Spring naar bijdragen
De FMusic 100 - stem op jouw favoriete liedjes allertijden. ×

Darts Topic

Mvdv

Aanbevolen berichten

Barney wint gewoon van die Smith hoor. Klaasen kan ook winnen als hij gooit zoals hij in de eerste ronde deed. Denk echter wel dat Lewis of Anderson hem wint. Hoop het ook, zijn mn favo darters en heb een kleine stake op ze staat (Lewis 17.00-quote en Anderson 7.00-quote). Ideaal dat Van Gerwen er nu uit ligt dus.

Jij hebt Smith niet zien gooien dit toernooi? Die jongen staat ze te raken hoor. En lijkt mentaal alles eindelijk een beetje op orde te hebben. Barney is onzettend wisselvallig juist en weet zich tegen Van Gerwen altijd extra op te laden.

Ik kijk in ieder geval uit naar een semi tussen Smith en Lewis :<

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Ik ben nooit echt tegen een Nederlander, en met darts vooral omdat ik er niet zoveel verstand van heb ben ik altijd wel voor de Nederlander. Maar damn ik was zojuist dus gewoon vol voor v. Gerwen, echt helemaal niets met Barney. Jammer dat het dan niet gelukt is, hopelijk wint ie dan wel ff dit toernooitje anders heeft ie voor niets ervoor gezorgd dat v. Gerwen eruit ligt.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Premier League is toch wel vrij duidelijk nu:

MvG

Gary Anderson

Taylor

Lewis

Wright

Thornton

Wade

en dan nog drie, waarvan ik denk dat ze Barney, Michael Smith en Chizzy zullen kiezen.

Misschien Klaassen als hij heel ver komt.

Ik zou niet weten wie anders.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Premier League is toch wel vrij duidelijk nu:

MvG

Gary Anderson

Taylor

Lewis

Wright

Thornton

Wade

en dan nog drie, waarvan ik denk dat ze Barney, Michael Smith en Chizzy zullen kiezen.

Misschien Klaassen als hij heel ver komt.

Ik zou niet weten wie anders.

Ik acht het helemaal niet onmogelijk mocht Klaassen finale halen, dan wordt het best spannend of die meegenomen wordt. Zal die dan voor Thornton erin komen?

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Thornton lijkt me inderdaad een slachtoffer te worden. Eerst ronde eruit dan worden je kansen voor PL wel verkleind. Ligt er een beetje aan wie er naar PL gaan, want in de onderkant van het schema komt er nog wel een verrassing. Norris/Webster/Klaasen kunnen zomaar halve finale halen als Taylor eruit gaat.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Thornton staat toch echt als 'vaste' deelnemer voor komend seizoen, ivm zijn prestaties van het afgelopen jaar. Van mij hoeft het ook niet hoor, maar ze kunnen niet om hem heen ben ik bang. Ik denk eerder dat Smith er dan niet in komt, mocht Jelle ver komen.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Hoppa, even staan gooien thuis, drie legjes achter elkaar in respectievelijk 18, 15 en 13 darts. Gaat steeds beter

13 darter was: 140, 137, 96, 112, 16

Volgend jaar zien we jou dus op de PDC World championship ???

Mocht je dat ooit bereiken verwacht ik wel iets van MU op je shirtje :P

Link naar opmerking
Deel via andere websites