Spring naar bijdragen
De FMusic 100 - stem op jouw favoriete liedjes allertijden. ×
FM - Christmas Challenges - Win een MU Sjaal of Beanie ×

TV-Series

Tomasson

Aanbevolen berichten

Waarom per se een serie die op Netflix staat?

Heb geen zin om te downloaden. subtitles te zoeken en vervolgens op laptop te kijken. Heb dat in het verleden veel gedaan. Mijn voorkeur gaat nu uit naar een lekker groot scherm (tv) i.p.v. een 13 inch macbook pro ;c Voor het gemak dus ;)

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Heb geen zin om te downloaden. subtitles te zoeken en vervolgens op laptop te kijken. Heb dat in het verleden veel gedaan. Mijn voorkeur gaat nu uit naar een lekker groot scherm (tv) i.p.v. een 13 inch macbook pro ;c Voor het gemak dus ;)

HDMI Kabel + subscene.com. Binnen een paar tellen heb je dan ondertitelingen plus dat je kan kijken op een TV. (y)

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Subscene ken ik al! Bij een macbook heb je zo'n verbindingskabeltje nodig, ben ff de naam kwijt, alvorens je het geheel kan koppelen met een hdmi. Heb er tot nu toe al drie aangeschaft en ze gingen nogal snel kapot, dus daar wil ik niet meer aan beginnen :P

[MENTION=9675]vinnypassy[/MENTION]; daar ging het ook om; gemak :checkit:

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Twin Peaks, staat op de netflix

[MENTION=31363]Keeza[/MENTION]; Homeland al gezien? Ik er net mee begonnen, meteen spannend. Walking Dead kan je ook proberen.

Thanks boys! (Y) Homeland heb ik indd goede verhalen over gehoord, ga van de week een paar afleveringen kijken.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Aflevering zes van Spitsbroers zojuist gezien. Best vet gedaan met dat gala en al die bekende echte mensen uit de voetbalwereld. Serie is echt zoveel beter geworden na aflevering één, die echt bijzonder nep overkwam.

Alles kost geld. :cab: Die paar euro per maand voor het gemak van Netflix, helemaal als je het combineert met een DNS en dus op de US-Netflix kan bv., is het wat mij betreft meer dan waard.

Snap dat het voor mensen die veel films en series kijken makkelijk is, maar in principe blijft het punt overeind dat je ook gewoon kunt downloaden en via chromecast/hdmi op tv aansluiten. Alleen jij/andere mensen kiezen voor het gemak. Heb zelf ook eventjes Netflix gehad, gratis proefmaand, maar kijk te weinig films/series (en te veel voetbal en kut programma's op de tv ;c) om het te verantwoorden met mijn budget.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Gisteren begonnen met The Player. Is met Stonebridge uit Strike Back en met Wesley Snipes :r.

Beviel me wel eigenlijk. Lekker veel actie en er lijkt ook nog wel een interessant verhaal onder te zitten. Geen hoogstaande plottwists van het niveau GoT waarschijnlijk, maar wel lekker vermaak.

Vanavond ook eens beginnen met Quantico. Lijkt me ook wel een prima serie :)

Link naar opmerking
Deel via andere websites