Justin Geplaatst 18 april Share Geplaatst 18 april Ik wou dat ik al die klassiekers weer voor het eerst kon kijken, pff wat een ontdekkingsreis was dat. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
ElPrincipito Geplaatst 19 april Share Geplaatst 19 april Gisteren Oppenheimer gekeken. Man, wat goed! Elke minuut genoten, wat een acteurs en wat een verhaal. Absurd, ik was zelfs verbouwereerd erdoor. Mooie effects ook, puik acteerwerk. 8,5/10 Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Kyrill Geplaatst 20 april Auteur Share Geplaatst 20 april Op 18-4-2024 om 14:18 zei Justin: Ik wou dat ik al die klassiekers weer voor het eerst kon kijken, pff wat een ontdekkingsreis was dat. Geloof me dat kan je nog steeds Je hebt hele imdb top 250 of je kan nieuw of 2e hands een ''1001 Movies You Have To See Before You Die'' boek op de kop tikken, genoeg klassiekers die je nog voor de eerste keer kan gaan zien! Gisteren naar Monkey Man geweest van regisseur Dev Patel met Dev Patel in de hoofdrol en hij is ook de schrijver beetje ala Zach Braff in 2004 met Garden State, daar houdt vergelijking ook gelijk op verder, compleet andere soort films. Ik vond deze wel leuk, maar het middenstuk was wat mij betreft te lang Toch zkr wel vermaakt 7/10 Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
The Saint Geplaatst 22 april Share Geplaatst 22 april Poor Things Dit is me toch een aparte film. Emma Stone is briljant, dik verdiende Oscar wat dat betreft. De setting ( een steampunk-achtig jaren 20/30) ziet er fantastisch uit en het camerawerk is bijzonder te noemen. Het verhaal is tot een zekere hoogte boeiend, aardig wat duistere humor en functionele gore. De film wil een bepaald boodschap uitdragen, toch komt die boodschap niet echt tot uiting. Bleef zitten met de nasmaak dat ik gekeken had naar een hitsige puber gevangen in een volwassen lichaam die vooral wilde neuken. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Chiemel Geplaatst 28 april Share Geplaatst 28 april (bewerkt) Op 4-3-2024 om 09:25 zei Chiemel: Afgelopen weekend Rebel Moon (chapter 1) gekeken. Hij is vermakelijk genoeg om uit te kijken, maar verder klopt er weinig van. Film waar te veel gepropt is iets meer dan 2 uur. Wetende dat er blijkbaar ook een volgende chapter komt, hadden ze dit waarschijnlijk over meer chapters kunnen uitsmeren. Eigenlijk is het een groepje getrainde en volstrekt willekeurige rebellen die samen met een Nederlandse boer de galaxy denken te gaan redden. 4/10 Toch nog aan Rebel Moon Part 2 gewaagd. Maar blijven matige films die hooguit vermakelijk zijn. Klopt verder weinig van. 4/10 28 april bewerkt door Chiemel Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Zawisza Geplaatst 30 april Share Geplaatst 30 april Iemand al naar challengers gegaan? Weet niet wat ik van dat einde moet denken Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Justin Geplaatst 1 mei Share Geplaatst 1 mei Op 22-4-2024 om 10:51 zei The Saint: Poor Things Dit is me toch een aparte film. Emma Stone is briljant, dik verdiende Oscar wat dat betreft. De setting ( een steampunk-achtig jaren 20/30) ziet er fantastisch uit en het camerawerk is bijzonder te noemen. Het verhaal is tot een zekere hoogte boeiend, aardig wat duistere humor en functionele gore. De film wil een bepaald boodschap uitdragen, toch komt die boodschap niet echt tot uiting. Bleef zitten met de nasmaak dat ik gekeken had naar een hitsige puber gevangen in een volwassen lichaam die vooral wilde neuken. Ik vond deze echt fantastisch, film vh jaar 2023 war mij betreft. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
FMNOOB Geplaatst 1 mei Share Geplaatst 1 mei Love Lies Bleeding (2024) Een toevallige ontmoeting dat snel zorgt dat de twee hoofdpersonen gevoelens voor elkaar hebben, maar met omstandigheden die erom vragen om te escaleren. Dat gebeurt dan ook. Na een tijdje aanzien hoe de liefde snel ontwikkeld, escaleert de boel volledig door een gebeurtenis en is het één en al chaos met geweld. Voor een keer leuk om te zien en een stijl dat mij wel aanspreekt. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Laki Geplaatst 2 mei Share Geplaatst 2 mei Drie films gezien afgelopen maand. Allemaal vrij recent Poor Things (2023): 9/10 Oppenheimer (2023): 7/10 The Fabelmans (2022): 6/10 Poor Things meesterwerkje, fantastische film. De andere twee een beetje overrated imo. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
ElPrincipito Geplaatst 5 mei Share Geplaatst 5 mei https://www.nu.nl/film/6311719/lord-of-the-rings-acteur-bernard-hill-op-79-jarige-leeftijd-overleden.html Theoden King is dood. RIP. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Djurovski Geplaatst 5 mei Share Geplaatst 5 mei The Legion ( 2020 ) Erg saai. Een halve romein moet het ravijn oversteken van Armenië om een generaal is Syrië zo ver te krijgen hun te komen helpen. Weinig actie zwak geacteerd 3 Unfrosted The Pop Tart Story Wel een aardige film die zich in de jaren 60 afspeeld en de strijd tussen kellogs en post cereal. De humor had ik beter verwacht maar toch een voldoende 6'5 Kampen om Narvik Aardige oorlogs films over de slag bij Narvik en hitlers eerste nederlaag. Dat iedereen de eigen taal spreekt is wel eens fijn 7+ Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
FMNOOB Geplaatst 6 mei Share Geplaatst 6 mei A Bridge Too Far (1977) Is al bijna 50 jaar oud, maar blijft toch nog een leuke film om te zien. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Djurovski Geplaatst 14 mei Share Geplaatst 14 mei Triple X return of Xander Cage vanavond " gekeken " met de zoon aardige film wel. Lekker zonder verstand kijken best prima humor en actie al blijft de eerste de beste 7 Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
FMNOOB Geplaatst 15 mei Share Geplaatst 15 mei Leave the World Behind (2023) Grotendeels erg genoten van deze film, maar een apart eind. Kwam ook wel te vroeg voor mijn gevoel. Acteerwerk was prima en veel goede beelden. We Were Soldiers (2002) Blijf het een goede film vinden. De veldslag is natuurlijk vooral vanuit Amerikaans perspectief bekeken, maar dat hindert niet. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
FMNOOB Geplaatst 19 mei Share Geplaatst 19 mei Star Wars 9: The Rise of Skywalker Tja, de laatste drie films waren voor mij echt de mindere. Aan de ene kant laten ze meer diversiteit zien in het universum, maar het verhaal gaat te veel in op de nostalgie van de eerste films. Veel scenes gebaseerd op/of gewoon gekopieerd van de originele, kom je echt niet weg bij mij. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
neva Geplaatst 19 mei Share Geplaatst 19 mei Goh, eerste zes zijn geweldig, 7 vond ik zwaar tegenvallen en 8 heb ik halverwege uitgezet. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Erwin. Geplaatst 21 mei Share Geplaatst 21 mei 7 vond ik nog wel oke, maar 8 was weer compleet anders en 9 vervolgens weer compleet anders. Ze hadden geen vooropgezet plan voor de trilogie en dat blijkt heel goed. De prequels waren altijd het lachertje onder de Star Wars fans, die stelden niet zoveel voor. Maar de sequels hebben er nu voor gezorgd dat de prequels meer gewaardeerd worden. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
ElPrincipito Geplaatst 23 mei Share Geplaatst 23 mei A Man Called Otto bekeken. Oprecht enorm van genoten. Tom Hanks is een geweldige acteur en dat laat hij hier maar weer eens zien. Een oude en chagrijnige man die zijn laatste dagen sikkeneurig doorbrengt, tot er een bont gezelschap tegenover hem komt wonen. Mooi verhaal, ontroerend en met humor. 8/10 Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
FMNOOB Geplaatst 27 mei Share Geplaatst 27 mei Furiosa: A Mad Max Saga Gisteren in de Bios gekeken. Verhaal speelt zich af voordat Mad Max: Fury Road begint en geeft het levensverhaal weer van Furiosa. Dit keer geen lange achtervolging, maar je ziet genoeg actie. Achtergrond muziek was weer top, de stijl weer hetzelfde, maar het verhaal toch weer iets minder dan de voorganger. Voor de Mad Max-fan is dit een goede film. Platoon (1986) Bijna 40 jaar oud, maar nog steeds een goede film. Goede cast en vooral de negatieve kijk op het voeren van deze oorlog maakt deze film nog steeds een topper. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Djurovski Geplaatst 30 mei Share Geplaatst 30 mei Platoon blijft een van de beste films ooit Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
delichris Geplaatst 31 mei Share Geplaatst 31 mei Gisteren The Beekeeper gezien. Een leuke film met Jason Statham. Wel een verhaal die je kan raden, maar ach de actie maakt het leuk. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
The Saint Geplaatst 4 juni Share Geplaatst 4 juni Godzilla Minus One. Dit was een prima film, misschien wel de beste Godzilla film die er te kijken is. Een van de dingen die me verbaasde was dat in deze Japanse film er best wat kritieke noten te horen zijn over het Japan van de jaren '40. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Justin Geplaatst 4 juni Share Geplaatst 4 juni (bewerkt) Vorige week Furiosa gezien nog, heerlijke film Geen niveau Fury Road maar dat kan ook haast niet. Eeuwig zonde en achterlijk dat deze zo waardeloos scoort aan de Box Office. Dit is 10x beter dan de meeste middelmaat die er uit komt tegenwoordig. 4 juni bewerkt door Justin Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
FMNOOB Geplaatst 4 juni Share Geplaatst 4 juni The Sweet East (2023): Een tiener die na een absurd moment een roadtrip ondergaat, waarbij ze bijzondere personages tegenkomt. Van een academische nazi tot bijzondere hipsters. De regisseur dikt de personages uit deze subculturen wel dik aan, waardoor het min of meer satire wordt. Bijvoorbeeld, dat de hoofdpersonage wakker wordt onder het dekbed vol met hakenkruizen. Af en toe wat absurde twisten in het verhaal. Wat de film ook wel nodig heeft, want af en toe kakt het wel in. Het einde kwam ook wel abrupt. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
La Pulga Geplaatst 6 juni Share Geplaatst 6 juni Safe house is een leuke film op Netflix, 10+ Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Aanbevolen berichten