Raymon. Geplaatst 29 december 2015 Share Geplaatst 29 december 2015 Pohhh, wat een pot was dit zeg. Van Barneveld wel op weg naar halve finale nu. Geef Klaassen morgen ook een goede kans tegen Taylor. Maar eerst even bijkomen. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Mvdv Geplaatst 29 december 2015 Auteur Share Geplaatst 29 december 2015 PDC is de dief van hun eigen portemonnee als ze Barney niet mee laten doen aan de Premier League, zolang die leuk mee blijft doen zullen ze hem blijven uitnodigen denk ik. Ja maar toch, staat nu 16e op de Order of Merit dus zo zeker ben je dan niet. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Michaelinho* Geplaatst 29 december 2015 Share Geplaatst 29 december 2015 Barney wint gewoon van die Smith hoor. Klaasen kan ook winnen als hij gooit zoals hij in de eerste ronde deed. Denk echter wel dat Lewis of Anderson hem wint. Hoop het ook, zijn mn favo darters en heb een kleine stake op ze staat (Lewis 17.00-quote en Anderson 7.00-quote). Ideaal dat Van Gerwen er nu uit ligt dus. Jij hebt Smith niet zien gooien dit toernooi? Die jongen staat ze te raken hoor. En lijkt mentaal alles eindelijk een beetje op orde te hebben. Barney is onzettend wisselvallig juist en weet zich tegen Van Gerwen altijd extra op te laden. Ik kijk in ieder geval uit naar een semi tussen Smith en Lewis :< Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Raymon. Geplaatst 29 december 2015 Share Geplaatst 29 december 2015 Ja maar toch, staat nu 16e op de Order of Merit dus zo zeker ben je dan niet. Gewoon omdat die nog wel niet wat laat schieten. Die doet echt wel mee aan de PL, ook als die had verloren. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
007mark Geplaatst 29 december 2015 Share Geplaatst 29 december 2015 'Voelt als winnen van een kampioenschap' Hier was ik al bang voor. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Ilias. Geplaatst 29 december 2015 Share Geplaatst 29 december 2015 Ik ben nooit echt tegen een Nederlander, en met darts vooral omdat ik er niet zoveel verstand van heb ben ik altijd wel voor de Nederlander. Maar damn ik was zojuist dus gewoon vol voor v. Gerwen, echt helemaal niets met Barney. Jammer dat het dan niet gelukt is, hopelijk wint ie dan wel ff dit toernooitje anders heeft ie voor niets ervoor gezorgd dat v. Gerwen eruit ligt. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Elano Geplaatst 29 december 2015 Share Geplaatst 29 december 2015 Ja maar toch, staat nu 16e op de Order of Merit dus zo zeker ben je dan niet. 99% zeker Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Bruins Geplaatst 29 december 2015 Share Geplaatst 29 december 2015 Barney _O_ Was ook vol voor hem. Twee dagen rust is wel goed, opnieuw focussen nu. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Rensationeel. Geplaatst 30 december 2015 Share Geplaatst 30 december 2015 Die Barneboe gast. Wat een fenomenale pot. Toen die die laatste set 2-0 stond en de eerste pijl mocht gooien, dat ie even een paar seconde rust nam. Gerrie sloopte m toen meteen finaal met een kwaaie kop :mrgy:. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Satyr Geplaatst 30 december 2015 Share Geplaatst 30 december 2015 Premier League is toch wel vrij duidelijk nu: MvG Gary Anderson Taylor Lewis Wright Thornton Wade en dan nog drie, waarvan ik denk dat ze Barney, Michael Smith en Chizzy zullen kiezen. Misschien Klaassen als hij heel ver komt. Ik zou niet weten wie anders. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
MarcFR Geplaatst 30 december 2015 Share Geplaatst 30 december 2015 'Voelt als winnen van een kampioenschap' Hier was ik al bang voor. Ik ook. Zie nu die kop al weer voor me van 'm als het niet loopt tegen Smith.. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Raymon. Geplaatst 30 december 2015 Share Geplaatst 30 december 2015 Premier League is toch wel vrij duidelijk nu: MvG Gary Anderson Taylor Lewis Wright Thornton Wade en dan nog drie, waarvan ik denk dat ze Barney, Michael Smith en Chizzy zullen kiezen. Misschien Klaassen als hij heel ver komt. Ik zou niet weten wie anders. Ik acht het helemaal niet onmogelijk mocht Klaassen finale halen, dan wordt het best spannend of die meegenomen wordt. Zal die dan voor Thornton erin komen? Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Le Saux Geplaatst 30 december 2015 Share Geplaatst 30 december 2015 Als ze slim zijn, gooien ze die saaie Thornton er gauw uit. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Bruins Geplaatst 30 december 2015 Share Geplaatst 30 december 2015 Die hoeven ze er niet uit te gooien, die zat er dit jaar namelijk niet in. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
007mark Geplaatst 30 december 2015 Share Geplaatst 30 december 2015 Thornton lijkt me inderdaad een slachtoffer te worden. Eerst ronde eruit dan worden je kansen voor PL wel verkleind. Ligt er een beetje aan wie er naar PL gaan, want in de onderkant van het schema komt er nog wel een verrassing. Norris/Webster/Klaasen kunnen zomaar halve finale halen als Taylor eruit gaat. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Satyr Geplaatst 30 december 2015 Share Geplaatst 30 december 2015 Thornton staat toch echt als 'vaste' deelnemer voor komend seizoen, ivm zijn prestaties van het afgelopen jaar. Van mij hoeft het ook niet hoor, maar ze kunnen niet om hem heen ben ik bang. Ik denk eerder dat Smith er dan niet in komt, mocht Jelle ver komen. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
JordiAFCA1 Geplaatst 30 december 2015 Share Geplaatst 30 december 2015 Wat staat er vandaag allemaal op het programma? Is er ook nog een middagsessie? Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Hixxo Geplaatst 30 december 2015 Share Geplaatst 30 december 2015 Ik denk dat ze 100 keer liever Smith hebben dan Klaasen. We moeten nu ook niet doen alsof Klaasen nu ineens zo geweldig is, zo fantastisch speelde hij ook weer niet tegen King. Ik zie Smith wel de halve finale halen. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
007mark Geplaatst 30 december 2015 Share Geplaatst 30 december 2015 Wat staat er vandaag allemaal op het programma? Is er ook nog een middagsessie? Vanaf 20:00: Wright - Chisnall Norris - Webster Taylor - Klaasen Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
MetalMichael Geplaatst 30 december 2015 Share Geplaatst 30 december 2015 Nee, alleen een avondsessie: Wright - Cizzy Norris - Webby Taylor - Klaasen Vanaf een uur of 8, dus de eerste wedstrijd zal wel kwart over 8 beginnen zo ongeveer. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Robertoow Geplaatst 30 december 2015 Share Geplaatst 30 december 2015 Denk dat de laatste premier league plaats tussen Chizzy, Klaassen en Thornton gaat... Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Fabian. Geplaatst 30 december 2015 Share Geplaatst 30 december 2015 Denk dat de laatste premier league plaats tussen Chizzy, Klaassen en Thornton gaat... Als dat zo is lijkt Chizzy mij de meest waarschijnlijke, tenzij Klaasen finale haalt Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Satyr Geplaatst 30 december 2015 Share Geplaatst 30 december 2015 Hoppa, even staan gooien thuis, drie legjes achter elkaar in respectievelijk 18, 15 en 13 darts. Gaat steeds beter 13 darter was: 140, 137, 96, 112, 16 Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Robertoow Geplaatst 30 december 2015 Share Geplaatst 30 december 2015 Hoppa, even staan gooien thuis, drie legjes achter elkaar in respectievelijk 18, 15 en 13 darts. Gaat steeds beter 13 darter was: 140, 137, 96, 112, 16 Volgend jaar zien we jou dus op de PDC World championship ??? Mocht je dat ooit bereiken verwacht ik wel iets van MU op je shirtje :P Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Satyr Geplaatst 30 december 2015 Share Geplaatst 30 december 2015 Volgend jaar zien we jou dus op de PDC World championship ??? Mocht je dat ooit bereiken verwacht ik wel iets van MU op je shirtje :P Helaas, geboren in het verkeerde land. Ik had beter in Noorwegen geboren kunnen worden, hehehe Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Aanbevolen berichten