Spring naar bijdragen
De FMusic 100 - stem op jouw favoriete liedjes allertijden. ×
FM - Christmas Challenges - Win een MU Sjaal of Beanie ×

Spaans voetbal

Fabian.

Aanbevolen berichten

Exact de opstelling die ik ook graag gezien had voor Barca, dat is mooi. Hopen dat Araujo werkelijk fit en pijnvrij is. De Jong weer op het middenveld is ook fijn en (open deur) hopen dat Messi het op de heupen heeft en Dembele een keer met scherp schiet. 

Gaat wel lastig worden, met name het middenveld van Real is de laatste tijd in bloedvorm. 

bewerkt door Zeus
Link naar opmerking
Deel via andere websites

1 uur geleden zei Zeus:

Exact de opstelling die ik ook graag gezien had voor Barca, dat is mooi. Hopen dat Araujo werkelijk fit en pijnvrij is. De Jong weer op het middenveld is ook fijn en (open deur) hopen dat Messi het op de heupen heeft en Dembele een keer met scherp schiet. 

Gaat wel lastig worden, met name het middenveld van Real is de laatste tijd in bloedvorm. 

Nou vriend is allemaal niet gewoon. Wat een slechte 1e helft zeg man man. Hoe Aurajo dingen weggeeft zoals 1-0 van Benzema, ongelooflijk... 

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Tja, heel matig allemaal. Al geef ik het je ook wel te doen. Dit is nog erger dan Atlético in grote wedstrijden, staan gewoon met tien in en rond de zestien dat Real. Met Dembele als spits schiet het dan ook niet veel op, er is geen ruimte om diep te gaan. Je mist een spits die je aan kan spelen in de kleine ruimte. En tja, als Pedri en Messi niet goed zijn.. 

Link naar opmerking
Deel via andere websites

18 minuten geleden zei Kyrill:

Nou vriend is allemaal niet gewoon. Wat een slechte 1e helft zeg man man. Hoe Aurajo dingen weggeeft zoals 1-0 van Benzema, ongelooflijk... 

Het was wel een wereldgola _O_ Beetje PES2020 achtig, achter standbeen langs. En dat door Benzema.

En Louis van Gaal was zichzelf weer tijdens de rust in gesprek met van Gelder. Op Ziggo.. Alleen maar kijken naar balbezit, niet naar wat ermee gedaan wordt. De counters van Real waren in de eerste helft vele malen gevaarlijker dan het gebrei van  Barcelona.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

8 minuten geleden zei Berjan1986:

Het was wel een wereldgola _O_ Beetje PES2020 achtig, achter standbeen langs. En dat door Benzema.

En Louis van Gaal was zichzelf weer tijdens de rust in gesprek met van Gelder. Op Ziggo.. Alleen maar kijken naar balbezit, niet naar wat ermee gedaan wordt. De counters van Real waren in de eerste helft vele malen gevaarlijker dan het gebrei van  Barcelona.

Uiteraard, Barcelona was nergens 1e helft. Was idd mooie goal ja, net als 2-1 van Mingueeza

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Zojuist zei Kyrill:

Uiteraard, Barcelona was nergens 1e helft. Was idd mooie goal ja, net als 2-1 van Mingueeza

Het had al 4-1 voor Real moeten staan. Die bal die een speler afgaf in plaats van zelf te schieten. Dat had hij nooit gedaan als het niet zo slecht weer was. Net als die kopbal van Kroos geloof ik, bijna lege goal. Is het overigens kunstgras op dat veld?

5 minuten geleden zei Zeus:

Maar dat is dus ook het punt, hè. Dat het makkelijker is om gevaarlijk te worden met zo'n counter. Veel meer ruimte tegenover geen ruimte.

Dat weet iedereen toch?

Maar van Gaal beweerde zelfs dat Barca ALLES goed deed. En dat is natuurlijk onzin. Ook iets over balans houden en zo. Maar als je alles goed doet en in balans bent dan geef je niet zoveel kansen op kansen weg.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

8 minuten geleden zei Beppu:

Nooit een pingel. Snapte echt niet dat Sierd deed alsof het een 100% strafschop was. Maarja, Sierd..

Broertje en ik vonden ook geen strafschop. Maar 2e helft heeft Barcelona ook behoorlijk wat kansen om zeep geholpen. 

Link naar opmerking
Deel via andere websites

13 uur geleden zei Zeus:

Tja, heel matig allemaal. Al geef ik het je ook wel te doen. Dit is nog erger dan Atlético in grote wedstrijden, staan gewoon met tien in en rond de zestien dat Real. Met Dembele als spits schiet het dan ook niet veel op, er is geen ruimte om diep te gaan. Je mist een spits die je aan kan spelen in de kleine ruimte. En tja, als Pedri en Messi niet goed zijn.. 

Iemand zoals Suarez?

Wat een kutpot gister, nu helemaal niks meer in eigen hand en is het maar weer afwachten wat de concurrentie gaat doen. 

Link naar opmerking
Deel via andere websites

22 minuten geleden zei La Pulga:

Iemand zoals Suarez?

Wat een kutpot gister, nu helemaal niks meer in eigen hand en is het maar weer afwachten wat de concurrentie gaat doen. 

Haha nee, dan had je nog veel meer om de oren gehad. Twee die defensief niks doen of druk zetten. Dat kan niet met de organisatie daarachter, heb je toch ook gister weer moeten kunnen zien.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

2 minuten geleden zei Zeus:

Haha nee, dan had je nog veel meer om de oren gehad. Twee die defensief niks doen of druk zetten. Dat kan niet met de organisatie daarachter, heb je toch ook gister weer moeten kunnen zien.

Heb het helaas niet zo goed kunnen volgen gister, te veel wodka.. Wat uiteindelijk ook wel goed was.

Weet alleen dat er een bal op de lat vloog gister in de laatste minuut en dat er iemand naast me zat zei dat die bal wat lager moest...

Link naar opmerking
Deel via andere websites

15 minuten geleden zei delichris:

Real gaat wel weer ergens punten laten liggen en Barcelona moet nu gewoon tegen Atletico volgende maand.

Waar je uit al 1-0 bij verloren hebt. Real verlies je 2x van, onderling resultaat kan je al naar fluiten. Moet minstens 2-0 winnen thuis van Atlético dan, ik weet niet hoor... 

Link naar opmerking
Deel via andere websites

29 minuten geleden zei Kyrill:

Waar je uit al 1-0 bij verloren hebt. Real verlies je 2x van, onderling resultaat kan je al naar fluiten. Moet minstens 2-0 winnen thuis van Atlético dan, ik weet niet hoor... 

Ik las ook dat Barcelona berooft is. Ze hadden twee strafschoppen moeten krijgen. Ik heb de wedstrijd niet gezien, maar wat Koeman dit seizoen doet met Barcelona is best wel indrukwekkend. Begin van het seizoen was het echt een zooitje en hij heeft het goed voor elkaar gekregen.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

50 minuten geleden zei delichris:

Ik las ook dat Barcelona berooft is. Ze hadden twee strafschoppen moeten krijgen. Ik heb de wedstrijd niet gezien, maar wat Koeman dit seizoen doet met Barcelona is best wel indrukwekkend. Begin van het seizoen was het echt een zooitje en hij heeft het goed voor elkaar gekregen.

Berooft is groot woord. Is best indrukwekkend ja voor gisteravond 1 punt achter Atlético terwijl in januari nog 14 waren. Laatste was wel heel licht. Ander misschien wel ja. Maar Messi was vreselijk slecht, Dembele maakte alleen maar verkeerde keuzes en Frenkie blijft maar te lang dribbelen. 2e helft ging wel veel beter maar als Real beter met hun counter kansen omging had je nog veel ruimer verloren. Kop bal Kroos wat btw wel erg slecht, zou flink naast gaan. Maar heel Barcelona stond met achterlijk hoge lijn... Vinicius is wel 6x alleen op Ter Stegen afgegaan, zo niet vaker... 

Link naar opmerking
Deel via andere websites