Spring naar bijdragen
Mededeling: Mogelijke downtime MU in de ochtend op 24 december a.s. ×
Mededeling: Mogelijke downtime MU in de ochtend op 24 december a.s.

Narcos (Netflix original)

Baggio

Aanbevolen berichten

Oké, wow.

[spoiler=NIET lezen]Niet verwacht. Toen ik aan de serie begon kreeg ik direct te horen dat er nog twee seizoenen (3 & 4) kwamen. Kortom: ik dacht dat we nog twee seizoenen kat en muis gingen spelen. Doodsaai. Maar dit einde had ik niet verwacht. Toch wel even op pauze gedrukt toen die foto in beeld kwam. Heel tof.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Inmiddels de eerste vijf van seizoen 1 gezien. Wel goed, maar het grijpt me nog niet helemaal bij de strot zoals iedereen lijkt te hebben.

Mij greep het ook niet zo. Wel goed in elkaar, maar het verhaal wordt mij te kijkvriendelijk en te populair neergezet. Alsof je naar een Breaking Bad zit te kijken. Het is allemaal cool, sexy, gruwelijk etc. Ben zelf richting het einde van seizoen 1 afgehaakt.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Oké, wow.

[spoiler=NIET lezen]Niet verwacht. Toen ik aan de serie begon kreeg ik direct te horen dat er nog twee seizoenen (3 & 4) kwamen. Kortom: ik dacht dat we nog twee seizoenen kat en muis gingen spelen. Doodsaai. Maar dit einde had ik niet verwacht. Toch wel even op pauze gedrukt toen die foto in beeld kwam. Heel tof.

[spoiler=Pas kijken als je seizoen 2 hebt gezien]Had precies hetzelfde toen die foto in beeld kwam. Vrij identiek nagespeeld door de serie, echt heel sjiek. Mega vette serie overigens, vind de teksten van de verteller ook fijn en de serie is goed te volgen. Ben wel benieuwd naar seizoen 3, of het zo spannend en goed gaat blijven nu Pablo kapoet is.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Gister begonnen en ik heb er inmiddels al 5 afleveringen op zitten. Echt enorm verslavend en de serie zit serieus goed in elkaar. Wat me opvalt is dat de gebeurtenissen zo snel elkaar opvolgen. Kijkt daarom ook makkelijk weg en maakt je nieuwsgierig naar wat er nog gaat gebeuren in opvolgende afleveringen. Morgen denk weer door :

Link naar opmerking
Deel via andere websites

[spoiler=Afloop Seizoen2]Na seizoen 2 gaan ze dus verder met onder andere de Rodriguez broers. Hoop echt dat ze daar minder snel in gaan dan met Pablo Escobar, want daar hebben ze zijn opkomst en ondergang in twee seizoenen gepropt en bij de Rodriguez Orejuela broers zit daar op zijn minst nog eens tien jaar tussen tot die dood gaan. Misschien ook nog een terugblik hier en daar op Escobar. Verwachting is dat het nieuwe seizoen vanaf augustus in premiere gaat.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Helemaal afgezien en echt supervet hoor. Kan niet wachten tot augustus dan :<

[spoiler=S3]Lijkt na de laatste scene erop dat Pena achter Cali aanmoet. Lijkt me een interessante wending, aangezien hij er ook contacten heeft (Berna, Moncada).

Link naar opmerking
Deel via andere websites

[spoiler=S3]Ja, ze gaan sowieso achter het Cali-cartel en de Rodiguez Orejuela broers. Die hebben de zaken sowieso veel meer op de achtergrond gehouden, vandaar dat het nog zo lang geduurd heeft voordat die ten onder gingen.

Link naar opmerking
Deel via andere websites