Thierryvane Geplaatst 22 september 2016 Share Geplaatst 22 september 2016 Oké, wow. [spoiler=NIET lezen]Niet verwacht. Toen ik aan de serie begon kreeg ik direct te horen dat er nog twee seizoenen (3 & 4) kwamen. Kortom: ik dacht dat we nog twee seizoenen kat en muis gingen spelen. Doodsaai. Maar dit einde had ik niet verwacht. Toch wel even op pauze gedrukt toen die foto in beeld kwam. Heel tof. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Mathi Geplaatst 13 oktober 2016 Share Geplaatst 13 oktober 2016 [spoiler=]Ik vraag me af of de volgende twee seizoenen even boeiend gaan zijn. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Justin Geplaatst 13 oktober 2016 Share Geplaatst 13 oktober 2016 Inmiddels de eerste vijf van seizoen 1 gezien. Wel goed, maar het grijpt me nog niet helemaal bij de strot zoals iedereen lijkt te hebben. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Pieter Geplaatst 13 oktober 2016 Share Geplaatst 13 oktober 2016 Inmiddels de eerste vijf van seizoen 1 gezien. Wel goed, maar het grijpt me nog niet helemaal bij de strot zoals iedereen lijkt te hebben. Mij greep het ook niet zo. Wel goed in elkaar, maar het verhaal wordt mij te kijkvriendelijk en te populair neergezet. Alsof je naar een Breaking Bad zit te kijken. Het is allemaal cool, sexy, gruwelijk etc. Ben zelf richting het einde van seizoen 1 afgehaakt. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Larsjee10 Geplaatst 30 oktober 2016 Share Geplaatst 30 oktober 2016 Oké, wow. [spoiler=NIET lezen]Niet verwacht. Toen ik aan de serie begon kreeg ik direct te horen dat er nog twee seizoenen (3 & 4) kwamen. Kortom: ik dacht dat we nog twee seizoenen kat en muis gingen spelen. Doodsaai. Maar dit einde had ik niet verwacht. Toch wel even op pauze gedrukt toen die foto in beeld kwam. Heel tof. [spoiler=Pas kijken als je seizoen 2 hebt gezien]Had precies hetzelfde toen die foto in beeld kwam. Vrij identiek nagespeeld door de serie, echt heel sjiek. Mega vette serie overigens, vind de teksten van de verteller ook fijn en de serie is goed te volgen. Ben wel benieuwd naar seizoen 3, of het zo spannend en goed gaat blijven nu Pablo kapoet is. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
007mark Geplaatst 20 april 2017 Share Geplaatst 20 april 2017 Gister begonnen en ik heb er inmiddels al 5 afleveringen op zitten. Echt enorm verslavend en de serie zit serieus goed in elkaar. Wat me opvalt is dat de gebeurtenissen zo snel elkaar opvolgen. Kijkt daarom ook makkelijk weg en maakt je nieuwsgierig naar wat er nog gaat gebeuren in opvolgende afleveringen. Morgen denk weer door : Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Mathi Geplaatst 29 april 2017 Share Geplaatst 29 april 2017 Dan staat er nog wat leuks te wachten voor je, want S2 is nog beter imo. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Montass Geplaatst 29 april 2017 Share Geplaatst 29 april 2017 [spoiler=Afloop Seizoen2]Na seizoen 2 gaan ze dus verder met onder andere de Rodriguez broers. Hoop echt dat ze daar minder snel in gaan dan met Pablo Escobar, want daar hebben ze zijn opkomst en ondergang in twee seizoenen gepropt en bij de Rodriguez Orejuela broers zit daar op zijn minst nog eens tien jaar tussen tot die dood gaan. Misschien ook nog een terugblik hier en daar op Escobar. Verwachting is dat het nieuwe seizoen vanaf augustus in premiere gaat. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
007mark Geplaatst 1 mei 2017 Share Geplaatst 1 mei 2017 Helemaal afgezien en echt supervet hoor. Kan niet wachten tot augustus dan :< [spoiler=S3]Lijkt na de laatste scene erop dat Pena achter Cali aanmoet. Lijkt me een interessante wending, aangezien hij er ook contacten heeft (Berna, Moncada). Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Montass Geplaatst 1 mei 2017 Share Geplaatst 1 mei 2017 [spoiler=S3]Ja, ze gaan sowieso achter het Cali-cartel en de Rodiguez Orejuela broers. Die hebben de zaken sowieso veel meer op de achtergrond gehouden, vandaar dat het nog zo lang geduurd heeft voordat die ten onder gingen. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
hjs Geplaatst 30 juli 2017 Share Geplaatst 30 juli 2017 Een van mijn favo series ooit !!! Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
007mark Geplaatst 31 augustus 2017 Share Geplaatst 31 augustus 2017 Vanaf morgen dus nieuwe afleveringen op Netflix :love: Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Juca Geplaatst 6 september 2017 Share Geplaatst 6 september 2017 Mooi seizoen weer. Enorm genoten. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
fm-helden Geplaatst 7 september 2017 Share Geplaatst 7 september 2017 Ik ook weer begonnen. Blijft heerlijk om te volgen. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
GAE EAGLES Geplaatst 7 september 2017 Share Geplaatst 7 september 2017 Wederom een goed seizoen, weer snel afgekeken. Je vliegt er door heen. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
007mark Geplaatst 19 september 2017 Share Geplaatst 19 september 2017 Hier inmiddels ook klaar. Was echt weer super en seizoen 4 moet dan ook snel online komen. [spoiler=S4]Benieuwd of Pena dan toch achter Mexico aangaat, denk het wel eigenlijk. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Mathi Geplaatst 24 september 2017 Share Geplaatst 24 september 2017 Heerlijk seizoen weer :< Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Magikarp Geplaatst 24 september 2017 Share Geplaatst 24 september 2017 Lekker wijf zeg, die ene die opeens een appartement aangeboden kreeg. Geen idee van alle namen. Vind ze allemaal maar op elkaar lijken en ben ook nog maar bij ep 3 of 4 ofzo. Wel leuk weer Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
007mark Geplaatst 16 november 2018 Share Geplaatst 16 november 2018 Vandaag het nieuwe seizoen online. Wel onder de nieuwe naam Narcos: Mexico. Beginnen dus weer met een seizoen 1, waarbij het Guadalajara kartel centraal staat. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
GAE EAGLES Geplaatst 16 november 2018 Share Geplaatst 16 november 2018 Goed dat je het zegt, ga ik ook weer beginnen met kijken. Bedankt. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Richarð. Geplaatst 16 november 2018 Share Geplaatst 16 november 2018 3 uur geleden zei 007mark: Vandaag het nieuwe seizoen online. Wel onder de nieuwe naam Narcos: Mexico. Beginnen dus weer met een seizoen 1, waarbij het Guadalajara kartel centraal staat. Held, bedankt voor het melden! Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Isco22 Geplaatst 16 november 2018 Share Geplaatst 16 november 2018 Is die Gallardo niet gewoon Peña? Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
007mark Geplaatst 19 november 2018 Share Geplaatst 19 november 2018 Op 16-11-2018 om 23:27 zei Minitolluz: Is die Gallardo niet gewoon Peña? Nee. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Isco22 Geplaatst 19 november 2018 Share Geplaatst 19 november 2018 Hij lijkt er wel fkn veel op Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
GAE EAGLES Geplaatst 21 november 2018 Share Geplaatst 21 november 2018 Wanneer komt het volgende seizoen? Was er weer zo doorheen. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Aanbevolen berichten