Spring naar bijdragen
Mededeling: Mogelijke downtime MU in de ochtend op 24 december a.s. ×
Mededeling: Mogelijke downtime MU in de ochtend op 24 december a.s.

Spaans voetbal

Fabian.

Aanbevolen berichten

Ja man mn creditcard was echt helemaal leeg doordat ik al die FIFA puntjes moest kopen dus kon nu pas voor het eerst die paar euro neerleggen voor een stream.

Typerend antwoord trouwens ook weer. Net als bij FIFA doe je nu alsof jij het alleenrecht hebt op een juiste opinie omdat jij blijkbaar vaker kijkt. Ware het niet dat jouw mening weer vol zit met blinde haat waardoor je verbanden trekt die een dokter nog niet eens trekt bij een open been breuk.

Het zit je diep he :mrg:

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Oh dit was werkelijk waar weer eens een Clasico waar alles in zat :<

Overigens ben ik nu echt uiterst benieuwd of Ramos nou ook nog een extra schorsing krijgt voor zijn cynische applausje. Als Neymar er een extra schorsing voor krijgt moet dat bij Ramos ook gebeuren. Gebeurt dat niet, dan weet je wel hoe zit.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Wat een fantastische pot zeg, één van de beste clasico's in tijden

Had ik overigens ook gezegd als we niet hadden gewonnen. Deze pot had alles

Dit dus, zei al tegen Dans, bij 2-2 was dit al een 10 uit 10, nu helemaal fantastisch.

Titelrace weer helemaal open, als Barça alle 5 wedstrijden wint, wat vrij reeël is, dan kampioen.

Dit is waarom ik voetbal kijk

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Dit dus, zei al tegen Dans, bij 2-2 was dit al een 10 uit 10, nu helemaal fantastisch.

Titelrace weer helemaal open, als Barça alle 5 wedstrijden wint, wat vrij reeël is, dan kampioen.

Dit is waarom ik voetbal kijk

Nee hoor. Barcelona heeft ondanks de winst het niet in eigen handen.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

In die analyze hield ik ermee rekening dat Real punten punten gaat laten liggen, wat mij ook heel reeël lijkt.

Maar Barcelona gaat ook nog punten verspelen, dus in principe moet ik Mathi wel gelijk geven, ze hebben het in principe gewoon niet meer in eigen hand. Real is de club/ploeg die het volledig in eigen hand heeft.

bewerkt door Sanders
Link naar opmerking
Deel via andere websites

Vraag me nog steeds af waarom Bale startte. Is al tijden niet meer in vorm, terwijl Isco en Asensio al weken de pannen van het dak spelen. Zidane heeft de ballen niet om iemand van BBC aan de kant te laten. Al vond ik Benzema wel een sterke wedstrijd spelen.

Link naar opmerking
Deel via andere websites