Spring naar bijdragen
De FMusic 100 - stem op jouw favoriete liedjes allertijden. ×
FM - Christmas Challenges - Win een MU Sjaal of Beanie ×

TV-Series

Tomasson

Aanbevolen berichten

36 minuten geleden zei 007mark:

Heb beide seizoenen al een keer gezien.

Kan van alles zijn eigenlijk. Laatste die ik echt heel tof vond was Wednesday, maar Stranger Things staat echt op nr. 1 met vlak erachter The 100. Dingen als Peaky Blinders, 13 Reasons Why en The Sinner vond ik ook allemaal tof.

Het standaard riedeltje La Casa , Vis a Vis etc al gezien? Ik vond zelf Ragnarok wel prima serie en gezien het  verhaal met milieu etc gok ik dat jij het ook wel kan verteren. 1899 was vond ik zeker echt gaaf de 1e 8 afleveringen. Lucifer is erg leuk. Squid Game ook. 

@JanVertonghen Klopt het niveau zakte wel sterk in helaas

bewerkt door Djurovski
Link naar opmerking
Deel via andere websites

Vorig weekend Alice in Borderland S2 gekeken. Erg tof allemaal en qua spellen grootser dan S1. Nu bezig met Totenfrau, een Oostenrijkse serie van 6 afleveringen. Zit nu halverwege. Leuk voor tussendoor, beetje dertien in dozijn.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

19 minuten geleden zei Justin:

Ja hé! Vooral dat personage van die Murray Bartlett, wat een vent :D 

Seizoen 2 is ook super trouwens. In 2 avondjes uitgekeken. 

Haha ja, sowieso vond ik het toffe karakters, maar deze gozer spro g er wel uit. Heb nu S02E01 gekeken en ben nog niet helemaal overtuigd. Wordt vervolgd.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

15 uur geleden zei Bolderbast:

Haha ja, sowieso vond ik het toffe karakters, maar deze gozer spro g er wel uit. Heb nu S02E01 gekeken en ben nog niet helemaal overtuigd. Wordt vervolgd.

Ben benieuwd!

Dat personage van Jennifer Coolidge is wel echt bizar he? :D  

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Op 28-1-2023 om 22:26 zei Rogier.:

The Good Place

Heel erg leuk!

Op 21-1-2023 om 11:51 zei putdus:

Fauda ook weer nieuw seizoen.

Ja? Is het wat? En in welke taal is het? Ik werd er eigenlijk op geattendeerd, omdat Inbar Lavi in de serie is gekomen. Ken haar dan weer van Lucifer.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

12 minuten geleden zei ElMarcos:

Heel erg leuk!

Ja? Is het wat? En in welke taal is het? Ik werd er eigenlijk op geattendeerd, omdat Inbar Lavi in de serie is gekomen. Ken haar dan weer van Lucifer.

Je kan Fauda in het Hebreeuws laten doen of in het Engels.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Vind het zelf best dominant aanwezig. Sunderland till i die en die Leeds docu: bring us home vond ik zelf om die reden veel beter. Zitten in die Wrexham docu wel echt ook wel pure dingen, maar ook veel spotlights op de eigenaren, wat ik slecht trek.

Link naar opmerking
Deel via andere websites