Sanel Geplaatst 23 april 2017 Share Geplaatst 23 april 2017 Die smerige tikjes van Barca beginnen nu ;e is echt een tactiek van ze hoor. Busquets zal die kuit van Cristiano nog wel ff goed aantikken straks Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Sanel Geplaatst 23 april 2017 Share Geplaatst 23 april 2017 (bewerkt) Je ziet weer heeeeeleeee gekke dingen. Eerste La Liga pot die je kijkt van Barca dit seizoen of ? En nu in de rust gaan zeiken om een kaart :-D typisch. Bloedzuigers 23 april 2017 bewerkt door Sanel Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
kiewiet Geplaatst 23 april 2017 Share Geplaatst 23 april 2017 (bewerkt) Hoezo staat Casemiro nog op het veld? 1000 procent geel man man man 23 april 2017 bewerkt door kiewiet Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Vitesse88 Geplaatst 23 april 2017 Share Geplaatst 23 april 2017 Ja man mn creditcard was echt helemaal leeg doordat ik al die FIFA puntjes moest kopen dus kon nu pas voor het eerst die paar euro neerleggen voor een stream. :-D :D Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Sanel Geplaatst 23 april 2017 Share Geplaatst 23 april 2017 Ja man mn creditcard was echt helemaal leeg doordat ik al die FIFA puntjes moest kopen dus kon nu pas voor het eerst die paar euro neerleggen voor een stream. Typerend antwoord trouwens ook weer. Net als bij FIFA doe je nu alsof jij het alleenrecht hebt op een juiste opinie omdat jij blijkbaar vaker kijkt. Ware het niet dat jouw mening weer vol zit met blinde haat waardoor je verbanden trekt die een dokter nog niet eens trekt bij een open been breuk. Het zit je diep he :mrg: Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Ehcos Geplaatst 23 april 2017 Share Geplaatst 23 april 2017 Penalty op Ronaldo niet gegeven, Casemiro die 3x ontsnapt aan een tweede gele kaart. De arbitrage in Spanje is toch ongeëvenaard. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Regis Geplaatst 23 april 2017 Share Geplaatst 23 april 2017 Die Sierd. Godver hahahaha. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Vitesse88 Geplaatst 23 april 2017 Share Geplaatst 23 april 2017 Sierd :D :-D Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
kiewiet Geplaatst 23 april 2017 Share Geplaatst 23 april 2017 Zo Ramos, gefrustreerd? Heerlijk dit Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Erwin. Geplaatst 23 april 2017 Share Geplaatst 23 april 2017 Zo bescheiden gebleven die jongen Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
kiewiet Geplaatst 23 april 2017 Share Geplaatst 23 april 2017 Messiiiiiiiiiiiiiiiiiuu Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Pinolero Geplaatst 23 april 2017 Share Geplaatst 23 april 2017 Teringzooi. Zo zonde dit. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Vitesse88 Geplaatst 23 april 2017 Share Geplaatst 23 april 2017 Prima potje hoor Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Mathi Geplaatst 23 april 2017 Share Geplaatst 23 april 2017 Wat een desorganisatie op zo'n moment. Ongelooflijk. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
GAE EAGLES Geplaatst 23 april 2017 Share Geplaatst 23 april 2017 Heerlijk einde en wat een rush van Sergio Roberto in de 92e minuut. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Mouko Geplaatst 23 april 2017 Share Geplaatst 23 april 2017 (bewerkt) Bril-fucking-jant : 23 april 2017 bewerkt door Mouko Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Sophomore Geplaatst 23 april 2017 Share Geplaatst 23 april 2017 Heerlijk :D Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Sanders Geplaatst 23 april 2017 Share Geplaatst 23 april 2017 Oh dit was werkelijk waar weer eens een Clasico waar alles in zat :< Overigens ben ik nu echt uiterst benieuwd of Ramos nou ook nog een extra schorsing krijgt voor zijn cynische applausje. Als Neymar er een extra schorsing voor krijgt moet dat bij Ramos ook gebeuren. Gebeurt dat niet, dan weet je wel hoe zit. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Simonsav Geplaatst 23 april 2017 Share Geplaatst 23 april 2017 Wat een fantastische pot zeg, één van de beste clasico's in tijden Had ik overigens ook gezegd als we niet hadden gewonnen. Deze pot had alles Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
AjaciedBart. Geplaatst 23 april 2017 Share Geplaatst 23 april 2017 Heerlijke pot en heerlijke goals ook op die eerste na. Alleen die Ramos toch, wat een idioot. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
kiewiet Geplaatst 23 april 2017 Share Geplaatst 23 april 2017 Wat een fantastische pot zeg, één van de beste clasico's in tijden Had ik overigens ook gezegd als we niet hadden gewonnen. Deze pot had alles Dit dus, zei al tegen Dans, bij 2-2 was dit al een 10 uit 10, nu helemaal fantastisch. Titelrace weer helemaal open, als Barça alle 5 wedstrijden wint, wat vrij reeël is, dan kampioen. Dit is waarom ik voetbal kijk Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Mathi Geplaatst 23 april 2017 Share Geplaatst 23 april 2017 Dit dus, zei al tegen Dans, bij 2-2 was dit al een 10 uit 10, nu helemaal fantastisch. Titelrace weer helemaal open, als Barça alle 5 wedstrijden wint, wat vrij reeël is, dan kampioen. Dit is waarom ik voetbal kijk Nee hoor. Barcelona heeft ondanks de winst het niet in eigen handen. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
kiewiet Geplaatst 23 april 2017 Share Geplaatst 23 april 2017 Nee hoor. Barcelona heeft ondanks de winst het niet in eigen handen. In die analyze hield ik ermee rekening dat Real punten punten gaat laten liggen, wat mij ook heel reeël lijkt. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Sanders Geplaatst 23 april 2017 Share Geplaatst 23 april 2017 (bewerkt) In die analyze hield ik ermee rekening dat Real punten punten gaat laten liggen, wat mij ook heel reeël lijkt. Maar Barcelona gaat ook nog punten verspelen, dus in principe moet ik Mathi wel gelijk geven, ze hebben het in principe gewoon niet meer in eigen hand. Real is de club/ploeg die het volledig in eigen hand heeft. 23 april 2017 bewerkt door Sanders Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Jens. Geplaatst 24 april 2017 Share Geplaatst 24 april 2017 Vraag me nog steeds af waarom Bale startte. Is al tijden niet meer in vorm, terwijl Isco en Asensio al weken de pannen van het dak spelen. Zidane heeft de ballen niet om iemand van BBC aan de kant te laten. Al vond ik Benzema wel een sterke wedstrijd spelen. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Aanbevolen berichten