Spring naar bijdragen
De FMusic 100 - stem op jouw favoriete liedjes allertijden. ×
FM - Christmas Challenges - Win een MU Sjaal of Beanie ×

Transfernieuws

Mvdv

Aanbevolen berichten

Ik zag trouwens op twitter oa Thomas Boeschoten linken naar die livestream van Afkicken. Zou natuurlijk veel beter zijn dan Studio Voetbal en éht over voetbal gaan etc. Zit even te kijken en ze zitten gewoon voor de lol papiertjes te trekken met speler, club en bedrag om te zien welke transfer ze dan krijgen. Echt hoor :cab:

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Ik heb het ook gekeken volg die mensen wat langer en was benieuwd maar ja geen idee wat er leuk aan is om papiertjes te trekken met verzonnen transfers als Ozil naar Al Wahda voor 15 miljoen. Ja grappig. En dingen als Moutinho van Porto naar Spurs werd er geroepen.

Wel leuk zaten te skypen met Freek Jansen van VI en die zat weer te appen met Van Wolfswinkel tot de laatste seconde en was echt spannend of die transfer van hem door zou gaan ja of nee wat betreft de deadline ;c

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Ik zag trouwens op twitter oa Thomas Boeschoten linken naar die livestream van Afkicken. Zou natuurlijk veel beter zijn dan Studio Voetbal en éht over voetbal gaan etc. Zit even te kijken en ze zitten gewoon voor de lol papiertjes te trekken met speler, club en bedrag om te zien welke transfer ze dan krijgen. Echt hoor :cab:

Impy van cmb zit daar regelmatig

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Ik moet zeggen, een van de weinige dingen waarbij ik altijd vergeet welke correct is. Ik vind het verschil ook niet boeiend genoeg om daar energie in te gaan stoppen.

Aanwijzend/bezittelijk is volgens mij te kort door de bocht.

Is te kort door de bocht zag ik zojuist inderdaad. Raar verschil ja

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Ik denk dat hij in Griekenland nog flinke pegels gaat krijgen, wat hij bij Ajax niet zou krijgen. Ben het wel met je eens hoor. Heeft ook een schitterende techniek en zou een uithangbord zijn voor de Nederlandse competitie. Veel meer dan Eto'o dat had kunnen doen.

Link naar opmerking
Deel via andere websites