Spring naar bijdragen
Mededeling: Mogelijke downtime MU in de ochtend op 24 december a.s. ×
Mededeling: Mogelijke downtime MU in de ochtend op 24 december a.s.

Spaans voetbal

Fabian.

Aanbevolen berichten

Aparte transfer, maar ik rouw er niet om dat hij niet naar Real is gekomen. Hele leuke voetballer van wat ik gezien heb, maar speelt nooit een Modric of Kroos eruit en daarachter heb je al Kovacic, Isco en James. Een vervanger voor en/of een betere versie voor Casemiro is belangrijker. Kanté was echt fantastisch geweest.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Ja en nee. Vind die Krychowiak echt keihard, maar aan de andere kant is Casemiro niet VEEEEEEEL minder dan hij. Ik snap dan best dat ze dan niet de portefeuille opentrekken voor een speler op een positie waarvan er een goeie rondloopt en je eigenlijk alleen zoekt naar iemand die minder is dan hij(Casemiro) en hem eruit zou kunnen spelen en/of tweede viool zou willen spelen.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Verschillende Spaanse media melden dat Barça minstens 55 miljoen wat kan oplopen tot 70m zal betalen voor Andre Gomes; 35m direct, 20m op termijn en 15m aan eventuele bonussen. Het is sowieso afwachten tot Valencia met een officiële melding komt.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Gvd ja. Enig verschil is dat Kroos wel kan voetballen en dat LM het gewoon goed ziet. Kunnen we in jouw geval (voor de zoveelste keer al) niet zeggen.

[MENTION=8575]LosMerengues[/MENTION]; Kanté was duurder dan Krychowiak en ik vraag me af of hij minder is dan Casemiro, o.b.v. vorig seizoen in ieder geval niet. Zou sowieso eerder voor Krychowiak gegaan zijn, heb het gevoel dat die beter bij Real Madrid past dan Kanté. Daarnaast speel je 60 potten per jaar, dan kom je ook als 'tweede viool' genoeg aan spelen toe en het zou ook niet de eerste keer zijn dat ze zoveel geld neerleggen voor een 'wisselspeler'. Als je als Real je team kan versterken moet je dat altijd doen en eerlijk gezegd schat ik Krychowiak hoger in dan Casemiro. Al zijn ze nu sowieso al te laat natuurlijk.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Geen idee wat erger is om in twijfel te trekken: de Holocaust of het feit dat Kroos een van de beste spelers ter wereld is.

Hehe. Zou alleen wel niet meer moeten uitgespeeld worden als LCM in een driehoek met de punt naar achteren. Verder is dat voor mij voetbaltechnisch echt het summum en bij het beste wat ik ooit zag op die positie.

Link naar opmerking
Deel via andere websites