Spring naar bijdragen
De FMusic 100 - stem op jouw favoriete liedjes allertijden. ×
FM - Christmas Challenges - Win een MU Sjaal of Beanie ×

TV-Series

Tomasson

Aanbevolen berichten

8 uur geleden zei sennid:

Zit al bij aflevering 14 @delichris Als ik steeds mooie vrouwen voorbij zie komen dan hou ik het wel vol :D Adela ziet er niet verkeerd uit. Jimena mag er ook wel wezen.

Klopt Chisca is op zich ook niet verkeerd hoor. Maar waar zij al die mooie vrouwen vandaan halen is mij een raadsel. Meestal als ik aan Mexico denk dan zijn dat van die oude lelijke dikke vrouwen.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

3 uur geleden zei Lazy:

aflevering 1 gezien. Was daar nog niet echt van onder de indruk. Maar wellicht dat het gaandeweg beter wordt.

Blijven kijken.

Ik heb alle 3 seizoenen gezien.

Nu ben ik begonnen aan Westworld,halfweg eerste seizoen,ook leuk tot nu toe.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Westworld seizoen 1 fantastisch. Daarna gaat het jammer genoeg te veel bergafwaarts. Ergens in derde seizoen ben ik afgehaakt. Erg zuur want seizoen 1 is echt van grote klasse. 

Ben zelf in tweede seizoen van Succession op HBO. Gaat over een mediamagnaat en zijn familie. Als rode draad de zoektocht naar een opvolger van de oprichter. Serie zit vol met karakters waar je een hekel aan krijgt. Best knap :-D

bewerkt door The Saint
Link naar opmerking
Deel via andere websites

Net de allerlaatste aflevering gezien van How to Get Away with Murder. Wat een geniale serie zeg. Vanaf aflevering 1 de ene na de andere plottwist. En, ook niet altijd zeker bij een serie, een goed einde, in stijl met de eerdere seizoenen.

Link naar opmerking
Deel via andere websites