Bingbangboem Geplaatst 6 september 2022 Share Geplaatst 6 september 2022 (bewerkt) Bedankt om hun supportersaantal te verdubbelen! @Djurovski Ik ben benieuwd wat er op Deadline Day nog staat te gebeuren. Bicky Verstraete zou nog naar KV komen. Sebaoui zie ik ook nog vertrekken bij Beerschot, Gano bij Zulte,... 6 september 2022 bewerkt door Bingbangboem Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Tim' Geplaatst 6 september 2022 Share Geplaatst 6 september 2022 Gaat België altijd langer door dan de andere landen met hun transfermarkt? Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
DGremlin Geplaatst 6 september 2022 Share Geplaatst 6 september 2022 5 minuten geleden zei Tim': Gaat België altijd langer door dan de andere landen met hun transfermarkt? Nee dit is de eerste keer. Vorige jaren waren we zelfs regelmatig een dag vroeger dan de andere landen. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Kyrill Geplaatst 6 september 2022 Share Geplaatst 6 september 2022 17 uur geleden zei Fantasy: 'Dat lekker bekt' zegt ie Hahaha ik wou net zeggen. Bij mijn novelle's ben ik bijna 3 volle minuten bezig om zijn naam over te nemen, wanneer ik er op ga reageren. If anything is voor mij tegenovergestelde van lekker bekken Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Djurovski Geplaatst 6 september 2022 Share Geplaatst 6 september 2022 27 minuten geleden zei Bingbangboem: Bedankt om hun supportersaantal te verdubbelen! @Djurovski Ik ben benieuwd wat er op Deadline Day nog staat te gebeuren. Bicky Verstraete zou nog naar KV komen. Sebaoui zie ik ook nog vertrekken bij Beerschot, Gano bij Zulte,... Vind het wel schattig die gast met z'n megafoon en 40 man die mee doen Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Tim' Geplaatst 6 september 2022 Share Geplaatst 6 september 2022 36 minuten geleden zei DGremlin: Nee dit is de eerste keer. Vorige jaren waren we zelfs regelmatig een dag vroeger dan de andere landen. Beter dan wat de KNVB dit jaar deed. Maar toch vraag ik me af waarom de UEFA niet gewoon vaste transferperiodes afspreekt. Portugal en Turkije gaan volgens mij ook altijd wat langer door. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Michiel RAFC Geplaatst 6 september 2022 Share Geplaatst 6 september 2022 Het idee is: veel spelers worden last minute weggekocht vanuit België, dus we geven ploegen meer tijd een vervanger te zoeken. Daar valt ergens wel iets voor te zeggen. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Sophomore Geplaatst 6 september 2022 Share Geplaatst 6 september 2022 (bewerkt) 2 uur geleden zei Tim': Maar toch vraag ik me af waarom de UEFA niet gewoon vaste transferperiodes afspreekt. Omdat de nationale bonden(/competitie organisatoren) hier zelf over gaan. Edit: En waarom dat zo is, heb ik niet direct een antwoord op. Historisch zo gegroeid. De PL heeft een poging gedaan er uniformiteit in aan te brengen, maar dat wilden de andere competities niet. 6 september 2022 bewerkt door Sophomore Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Bogatyr Geplaatst 8 september 2022 Share Geplaatst 8 september 2022 @KayDeManaager @SpartaPiet @DGremlin vergeet jullie prono niet Die laatste deed het altijd vrijdag dacht ik. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
TomFsoccer Geplaatst 11 september 2022 Share Geplaatst 11 september 2022 Wat vonden de jongens van KV hier van de wedstrijd op Kortrijk? Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Bogatyr Geplaatst 11 september 2022 Share Geplaatst 11 september 2022 Van minuut 1 tot de laatste minuut waren we baas. De tandem Verstraete-Schoofs lijkt op dit moment best wel dik oke. Ben alleen nog altijd niet overtuigd van Buijs. Ik hoop nu op een aantal overwinningen na elkaar. Alleen typisch dat Lamkel Ze weer tegen ons moet scoren. Haha. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
TomFsoccer Geplaatst 11 september 2022 Share Geplaatst 11 september 2022 De eerste 20min was het toch eerder Kortrijk dat kwam opzetten nee? Heb enkel een uitgebreide samenvatting gezien dus kan mis zijn. Vond wel Buijs zijn interview na de wedstrijd redelijk negatief na deze winst. Leek het vooral op 'geluk' te steken. Geluk dat er individuele spelers kunnen scoren, geluk dat ze op de juiste momenten scoren. Had dan net dit moment gegrepen om de groep te feliciteren. Vond die Bates wel goed invallen achterin. Goede verdediger lijkt me. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Bogatyr Geplaatst 11 september 2022 Share Geplaatst 11 september 2022 Man man man Anderlecht.. die vern****** weer heel de pronostiek Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
RubenS2 Geplaatst 11 september 2022 Share Geplaatst 11 september 2022 8 minuten geleden zei Bogatyr: Man man man Anderlecht.. die vern****** weer heel de pronostiek Enerzijds vind ik het alles behalve erg dat Anderlecht verliest, anderzijds had ik ze op 2-2 in mijn pronostiek... Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Kyrill Geplaatst 11 september 2022 Share Geplaatst 11 september 2022 Als je niet voor Anderlecht bent, moet je gewoon blij zijn met elke nederlaag van ze Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Bogatyr Geplaatst 11 september 2022 Share Geplaatst 11 september 2022 In onze groeps pronostiek van het forum online had bijna iedereen op winst Anderlecht staan dus kost ons weer punten die club haha. 2 minuten geleden zei Kyrill: Als je niet voor Anderlecht bent, moet je gewoon blij zijn met elke nederlaag van ze Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Kyrill Geplaatst 11 september 2022 Share Geplaatst 11 september 2022 12 minuten geleden zei Bogatyr: In onze groeps pronostiek van het forum online had bijna iedereen op winst Anderlecht staan dus kost ons weer punten die club haha. Valt te begrijpen ja uit bij Westerlo, dat hiervoor maar 2 winst en al 5 verlies had.... Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Kami Geplaatst 11 september 2022 Share Geplaatst 11 september 2022 Ai ai Anderlecht... 1/12 ... Goed gestart maar glijden weer weg in hetzelfde soort voetbal als vorig seizoen. Zielloos, energieloos en inspiratieloos. En net nu wordt Mazzu ook nog eens bij Brighton genoemd... Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Bogatyr Geplaatst 12 september 2022 Share Geplaatst 12 september 2022 Een mindere week. Niet alleen voor mezelf, maar ook voor het team. De hoogste scores waren voor @SpartaPiet @FlyD en JDM. In de rangschikking zijn we een beetje teruggevallen naar de 64e plaats. Nog vier dagen voor de volgende pronostiek. Niet vergeten aub! @KayDeManaager @Aaron21 @RubenS2 @Djurovski @SpartaPiet @FlyD @TomFsoccer @DGremlin @ElMarcos Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Steels Geplaatst 12 september 2022 Share Geplaatst 12 september 2022 Op 11-9-2022 om 17:30 zei Kami: Ai ai Anderlecht... 1/12 ... Goed gestart maar glijden weer weg in hetzelfde soort voetbal als vorig seizoen. Zielloos, energieloos en inspiratieloos. En net nu wordt Mazzu ook nog eens bij Brighton genoemd... Echt? En ik vind dit Anderlecht nog slechter voetballen dan onder Kompany hoor.. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
DGremlin Geplaatst 13 september 2022 Share Geplaatst 13 september 2022 Lijkt me vrij logisch dat hij bij Brighton genoemd wordt.. Zelfde eigenaar als Union waar hij het fantastisch gedaan heeft. Maar ik vermoed niet dat hij nu al zou vertrekken bij Anderlecht. En momenteel is Anderlecht echt wel een drama ja :( Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Kyrill Geplaatst 13 september 2022 Share Geplaatst 13 september 2022 @Bogatyrmag ik nog meedoen? België is toch sowieso 43 speeldagen ofzo en dan nog playoffs? Dus met 8 nu zit je iig nog niet eens op 1/4e? Zal mijzelf vanavond of eerder inschrijven op die site.. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Bogatyr Geplaatst 13 september 2022 Share Geplaatst 13 september 2022 10 minuten geleden zei Kyrill: @Bogatyrmag ik nog meedoen? België is toch sowieso 43 speeldagen ofzo en dan nog playoffs? Dus met 8 nu zit je iig nog niet eens op 1/4e? Zal mijzelf vanavond of eerder inschrijven op die site.. Helaas lukt dit niet meer in ons team. Aangezien dit maar 11 personen mag hebben. Als iemand het team verlaat, of de prono niet meer invult (3speeldagen op rij), kan ik pas terug iemand uitnodigen. Ik heb dit opgestart in de tijd dat jij er even niet meer was. Anders mocht je zeker meedoen. Je kan altijd wel inschrijven bij een ander team, of zelf een team oprichten denkik. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Aaron21 Geplaatst 13 september 2022 Share Geplaatst 13 september 2022 45 minuten geleden zei Kyrill: @Bogatyrmag ik nog meedoen? België is toch sowieso 43 speeldagen ofzo en dan nog playoffs? Dus met 8 nu zit je iig nog niet eens op 1/4e? Zal mijzelf vanavond of eerder inschrijven op die site.. 34 speeldagen. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Kami Geplaatst 14 september 2022 Share Geplaatst 14 september 2022 RIP Mister Michel Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Aanbevolen berichten