Thierryvane Geplaatst 31 augustus 2015 Share Geplaatst 31 augustus 2015 Kali waarschijnlijk transfervrij naar De Graafschap. :r Wat een carrière heeft die gast joh. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Baddoo Geplaatst 31 augustus 2015 Share Geplaatst 31 augustus 2015 Kali transfervrij naar De Graafschap. :r Nee Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Hansje Geplaatst 31 augustus 2015 Share Geplaatst 31 augustus 2015 -Goeie edit Thier. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Root Geplaatst 31 augustus 2015 Share Geplaatst 31 augustus 2015 Hernanes voor 11m naar Juve. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Thierryvane Geplaatst 31 augustus 2015 Share Geplaatst 31 augustus 2015 -Goeie edit Thier. Haha, ik was inderdaad niet zo scherp. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Root Geplaatst 31 augustus 2015 Share Geplaatst 31 augustus 2015 Isla > Marseille Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Richarð. Geplaatst 31 augustus 2015 Share Geplaatst 31 augustus 2015 Isla > Marseille En Paolo De Ceglie Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Hansje Geplaatst 31 augustus 2015 Share Geplaatst 31 augustus 2015 Ik zag trouwens op twitter oa Thomas Boeschoten linken naar die livestream van Afkicken. Zou natuurlijk veel beter zijn dan Studio Voetbal en éht over voetbal gaan etc. Zit even te kijken en ze zitten gewoon voor de lol papiertjes te trekken met speler, club en bedrag om te zien welke transfer ze dan krijgen. Echt hoor :cab: Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
cimbomcu Geplaatst 1 september 2015 Share Geplaatst 1 september 2015 Ik heb het ook gekeken volg die mensen wat langer en was benieuwd maar ja geen idee wat er leuk aan is om papiertjes te trekken met verzonnen transfers als Ozil naar Al Wahda voor 15 miljoen. Ja grappig. En dingen als Moutinho van Porto naar Spurs werd er geroepen. Wel leuk zaten te skypen met Freek Jansen van VI en die zat weer te appen met Van Wolfswinkel tot de laatste seconde en was echt spannend of die transfer van hem door zou gaan ja of nee wat betreft de deadline ;c Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Pino Geplaatst 1 september 2015 Share Geplaatst 1 september 2015 Ik zag trouwens op twitter oa Thomas Boeschoten linken naar die livestream van Afkicken. Zou natuurlijk veel beter zijn dan Studio Voetbal en éht over voetbal gaan etc. Zit even te kijken en ze zitten gewoon voor de lol papiertjes te trekken met speler, club en bedrag om te zien welke transfer ze dan krijgen. Echt hoor :cab: Impy van cmb zit daar regelmatig Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Satyr Geplaatst 1 september 2015 Share Geplaatst 1 september 2015 http://speld.nl/2015/09/01/chelsea-koopt-ivoorkust/ Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Sophomore Geplaatst 1 september 2015 Share Geplaatst 1 september 2015 (bewerkt) Raap me op :D Ohjah papierwerk De Gea is ontdekt. Vind je het gek dat het niet voor twaalven binnen was. 1 september 2015 bewerkt door Sophomore Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
PJHoutman Geplaatst 1 september 2015 Share Geplaatst 1 september 2015 Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Bruins Geplaatst 1 september 2015 Share Geplaatst 1 september 2015 Man United komt nu ook met een statement :mrg: Geloof hun eerder dan die enge Perez. http://www.manutd.com/en/News-And-Features/Football-News/2015/Sep/manchester-united-statement-in-response-to-real-madrid-comments-on-david-de-gea-transfer.aspx Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Magikarp Geplaatst 1 september 2015 Share Geplaatst 1 september 2015 Hen* #TeamInB4Flight Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Root Geplaatst 1 september 2015 Share Geplaatst 1 september 2015 Hen* #TeamInB4Flight Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Bruins Geplaatst 1 september 2015 Share Geplaatst 1 september 2015 Hen* #TeamInB4Flight Hen/hun is slechts een kunstmatig onderscheid :LO: Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Magikarp Geplaatst 1 september 2015 Share Geplaatst 1 september 2015 Transfernieuws #13 Hen/hun is slechts een kunstmatig onderscheid :LO: Hen is aanwijzend, hun is bezittelijk :@ Zo is mij dat geleerd dan maar zie inderdaad dat het niet per definitie fout is. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Bruins Geplaatst 1 september 2015 Share Geplaatst 1 september 2015 Ik moet zeggen, een van de weinige dingen waarbij ik altijd vergeet welke correct is. Ik vind het verschil ook niet boeiend genoeg om daar energie in te gaan stoppen. Aanwijzend/bezittelijk is volgens mij te kort door de bocht. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Magikarp Geplaatst 1 september 2015 Share Geplaatst 1 september 2015 Ik moet zeggen, een van de weinige dingen waarbij ik altijd vergeet welke correct is. Ik vind het verschil ook niet boeiend genoeg om daar energie in te gaan stoppen. Aanwijzend/bezittelijk is volgens mij te kort door de bocht. Is te kort door de bocht zag ik zojuist inderdaad. Raar verschil ja Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Frisian Geplaatst 1 september 2015 Share Geplaatst 1 september 2015 Waar twee grote clubs klein in kunnen zijn. Wat een geouwehoer om niks joh. Lekker belangrijk wie de schuldige is. Transfer gaat niet door. C'est fini. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Pino Geplaatst 2 september 2015 Share Geplaatst 2 september 2015 Denk wel dat De Gea het belangrijk vindt om te weten wie die transfer door zijn neus heeft geboord. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Gert Geplaatst 2 september 2015 Share Geplaatst 2 september 2015 Berbatov naar Paok. Dat leek mij toch de ideale ervaren spits die Ajax zocht. Helaas.. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Montass Geplaatst 2 september 2015 Share Geplaatst 2 september 2015 Ik denk dat hij in Griekenland nog flinke pegels gaat krijgen, wat hij bij Ajax niet zou krijgen. Ben het wel met je eens hoor. Heeft ook een schitterende techniek en zou een uithangbord zijn voor de Nederlandse competitie. Veel meer dan Eto'o dat had kunnen doen. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Bruins Geplaatst 2 september 2015 Share Geplaatst 2 september 2015 Berbaatje. Moet je niet willen joh, zou De Boer helemaal gek worden van zijn luiheid. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Aanbevolen berichten