Spring naar bijdragen
De FMusic 100 - stem op jouw favoriete liedjes allertijden. ×
FM - Christmas Challenges - Win een MU Sjaal of Beanie ×

Spaans voetbal

Fabian.

Aanbevolen berichten

2 uur geleden zei La Pulga:

Man man man, ik ken weer een Arsenal fan (niet Karel) en bleek dat er Arsenal - Barcelona was. Ik krijg nu al twee dagen te horen hoe goed Arsenal was en hoe middelmatig Barcelona speelde..

Wist even niet waar ik het moest plaatsen, Spaans voetbal of ik heb een gruwelijke hekel aan topic.

Ik heb een mooie tackle gezien van Araujo op Jesus

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Dubbelpost maar ik zie sommige admins het ook doen ;c 

Citaat

Groot nieuws uit Frankrijk: Ousmane Dembélé staat op het punt om FC Barcelona te verruilen voor Paris Saint-Germain. De Parijzenaren willen de ontsnappingsclausule van de buitenspeler voor 31 juli activeren.

RMC Sport meldt dat PSG 'een van de mooiste klappen van de transferzomer uit gaat delen'. Dembélé beschikt tot en met 31 juli over een afkoopclausule van vijftig miljoen euro. Daarna moeten geïnteresseerde clubs het dubbele betalen voor de Fransman van Barcelona. Naar verluidt bevinden de gesprekken tussen Dembélé en PSG zich in een vergevorderd stadium.

De Parijzenaren hopen dat er voor 31 juli een klap op de deal gegeven kan worden. De waarschijnlijke komst van Dembélé staat los van de soap rondom Kylian Mbappé, die deze zomer lijkt te vertrekken uit Parijs. De 26-jarige aanvaller wilde aanvankelijk in Catalonië blijven, maar is toch overtuigd geraakt van het project van PSG.

Dembélé werd in de zomer van 2017 voor 135 miljoen euro overgenomen van Borussia Dortmund. Mede door blessureleed maakte hij zijn torenhoge verwachtingen nooit helemaal waar. In totaal speelde hij 185 officiële wedstrijden voor Barcelona. Daarin scoorde hij veertig keer en gaf hij 43 assists.

Deze doet wel auwie hoor. Gelukkig hebben we nog Raphinha voor die positie maar een fitte Demba is op alle fronten een stuk beter. 

bewerkt door La Pulga
Link naar opmerking
Deel via andere websites

3 uur geleden zei La Pulga:

Dubbelpost maar ik zie sommige admins het ook doen

Gewoon rapporteren hoor. Die gooien we er zo uit.

On-topic: een vertrek van Dembélé zou wel jammer zijn inderdaad. Een erg goede speler als hij fit is. Dat is bij hem alleen wel een hele grote 'als'. Of zijn die tijden nu voorbij? En zeker jammer als het gaat om een gelimiteerde afkoopsom. Ik ben benieuwd wie ze dan als vervanger zouden halen.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

11 minuten geleden zei Tim':

Zouden ze De Gea als vervanger halen?

Keepersmarkt wordt nog interessant deze zomer. Zijn al veel verschuivingen geweest, maar Real en Bayern zoeken nu allebei nog een goede keeper. Kepa en De Gea wel meest aansprekende namen lijkt het ja.

Link naar opmerking
Deel via andere websites