Azpi Geplaatst 3 juni 2022 Share Geplaatst 3 juni 2022 3 hours ago, delichris said: Is Pique daar mee betrapt Pique is nu de stiefvader van Gavi misschien is zijn grote idool John Terry Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Azpi Geplaatst 3 juni 2022 Share Geplaatst 3 juni 2022 dat waren mooie shirts, nu heb je elk seizoen met nike weer van die achterlijke patronen op shirts, niet alleen bij barcelona Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Beppu Geplaatst 3 juni 2022 Share Geplaatst 3 juni 2022 9 minuten geleden zei Azpi: dat waren mooie shirts, nu heb je elk seizoen met nike weer van die achterlijke patronen op shirts, niet alleen bij barcelona Echt jammer inderdaad. Al waren die Puma shirts van dit seizoen ook bijzonder. Dat waren net warming-up shirtjes. Wat vond je trouwens van het Chelsea tenue dit jaar? Ik vond dat echt één van de lelijkste tenue die ik heb gezien de afgelopen jaren. Hoe kan zo'n ontwerp er ooit doorheen komen vraag ik me dan af. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Lazy Geplaatst 3 juni 2022 Share Geplaatst 3 juni 2022 Citaat van vice-president van Barcelona: "Het huidige salarishuis is 560 miljoen, terwijl Bayern München zo'n 300 miljoen uitgeeft aan salarissen en Real Madrid rond de 400 miljoen zit." 560 miljoen... wow. En dan te bedenken dat vrijwel iedereen van de huidige selectie 30 tot 40% heeft ingeleverd tijdens corona al én Messi (60m) en Coutinho (25m) van de loonlijst af zijn. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Azpi Geplaatst 3 juni 2022 Share Geplaatst 3 juni 2022 2 minutes ago, Beppu said: Echt jammer inderdaad. Al waren die Puma shirts van dit seizoen ook bijzonder. Dat waren net warming-up shirtjes. Wat vond je trouwens van het Chelsea tenue dit jaar? Ik vond dat echt één van de lelijkste tenue die ik heb gezien de afgelopen jaren. Hoe kan zo'n ontwerp er ooit doorheen komen vraag ik me dan af. vond dat ook super lelijk, ik vond alleen het gele shirt redelijk (ik heb liever minimalistische shirts, ik vind al die rare patronen zooo lelijk) maar het nieuwe madrid shirt is wel erg mooi, madrid heeft vrijwel nooit een echt lelijk thuis shirt. Het nieuwe Arsenal shirt vond ik ook wel mooi (omdat het lijkt op het klassieke shirt). Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Bogatyr Geplaatst 3 juni 2022 Share Geplaatst 3 juni 2022 8 uur geleden zei Satyr: Godsamme, wat spuuglelijk Daaraan zie je dat ze het financieel moeilijk hebben. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Azpi Geplaatst 3 juni 2022 Share Geplaatst 3 juni 2022 39 minutes ago, Bogatyr said: Daaraan zie je dat ze het financieel moeilijk hebben. ze hadden het eigelijk helemaal vol met sponsors moeten zetten in allerlei verschillende kleuren Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Acquafresca Geplaatst 5 juni 2022 Share Geplaatst 5 juni 2022 Moet wel lachen om Barca hoor. In de winter volop transfers gedaan om nu het veld om te toveren naar een restaurant voor extra inkomen. Begint op Amerikaanse praktijken te lijken zo Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Nom de Guerre Geplaatst 5 juni 2022 Share Geplaatst 5 juni 2022 Ze doen toch ook moeilijk dat Braithwaite niet wil vertrekken nu. Alsof een andere club dat salaris ooit gaat evenaren. Bied die middelmatige aanvaller dan geen langlopend contract aan in the first place, in plaats van nu boos zijn dat hij niet wil verkassen. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
cimbomcu Geplaatst 16 juni 2022 Share Geplaatst 16 juni 2022 Ook nog 20 miljoen voor betaald toen Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Sophomore Geplaatst 16 juni 2022 Share Geplaatst 16 juni 2022 Wel de laatste speler die op een dergelijke manier, buiten de transferperiode, kon vertrekken. Voor eeuwig in de geschiedenis boeken. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
La Pulga Geplaatst 17 juni 2022 Share Geplaatst 17 juni 2022 Volgens mij komt Lewandowski nog echt ook, dat zou wel even zuur zijn. Ook Kounde lijkt te komen, zal leuk worden met Alba op de trainingen Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
ElMarcos Geplaatst 17 juni 2022 Share Geplaatst 17 juni 2022 1 uur geleden zei La Pulga: Volgens mij komt Lewandowski nog echt ook, dat zou wel even zuur zijn. Ook Kounde lijkt te komen, zal leuk worden met Alba op de trainingen Beide zouden toch prima versterkingen zijn? Lewa maakt gewoon 25+ goals per seizoen voor je de komende twee seizoenen. Alleen ik blijf dit bijzonder vinden als ik tegelijkertijd lees dat ze voor 600 miljoen aan televisie- en merchendise inkomsten nu proberen te verkopen om de schuld weg te werken. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
La Pulga Geplaatst 17 juni 2022 Share Geplaatst 17 juni 2022 5 minuten geleden zei ElMarcos: Beide zouden toch prima versterkingen zijn? Lewa maakt gewoon 25+ goals per seizoen voor je de komende twee seizoenen. Alleen ik blijf dit bijzonder vinden als ik tegelijkertijd lees dat ze voor 600 miljoen aan televisie- en merchendise inkomsten nu proberen te verkopen om de schuld weg te werken. Ik denk met goede aanvoer dat Auba er ook zoveel zou maken, is even oud en past misschien nog zelfs iets meer in het spelletje van Barcelona. Had het geld liever zien geïnvesteerd worden in een rechtsachter, een 8je en een linksachter. Voorin zit het juist best wel goed volgens mij. Of ga dan voor een jongere optie die je kan laten doorgroeien zoals Dortmund dat altijd doet. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Azpi Geplaatst 17 juni 2022 Share Geplaatst 17 juni 2022 (bewerkt) 3 hours ago, La Pulga said: Volgens mij komt Lewandowski nog echt ook, dat zou wel even zuur zijn. Ook Kounde lijkt te komen, zal leuk worden met Alba op de trainingen Als Chelsea Koundé niet kan binnenhalen is dat echt een enorme blunder ik geloof niet dat die naar Barcelona gaat. Chelsea bied 2 tot 3x zoveel salaris dan Barcelona kan bieden. hij heeft al een overeenkomst over een 5 jarig contract 17 juni 2022 bewerkt door Azpi Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Bogatyr Geplaatst 20 juni 2022 Share Geplaatst 20 juni 2022 Opnieuw niets te doen tegen Real Madrid. Barcelona draait wel weer opnieuw mee maar gaat weer tekortkomen. Valencia met ook een goed seizoen, Sociedad zakt wat af na een minder seizoen. Deze voorspelling is onder voorbehoud van alle transfers. Wat is jullie voorspelling? 1. Real Madrid 2. Barcelona 3. Atletico Madrid 4. Sevilla 5. Valencia 6. Villarreal 7. Real Betis 8. Athletic Bilbao 9. Sociedad 10. Celta Vigo 11. Espanyol 12. Getafe 13. Osasuna 14. Rayo Vallecano 15. Almeria 16. Valladolid 17. Elche 18. Cadiz 19. Mallorca 20. Girona Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
cimbomcu Geplaatst 20 juni 2022 Share Geplaatst 20 juni 2022 Valencia heeft Gatusso he, dat wordt helemaal niks. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Bogatyr Geplaatst 20 juni 2022 Share Geplaatst 20 juni 2022 Gatusso heeft grinta. Misschien is dat eens goed voor een team als Valencia. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Kyrill Geplaatst 21 juni 2022 Share Geplaatst 21 juni 2022 23 uur geleden zei cimbomcu: Valencia heeft Gatusso he, dat wordt helemaal niks. Ik ben het eens met je eens. Als die CL halen met hem, dan ben ik hoogst en hoogst verbaasd. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
La Pulga Geplaatst 21 juni 2022 Share Geplaatst 21 juni 2022 Barcelona altijd op 1. op afgelopen seizoenen na dan. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
La Pulga Geplaatst 25 juni 2022 Share Geplaatst 25 juni 2022 Citaat Volgens Spaanse media duurt het niet lang meer, tot Frenkie de Jong officieel speler van Manchester United is. FC Barcelona zou op hoofdlijnen akkoord zijn met de Engelse grootmacht. United deed eerder biedingen van 65 en zeventig miljoen euro, maar die werden door de Catalanen rigoureus naar de prullenbak verwezen. Marca repte eerder deze week nog dat Barça pas akkoord zou gaan met een transfersom van 75 miljoen euro en het lijkt erop dat United heeft geluisterd naar die berichten. Volgens SPORT naderen beide clubs een overeenkomst over de transfer van De Jong voor tachtig miljoen euro. 'De gesprekken zijn positief gevorderd', klinkt het. Vanuit het United-kamp is er veel vertrouwen dat de overgang nog voor 1 juli bezegeld wordt. In Camp Nou zou de Oranje-international grootverdiener worden, maar de verwachting is dat hij in Engeland nog meer gaat verdienen. Naar verluidt wil De Jong dat eerst de clubs er met elkaar uitkomen, voordat hijzelf akkoord gaat. Het laatste deel van de operatie is volgens het Spaanse medium nog wel 'zeer geavanceerd'. Jammer maar begrijpelijk. Nu zal Lewan wel komen en worden de transfervrije deals rondgemaakt. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
delichris Geplaatst 25 juni 2022 Share Geplaatst 25 juni 2022 Ik hoor zoveel verhalen omtrent de transfer. Ik hoop van harte dat deze snel rond komt. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Azpi Geplaatst 25 juni 2022 Share Geplaatst 25 juni 2022 1 hour ago, La Pulga said: Jammer maar begrijpelijk. Nu zal Lewan wel komen en worden de transfervrije deals rondgemaakt. ben benieuwd wat je vind van Alonso Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
La Pulga Geplaatst 26 juni 2022 Share Geplaatst 26 juni 2022 Bayern wilt 60 miljoen voor Lewan. Dus we gaan gewoon door en zoeken lekker iemand anders voorin. (mag ik hopen dan) Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Bogatyr Geplaatst 26 juni 2022 Share Geplaatst 26 juni 2022 Overdreven bedrag voor een speler van die leeftijd. Dan mag ie er nog 60 intrappen. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Aanbevolen berichten