Jump to content
Wegens succes verlengd! Bestel nu jouw Mystery United shirtje met korting. Gebruik de code 'manutd' 🔥 ×

Narcos (Netflix original)

Baggio

Recommended Posts

Zeer goede serie inderdaad, wat ik mij afvraag. Blijft het bij 10 afleveringen? Want ik heb gister aflevering 4 gezien en daar lijkt het wel alsof je al redelijk ver in het verhaal zit.

Ja een maatje en ik vonden het ook vrij snel gaan. Ik hoop het wel, want het is echt veelbelovend. Maar kan me niet voorstellen dat er 5 seizoenen over worden gemaakt, denk maximaal 3. Krijgt op IMDB niet voor niks een 9,3.

Eerste 2 afleveringen gezien gister. Dit is een blijvertje _O_

Luis Guzman _O_ Pedro Pascal :D (Oberyn uit GOT) en natuurlijk Wagner Moura als Pablo Escobar _O_ DIt krijgt gewoon 9.3 op imdb en staat momenteel 31e in IMDB serie top 250 :D

IMDB cijfers van een serie die amper een week uit is zijn een knap beroerde graadmeter, alleen mensen die het heel goed vinden zullen nu al alle afleveringen hebben gezien. Zal op den duur nog een stuk gaan zakken verwacht ik.

Heb 7 eps gezien in twee dagen, de laatste 3 ga ik wat rustiger aan doen ;c Maar erg fijne serie inderdaad, vond alleen die stukken met de twee vrouwen ([tekst]Connie en Elisa[/tekst]) zo nu en dan niet bijster sterk maar gelukkig is dat wel al wat bijgetrokken.

Hehe ik dacht al, het is niet eens 10 dagen uit toch.

Over je spoiler, [tekst]ik denk het wel toch? Juist een seizoen met de jacht op Escobar, en dan nog misschien wat meer uitdiepen richting het Cali-kartel. Sterker nog, lees net dat het tweede seizoen al is aangekondigd[/tekst].

Eerste aflevering gezien omdat iedereen het er over heeft. Heb meer het idee dat ik naar een Discovery Channel/National Geographic aflevering heb gekeken of iets dergelijks. Komt documentaire achter op me over met een erg sterke focus op de logistieke aspecten van het smokkelen van cocaïne. Betrapte mezelf er ook op dat ik het wat lang vond duren voor een aflevering.

Edited by Sophomore

Eerste aflevering gezien omdat iedereen het er over heeft. Heb meer het idee dat ik naar een Discovery Channel/National Geographic aflevering heb gekeken of iets dergelijks. Komt documentaire achter op me over met een erg sterke focus op de logistieke aspecten van het smokkelen van cocaïne. Betrapte mezelf er ook op dat ik het wat lang vond duren voor een aflevering.

Introductie aflevering, dan heb je dat al sneller natuurlijk. In de tweede aflevering komt al weer veel meer actie.

Valt me wel op hoe onwijs veel tempo er in zit, hij wordt ff de oppermagnaat binnen 2 afleveringen en zonder heel veel tegenslagen, niet zo als bij de Soprano's bijvoorbeeld waar er aan elk klein incidentje een volledige aflevering wordt gewijd.

Vond de 1e ep. inderdaad ook wat documentaire achtig. Maar wel interessant genoeg om te blijven kijken :)

Zat genoeg verhaal in :cab: juist hoe alles in elkaar zit én hoe dat cokegebeuren geïntroduceerd werd.

Afgekeken net. Goed hoor. Had het graag in 1 seizoen afgerond willen zien, als een soort Band of Brothers. Ligt érg veel gevaar in een volgend seizoen. Ben bang dat het op een geven moment uitgemolken wordt.