Spring naar bijdragen
De FMusic 100 - stem op jouw favoriete liedjes allertijden. ×
FM - Christmas Challenges - Win een MU Sjaal of Beanie ×

Spaans voetbal

Fabian.

Aanbevolen berichten

10 uur geleden zei Regis:

Auba toch weer nar Barca :-D Die club man. Echt heel erg benieuwd binnen hoeveel jaar zij afgezakt zijn. Financieel gaan ze het niet op orde krijgen komende 10 jaar en CL halen dit jaar gaat al heel erg moeilijk worden.

Top transfer! Halve seizoen nauwelijks gespeeld vanwege blessures en later disciplinaire redenen. Weg gestuurd van de Afrika Cup vanwege vermeende hartproblemen na een coronabesmetting.

Barcelona: ‘hold my beer’

Link naar opmerking
Deel via andere websites

2 uur geleden zei Socrates:

Maar jullie vinden het dus geen goede transfer en matig beleid van Barca?

Jezus zeg, hoeveel berichten hebben jullie nog nodig.

Oh sorry hoor. Wist niet dat jij hier bepaalde wie wat neerzet.

Maakt het nou uit man, laat ons lekker lachen om deze lachwekkende transfer.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Lekker man Auba! Genieten voorin met Fati - Auba - Torres! Als we geen prijzen pakken kunnen we in ieder geval meedoen met de Olympische spelen! Altijd goud lijkt mij.

Verder hebben we nog De Jong, Braithwaite, Jutgla, Abde, Traore en ene Depay. 

Gavi - Frenkie/Nico - Pedri als middenveld is ook genieten en achterin kom ik volgend jaar wel over terug want daar begin ik nog niet aan. Misschien lekker met Alba - Frenkie - Garcia - Dest spelen tegen de wat "mindere" tegenstanders.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Geruchtje dat Piqué weg zou gaan aankomende zomer bij Barca. Duo Martinez - Araujo lijkt me eigenlijk perfect (mits ze die 2e kunnen behouden natuurlijk), hoe kijken jullie daarnaar @Socrates @La Pulga

Is natuurlijk de vraag of ze dat geld hebben, en zou jammer zijn voor Ajax, maar logische vervolgstap misschien wel.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Kunnen ze niet betalen. Konden van de winter geen eens 4 neerleggen voor Tagliafico. Laat staan Martinez. Mag toch ook hopen dat onze spelers wat meer ambitie hebben dan Barca. Ajax is op dit moment echt veel en veel verder dan die club. Enige reden is dan de competitie, maar de Spaanse middenmoot word je ook niet vrolijk van.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Goh op Voetbalzone noemen ze Gavi weer Pablo Gaviria en ik kon er gewoon geen link aanleggen.

Jammer van Busquets, had liever Gavi op het middenveld en een extra aanvaller er bij met misschien wel Luukje. 

Heb er wel vertrouwen in.

@Rogier.klopt, hebben we hier ook wel vaker aangegeven. Martinez bij Barcelona zou de perfecte versterking zijn. Mag samen met Nico komen waardoor Balde wat rustiger gebracht kan worden. 

Link naar opmerking
Deel via andere websites