Spring naar bijdragen
De FMusic 100 - stem op jouw favoriete liedjes allertijden. ×
FM - Christmas Challenges - Win een MU Sjaal of Beanie ×

Jupiler Pro League Topic

Fabian.

Aanbevolen berichten

21 minuten geleden zei Bogatyr:

Een oefenmatch he volgens Hein

Hij zocht alvast een uitvlucht voor als hij zou verliezen. Als ze hadden gewonnen, had hij achteraf gezegd dat hij zand in de ogen wou strooien (en dat het gelukt was). De perfecte dekmantel dus, eender hoe het uitdraaide.

En wie gelooft Hein zelfs nog ;e

Link naar opmerking
Deel via andere websites

48 minuten geleden zei Bogatyr:

Anderlecht lekker bezig hoor.

IMG_20220719_081010.jpg

Net als Esposito een talentvolle spits, maar nu heb je wel, net als vorig jaar, weer 2 gehuurde spelers als spitsenduo. Geen kapitaal op het veld op de meest winstgevende positie en volgend jaar waarschijnlijk weer een nieuw duo nodig.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

1 minuut geleden zei FlyD:

Net als Esposito een talentvolle spits, maar nu heb je wel, net als vorig jaar, weer 2 gehuurde spelers als spitsenduo. Geen kapitaal op het veld op de meest winstgevende positie en volgend jaar waarschijnlijk weer een nieuw duo nodig.

Klopt. Maar mochten ze dit jaar misschien eens top 2 spelen kunnen ze proberen toch terug in de Champions League geraken om meer geld binnen te krijgen. Ik weet niet juist hoe het momenteel zit met de financiën van Anderlecht. Maar ik dacht dat het de laatste jaren geen spelers echt kon kopen?

Link naar opmerking
Deel via andere websites

4 minuten geleden zei Bogatyr:

Klopt. Maar mochten ze dit jaar misschien eens top 2 spelen kunnen ze proberen toch terug in de Champions League geraken om meer geld binnen te krijgen. Ik weet niet juist hoe het momenteel zit met de financiën van Anderlecht. Maar ik dacht dat het de laatste jaren geen spelers echt kon kopen?

Ze hebben dit jaar al 2 spelers gekocht (Angulo en Ishaq Abdulrazak) en vorig jaar ook enkele (oa Raman en Olsen). Maar ruimte voor grotere aankopen is er inderdaad nog niet.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

1 minuut geleden zei FlyD:

Ze hebben dit jaar al 2 spelers gekocht (Angulo en Ishaq Abdulrazak) en vorig jaar ook enkele (oa Raman en Olsen). Maar ruimte voor grotere aankopen is er inderdaad nog niet.

Ik vind die Angulo een rare transfer. Die scoorde 2x in 13 matchen in de Ecuadoriaanse competitie. Van die Nigeriaan al wel goeie dingen gehoord. Esposito en Silva mogen dan wel huurtransfers zijn, toch kijk ik er naar uit om ze in België te zien spelen. 

Link naar opmerking
Deel via andere websites

@FlyD@Aaron21@Djurovski@DGremlin@Netzwerk@TomFsoccer@RubenS2 en 'Arjan Weiden' (weet niet wie dit is op het forum zelf)

Vrijdag start de competitie dus diegene die nog niet hebben ingevuld, vergeet dit zeker niet. We gaan voor een hoge klassementsplaats dit seizoen! :)

https://www.pronoweb.be/uitslagenteam/5082

Link naar opmerking
Deel via andere websites

2 minuten geleden zei cimbomcu:

Was wel benieuwd naar jouw verwachtingen hihi.

Goh. 

Ik denk een sterk Antwerp dit seizoen. Met Alderweireld, Janssen en Christopher Scott toch lekker ingekocht. Ik denk dat we nog wel het één en ander mogen verwachten bij de Great Old. De voorbereiding was heel goed. Met een 2-1 overwinning tegen Dinamo Kiev voor het goede doel.

Anderlecht verwacht ik ook een pak sterker dan vorig seizoen. Ze hebben met Esposito en waarschijnlijk Fabio Silva opnieuw een mooie voorlinie. Het aanstormend talent zoals El Hadj en Kana hoop ik ook vaak te zien net zoals Duranville, een jeugd product dat in de voorbereiding zijn kans krijgt en een sterke indruk maakt. Voorbereiding was enorm goed. Met onder meer een 3-0 winst tegen Lyon in hun galawedstrijd.

Bij Club Brugge verwacht ik nog uitgaande transfers met de Ketelaere (Milan) en hopelijk vertrekt Noa Lang ook nog. Iedereen is hem beu gezien en zijn gedrag ook, behalve de Bruggelingen zelf. Ik denk dat ze in eerste seizoen onder Hoefkens een minder seizoen gaan draaien. Hun voorbereiding was wisselvallig, maar ze hebben de supercup tegen Gent wel gewonnen. 

Genk zal wel opnieuw mee bovenin meedraaien. Ze hebben een geweldige coach binnengehaald met Wouter Vrancken (die van Mechelen komt). Dessers is terug. Ook Onuachu is er nog, al zou het me verbazen dat die niet vertrekt deze transferperiode. Verder staat Vrancken wel voor aanvallend voetbal waar het team vecht voor elkaar. Dus ik kijk wel uit naar goede prestaties van de Limburgers. De Voorbereiding was wel wisselvallig.

Van Standard weet ik momenteel niet goed wat ik moet denken. Ze hebben blijkbaar een goeie coach binnengehaald (Ronny Delia) die ik niet kende. Momenteel enkel Noa Ohio van Leipzig binnengehaald. Ik verwacht nog wel aanwinsten omdat het vorig seizoen op niet veel trok. Ze hebben Bastien en Muleka laten gaan naar Burnley en Besiktas. Hun voorbereiding was ook niet echt om over naar huis te schrijven. 

Verder verwacht ik Oostende en Westerlo als revelaties dit seizoen. 

Eerder had ik in dit topic al eens een pronostiek gezet van welke eindstand ik verwacht na komend seizoen. Deze heb ik intussen aangepast aan de huidige transfers en voorbereiding. Ik ga Ruben hiermee tegen de schenen stoten maar ik denk dat Brugge een minder jaar zal hebben. (Dat is persoonlijke mening natuurlijk en misschien ook wel voorkeur + in voetbal weet je nooit. Misschien zit ik er wel compleet naast) 

1. Antwerp

2. Gent

3. Anderlecht

4. Club Brugge

5. Genk

6. KV Mechelen

7. Oostende

8. Standard 

9. Charleroi

10. Waregem

11. Union St-Gillis

12. Westerlo

13. Leuven

14. KV Kortrijk

15. Cercle Brugge

16. Sint-Truiden

17. Eupen

18. Seraing

Link naar opmerking
Deel via andere websites

12 uur geleden zei FlyD:

BIj Esposito wel een aankoopoptie.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

11 uur geleden zei Bogatyr:

Goh. 

Ik denk een sterk Antwerp dit seizoen. Met Alderweireld, Janssen en Christopher Scott toch lekker ingekocht. Ik denk dat we nog wel het één en ander mogen verwachten bij de Great Old. De voorbereiding was heel goed. Met een 2-1 overwinning tegen Dinamo Kiev voor het goede doel.

Anderlecht verwacht ik ook een pak sterker dan vorig seizoen. Ze hebben met Esposito en waarschijnlijk Fabio Silva opnieuw een mooie voorlinie. Het aanstormend talent zoals El Hadj en Kana hoop ik ook vaak te zien net zoals Duranville, een jeugd product dat in de voorbereiding zijn kans krijgt en een sterke indruk maakt. Voorbereiding was enorm goed. Met onder meer een 3-0 winst tegen Lyon in hun galawedstrijd.

Bij Club Brugge verwacht ik nog uitgaande transfers met de Ketelaere (Milan) en hopelijk vertrekt Noa Lang ook nog. Iedereen is hem beu gezien en zijn gedrag ook, behalve de Bruggelingen zelf. Ik denk dat ze in eerste seizoen onder Hoefkens een minder seizoen gaan draaien. Hun voorbereiding was wisselvallig, maar ze hebben de supercup tegen Gent wel gewonnen. 

Genk zal wel opnieuw mee bovenin meedraaien. Ze hebben een geweldige coach binnengehaald met Wouter Vrancken (die van Mechelen komt). Dessers is terug. Ook Onuachu is er nog, al zou het me verbazen dat die niet vertrekt deze transferperiode. Verder staat Vrancken wel voor aanvallend voetbal waar het team vecht voor elkaar. Dus ik kijk wel uit naar goede prestaties van de Limburgers. De Voorbereiding was wel wisselvallig.

Van Standard weet ik momenteel niet goed wat ik moet denken. Ze hebben blijkbaar een goeie coach binnengehaald (Ronny Delia) die ik niet kende. Momenteel enkel Noa Ohio van Leipzig binnengehaald. Ik verwacht nog wel aanwinsten omdat het vorig seizoen op niet veel trok. Ze hebben Bastien en Muleka laten gaan naar Burnley en Besiktas. Hun voorbereiding was ook niet echt om over naar huis te schrijven. 

Verder verwacht ik Oostende en Westerlo als revelaties dit seizoen. 

Eerder had ik in dit topic al eens een pronostiek gezet van welke eindstand ik verwacht na komend seizoen. Deze heb ik intussen aangepast aan de huidige transfers en voorbereiding. Ik ga Ruben hiermee tegen de schenen stoten maar ik denk dat Brugge een minder jaar zal hebben. (Dat is persoonlijke mening natuurlijk en misschien ook wel voorkeur + in voetbal weet je nooit. Misschien zit ik er wel compleet naast) 

1. Antwerp

2. Gent

3. Anderlecht

4. Club Brugge

5. Genk

6. KV Mechelen

7. Oostende

8. Standard 

9. Charleroi

10. Waregem

11. Union St-Gillis

12. Westerlo

13. Leuven

14. KV Kortrijk

15. Cercle Brugge

16. Sint-Truiden

17. Eupen

18. Seraing

Club Brugge heeft wel een selectie waarmee je eigenlijk gewoon kampioen moet worden. Antwerp kampioen zou me heel sterk verbazen. Gent schat ik ook iets minder goed in. Verder redelijk eens met die voorspelling.

1 uur geleden zei Steels:

BIj Esposito wel een aankoopoptie.

10 miljoen dacht ik. Dat kunnen/zullen ze alleen betalen als ze kampioen worden volgens mij.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

14 minuten geleden zei RubenS2:

Inderdaad @Bogatyr, ik sluit me niet aan bij je visie over Club Brugge ;) Met deze selectie (zelfs wanneer CDK en Lang nog vertrekken) is het kampioenschap eigenlijk een must. En ik verwacht veel van Hoefkens.

Ik zal deze quote onthouden en dan kunnen we er op het einde van het seizoen op terug komen en zien wie er gelijk had. Zoals ik al eerder aangaf, ik kan helemaal mis zijn ook :blush:

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Ik was positief verrast over de wedstrijd van afgelopen vrijdag tegen Kiev. Akkoord, een oefenmatch en Kiev gaf wel ruimte, maar was toch ook een sterk team en je zag de hand van Van Bommel wel. Er was een duidelijk idee/systeem. Een verademing tov vorig jaar.

Er moet wel nog kwaliteit bij: voornamelijk linksachter en een creatieve 10/centrale middenvelder.

Ik acht Brugge nog steeds de grote favoriet, net gevolgd door Anderlecht en daarna wij. 

Link naar opmerking
Deel via andere websites

53 minuten geleden zei Bogatyr:

Op veel vlakken heeft ie gelijk. Maar heeft ook wel de gewoonte om over alles te klagen en op de duur worden ze dit wel beu natuurlijk.

Jaren terug toen hij zijn eerste (en enige?) titel won was het volgens mij best een goede trainer. Maar gevoelsmatig is hij er zelf te veel in gaan geloven. 

Link naar opmerking
Deel via andere websites