Spring naar bijdragen
De FMusic 100 - stem op jouw favoriete liedjes allertijden. ×
FM - Christmas Challenges - Win een MU Sjaal of Beanie ×

Jupiler Pro League Topic

Fabian.

Aanbevolen berichten

4 minuten geleden zei delichris:

Hij heeft zijn contract toch nog niet verlengd? Ik had begrepen dat de voorzitter hem niet meer wilde.

De voorzitter wil hem wel houden, maar Mertens wil een meerjaren contract en een stevig salaris en dat willen ze hem niet geven bij Napoli. Mertens zelf wil wel heel graag daar blijven, ook vanwege het leven naast het voetbal. En zijn zoontje heeft al een contract gekregen bij Napoli :D 

Link naar opmerking
Deel via andere websites

3 uur geleden zei delichris:

Hij heeft zijn contract toch nog niet verlengd? Ik had begrepen dat de voorzitter hem niet meer wilde.

Ik heb ook niet gezegd dat het per se bij Napoli zou zijn he ;) Zijn voorkeur ligt daar wel, maar er zijn dus wat struikelblokken.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

1 minuut geleden zei Bogatyr:

Inter wou hem ook had ik gelezen? Weet niet in hoeverre dit correct is.

Ik had dat ook al ergens gelezen..

Maar ze willen ook Lukaku en Dybala. En dan lopen Alexis, Dzeko, Lautaro, Caicedo en Correa daar ook nog rond.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Zojuist zei DGremlin:

Ik had dat ook al ergens gelezen..

Maar ze willen ook Lukaku en Dybala. En dan lopen Alexis, Dzeko, Lautaro, Caicedo en Correa daar ook nog rond.

Lautaro zal wel blijven als Lukaku komt denk ik. Alexis en Caicedo kunnen wel eens vertrekken.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Gent gaat voor de tweede keer met de titel lopen. Brugge komt iets te kort na het vertrek van de sterkhouders en het 'Bayern van België' zal dit seizoen tevreden moeten nemen met een tweede plaats. Gent gaat voortborduren op het goede seizoenseinde van vorig seizoen. Antwerp opnieuw een goed seizoen. Iets beter als onder Priske. Mazzu krijgt Anderlecht terug aan de praat maar moet genoegen nemen met een vierde plaats. Deze voorspelling is onder voorbehoud van transfers. Let op: dit is mijn gedacht. Jullie zijn altijd vrij om een eigen voorspelling te maken.  

1. Gent

2. Brugge

3. Antwerp 

4. Anderlecht

5. Genk

6. KV Mechelen

7. Union

8. Standard 

9. Charleroi

10. Waregem

11. Oostende

12. Leuven

13. Westerlo

14. KV Kortrijk

15. Sint Truiden

16. Cercle Brugge

17. Eupen

18. Seraing

bewerkt door Bogatyr
Link naar opmerking
Deel via andere websites

2 minuten geleden zei Bogatyr:

Gent gaat voor de tweede keer op rij met de titel lopen. Brugge komt iets te kort na het vertrek van de sterkhouders en het 'Bayern van België' zal dit seizoen tevreden moeten nemen met een tweede plaats. Gent gaat voortborduren op het goede seizoenseinde van vorig seizoen. Antwerp opnieuw een goed seizoen. Iets beter als onder Priske. Mazzu krijgt Anderlecht terug aan de praat maar moet genoegen nemen met een derde plaats. Deze voorspelling is onder voorbehoud van transfers.

1. Gent

2. Brugge

3. Antwerp 

4. Anderlecht

5. Genk

6. KV Mechelen

7. Union

8. Standard 

9. Charleroi

10. Waregem

11. STVV

12. Leuven

13. Westerlo

14. KV Kortrijk

15. Sint Truiden

16. Cercle Brugge

17. Eupen

18. Seraing

Deze post moet je misschien nog even nalezen?!

Gent tweede keer op rij? Antwerp en Anderlecht derde?

En degraderen er niet meer dan 2 teams?

Link naar opmerking
Deel via andere websites

1 minuut geleden zei FlyD:

Deze post moet je misschien nog even nalezen?!

Gent tweede keer op rij? Antwerp en Anderlecht derde?

En degraderen er niet meer dan 2 teams?

Aangepast. En ja kan zijn dat er meer teams degraderen. Ik ben nog niet mee met het nieuwe competitieformat. Alweer.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

19 minuten geleden zei Bogatyr:

Aangepast. En ja kan zijn dat er meer teams degraderen. Ik ben nog niet mee met het nieuwe competitieformat. Alweer.

Ja, 3 teams degraderen om het jaar erna weer met 16 te zijn (1 promovendus uit 1B).

Sint-Truiden staat 2 keer in je voorspelling en je mist Oostende. Obv hun voorlopige voorbereiding zou ik die Sint Truiden van 15 laten staan :D Heb ze in het weekend zien spelen tegen KVK Tienen en dat was echt slecht.

Maar geloof je echt dat Gent kampioen zal worden? 

De rest van je voorspelling kan ik inkomen, al hoop/verwacht ik Antwerp iets lager, Cercle iets hoger en Waregem iets lager.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

4 minuten geleden zei FlyD:

Ja, 3 teams degraderen om het jaar erna weer met 16 te zijn (1 promovendus uit 1B).

Sint-Truiden staat 2 keer in je voorspelling en je mist Oostende. Obv hun voorlopige voorbereiding zou ik die Sint Truiden van 15 laten staan  Heb ze in het weekend zien spelen tegen KVK Tienen en dat was echt slecht.

Maar geloof je echt dat Gent kampioen zal worden? 

De rest van je voorspelling kan ik inkomen, al hoop/verwacht ik Antwerp iets lager, Cercle iets hoger en Waregem iets lager.

Ik wou weer te snel zijn en ik moet eens leren na te lezen. Haha. Ik denk echt dat Gent het nog eens kan doen. Met Vanhaezebroeck staat er echt wel een coach waar ze naar opkijken en hun tweede helft van het seizoen vorig jaar wel wel enorm goed. Met nog extra versterkingen zie ik het wel gebeuren. Voorbereiding zegt nooit veel vind ik. Je kan een slechte voorbereiding hebben, maar dan ineens in de competitie heel goed zijn raar maar waar .. Hoelang zijn ze bezig aan die voorbereiding? Nog niet zo lang denkik dus voorlopig is het nog koffiedik kijken. Persoonlijk hoop ik Antwerp wel eens bovenaan te zien, puur omdat ik afkomstig ben van Antwerpen. 

bewerkt door Bogatyr
Link naar opmerking
Deel via andere websites

Ik zie in Gent ook de grootste uitdager van Club. Maar dan moeten ze Tissoudali aan boord kunnen houden. 

Nog een paar geruchtjes:

KVM lijkt Storm kwijt te geraken: bod uit Turkije van Basaksehir (zou ik jammer vinden mocht hij daar heen gaan)

Benson staat op de radar van Marseille, Lyon en Schalke.

Union haalt vervanger Undav uit Duitse 2e klasse (officieel)

Mouassa mogelijk van Club terug naar Frankrijk (Montpellier). Krmencik kan naar ZO-Azië.

Sofianne Hanni kan rekenen op interesse van Anderlecht en Union.

Anderlecht haalt Nigeriaan Abdulrazak uit Zweden.

Gomez van RSCA staat in de belangstelling van Everton en Aston Villa.

Darboe van Roma wordt ook genoemd bij Anderlecht.

KVM huurt Dries Wouters van Schalke04.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Terwijl in de rest van de Europe de modernisering wel (redelijk) goed gaat (Kijk Modena, Valladolid, Norwich, Saint-Etienne, PAU FC) slaan ze in ons land de bal weer volledig mis. Prachtig dat men een jaar heeft nodig gehad om tot dit te komen, het lijkt wel alsof men het een jaar is vergeten en op deadline day op een kwartier dit heeft gemaakt.

Link naar opmerking
Deel via andere websites