MetalMichael Geplaatst 22 juli 2016 Share Geplaatst 22 juli 2016 (bewerkt) Waarom dat? Die Rakitic speelde toch gewoon veel bij Barça? Voor de tweede keer dat een grote aankoop wordt gedaan voor zijn positie (in zijn ogen). Eerst Turan, nu deze. Niet echt blijk van vertrouwen. 22 juli 2016 bewerkt door MetalMichael Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Pino Geplaatst 22 juli 2016 Share Geplaatst 22 juli 2016 Misschien is hij suïcidiaal. :-D Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
LosMerengues Geplaatst 22 juli 2016 Share Geplaatst 22 juli 2016 Aparte transfer, maar ik rouw er niet om dat hij niet naar Real is gekomen. Hele leuke voetballer van wat ik gezien heb, maar speelt nooit een Modric of Kroos eruit en daarachter heb je al Kovacic, Isco en James. Een vervanger voor en/of een betere versie voor Casemiro is belangrijker. Kanté was echt fantastisch geweest. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Ehcos Geplaatst 22 juli 2016 Share Geplaatst 22 juli 2016 Hadden daar imo gewoon voor Krychowiak moeten gaan. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
LosMerengues Geplaatst 22 juli 2016 Share Geplaatst 22 juli 2016 Ja en nee. Vind die Krychowiak echt keihard, maar aan de andere kant is Casemiro niet VEEEEEEEL minder dan hij. Ik snap dan best dat ze dan niet de portefeuille opentrekken voor een speler op een positie waarvan er een goeie rondloopt en je eigenlijk alleen zoekt naar iemand die minder is dan hij(Casemiro) en hem eruit zou kunnen spelen en/of tweede viool zou willen spelen. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Ehcos Geplaatst 22 juli 2016 Share Geplaatst 22 juli 2016 Krychowiak werd verkocht voor 26m, da's in de huidige markt een koopje voor iemand met zijn kwaliteiten. Vind hem persoonlijk wel nog een niveau hoger dan Casemiro, al ben ik ook fan van die laatste. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Cerebral Geplaatst 22 juli 2016 Share Geplaatst 22 juli 2016 Verschillende Spaanse media melden dat Barça minstens 55 miljoen wat kan oplopen tot 70m zal betalen voor Andre Gomes; 35m direct, 20m op termijn en 15m aan eventuele bonussen. Het is sowieso afwachten tot Valencia met een officiële melding komt. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Root Geplaatst 22 juli 2016 Share Geplaatst 22 juli 2016 Word onderhand echt een beetje misselijk van LM z'n Kroos fetish. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
cimbomcu Geplaatst 22 juli 2016 Share Geplaatst 22 juli 2016 Of jij en Kovacic :D? Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
JanVertonghen Geplaatst 22 juli 2016 Share Geplaatst 22 juli 2016 Gvd ja. Enig verschil is dat Kroos wel kan voetballen en dat LM het gewoon goed ziet. Kunnen we in jouw geval (voor de zoveelste keer al) niet zeggen. [MENTION=8575]LosMerengues[/MENTION]; Kanté was duurder dan Krychowiak en ik vraag me af of hij minder is dan Casemiro, o.b.v. vorig seizoen in ieder geval niet. Zou sowieso eerder voor Krychowiak gegaan zijn, heb het gevoel dat die beter bij Real Madrid past dan Kanté. Daarnaast speel je 60 potten per jaar, dan kom je ook als 'tweede viool' genoeg aan spelen toe en het zou ook niet de eerste keer zijn dat ze zoveel geld neerleggen voor een 'wisselspeler'. Als je als Real je team kan versterken moet je dat altijd doen en eerlijk gezegd schat ik Krychowiak hoger in dan Casemiro. Al zijn ze nu sowieso al te laat natuurlijk. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Montass Geplaatst 22 juli 2016 Share Geplaatst 22 juli 2016 Kleine twee. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Hansje Geplaatst 23 juli 2016 Share Geplaatst 23 juli 2016 Word onderhand echt een beetje misselijk van LM z'n Kroos fetish. Geen idee wat erger is om in twijfel te trekken: de Holocaust of het feit dat Kroos een van de beste spelers ter wereld is. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Simonsav Geplaatst 23 juli 2016 Share Geplaatst 23 juli 2016 Volgens Mundo Deportivo hebben Barça en Atléti een akkoord over Vietto voor 22m Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Ehcos Geplaatst 23 juli 2016 Share Geplaatst 23 juli 2016 Geen idee wat erger is om in twijfel te trekken: de Holocaust of het feit dat Kroos een van de beste spelers ter wereld is. Hehe. Zou alleen wel niet meer moeten uitgespeeld worden als LCM in een driehoek met de punt naar achteren. Verder is dat voor mij voetbaltechnisch echt het summum en bij het beste wat ik ooit zag op die positie. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Sacioli Geplaatst 24 juli 2016 Share Geplaatst 24 juli 2016 :mrgy: Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Rossini' Geplaatst 24 juli 2016 Share Geplaatst 24 juli 2016 :-D Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Pino Geplaatst 24 juli 2016 Share Geplaatst 24 juli 2016 Dit moet toch photoshop zijn? Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Arsène Geplaatst 24 juli 2016 Share Geplaatst 24 juli 2016 Staat hem leuk :) beetje Ramsey stijl Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Tomasson Geplaatst 24 juli 2016 Share Geplaatst 24 juli 2016 Hij is zo lekker normaal gebleven. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Montass Geplaatst 24 juli 2016 Share Geplaatst 24 juli 2016 Want je haren verven maakt hem ineens abnormaal. Wat ik spijtiger vind is al die lelijke tattoos.. Vind dat echt tokkie zo'n lijf vol plakplaatjes. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Tomasson Geplaatst 24 juli 2016 Share Geplaatst 24 juli 2016 Ik heb het over het totaalplaatje he, gewoon net zo'n gare gozer als heel veel andere topvoetballers. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Montass Geplaatst 24 juli 2016 Share Geplaatst 24 juli 2016 Pretty much.. maar dat is qua uiterlijk he. Hoe hij zich gedraagt is dan weer anders. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Juca Geplaatst 24 juli 2016 Share Geplaatst 24 juli 2016 Haha, wat is daar gaar aan? Wie ben jij om dat te bepalen? Als de desbetreffende mensen dat mooi vinden, is het toch prima. Eigen keuze. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Root Geplaatst 24 juli 2016 Share Geplaatst 24 juli 2016 Ik vind het k to the aolo lelijk. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
N4z4reno Geplaatst 24 juli 2016 Share Geplaatst 24 juli 2016 Ramsey staat het beter. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Aanbevolen berichten