 augustus 2023 Share Geplaatst 10 augustus 2023 Spaans voetbaltopic is nog nooit zo druk geweest, ik voel echt een band met jullie. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
bas huijsmans Geplaatst 10 augustus 2023 Share Geplaatst 10 augustus 2023 2 minuten geleden zei La Pulga: Spaans voetbaltopic is nog nooit zo druk geweest, ik voel echt een band met jullie. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Aaron21 Geplaatst 10 augustus 2023 Share Geplaatst 10 augustus 2023 (bewerkt) Courtois wil gewoon heel het seizoen niet spelen om fit te zijn voor het EK. 10 augustus 2023 bewerkt door Aaron21 Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
La Pulga Geplaatst 12 augustus 2023 Share Geplaatst 12 augustus 2023 Oei Kepa naar Real Madrid, wil niet te vroeg juichen maar met zo een instabiele verdediging lijkt Barca alweer kampioen. Overigens, vandaag gelijk een kraker met Bilbao - Madrid. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Beppu Geplaatst 12 augustus 2023 Share Geplaatst 12 augustus 2023 Leuk affiche inderdaad. Jammer dat die potjes altijd zo ziek laat zijn daar. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
rich ruzzian Geplaatst 12 augustus 2023 Share Geplaatst 12 augustus 2023 10 uur geleden zei La Pulga: Oei Kepa naar Real Madrid, wil niet te vroeg juichen maar met zo een instabiele verdediging lijkt Barca alweer kampioen. Overigens, vandaag gelijk een kraker met Bilbao - Madrid. Makkelijke overwinning te pakken. Had meer tegenstand van Bilbao verwacht Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
La Pulga Geplaatst 13 augustus 2023 Share Geplaatst 13 augustus 2023 15 uur geleden zei rich ruzzian: Makkelijke overwinning te pakken. Had meer tegenstand van Bilbao verwacht Ik ook, maar Real speelde best prima van wat ik zag. Barcelona moet gelijk in de achtervolging , vanavond tegen Getafe uit. Lekker schoppen wordt dat. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
rich ruzzian Geplaatst 13 augustus 2023 Share Geplaatst 13 augustus 2023 Wat een clowntje die Raphinha Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Grote Ree Geplaatst 13 augustus 2023 Share Geplaatst 13 augustus 2023 Deze scheids bij Barca is echt een parodie op een arbiter. Met als dieptepunt die zogenaamde handsbal van Gavi. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Bogatyr Geplaatst 13 augustus 2023 Share Geplaatst 13 augustus 2023 9 uur geleden zei La Pulga: Barcelona moet gelijk in de achtervolging Dat heb je goed gezien Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
La Pulga Geplaatst 13 augustus 2023 Share Geplaatst 13 augustus 2023 53 minuten geleden zei Bogatyr: Dat heb je goed gezien Heb het niet eens gezien, maar zo te zien niets gemist. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Thierryvane Geplaatst 14 augustus 2023 Share Geplaatst 14 augustus 2023 Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Aanbevolen berichten