Spring naar bijdragen
De FMusic 100 - stem op jouw favoriete liedjes allertijden. ×
FM - Christmas Challenges - Win een MU Sjaal of Beanie ×

Spaans voetbal

Fabian.

Aanbevolen berichten

9 minuten geleden zei Azpi:

image.png.e2b94e27434b84d63fb75329b5773c08.png

dat waren mooie shirts, nu heb je elk seizoen met nike weer van die achterlijke patronen op shirts, niet alleen bij barcelona

Echt jammer inderdaad. Al waren die Puma shirts van dit seizoen ook bijzonder. Dat waren net warming-up shirtjes. Wat vond je trouwens van het Chelsea tenue dit jaar? Ik vond dat echt één van de lelijkste tenue die ik heb gezien de afgelopen jaren. Hoe kan zo'n ontwerp er ooit doorheen komen vraag ik me dan af.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Citaat van vice-president van Barcelona: "Het huidige salarishuis is 560 miljoen, terwijl Bayern München zo'n 300 miljoen uitgeeft aan salarissen en Real Madrid rond de 400 miljoen zit."

560 miljoen... wow. En dan te bedenken dat vrijwel iedereen van de huidige selectie 30 tot 40% heeft ingeleverd tijdens corona al én Messi (60m) en Coutinho (25m) van de loonlijst af zijn.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

2 minutes ago, Beppu said:

Echt jammer inderdaad. Al waren die Puma shirts van dit seizoen ook bijzonder. Dat waren net warming-up shirtjes. Wat vond je trouwens van het Chelsea tenue dit jaar? Ik vond dat echt één van de lelijkste tenue die ik heb gezien de afgelopen jaren. Hoe kan zo'n ontwerp er ooit doorheen komen vraag ik me dan af.

vond dat ook super lelijk, ik vond alleen het gele shirt redelijk (ik heb liever minimalistische shirts, ik vind al die rare patronen zooo lelijk)

maar het nieuwe madrid shirt is wel erg mooi, madrid heeft vrijwel nooit een echt lelijk thuis shirt. Het nieuwe Arsenal shirt vond ik ook wel mooi (omdat het lijkt op het klassieke shirt).

168017820_Screenshot2022-06-03at16_00_32.png.db2dfa84cc873221f8d6841f4ca82034.png

1847651826_Screenshot2022-06-03at16_00_22.png.92ec5ec601b66294f36786d3f502b30e.png

Link naar opmerking
Deel via andere websites

1 uur geleden zei La Pulga:

Volgens mij komt Lewandowski nog echt ook, dat zou wel even zuur zijn. Ook Kounde lijkt te komen, zal leuk worden met Alba op de trainingen 

Beide zouden toch prima versterkingen zijn? Lewa maakt gewoon 25+ goals per seizoen voor je de komende twee seizoenen. Alleen ik blijf dit bijzonder vinden als ik tegelijkertijd lees dat ze voor 600 miljoen aan televisie- en merchendise inkomsten nu proberen te verkopen om de schuld weg te werken. :classic_blink:

Link naar opmerking
Deel via andere websites

5 minuten geleden zei ElMarcos:

Beide zouden toch prima versterkingen zijn? Lewa maakt gewoon 25+ goals per seizoen voor je de komende twee seizoenen. Alleen ik blijf dit bijzonder vinden als ik tegelijkertijd lees dat ze voor 600 miljoen aan televisie- en merchendise inkomsten nu proberen te verkopen om de schuld weg te werken. :classic_blink:

Ik denk met goede aanvoer dat Auba er ook zoveel zou maken, is even oud en past misschien nog zelfs iets meer in het spelletje van Barcelona. Had het geld liever zien geïnvesteerd worden in een rechtsachter, een 8je en een linksachter.  

Voorin zit het juist best wel goed volgens mij. Of ga dan voor een jongere optie die je kan laten doorgroeien zoals Dortmund dat altijd doet.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

3 hours ago, La Pulga said:

Volgens mij komt Lewandowski nog echt ook, dat zou wel even zuur zijn. Ook Kounde lijkt te komen, zal leuk worden met Alba op de trainingen 

Als Chelsea Koundé niet kan binnenhalen is dat echt een enorme blunder

ik geloof niet dat die naar Barcelona gaat. Chelsea bied 2 tot 3x zoveel salaris dan Barcelona kan bieden. hij heeft al een overeenkomst over een 5 jarig contract 

bewerkt door Azpi
Link naar opmerking
Deel via andere websites

Opnieuw niets te doen tegen Real Madrid. Barcelona draait wel weer opnieuw mee maar gaat weer tekortkomen. Valencia met ook een goed seizoen, Sociedad zakt wat af na een minder seizoen. Deze voorspelling is onder voorbehoud van alle transfers. Wat is jullie voorspelling?

1. Real Madrid    

2. Barcelona  
3. Atletico Madrid    
4. Sevilla    
5. Valencia   

6. Villarreal

7. Real Betis    
8. Athletic Bilbao    
9. Sociedad   
10. Celta Vigo    
11. Espanyol    
12. Getafe  
13. Osasuna  
14. Rayo Vallecano   
15. Almeria 
16. Valladolid 
17. Elche 
18. Cadiz 
19. Mallorca

20. Girona 

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Citaat

Volgens Spaanse media duurt het niet lang meer, tot Frenkie de Jong officieel speler van Manchester United is. FC Barcelona zou op hoofdlijnen akkoord zijn met de Engelse grootmacht.

United deed eerder biedingen van 65 en zeventig miljoen euro, maar die werden door de Catalanen rigoureus naar de prullenbak verwezen. Marca repte eerder deze week nog dat Barça pas akkoord zou gaan met een transfersom van 75 miljoen euro en het lijkt erop dat United heeft geluisterd naar die berichten. Volgens SPORT naderen beide clubs een overeenkomst over de transfer van De Jong voor tachtig miljoen euro.

'De gesprekken zijn positief gevorderd', klinkt het. Vanuit het United-kamp is er veel vertrouwen dat de overgang nog voor 1 juli bezegeld wordt. In Camp Nou zou de Oranje-international grootverdiener worden, maar de verwachting is dat hij in Engeland nog meer gaat verdienen. Naar verluidt wil De Jong dat eerst de clubs er met elkaar uitkomen, voordat hijzelf akkoord gaat. Het laatste deel van de operatie is volgens het Spaanse medium nog wel 'zeer geavanceerd'. 

Jammer maar begrijpelijk. Nu zal Lewan wel komen en worden de transfervrije deals rondgemaakt.

Link naar opmerking
Deel via andere websites