Maldini Geplaatst 9 augustus 2016 Share Geplaatst 9 augustus 2016 Sampaoli is liefde, Sampaoli is leven. :love: 3-4-3 in je eerste wedstrijd. Wat een beest. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Simonsav Geplaatst 9 augustus 2016 Share Geplaatst 9 augustus 2016 Zo aanvallend spelen tegen Real, ik weet het toch niet hoor :-D Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Mvdv Geplaatst 9 augustus 2016 Share Geplaatst 9 augustus 2016 Ik heb vanmiddag alvast de both to score gepakt. Wordt mooi potje. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Joery Geplaatst 9 augustus 2016 Share Geplaatst 9 augustus 2016 Iborra is toch een cvm? ;c Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
cimbomcu Geplaatst 9 augustus 2016 Share Geplaatst 9 augustus 2016 Kiyotake ook naar Sevilla ja? :love: Geweldige 10. Iborra zal wel naar achteren gaan en dan roulerend Kiyotake/Vasquez op 10. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Juca Geplaatst 9 augustus 2016 Share Geplaatst 9 augustus 2016 Goaltje van Asensio zeg. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
cimbomcu Geplaatst 9 augustus 2016 Share Geplaatst 9 augustus 2016 Wat kan die Asensio voetballen zeg. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Mvdv Geplaatst 9 augustus 2016 Share Geplaatst 9 augustus 2016 Wat een goal _O_ Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Mathi Geplaatst 9 augustus 2016 Share Geplaatst 9 augustus 2016 Asensio :love: Wauw Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
henkyh Geplaatst 9 augustus 2016 Share Geplaatst 9 augustus 2016 stijver in de kruising kon haast niet Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Tomasson Geplaatst 9 augustus 2016 Share Geplaatst 9 augustus 2016 Heerlijke goal zeg. : Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
cimbomcu Geplaatst 9 augustus 2016 Share Geplaatst 9 augustus 2016 Zijn er verdedigers die dommer zijn dan Ramos? Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Jotew Geplaatst 9 augustus 2016 Share Geplaatst 9 augustus 2016 Maakt dat kut Real toch weer de 2-2... Wat een fijne speler is die Franco Vazquez van Sevilla overigens! Verzonden vanaf mijn iPhone met Tapatalk Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
LosMerengues Geplaatst 9 augustus 2016 Share Geplaatst 9 augustus 2016 Wat een pegel van Marco Asensio WILLEMSEN. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Ragazzo Geplaatst 10 augustus 2016 Share Geplaatst 10 augustus 2016 Huhu, ja hij weet er álles van hoor, en waag het eens niet met hem eens te zijn dan krijg je me toch een sneer om de oren. Maar bon, match even terug zitten zien, prima overwinning hoor zonder wat sterkhouders. Maar dat Real nu zoveel beter zou functioneren zonder Ronaldo en/of Bale (wat vaak wordt gezegd) ... ik heb het niet gezien. Natuurlijk wat geluk met de tijden van de goals, maar Sevilla pakt het ook wel erg dom aan bij die corner in laatste minuten van de reguliere speeltijd zeg, man man man. En dan Ramos zo vrij laten voor de goal. Ook dat Carvajal zo kan doorlopen en scoren vind ik opmerkelijk. Verder uiteraard supertof dat Asensio zich zo laat gelden, fantastische speler maar dat hebben de mensen de op reguliere basis La Liga zien vorig seizoen al kunnen constateren. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Elsjorro1990 Geplaatst 10 augustus 2016 Share Geplaatst 10 augustus 2016 Leuke wedstrijd gezien gisteren, toch zonde dat ze zo staan te slapen bij die 2-2. Wel knap dat het weer Ramos is die het moet doen. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Mvdv Geplaatst 10 augustus 2016 Share Geplaatst 10 augustus 2016 Huhu, ja hij weet er álles van hoor, en waag het eens niet met hem eens te zijn dan krijg je me toch een sneer om de oren. Maar bon, match even terug zitten zien, prima overwinning hoor zonder wat sterkhouders. Maar dat Real nu zoveel beter zou functioneren zonder Ronaldo en/of Bale (wat vaak wordt gezegd) ... ik heb het niet gezien. Natuurlijk wat geluk met de tijden van de goals, maar Sevilla pakt het ook wel erg dom aan bij die corner in laatste minuten van de reguliere speeltijd zeg, man man man. En dan Ramos zo vrij laten voor de goal. Ook dat Carvajal zo kan doorlopen en scoren vind ik opmerkelijk. Verder uiteraard supertof dat Asensio zich zo laat gelden, fantastische speler maar dat hebben de mensen de op reguliere basis La Liga zien vorig seizoen al kunnen constateren. Is toch logisch als je nog meer basisspelers mist.. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Hansje Geplaatst 10 augustus 2016 Share Geplaatst 10 augustus 2016 Sampaoli is liefde, Sampaoli is leven. :love: 3-4-3 in je eerste wedstrijd. Wat een beest. Jammer alleen dat het op het veld een 4-2-3-1 bleek te zijn en geen 3-4-3 ;c Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Maldini Geplaatst 10 augustus 2016 Share Geplaatst 10 augustus 2016 Jammer alleen dat het op het veld een 4-2-3-1 bleek te zijn en geen 3-4-3 ;c Haha ja inderdaad. :D Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
N4z4reno Geplaatst 10 augustus 2016 Share Geplaatst 10 augustus 2016 [tweet]754670131280809985[/tweet] Oh boy. Dit wordt interessant. Heb je ook interessante videos hiervan? :p Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Mvdv Geplaatst 10 augustus 2016 Share Geplaatst 10 augustus 2016 Twitter van Pieter Zwart ;) Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
N4z4reno Geplaatst 10 augustus 2016 Share Geplaatst 10 augustus 2016 Twitter van Pieter Zwart ;) Linkje? :p Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Pino Geplaatst 10 augustus 2016 Share Geplaatst 10 augustus 2016 Google kapot? Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
N4z4reno Geplaatst 10 augustus 2016 Share Geplaatst 10 augustus 2016 Google kapot? Geen idee, moet je even kijken misschien? Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Rossini' Geplaatst 10 augustus 2016 Share Geplaatst 10 augustus 2016 http://www.voetbalzone.nl/doc.asp?uid=285493 Trainersstaf Villarreal ontslagen Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Aanbevolen berichten