Johannes. Geplaatst 10 september 2015 Share Geplaatst 10 september 2015 Peaky Blinders? Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Maldini Geplaatst 10 september 2015 Share Geplaatst 10 september 2015 Beide al gezien. Prison Break ook al gezien trouwens, wat blijft er dan nog over? The Sopranos, Homeland, Mr.Robot, Better Call Saul, Sneaky Pete, Orange is the new Black. (y) Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Keeza Geplaatst 10 september 2015 Share Geplaatst 10 september 2015 Thanks! Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Mathi Geplaatst 10 september 2015 Share Geplaatst 10 september 2015 Waarom per se een serie die op Netflix staat? Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Keeza Geplaatst 11 september 2015 Share Geplaatst 11 september 2015 Waarom per se een serie die op Netflix staat? Heb geen zin om te downloaden. subtitles te zoeken en vervolgens op laptop te kijken. Heb dat in het verleden veel gedaan. Mijn voorkeur gaat nu uit naar een lekker groot scherm (tv) i.p.v. een 13 inch macbook pro ;c Voor het gemak dus ;) Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Mathi Geplaatst 11 september 2015 Share Geplaatst 11 september 2015 Gedownloade series kan je ook gewoon op een tv-scherm kijken hoor, doe ik namelijk altijd ;) Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Hwb Geplaatst 11 september 2015 Share Geplaatst 11 september 2015 En subtitles heb je BS-player voor. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Maldini Geplaatst 11 september 2015 Share Geplaatst 11 september 2015 Heb geen zin om te downloaden. subtitles te zoeken en vervolgens op laptop te kijken. Heb dat in het verleden veel gedaan. Mijn voorkeur gaat nu uit naar een lekker groot scherm (tv) i.p.v. een 13 inch macbook pro ;c Voor het gemak dus ;) HDMI Kabel + subscene.com. Binnen een paar tellen heb je dan ondertitelingen plus dat je kan kijken op een TV. (y) Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
vinnypassy Geplaatst 11 september 2015 Share Geplaatst 11 september 2015 En van alle genoemde opties is Netflix op je tv nog steeds by far het gemakkelijkst. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Keeza Geplaatst 11 september 2015 Share Geplaatst 11 september 2015 Subscene ken ik al! Bij een macbook heb je zo'n verbindingskabeltje nodig, ben ff de naam kwijt, alvorens je het geheel kan koppelen met een hdmi. Heb er tot nu toe al drie aangeschaft en ze gingen nogal snel kapot, dus daar wil ik niet meer aan beginnen :P [MENTION=9675]vinnypassy[/MENTION]; daar ging het ook om; gemak :checkit: Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Maldini Geplaatst 11 september 2015 Share Geplaatst 11 september 2015 En van alle genoemde opties is Netflix op je tv nog steeds by far het gemakkelijkst. Klopt, maar Netflix heeft weinig topseries. En dan is het via de torrentboer niet eens heel ingewikkeld. ;) Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Mathi Geplaatst 11 september 2015 Share Geplaatst 11 september 2015 + Netflix kost geld. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Bruins Geplaatst 11 september 2015 Share Geplaatst 11 september 2015 Een macbook ook. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Mathi Geplaatst 11 september 2015 Share Geplaatst 11 september 2015 Want je hebt specifiek een MacBook nodig om series te kijken op je tv :cab: Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
vuurtjih Geplaatst 11 september 2015 Share Geplaatst 11 september 2015 Chromecast kost ook geld Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
vinnypassy Geplaatst 11 september 2015 Share Geplaatst 11 september 2015 Alles kost geld. :cab: Die paar euro per maand voor het gemak van Netflix, helemaal als je het combineert met een DNS en dus op de US-Netflix kan bv., is het wat mij betreft meer dan waard. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Beppu Geplaatst 11 september 2015 Share Geplaatst 11 september 2015 Je hebt in principe geen eens een Chromecast nodig als je een HDMI kabel hebt. Een Chromecast is trouwens wel echt ideaal in combinatie met Netflix. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Bm Geplaatst 11 september 2015 Share Geplaatst 11 september 2015 Jongens, gooi eens even een serietje deze kant op ;c Het liefst eentje die al klaar is en, nog liever, dat 'ie op Netflix staat. Twin Peaks, staat op de netflix Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Chiemel Geplaatst 15 september 2015 Share Geplaatst 15 september 2015 [MENTION=31363]Keeza[/MENTION]; Homeland al gezien? Ik er net mee begonnen, meteen spannend. Walking Dead kan je ook proberen. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Keeza Geplaatst 15 september 2015 Share Geplaatst 15 september 2015 Twin Peaks, staat op de netflix [MENTION=31363]Keeza[/MENTION]; Homeland al gezien? Ik er net mee begonnen, meteen spannend. Walking Dead kan je ook proberen. Thanks boys! (Y) Homeland heb ik indd goede verhalen over gehoord, ga van de week een paar afleveringen kijken. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Sophomore Geplaatst 18 september 2015 Share Geplaatst 18 september 2015 Aflevering zes van Spitsbroers zojuist gezien. Best vet gedaan met dat gala en al die bekende echte mensen uit de voetbalwereld. Serie is echt zoveel beter geworden na aflevering één, die echt bijzonder nep overkwam. Alles kost geld. :cab: Die paar euro per maand voor het gemak van Netflix, helemaal als je het combineert met een DNS en dus op de US-Netflix kan bv., is het wat mij betreft meer dan waard. Snap dat het voor mensen die veel films en series kijken makkelijk is, maar in principe blijft het punt overeind dat je ook gewoon kunt downloaden en via chromecast/hdmi op tv aansluiten. Alleen jij/andere mensen kiezen voor het gemak. Heb zelf ook eventjes Netflix gehad, gratis proefmaand, maar kijk te weinig films/series (en te veel voetbal en kut programma's op de tv ;c) om het te verantwoorden met mijn budget. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Chiemel Geplaatst 26 september 2015 Share Geplaatst 26 september 2015 Sinds ik Netflix heb kijk ik bijna geen normale TV meer, helemaal niet als ik alleen thuis ben. Geniet ervan; dan ff via de PS3 op de TV, dan ff via de iPad op de bank of als ik voor mijn werk in een hotel zit ff op de laptop. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Chiemel Geplaatst 4 oktober 2015 Share Geplaatst 4 oktober 2015 Iemand die weet of er een tweede seizoen van The Missing komt? Lees wat geruchten online, maar is al een tijdje geleden. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Michaelinho* Geplaatst 5 oktober 2015 Share Geplaatst 5 oktober 2015 Gisteren begonnen met The Player. Is met Stonebridge uit Strike Back en met Wesley Snipes :r. Beviel me wel eigenlijk. Lekker veel actie en er lijkt ook nog wel een interessant verhaal onder te zitten. Geen hoogstaande plottwists van het niveau GoT waarschijnlijk, maar wel lekker vermaak. Vanavond ook eens beginnen met Quantico. Lijkt me ook wel een prima serie :) Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Mangata Geplaatst 10 oktober 2015 Share Geplaatst 10 oktober 2015 Blue Mountain State afgekeken in een weekje. Lachen, lachen en nog eens lachen. En ja, de vrouwen mogen er op zich ook wel zijn.. :love: Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Aanbevolen berichten