Bruins Geplaatst 19 augustus 2015 Share Geplaatst 19 augustus 2015 Doe ik ook niet. Gewoon even een belediging naar de grootste noob op de tv qua voetbal (d) Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
RanDMC Geplaatst 19 augustus 2015 Share Geplaatst 19 augustus 2015 (bewerkt) Müller gaat zijn hele carrière voor Bayern voetballen hoor, zie hem echt niet naar Engeland trekken. 2 september 2015 bewerkt door Bruins Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Edwin Geplaatst 19 augustus 2015 Share Geplaatst 19 augustus 2015 85 miljoen ook echt. Dan zijn Messi en Ronaldo serieus meer dan een miljard waard. In de huidige markt zou ik de helft van die 85 miljoen al veel vinden voor Müller. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Root Geplaatst 19 augustus 2015 Share Geplaatst 19 augustus 2015 Pedro voor 28 + 2m aan variabelen naar Chelsea. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
iSimic Geplaatst 19 augustus 2015 Share Geplaatst 19 augustus 2015 Youri was dan wel weer goed geïnformeerd afgelopen zondag :-D Wat een lapzwans is dat ook. Vind youri ook vervelend hoor, doet alsof hij zoveel verstand van Duits voetbal heeft maar dat valt reuze mee. Maar zei hij niet alleen dat Mueller niet verkocht zou worden? Wat dat betreft zit hij gewoon goed. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Bruins Geplaatst 19 augustus 2015 Share Geplaatst 19 augustus 2015 Zei zondag dat ie een Bild journalist had gesproken die voor 99% zeker wist dat Müller niet naar United zou gaan. Drie dagen later meldt Bild dat er weer een nieuw bod is. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
RanDMC Geplaatst 19 augustus 2015 Share Geplaatst 19 augustus 2015 Zei zondag dat ie een Bild journalist had gesproken die voor 99% zeker wist dat Müller niet naar United zou gaan. Drie dagen later meldt Bild dat er weer een nieuw bod is. Tot nu toe heeft Mulder dan gelijk hoor. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Pino Geplaatst 19 augustus 2015 Share Geplaatst 19 augustus 2015 Naja Bild is ook een sensatiekrant he. Wellicht dat het gewoon klopt wat Youri zegt, maar wil Bild nog even wat extra oplages verkopen. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Bruins Geplaatst 19 augustus 2015 Share Geplaatst 19 augustus 2015 Mulder had het van een Bild journalist. Volgens mij lezen jullie daar overheen. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
iSimic Geplaatst 19 augustus 2015 Share Geplaatst 19 augustus 2015 Dit komt trouwens van SportBild. Staat los van Bild zelf. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
RanDMC Geplaatst 19 augustus 2015 Share Geplaatst 19 augustus 2015 Mulder had het van een Bild journalist. Volgens mij lezen jullie daar overheen. Nee hoor. Feitelijk gezien heeft Mulder nog gelijk. Hij zegt dat Müller voor 99% niet naar Man U gaat. Er is nu een nieuw bod binnen volgens Bild, dat staat niet gelijk aan een voltooide transfer naar Man U. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Denny Geplaatst 19 augustus 2015 Share Geplaatst 19 augustus 2015 Als Müller niet naar United wil, houdt het ook op natuurlijk. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Bruins Geplaatst 19 augustus 2015 Share Geplaatst 19 augustus 2015 Nee hoor. Feitelijk gezien heeft Mulder nog gelijk. Hij zegt dat Müller voor 99% niet naar Man U gaat. Er is nu een nieuw bod binnen volgens Bild, dat staat niet gelijk aan een voltooide transfer naar Man U. Als er een bod van 85m ligt lijkt me niet dat de kans maar 1% is. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Redrabbit Geplaatst 19 augustus 2015 Share Geplaatst 19 augustus 2015 Als ik de krant mag geloven wil Anderlecht absoluut af van Anthony Vanden Borne, ze zouden hem zelf gaan aanbieden zijn bij andere clubs :cab: zonder zijn blessure op het WK hadden ze hem ondertussen kunnen verpatsen voor enkele miljoenen. Vind het toch vreemd heel het Vdb verhaal Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Michiel RAFC Geplaatst 19 augustus 2015 Share Geplaatst 19 augustus 2015 In heel dat verhaal is maar 1 schuldige en dat is VDB zelf. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
frietsaus Geplaatst 20 augustus 2015 Share Geplaatst 20 augustus 2015 In heel dat verhaal is maar 1 schuldige en dat is VDB zelf. Wat deed/doet hij dan verkeerd? (Ik ben leek in dit verhaal) Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Root Geplaatst 20 augustus 2015 Share Geplaatst 20 augustus 2015 Wat deed/doet hij dan verkeerd? (Ik ben leek in dit verhaal) http://www.nieuwsblad.be/sportwereld/cnt/dmf20150819_01823995 Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
PJHoutman Geplaatst 20 augustus 2015 Share Geplaatst 20 augustus 2015 Nog altijd maar 27 die jongen? Ongelooflijk eigenlijk. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Pino Geplaatst 20 augustus 2015 Share Geplaatst 20 augustus 2015 http://www.nieuwsblad.be/sportwereld/cnt/dmf20150819_01823995 Kunnen het hele artikel niet lezen. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Bingbangboem Geplaatst 20 augustus 2015 Share Geplaatst 20 augustus 2015 INTERVIEWS Anthony Vanden Borre, er is de afgelopen dagen al heel wat inkt over gevloeid. En de rechtsachter is het beu. hij wil voor eens en voor alitjd komaf maken met de roddels en doet in Het Laatste Nieuws zijn verhaal. Waarom heeft Anderlecht je naar de B-kern verwezen? "Bij de matchanalyse na de nederlaag op KV Oostende zei Besnik Hasi zo goed als niets. Hij speelde een DVD van de wedstrijd af: 'Kijk zelf maar eens, en zeg me nadien wat jullie ervan vinden'. Na een gesprek met Silvio Proto zei hij plots: 'Wie nog iets te melden heeft: doe het nu'. Ik het het woord genomen - tuurlijk had ik iets te vertellen. Meteen zei ik. 'Coach in plaats van naar spelers te wijzen, zou de staf beter eens naar zichzelf kijken'. De T2, T3, T5 - ik weet zelfs niet meer wie allemaal, zo veel volk sprong recht - hebben daarop gereageerd. Vreemd, vond ik. Mocht ik niet praten omdat ik niet in topvorm ben? Of omdat ik niet doe wat ze vragen?" Heeft Hasi je daarop weggestuurd? "Neen, niemand heeft iets gezegd, ze hebben simpelweg mijn spullen uit mijn kastje beneden gezet. Meneer Van Holsbeeck maakte mij tijdens een onderhoud duidelijk dat ik beter even met de B-kern kon meetrainen. Wel, ik heb het nergens meegemaakt dat je gestraft wordt als je je gevoelens uit. En ik heb nochtans bij grote clubs gespeeld. Dit incident kwam sommige goed uit om me weg te krijgen." Hoe bedoel je? "In januari had ik al door dat Anderlecht van me af wilde. Ik weet niet waarom. Op het einde van het seizoen hoorde ik dat de manager van Najar naar Neerpede was gekomen om over een rechtsback positie te praten. Toen wist ik zeker wat Hasi van plan was." Nochtans heeft hij destijds geijverd voor je komst. "Ik heb gelezen dat ik veel aan Hasi te danken heb. Misschien heeft hij een goed woordje gedaan - 'une petite phrase - maar dat geloof ik niet. Hasi heeft geen aandeel gehad in mijn wederopstanding. Toen ik diep zat wilde maar één man mij helpen: meneer Van Holsbeeck. Maar het is niet zo dat Anderlecht mij de hand gereikt heeft, want ik ben zelf die hand gaan zoeken. Ik heb keihard gewerkt om terug te komen. Ik heb een jaar afgezien. Ik moet Anderlecht niet eeuwig dankbaar zijn." Kreeg je steun uit de kleedkamer? "Neen, er zitten enkel janetten. De meerderheid is bang. De jongeren verwijt ik niets - wat konden zijn doen ? Ik heb geen vrienden in de vestiare. Ik heb daar ook geen nood aan, we moeten in de eerste plaats een goed team vormen. Op Anderlecht is het ieder voor zich." Wat vind je van Hasi? "Ik respecteer hem als trainer van Anderlecht. Ik ben één van de enigen die hem 'coach' noemt op training, maar voor het overige....Hasi heeft een probleem met mij, maar zal dat nooit in mijn gezicht zeggen. Hij wilde mij bij het huisvuil gooien. Alles heeft hij gedaan om mij uit de ploeg te krijgen. Hij heeft me zelfs rechtsmidden gezet, maar daar speelde ik goeie wedstrijden. Hij heeft mij de bekerfinale tegen Club Brugge afgenomen, terwijl hij wist hoe belangrijk die voor mij was. Beeld je in: hij heeft in Brussel een finale tegen Club verloren. Arme man. Hebben jullie de match tegen KV Oostende gezien?" Zowat iedereen denk ik. "Ik ook. Het was lang geleden dat ik nog eens bij vrienden op bezoek was geweest om een wedstrijd te bekijken - thuis heb ik alleen buitenlandse zenders. Wat Hasi deed in Oostende, pfu, zo ken ik hem. Hij houdt ervan om de show te verzorgen langs de zijlijn of zijn spelers te bekritiseren. Hoe hij reageerde na die mislukte voorzet van Acheampong....Wou hij hem helemaal breken? Of denkt hij dat zijn ploeg zo vertrouwen tankt? Blijkbaar weet hij ook niet of Dendoncker een verdediger of een middenvelder is. En we spelen zonder vleugels! Ach, Hasi hangt graag 'The king' uit, zoals met dat verhaal over de ramadam. Je maakt ons nieuwsgierig "Ik heb met niemand over de ramadam gesproken. Met niemand. Als ze op training vroegen waarom ik niet dronk, zei ik dat ik geen dorst had. Hasi verklaarde tijdens de voorbereiding in de media dat ik de ramadam volgde. Dat deed hij om polemiek te zaaien. Er kwamen zelfs verhalen dat ik het deed voor mijn vriendin. Schrijf op: ik heb geen vriendin. Het is niet omdat je mij met een meisje ziet, dat ik een relatie met haar heb. Ik ben aan niemand verantwoording schuldig." Heb al geprobeerd om te praten met Hasi? ? "Dat is onmogelijk. En eerlijk gezegd interesseert het mij ook niet. Ik geef toe: ik heb fouten gemaakt. Maar ik had een zwaar jaar achter de rug. Mijn terugkeer, de titel, het WK: fysiek en mentaal was ik even op." De kritiek na de match tegen Brugge was fel. "Het is waar dat ik niet volledig vrijuit ging bij het eerste tegendoelpunt, maar iedereen vertelde dat het enkel mijn fout was. Oké dan, geen probleem. En bij de tweede goal was er miscommunicatie. Ik ben Deschacht inderdaad vergeten te vertellen welke speler hij moest dekken. Dat misverstand neem ik op mij, maar als je bij een stilstaande fase geen man hebt, dan zoek je er toch gewoon één." Hoe zie je je toekomst? "Tis simpel: ik train met de B-kern. En zolang Hasi trainer is, blijf ik daar wellicht. Een maand, één jaar of drie jaar, het maakt mij niet uit. Ik zal elke dag met plezier naar de training gaan, hard werken en de jongeren met raad en daad bijstaan. Et voila. Denken ze nu echt dat ik het ga laten hangen? Het zal net het tegenovergestelde zijn. Ik zal nooit opgeven. Ik zal sterker terugkomen. Wie anders verwacht, vergist zich." Toon je nu niet aan, door je interview, dat Anderlecht een afgesloten hoofdstuk is. "Neen, ik wil niet vertrekken. Ik ben al langer bij Anderlecht dan meneer Van Holsbeeck en Besnik Hasi en zal er ook langer blijven dan hen. Dat is het lot. Mijn hoofd zit volledig bij Anderlecht. Trouwens, niemand heeft mij letterlijk gezegd dat ze me niet meer nodig hebben, al heb ik de boodschap natuurlijk ook wel begrepen." Anderlecht heeft je wel al aangeboden bij verschillende clubs "Dan zullen ze toch iets beter moeten vinden dan wat ik nu heb. Ik zit goed bij Anderlecht en heb nog drie jaar contract. Ze kunnen me zelfs met een pistool tegen mij hoofd niet dwingen om weg te gaan. En ik denk niet dat Anderlecht me makkelijk zal kunnen verkopen. Geen enkele club zit te wachten op een speler met mijn imago. Ook al strookt dat beeld niet met de werkelijkheid." ? Ga je nu niet weer een jaar verliezen? "Ik ben rustig. Ik ben erger gewoon. Anderlecht heeft meer zorgen, want zij moeten nog N'Sakala kwijt geraken en willen nog een paar jongeren uitlenen. De transferpolitiek van afgelopen zomer heb ik trouwens nooit begrepen. Zo veel spelers gekocht, maar op die manier blokkeer je toch alleen maar je eigen jeugd? Maar ook daar heeft Hasi een groot aandeel in." Doet deze situatie je pijn? "Toch wel, ja. In de eerste plaats is het jammer voor de supporters. Zelfs als ik in de tribune zit, scanderen ze mijn naam. Uit respect voor hen zal ik de club enkel door de grote poort verlaten, maar ik herhaal: ik wil niet weg." Heb je spijt van je terugkeer naar Anderlecht? "Allerminst. Ik heb een fantastich jaar gekend, prijzen gepakt en het WK gespeeld." Interview van vandaag zegt veel meer, sterk van Anthony. [MENTION=2395]Pino[/MENTION]; [MENTION=44]_Pjotr_[/MENTION]; Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Pino Geplaatst 20 augustus 2015 Share Geplaatst 20 augustus 2015 Naja er zijn altijd 2 kanten aan een verhaal. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Dysproz Geplaatst 20 augustus 2015 Share Geplaatst 20 augustus 2015 Otamendi naar City _O_ Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Nom de Guerre Geplaatst 20 augustus 2015 Share Geplaatst 20 augustus 2015 Met zulke interviews zal het voor Vanden Borre in ieder geval lastig(er) worden om een nieuwe club te vinden. Niemand zit te wachten op een speler met een (al dan niet terechte) reputatie van enfant terrible. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
RanDMC Geplaatst 20 augustus 2015 Share Geplaatst 20 augustus 2015 Van Ziyech wordt gezegd dat hij op het lijstje van Wolfsburg staat, nu wordt de naam van Corona bij FC Porto genoemd. Mag toch hopen dat beide heren blijven, dit zijn de enige twee die nog wat van het seizoen kunnen maken. :r Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Maldini Geplaatst 20 augustus 2015 Share Geplaatst 20 augustus 2015 Van Ziyech wordt gezegd dat hij op het lijstje van Wolfsburg staat, nu wordt de naam van Corona bij FC Porto genoemd. Mag toch hopen dat beide heren blijven, dit zijn de enige twee die nog wat van het seizoen kunnen maken. :r Even serieus, wanneer hun twee vertrekken kan je zomaar bij de laatste zes gaan eindigen... Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Aanbevolen berichten