sennid Geplaatst 29 april 2020 Share Geplaatst 29 april 2020 Zit al bij aflevering 14 @delichris Als ik steeds mooie vrouwen voorbij zie komen dan hou ik het wel vol Adela ziet er niet verkeerd uit. Jimena mag er ook wel wezen. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
delichris Geplaatst 30 april 2020 Share Geplaatst 30 april 2020 8 uur geleden zei sennid: Zit al bij aflevering 14 @delichris Als ik steeds mooie vrouwen voorbij zie komen dan hou ik het wel vol Adela ziet er niet verkeerd uit. Jimena mag er ook wel wezen. Klopt Chisca is op zich ook niet verkeerd hoor. Maar waar zij al die mooie vrouwen vandaan halen is mij een raadsel. Meestal als ik aan Mexico denk dan zijn dat van die oude lelijke dikke vrouwen. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Sophomore Geplaatst 1 mei 2020 Share Geplaatst 1 mei 2020 Iemand 'Normal People' gezien? Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Djurovski Geplaatst 1 mei 2020 Share Geplaatst 1 mei 2020 Elke dag in de spiegel Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
007mark Geplaatst 3 mei 2020 Share Geplaatst 3 mei 2020 Op 28-4-2020 om 12:11 zei Jespresso: Dit weekend De Twaalf in twee dagen afgekeken op Netflix. Belgische serie, echt heel goed. Sluit mij hier bij aan. Kijkt lekker weg Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Thierryvane Geplaatst 4 mei 2020 Share Geplaatst 4 mei 2020 Maandje geleden aan Ozark begonnen met mijn vriendin en sinds vrijdag alle drie de seizoenen uit. Heel vet. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
ElPrincipito Geplaatst 11 mei 2020 Share Geplaatst 11 mei 2020 Ben begonnen aan Mindhunter, lijkt me een goede serie! Ozark 1.5 seizoen gekeken, vriendin keek echter niet mee, dan zijn de kansen om te kijken te beperkt. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
hjs Geplaatst 11 mei 2020 Share Geplaatst 11 mei 2020 Fauda,dikke aanrader !!!!!!! Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
007mark Geplaatst 15 mei 2020 Share Geplaatst 15 mei 2020 Poeeeh, lees nu net een theorie over La Casa de Papel. Goed gevonden wel. Spoiler https://man-man.nl/la-casa-de-papel-alicia-sierra-berlin/ Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
delichris Geplaatst 15 mei 2020 Share Geplaatst 15 mei 2020 Op 11-5-2020 om 22:34 zei hjs: Fauda,dikke aanrader !!!!!!! Dat is een hele goede serie. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
sennid Geplaatst 15 mei 2020 Share Geplaatst 15 mei 2020 Ben nog steeds bezig met El Dragon @delichris zit nu in de afleveringen waar alles maar ook alles naar de donder gaat. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
delichris Geplaatst 15 mei 2020 Share Geplaatst 15 mei 2020 5 minuten geleden zei sennid: Ben nog steeds bezig met El Dragon @delichris zit nu in de afleveringen waar alles maar ook alles naar de donder gaat. Hahaha seizoen 2? Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
sennid Geplaatst 15 mei 2020 Share Geplaatst 15 mei 2020 2 minuten geleden zei delichris: Hahaha seizoen 2? jep. Moet nog 4 afleveringen. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
delichris Geplaatst 15 mei 2020 Share Geplaatst 15 mei 2020 1 minuut geleden zei sennid: jep. Moet nog 4 afleveringen. Dan wordt het nog spannend. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Lazy Geplaatst 15 mei 2020 Share Geplaatst 15 mei 2020 Op 11-5-2020 om 22:34 zei hjs: Fauda,dikke aanrader !!!!!!! aflevering 1 gezien. Was daar nog niet echt van onder de indruk. Maar wellicht dat het gaandeweg beter wordt. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
ElPrincipito Geplaatst 15 mei 2020 Share Geplaatst 15 mei 2020 Inmiddels bij aflevering 3 van Mindhunter, wat een goede serie zeg! Best diepgaand, toffe conversaties en goed acteerwerk. 8.6 op IMDB is dik verdiend tot nu. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
hjs Geplaatst 15 mei 2020 Share Geplaatst 15 mei 2020 3 uur geleden zei Lazy: aflevering 1 gezien. Was daar nog niet echt van onder de indruk. Maar wellicht dat het gaandeweg beter wordt. Blijven kijken. Ik heb alle 3 seizoenen gezien. Nu ben ik begonnen aan Westworld,halfweg eerste seizoen,ook leuk tot nu toe. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
ElPrincipito Geplaatst 15 mei 2020 Share Geplaatst 15 mei 2020 17 minuten geleden zei hjs: Blijven kijken. Ik heb alle 3 seizoenen gezien. Nu ben ik begonnen aan Westworld,halfweg eerste seizoen,ook leuk tot nu toe. Westworld ben ik ook benieuwd na, vertel! Boeit het? Wat vindt je ervan.. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
hjs Geplaatst 15 mei 2020 Share Geplaatst 15 mei 2020 Ik vind het wel boeiend ja,toch beetje speciaal. Intrigerende personages en verhaal. Ed Harris & Anthony Hopkins bewijzen nog eens dat ze goede acteurs zijn. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
The Saint Geplaatst 15 mei 2020 Share Geplaatst 15 mei 2020 (bewerkt) Westworld seizoen 1 fantastisch. Daarna gaat het jammer genoeg te veel bergafwaarts. Ergens in derde seizoen ben ik afgehaakt. Erg zuur want seizoen 1 is echt van grote klasse. Ben zelf in tweede seizoen van Succession op HBO. Gaat over een mediamagnaat en zijn familie. Als rode draad de zoektocht naar een opvolger van de oprichter. Serie zit vol met karakters waar je een hekel aan krijgt. Best knap 15 mei 2020 bewerkt door The Saint Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Rexcoder Geplaatst 15 mei 2020 Share Geplaatst 15 mei 2020 Succession is echt geniaal Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Tim' Geplaatst 18 mei 2020 Share Geplaatst 18 mei 2020 Net de allerlaatste aflevering gezien van How to Get Away with Murder. Wat een geniale serie zeg. Vanaf aflevering 1 de ene na de andere plottwist. En, ook niet altijd zeker bij een serie, een goed einde, in stijl met de eerdere seizoenen. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Djurovski Geplaatst 19 mei 2020 Share Geplaatst 19 mei 2020 Laatste aflevering gezien van Hawaii 5-0. Laat na 10 jaar toch wel een gat achter Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
007mark Geplaatst 20 mei 2020 Share Geplaatst 20 mei 2020 White Lines. Toffe serie van de maker(s) van La Casa de Papel. Leuke verhaallijnen, mooie locaties en ook best prima humor hier en daar. Vooral het karakter van Marcus vond ik erg leuk neergezet. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
The Saint Geplaatst 21 mei 2020 Share Geplaatst 21 mei 2020 Op 15-5-2020 om 20:12 zei Rexcoder: Succession is echt geniaal Wat een einde van seizoen 2. Je ziet het eigenlijk van mijlenver al aankomen, maar toch Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Aanbevolen berichten