Spring naar bijdragen
De FMusic 100 - stem op jouw favoriete liedjes allertijden. ×
FM - Christmas Challenges - Win een MU Sjaal of Beanie ×

Jupiler Pro League Topic

Fabian.

Aanbevolen berichten

1 uur geleden zei Kami:

Transfer van CDK naar Milan zou mogelijk afgerond geraken. Delegaties van FCB en Milan zitten vandaag terug samen. In de pers wordt gesproken van 35 miljoen € + bonussen. Leeds gaat tot 40 miljoen maar CDK zou zelf graag naar Milan gaan (waar hij al met rond is).

De onderhandelingen zijn weer op niets uitgelopen blijkbaar.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

1 uur geleden zei Rogier.:

Echt? Was in de veronderstelling dat hij een verdedigende middenvelder was die gewoon heel goed is aan de bal, is i.i.g. wat ik las in de zomer dat hij naar Sheffield vertrok. Overigens is het ook zo dat er bij Ajax niet per se behoefte is aan een type Alvarez, maar meer iemand die zich ook (voornamelijk) bezighoudt met wat er gebeurt bij balverlies. 

Berge is een heel complete middenvelder, maar in een rol zoals Alvarez zou hij veel van zijn kwaliteiten verliezen denk ik. Hij is meer de man voor de omschakeling naar balbezit. In FM-termen vooral een goede Segunda Volante. Niet ideaal voor de organisatie van de rest-verdediging.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Zojuist zei FlyD:

Berge is een heel complete middenvelder, maar in een rol zoals Alvarez zou hij veel van zijn kwaliteiten verliezen denk ik. Hij is meer de man voor de omschakeling naar balbezit. In FM-termen vooral een goede Segunda Volante. Niet ideaal voor de organisatie van de rest-verdediging.

Het is ook maar net hoe je dat uitlegt denk ik. Een rol als Alvarez willen de Ajax-supporters ook eigenlijk helemaal niet zien. Vraag die je vooral moet stellen is; als je hem naast een Taylor zet, gaat dat dan goed? Daar ken ik hem niet goed genoeg voor om dat te beantwoorden.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

1 minuut geleden zei Rogier.:

Het is ook maar net hoe je dat uitlegt denk ik. Een rol als Alvarez willen de Ajax-supporters ook eigenlijk helemaal niet zien. Vraag die je vooral moet stellen is; als je hem naast een Taylor zet, gaat dat dan goed? Daar ken ik hem niet goed genoeg voor om dat te beantwoorden.

Dat is inderdaad de vraag die ik in mijn hoofd had. Ik zou het graag zien werken, want ik ben fan van beide, maar ik vrees dat ze beide net te vaak 'weg' zouden zijn om het haalbaar te maken.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

6 minuten geleden zei PJHoutman:

Ook de man die hem naar Genk haalde toch? Of zat Dessers daar toen al?

Ik denk het wel. Maar ik dacht dat Dessers naar een topcompetitie wou. Zo zou hij ook onderhandelen met Cremonese van de Serie A. Mocht ik hem zijn zou ik toch voor Kopenhagen gaan dan, mocht dit concreet worden.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

4 uur geleden zei Bogatyr:

De onderhandelingen zijn weer op niets uitgelopen blijkbaar.

Begreep dat Milan simpelweg het kapitaal niet heeft. Idem om Ziyech weg te halen bij Chelsea.

4 uur geleden zei FlyD:

Dat is inderdaad de vraag die ik in mijn hoofd had. Ik zou het graag zien werken, want ik ben fan van beide, maar ik vrees dat ze beide net te vaak 'weg' zouden zijn om het haalbaar te maken.

Met Frenkie en Lasse werkte het ook. Natuurlijk geen een op een vergelijking, maar het zou toch moeten kunnen denk ik dan. Ik snak nog steeds naar zo'n duo.

5 uur geleden zei Bogatyr:

Dessers is intussen gespot met Kopenhagen coach Thorup op restaurant. 

Las ergens anders weer dat hij nagenoeg rond was met een club uit de Serie A? 

Link naar opmerking
Deel via andere websites

15 uur geleden zei ElMarcos:

Begreep dat Milan simpelweg het kapitaal niet heeft. Idem om Ziyech weg te halen bij Chelsea.

Denk wel dat ze het kapitaal hebben, maar ze moeten net zoals elke italiaanse club elke cent in twee bijten. Bij Milan heb je het bijkomende probleem dat ze geen grote uitgaande transfers hebben (zoals een de ligt of een lukaku), omdat spelers zoals Dollaruma en Kessie gratis zijn vertrokken. Elke club in serie A had bijvoorbeeld graag Scamacca gehaald, maar niemand kan op tegen nr7 van de premier league, dan weet je dat het triest is gesteld met iedereen zijn financieel huishouden

Denk dat het uiteindelijk wel in orde komt. De speler wilt (en ik zie hem ook niet echt in de kelder van de PL spelen), maldini en Massara willen, en het alternatief Ziyech heeft geen resale waarde + zal meer kosten in loon. Het is alleen spijtig dat er zoveel tijd in de voorbereiding verloren gaat

bewerkt door AntiChrist7
Link naar opmerking
Deel via andere websites

15 minuten geleden zei Bogatyr:

Er zou nu toch een akkoord zijn tussen Club Brugge en Milan voor De Ketelaere. 31 miljoen + 4 miljoen aan bonussen

eerst zien en dan geloven zei de blinde, net voor hij in de beek viel :p

transfers zijn voor mij pas officieel als er een handtekening staat

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Wie van jullie kan me alles vertellen over Elias Cobbaut? Een Belgische linksback die in verband wordt gebracht met Feyenoord. De vorige linksback uit België (Phillipe Leonard) kon er geen pepernoot van. 

Vertel me alles!

Link naar opmerking
Deel via andere websites

18 minuten geleden zei Arezo:

Wie van jullie kan me alles vertellen over Elias Cobbaut? Een Belgische linksback die in verband wordt gebracht met Feyenoord. De vorige linksback uit België (Phillipe Leonard) kon er geen pepernoot van. 

Vertel me alles!

is de broer van een studievriend van mijn broer. :sorry:

meer weet ik er niet over.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

16 minuten geleden zei Arezo:

Vertel me alles!

Hij is een grote, fysiek sterke linksback. Kan ook spelen als centrale verdediger. Was een groot talent bij KV Mechelen, maar is bij Anderlecht nooit echt doorgebroken. Zijn beste periode was daar volgens mij als centrale verdediger. Volgens mij zou zijn beste plaats zijn linkscentraal in een driemansverdediging. Hij mist toch de wendbaarheid voor een linksback en eigenlijk ook de technische kwaliteiten. Ik denk dat hij helemaal dronken gedraaid zou worden als hij tegen Antony staat.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

26 minuten geleden zei FlyD:

Hij is een grote, fysiek sterke linksback. Kan ook spelen als centrale verdediger. Was een groot talent bij KV Mechelen, maar is bij Anderlecht nooit echt doorgebroken. Zijn beste periode was daar volgens mij als centrale verdediger. Volgens mij zou zijn beste plaats zijn linkscentraal in een driemansverdediging. Hij mist toch de wendbaarheid voor een linksback en eigenlijk ook de technische kwaliteiten. Ik denk dat hij helemaal dronken gedraaid zou worden als hij tegen Antony staat.

Klinkt wel een beetje multifunctioneel. Backup achter Senesi en een matige linksback. Mag hij het gaan uitzoeken met Vina. Zal vast een naam zijn die weer gedropt wordt.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Toen ik het las dacht ik meteen dat hij te kort zou komen voor een ploeg als Feyenoord. Bij Anderlecht liep het inderdaad niet. Geplaagd door blessures en een in een ploeg die niet in vorm raakte was het natuurlijk moeilijk. Hoe hij het in Parma deed is me een raadsel, maar volgens tranfermarkt speelde hij er toch 32 wedstrijden in de Serie B. Hij was dus basisspeler. Maar Parma heeft hem nog maar net definief overgenomen voor 3 miljoen €. Dan moet Feyenoord toch een hoger bedrag betalen als ze hem willen. Dat lijkt me al veel... 

Link naar opmerking
Deel via andere websites