Baddoo Geplaatst 12 juli 2016 Share Geplaatst 12 juli 2016 Nee bedoel dat Spurs hem heus niet koopt omdat hij één goed seizoen heeft gedraaid bij AZ. Denk dat Spurs 22 miljoen voor hem neertelt vanwege de potentie die ze in hem zien. En terecht ;c En dat baseren ze dus op dat ene goede seizoen die hij gespeeld heeft Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
cimbomcu Geplaatst 12 juli 2016 Share Geplaatst 12 juli 2016 En dat baseren ze dus op dat ene goede seizoen die hij gespeeld heeft Dat denk jij misschien. Ik niet. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Baddoo Geplaatst 12 juli 2016 Share Geplaatst 12 juli 2016 Dat denk jij misschien. Ik niet. Waar moeten ze dat anders op baseren, de manier waarop hij z'n boterhammen smeert? Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
cimbomcu Geplaatst 12 juli 2016 Share Geplaatst 12 juli 2016 Waar moeten ze dat anders op baseren, de manier waarop hij z'n boterhammen smeert? Wel serieus blijven als mod :) Nee lijkt mij duidelijk he, op de manier hoe die voetbalt, wat die met de bal kan. Zo moeilijk is het niet. Je gaat toch geen voetballers scouten op basis van statistieken? Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Kelvin Geplaatst 12 juli 2016 Share Geplaatst 12 juli 2016 Wel serieus blijven als mod :) Nee lijkt mij duidelijk he, op de manier hoe die voetbalt, wat die met de bal kan. Zo moeilijk is het niet. Je gaat toch geen voetballers scouten op basis van statistieken? Dat zijn toch onderdelen van hetgene hij afgelopen seizoen heeft laten zien. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
cimbomcu Geplaatst 12 juli 2016 Share Geplaatst 12 juli 2016 Ja, en dat kan die alleen maar nog meer ontwikkelen. Maar goed je bezit kwaliteiten of je bezit ze niet. Heeft imo weinig te maken met één of twee seizoenen. Toen Janssen amper scoorde werd ik hier uitgelachen omdat ik het een goede spits vond/vind, en daar mee wil ik mij zelf niet op de borst kloppen maar eerder aangeven dat de manier van Janssen's spel mij enorm beviel en hij het later ook uitdrukte in doelpunten. Dat heeft Spurs blijkbaar ook. Denk ook wel dat die het goed gaat doen. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Denny Geplaatst 12 juli 2016 Share Geplaatst 12 juli 2016 Nouja ik denk wel dat Janssen vóór dit seizoen nog niet op de radar van Spurs stond. Denk eigenlijk dat die interlands nog de meeste invloed hebben gehad op z'n transfer. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Pino Geplaatst 12 juli 2016 Share Geplaatst 12 juli 2016 Dat denk ik ook Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Sophomore Geplaatst 12 juli 2016 Share Geplaatst 12 juli 2016 Als ze op die manier scouten dan zal binnenkort half IJsland in de PL spelen Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Ozan Geplaatst 12 juli 2016 Share Geplaatst 12 juli 2016 Als ze op die manier scouten dan zal binnenkort half IJsland in de PL spelen 1 van de domste en meest nutteloze opmerkingen die ik de laatste tijd hier heb mogen aanschouwen. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Viktor Geplaatst 12 juli 2016 Share Geplaatst 12 juli 2016 Zou me niet eens verbazen eerlijk gezegd. Ze verslaan ten slotte wel het wereldelftal uit Engeland. En ze zijn er daar aan de overkant van de Noordzee gek genoeg voor. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Sophomore Geplaatst 13 juli 2016 Share Geplaatst 13 juli 2016 1 van de domste en meest nutteloze opmerkingen die ik de laatste tijd hier heb mogen aanschouwen. Pas slechts de beredenering van Denny en Pino toe; heb er zelf geen mening over of mee eens/oneens. Elke speler staat op de radar van alle clubs; in de zin dat ze er weet van hebben. Kanté stond bij elke club in Europa op de radar voordatie naar Leicester ging, er zijn geen onbekende talenten (ja misschien in Onder 9 toernooi in Noord-Korea). Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
JanVertonghen Geplaatst 14 juli 2016 Share Geplaatst 14 juli 2016 Higuain naar Juve schijnbaar :r Dat team dan, tering. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Sophomore Geplaatst 14 juli 2016 Share Geplaatst 14 juli 2016 (bewerkt) Leuk voor de Serie A :S Jose Mourinho is keeping an eye on West Ham youngster Reece Oxford. West Ham have told their Euro 2016 sensation Dimitri Payet he is going nowhere this summer, even if he tells them he wants out. Chelsea have made their move for N’Golo Kante, with the France midfielder looking certain to leave this summer. Manchester City are lining up a bid for either of Barcelona’s two goalkeepers Marc-Andre ter Stegen or Claudio Bravo. Wolves are leading the race to sign former Manchester United youngster Nick Powell. Tottenham have not made an approach for Mario Gotze, contrary to reports in Germany. Hull duo Allan McGregor and Alex Bruce have suffered long-term injuries in pre-season training. Sunderland are targeting Leicester full-back Danny Simpson. The FA will speak to Hull City boss Steve Bruce about the England manager’s job this week. Manchester City are hoping for a breakthrough this week in their efforts to sign Leroy Sane. Celtic are weighing up a third bid for Aston Villa winger Scott Sinclair. Liverpool’s Mamadou Sakho faces a fresh legal battle over doping verdict. Chelsea are set to make their move for Leicester and France star N’Golo Kante. Sam Allardyce has quit Sunderland’s Austria training camp to fly home for England talks Manchester City boss Pep Guardiola is targetting Atletico Madrid star Lucas Hernandez. Veteran former Arsenal goalkeeper Alex Manninger could make a shock move to Liverpool. Chelsea are interested in Lazio winger Felipe Anderson. Roberto Di Matteo is ready to axe the deadwood from his bloated squad, with Brad Guzan, Joleon Lescott, Micah Richards, Leo Bacuna and Gabby Agbonlahor all facing uncertain futures. Sam Allardyce is ready to mentor a successor if he is appointed England manager. Pep Guardiola left Carlo Ancelotti a good luck message in the Bayern Munich manager’s office. Martin Skrtel is due to arrive in Istanbul on Tuesday to complete his £5.5m move to Fenerbahce. Leicester full-back Danny Simpson is a shock £4m target for Sunderland. Burnley have had a £4m bid for Brighton’s Dale Stephens knocked back. Chelsea send coach Andy Myers on loan to Dutch link-club Vitesse Arnhem. Everton have made an offer of £25.5m for Juventus defender Daniele Rugani, according to reports. 14 juli 2016 bewerkt door Sophomore Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
JanVertonghen Geplaatst 14 juli 2016 Share Geplaatst 14 juli 2016 Pep Guardiola left Carlo Ancelotti a good luck message in the Bayern Munich manager’s office. Wat is dit voor non-nieuws dan :r Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Sophomore Geplaatst 14 juli 2016 Share Geplaatst 14 juli 2016 Wat is dit voor non-nieuws dan :r Carlo begon er zelf over bij zijn persco bij FC Bayern; 'een brief' was achtergelaten. Deed mij een beetje denken aan Sinterklaas of Valentijnsdag. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Elsjorro1990 Geplaatst 15 juli 2016 Share Geplaatst 15 juli 2016 Fm-held balanta naar basel Verzonden vanaf mijn iPhone met Tapatalk Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Pino Geplaatst 15 juli 2016 Share Geplaatst 15 juli 2016 Yves de Winter naar Roda. Vond ik bij De Graafschap altijd een goede keeper. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Justin Geplaatst 15 juli 2016 Share Geplaatst 15 juli 2016 Fm-held balanta naar basel Verzonden vanaf mijn iPhone met Tapatalk Ben echt heel benieuwd wat dat gaat worden. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
JanVertonghen Geplaatst 15 juli 2016 Share Geplaatst 15 juli 2016 Yves de Winter naar Roda. Vond ik bij De Graafschap altijd een goede keeper. Dat Roda is ook elke transferperiode weer volop bezig hè? Hebben zowat ieder seizoen een andere selectie staan en dan vaak ook nog uit allerlei verschillende landen. Geen idee hoe ze dat financieel voor elkaar krijgen, al schijnt het zo te zijn dat de gemeente Kerkrade ze regelmatig een handje helpt. Heb ook altijd het gevoel dat ze van die houthakkers halen, weinig spelers die technisch goed zijn en die ook niet vooraan stonden toen spelintelligentie uitgedeeld werd. Een beetje het lelijke eendje van de Eredivisie. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Boeruh! Geplaatst 15 juli 2016 Share Geplaatst 15 juli 2016 Ben echt heel benieuwd wat dat gaat worden. Las op Twitter van iemand (imo redelijk objectief) dat Sanchez van Ajax beter is op dit moment. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Pino Geplaatst 16 juli 2016 Share Geplaatst 16 juli 2016 Dat Roda is ook elke transferperiode weer volop bezig hè? Hebben zowat ieder seizoen een andere selectie staan en dan vaak ook nog uit allerlei verschillende landen. Geen idee hoe ze dat financieel voor elkaar krijgen, al schijnt het zo te zijn dat de gemeente Kerkrade ze regelmatig een handje helpt. Heb ook altijd het gevoel dat ze van die houthakkers halen, weinig spelers die technisch goed zijn en die ook niet vooraan stonden toen spelintelligentie uitgedeeld werd. Een beetje het lelijke eendje van de Eredivisie. Vorig seizoen kwam de TD, Caanen pas na de eerste transferperiode. Er zijn toen veel spelers gehuurd en eenjarige contracten gesloten. Nu is hij er vanaf het begin bij en kunnen ze bouwen aan en Roda. Roda is inderdaad geen team met stylisten. Nooit geweest ook, passen hier ook niet. Harde werkers zijn altijd hier populair trouwens geweest. Ze hebben het ook vaak over de koempentaliteit. Het is niet voor niets dat Rutjes zo populair is dat is niet vanwege zijn voetbalkwaliteiten. Dus er is genoeg ruimte omdat er veel spelers zijn vertrokken en ja de gemeente Kerkrade heeft in het verleden geholpen. Maar veelal had Roda hulp van geldschieters. Hendriks in het verleden en Schrouff nu. Overigens haalt Roda alleen transfervrije spelers en huurlingen Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Sophomore Geplaatst 18 juli 2016 Share Geplaatst 18 juli 2016 [tweet]755067359203848196[/tweet] Zou 1000 pond per week gaan krijgen (wel slechts een contract van 40 weken) Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
frietsaus Geplaatst 18 juli 2016 Share Geplaatst 18 juli 2016 Vorig seizoen kwam de TD, Caanen pas na de eerste transferperiode. Er zijn toen veel spelers gehuurd en eenjarige contracten gesloten. Nu is hij er vanaf het begin bij en kunnen ze bouwen aan en Roda. Roda is inderdaad geen team met stylisten. Nooit geweest ook, passen hier ook niet. Harde werkers zijn altijd hier populair trouwens geweest. Ze hebben het ook vaak over de koempentaliteit. Het is niet voor niets dat Rutjes zo populair is dat is niet vanwege zijn voetbalkwaliteiten. Dus er is genoeg ruimte omdat er veel spelers zijn vertrokken en ja de gemeente Kerkrade heeft in het verleden geholpen. Maar veelal had Roda hulp van geldschieters. Hendriks in het verleden en Schrouff nu. Overigens haalt Roda alleen transfervrije spelers en huurlingen Een stylist weet ik nog uit een redelijk recent verleden: Hadouir... En natuurlijk Sekou 'de teen'. :cab: Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Denny Geplaatst 18 juli 2016 Share Geplaatst 18 juli 2016 Die zit nu bij Excelsior, kun je 'm mooi een keer bekijken. Neem even aan dat je in (de buurt van) Rotterdam woont. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Aanbevolen berichten