Simonsav Gepost February 13, 2017 Share Gepost February 13, 2017 Ja, paar lekkere goaltjes in die wedstrijd zeg. Â [YOUTUBE]zhZKttfzrrc[/YOUTUBE] Â [YOUTUBE]PVdao3ur0Fs[/YOUTUBE] Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Joske11 Gepost February 13, 2017 Share Gepost February 13, 2017 Carrasco's goal is minstens even knap! Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Sanders Gepost February 13, 2017 Share Gepost February 13, 2017 Zo zeg, deze heb ik gemist aangezien ik alleen de 1e helft heb gekeken. Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Mathi Gepost February 19, 2017 Share Gepost February 19, 2017 Barcelona man man.. Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Simonsav Gepost February 19, 2017 Share Gepost February 19, 2017 Zielige match, Lucho is het helemaal kwijt gewoon, bij die gelijkmaker zie je hem ook kijken van, oei wat nu? :-D  Tenzij Real zelf nog inzinkt dan gaat dit Barça geen bedreiging meer zijn voor de titel Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Simonsav Gepost February 22, 2017 Share Gepost February 22, 2017 Kijk, Valenz :thumb: Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Jens. Gepost February 22, 2017 Share Gepost February 22, 2017 Wedstrijd niet gezien, dus kan er neit over oordelen. Op die Facebook paginas vind je ook enkel gatlikkers van Ronaldo. Nergens een objectieve Real pagina te vinden.. Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Mathi Gepost February 26, 2017 Share Gepost February 26, 2017 (edited) Dit Real verdient toch ook allesbehalve de titel hoor, jezus  Op een paar dagen tijd gewoon je mooie bonus verneukt. Edited February 26, 2017 by Mathi Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Simonsav Gepost February 26, 2017 Share Gepost February 26, 2017 Gelukkig is er nog de 12de man die weer eens een handje helpt (y) Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Mathi Gepost February 26, 2017 Share Gepost February 26, 2017 Was gewoon een terechte penal hoor. Los tegen een omhoog geheven hand, kan je weinig tegen inbrengen. Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Jens. Gepost February 26, 2017 Share Gepost February 26, 2017 Gelukkig is er nog de 12de man die weer eens een handje helpt (y) Â Weer? Als er nu een club in Spanje is die niet kan klagen over hulp van een 12e man is het toch Barca.. Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Simonsav Gepost February 27, 2017 Share Gepost February 27, 2017 Â Weer? Als er nu een club in Spanje is die niet kan klagen over hulp van een 12e man is het toch Barca.. Â Dan heb je dit seizoen echt nog niet opgelet, want ik heb al de meest vage dingen gezien in ons nadeel. Tegen Betis die bal die een halve meter over de lijn was en niet geteld werd, of ook al tegen Villarreal een schot waar er eentje z'n arm voor gooit en wij geen penal kregen.. Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Jens. Gepost February 27, 2017 Share Gepost February 27, 2017 Â Dan heb je dit seizoen echt nog niet opgelet, want ik heb al de meest vage dingen gezien in ons nadeel. Tegen Betis die bal die een halve meter over de lijn was en niet geteld werd, of ook al tegen Villarreal een schot waar er eentje z'n arm voor gooit en wij geen penal kregen.. Â Tegen Sociedad hadden ze nooit gewonnen zonder de fouten van de scheidrechter, terwijl er ook tegen Leganes (?) vorige week in de laatste minuut een lichte penalty nodig was. En zo zijn er wel heel vaak dit jaar situaties geweest waarin ze bevoordeeld worden op cruciale momenten in een wedstrijd. Al spreek ik niet tegen dat het ook al tegen hen is uitgedraaid, maar toch minder vaak dan in het voordeel. Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Simonsav Gepost February 27, 2017 Share Gepost February 27, 2017 Tegen Leganes ja, maar dat was gewoon een penalty. Normaal zijn dat soort dingen wel redelijk in balans, ook al wordt beweerd van niet, maar dit seizoen heb ik echt al een pak vage dingen gezien hoor. Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Mathi Gepost February 27, 2017 Share Gepost February 27, 2017 Piqué moet zich voor de zoveelste keer weer eens bemoeien met Real. Grow up. Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
joostmakaay Gepost February 27, 2017 Share Gepost February 27, 2017 Goh die comeback van Real, wat een veerkracht Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Cerebral Gepost February 27, 2017 Share Gepost February 27, 2017 (edited)  Weer? Als er nu een club in Spanje is die niet kan klagen over hulp van een 12e man is het toch Barca.. Maar bij Real Madrid valt zelfs Barça in het niet. Het helpt voor het beeld dat men schetst/krijgt ook allemaal niet mee dat dictator Tebas 500x per jaar zijn enorme liefde voor Real uitspreekt en tegelijkertijd ook zijn haat voor ''olieclubs'' als Malaga en Valencia. Was gewoon een terechte penal hoor. Los tegen een omhoog geheven hand, kan je weinig tegen inbrengen.Je kan hem als scheids wel geven, maar als meneer Jesus Gil volgens het Spaanse boekje fluit dan is dit sinds 4(?) jaar in La Liga geen penalty/overtreding meer waardig. Het is ook weer zo'n situatie waarvan je gewoon weet dat die aan de andere kant nooit gegeven zou zijn. Ik doe niet aan complottheorieën en het zal me op dit moment ook echt een rotzorg zijn, maar het is dan wel weer heel typisch dat ze woensdag 1 á 2 100% pingels niet tegen zich krijgen en er dan gisteravond wel weer zo 1 meekrijgen. Ondanks alles wel een hele sterke comeback van Real en Zidane die eindelijk een keer iets van ballen toont door een beetje aanvallend te durven wisselen. En wat was Isco goed zeg  Asenjo voor de 4e keer zijn kruisband gescheurd.... Zo ontzettend sneu voor zo'n geweldenaar. Edited February 27, 2017 by Cerebral Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Thierryvane Gepost March 1, 2017 Share Gepost March 1, 2017 [twitter]837044633863598080[/twitter] Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Sanders Gepost March 1, 2017 Share Gepost March 1, 2017 Je link werkt niet, maar het gaat om Luis Enrique die weg gaat na dit seizoen ;c Dat kan ik dan wel weer uit die link opmaken. Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Netzwerk Gepost March 1, 2017 Share Gepost March 1, 2017 Ik ben wel nieuwsgierig wie de opvolger wordt en wat de precieze reden is. Al werd er wel gespeculeerd dat de magie tussen hem en de selectie weg leek te zijn. Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Sanders Gepost March 1, 2017 Share Gepost March 1, 2017 Bale :D :D :D Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Simonsav Gepost March 1, 2017 Share Gepost March 1, 2017 Lucho weg inderdaad, mooi. Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Sophomore Gepost March 1, 2017 Share Gepost March 1, 2017 Kkkkkkkkkkarmaaaaaaaa Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Sanders Gepost March 1, 2017 Share Gepost March 1, 2017 (edited) Hahahahahaha ik lach me echt stuk om Real vanavond :D ja karma kan soms echt heel vervelend of ja leuk in mijn geval uit de hoek komen. Overigens mogen ze wel uitkijken dat ze hun hoofd niet gaan verliezen. Edited March 1, 2017 by Sanders Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Mathi Gepost March 1, 2017 Share Gepost March 1, 2017 Bedankt Bale. Zo snel mogelijk oprotten alsjeblieft. Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Recommended Posts