King XVI Geplaatst 29 april 2016 Share Geplaatst 29 april 2016 Als we de operations manager mogen geloven dan heeft White Star ook al heel wat competitievervalsing gepleegd :LO: Tweedeklasser White Star Brussel is eigendom van een investeringsfirma uit Qatar, maar bestaat die firma wel? Over het algemeen wordt aangenomen dat coach en technisch directeur John Bico de echte eigenaar is, maar dat mag je niet tegen hem zeggen. Een Nederlandse reporter van de Nos is daar op een vervelende manier achtergekomen. Hij wilde weten of het wel gezond was dat dezelfde persoon coach, technisch directeur en eigenaar van een club is. "Eigenaar? Wie heeft u dat verteld", luidde de korte maar krachtige reactie van Bico. Meteen het einde van het interview met Bico, die ook enkel in het Frans geïnterviewd wilde worden. We willen graag even herhalen dat het om een Nederlandse reporter ging. Dan maar gaan praten met Michel Eylenbosch, de zogeheten Operations Manager van White Star. Die maakte ook geen verpletterende indruk. "Ja 4-4-2 is een gemakkelijke mogelijkheid, maar hij heeft ook al 3-5-3 (!) gespeeld. Alles hangt een beetje af van het spel". Veel sterke citaten hebben de Nederlanders niet kunnen oppikken bij White Star, maar het bizarre sfeertje wordt wel mooi weergegeven. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Michiel RAFC Geplaatst 29 april 2016 Share Geplaatst 29 april 2016 Zie het nog eindigen met een ploeg extra in eerste volgend jaar. Zouden beter de laatste speeldag in tweede uitstellen. Denk ook dat dat het enige is dat Eupen/Antwerp nog kan overkomen. Lijkt me niet dat ze iemand die zijn titelfeest al gevierd heeft, zijn titel alsnog gaan afpakken. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Sophomore Geplaatst 29 april 2016 Share Geplaatst 29 april 2016 Als we de operations manager mogen geloven dan heeft White Star ook al heel wat competitievervalsing gepleegd :LO: Kwam hier om te vertellen over de 353; geeft een nieuwe dimensie aan de meevoetballende keeper Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
mattijs. Geplaatst 29 april 2016 Share Geplaatst 29 april 2016 Net gaan kijken naar Zulte Oostende, slecht niveau. Wel goed voor Club vind ik dat Oostende gewonnen heeft. Nu spelen ze tenminste nog voor die 4de plaats en kunnen ze hopelijk volgende 3 matchen punten pakken ;c Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Mathi Geplaatst 30 april 2016 Share Geplaatst 30 april 2016 Ik lees vandaag en gisteren allemaal geruchten over de komst van Moulin, wat moeten wij daar nu mee? :cab: Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Rossini' Geplaatst 30 april 2016 Share Geplaatst 30 april 2016 Heel goeie speler maar een echte toegevoegde waarde, dat weet ik niet hoor Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
mattijs. Geplaatst 30 april 2016 Share Geplaatst 30 april 2016 Ik lees vandaag en gisteren allemaal geruchten over de komst van Moulin, wat moeten wij daar nu mee? :cab: als ik die reacties lees is iedereen er positief over, heb er zelf echt nog nooit op gelet. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Malinwa Geplaatst 30 april 2016 Share Geplaatst 30 april 2016 Heeft klaarblijkelijk 10 assists gegeven. Als je een assistgever op de flank wil, ga dan maar best Kaya halen, Club. Verdient een stap hogerop. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Simonsav Geplaatst 30 april 2016 Share Geplaatst 30 april 2016 Kaya :cab: die hoef ik echt niet Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Rossini' Geplaatst 30 april 2016 Share Geplaatst 30 april 2016 Kaya wtf Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Mathi Geplaatst 30 april 2016 Share Geplaatst 30 april 2016 Wij hebben Refaelov, wat moeten wij met Kaya? :cab: Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Netzwerk Geplaatst 30 april 2016 Share Geplaatst 30 april 2016 Komaan Antwerp Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Ivoo Geplaatst 30 april 2016 Share Geplaatst 30 april 2016 White Star :-D Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Simonsav Geplaatst 30 april 2016 Share Geplaatst 30 april 2016 Gaat Antwerp nog scoren of uh? Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Mathi Geplaatst 30 april 2016 Share Geplaatst 30 april 2016 Antwerp toch.... White Star :-D Promoveren toch niet. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Scifo Geplaatst 30 april 2016 Share Geplaatst 30 april 2016 Eupen is er wel vrij gerust in dat WS geen licentie krijgt :cab: Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
TomFsoccer Geplaatst 30 april 2016 Share Geplaatst 30 april 2016 Hahahahaha Kudimbana gaat als een trein. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Scifo Geplaatst 30 april 2016 Share Geplaatst 30 april 2016 Hahahahaha Kudimbana gaat als een trein. :r :r :r Wat een figuur ook Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Netzwerk Geplaatst 30 april 2016 Share Geplaatst 30 april 2016 (bewerkt) White Star naar eerste, die licentie krijgen ze gewoon. ;e Waterpret op de Bosuil, waterkanon komt de veldbestormende supporters wat verfrissen. 30 april 2016 bewerkt door DeJarnoxD Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Sanel Geplaatst 30 april 2016 Share Geplaatst 30 april 2016 WS :cab: aub niet zeg Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
King XVI Geplaatst 30 april 2016 Share Geplaatst 30 april 2016 (bewerkt) Zeer vreemde match gezien. Antwerp dat niet kon en Eupen dat niet leek te willen? Antwerp heeft geen enkele kans gecreëerd en dan heb je spelers zoals Hairemans en Dufer op de bank zitten. De spelers valt niks te verwijten maar tactisch was het weer een dikke nul, bedankt Gevaert. Laatste 10 minuten alles op alles gezet en dan heeft Eupen nog enkele grote kansen gekregen maar ik had niet de indruk dat zij vol voor de zege gingen. Denk dat ze bij Eupen toch iets teveel vertrouwen hebben in het BAS. Zoveelste teleurstelling weeral, op den duur went het wel. Enige conclusie na vanavond is Gevaert buiten. Positief punt is dat we volgend jaar mogen uitkomen in de geweldige nieuwe reeks 1B. Sta te popelen om vier keer op een seizoen tegen clubs als Tubize en Cercle te gaan kijken. 30 april 2016 bewerkt door King XVI Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
King XVI Geplaatst 30 april 2016 Share Geplaatst 30 april 2016 Om even mijn eigen teleurstelling te relativeren: voor Eupen is het al het derde jaar op rij dat ze promotie mislopen in de laatste match. Verwacht trouwens dat White Star gewoon een licentie krijgt. De politiek zal zich wel achter dat mooie project in Molenbeek zetten en Bico met zijn connecties brengt dat in orde. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
mattijs. Geplaatst 30 april 2016 Share Geplaatst 30 april 2016 Roeselare ook jammer zeg. Staan voor en dan zie je dat Virton 2-0 voorstaat op Lierse. Die maken er dan nog 3, toch niet te geloven. Ben benieuwd ofdat Brussels die licensie zijn, zou wel ongelofelijk jammer zijn als ze nu net de trein missen met de profliga. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Michiel RAFC Geplaatst 30 april 2016 Share Geplaatst 30 april 2016 Ik kan mijn teleurstelling gewoon niet beschrijven. Dit had ons jaar moeten zijn. Heel pijnlijk dit. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Ivoo Geplaatst 1 mei 2016 Share Geplaatst 1 mei 2016 Nog lekker losgegaan nabij het stadion zie ik :cab: http://www.hln.be/hln/nl/949/Belgisch-Voetbal/article/detail/2692016/2016/05/01/Om-ter-domst-Antwerpfans-nemen-selfie-met-uitgebrande-combi-een-klampt-zich-vast-aan-rijdend-politiebusje.dhtml Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Aanbevolen berichten